Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen nacht heerlijk geslapen :)

Ik heb besloten om mijn 1e na-foto nog niet te plaatsen, ik vind ze op dit moment zooo groot en dat was niet echt de bedoeling. Ik vind ze wel mooi maar echt enorm. Misschien een kwestie van wennen (en veel vocht en zwelling ?)

Ik heb ookm nooit over een gewenste cupmaat gesproken met dr Nio, alleen dat ik ze niet heel groot wilde hebben maar dat wat er zat, opgevuld moest worden.........anders had ik waarschijnlijk een bortslift moeten doen maar die resulaten vind ik meestal niet zo mooi.

Nou ja, gisteren ben ik geschrokken maar vandaag gaat het wel weer.......(raar kan een mens zijn he haha)

Mijn man vind de grootte wel mooi (tja daar is hij blijkbaar man voor).

De pijn valt weer reuze mee terwijl ik alleen maar paracetamol neem. Alleen tijdens het opstaan voel ik een branderige pijn in de littekens.

Fijne dag allemaal :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee ik ben niet meer bij dr de Meyere geweest, alhoewel dat mijn 1e keus was.

Ik vond het teveel gedoe (het consult ver weg en de operatie al helemaal) en omdat er hier van alles aan de hand was, was dat teveel voor mij.

Hallo Bizzie,

Ik overweeg ook om een afspraak te maken bij Dr de Meyere voor een consultatie.

Maar wat bedoel je eigenlijk met teveel gedoe?

Opereert hij niet in Gent zelf dan?

Groetjes Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bizzie,

Ik overweeg ook om een afspraak te maken bij Dr de Meyere voor een consultatie.

Maar wat bedoel je eigenlijk met teveel gedoe?

Opereert hij niet in Gent zelf dan?

Groetjes Lin

@Lin, hij opereert in Gent, ja hoor, maar Bizzie is van Rotterdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist nog eens gekeken en

ik begin nu zelfs een beetje trots op

mijn nieuwe boobs te worden !

Ik vind ze nog steed te groot maar wel heel mooi dus als ze een cupmaat slinken na een oaar weken Dan Ben ik

supertevreden. Blijven ze zo groot Dan wen ik daar ook wel

aan ;-) Alles beter Dan die lege zakjes.

Vandaag ging alles weer goed en Ben lekker buiten geweest.

Allemaal lekker slapen zo

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaap lekker Anja, leuk te lezen dat je er al zo trots op bent, met de grootte komt het ook wel goed hoor, als ze niet kleiner worden dan wen je er gewoon aan. Toch benieuwd naar je picjes hoor! :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn album hier op et forum een foto van vandaag geplaatst. Je ziet nu voor en na meteen naast elkaar staan.....

Verder heb ik een erg slechte nacht achter de rug......misselijk en :102: ?!?!?!?! Heel emotioneel was ik. (medelijden met mezelf ? of gewoon balen van het slechte slapen ? I don`t know.....)

Volgens mij worden ze ietsje kleiner of ik wen eraan :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja,

Zag net ook je picjes, ziet er al heel goed uit hé meid, nog wel strak en gespannen natuurlijk, maar als de zwelling wegtrekt en ze indalen worden dat prachtboobs! Kun je fier op zijn, geniet van ze! :55:

Hoop dat je spoedig beter slaapt, een mens zou van minder emotioneel worden! Sterkte meis!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen nacht weer lekker geslapen. (dat maakt me wel nerveus voor de aankomende nacht want blijkbaar is het de ene nacht goed en de volgende slecht)

Ik ben wel wakker geworden rond 05.00 uur en heb toen maar meteen paracetamol ingenomen aangezien ik wel een zeurende pijn had. Het is net alsof, wanneer ik gelegen heb, ze dan omhoog gaan drukken.

Verder heb ik het idee dat ze al wat minder bol staan alhoewel ik de maat nog steeds enorm vind. In mijn kleding vind ik het mooi maar in mijn blootje :44: Wow ! ....mijn man staat er tijdens het douchen zo naar te kijken : :126: dus hij vindt het wel mooi geloof ik :36:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bizzie,

Fijn dat je vanacht wel goed hebt geslapen.. :)

Als ik heb geslapen heb ik ook altijd last van mn borsten!

Beetje drukkend gevoel, verdwijnt na een tijdje ook weer.

beetje apart!!

Haha leuk dat je man ze zo mooi vind! :43:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja,

Sommigen hebben inderdaad oplosbare hechtingen maar meestal moeten er dan wel knoopjes aan de uiteinden worden afgeknipt, zou dat bij jou ook niet zo zijn? Bij twijfel even contact opnemen met de kliniek hoor!

Grappig van je man tijdens het douchen, was bij mij net zo hihi! :blush:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de hechtingen werd vereteld dat ze er niet uitgehaald hoefden te worden, er is niks gezegd over knoopjes....

Ik moet trouwens pas op 10 sept. op controle , eerder was er geen tijd ? Vond ik niet echt een goede service omdat er inde papieren staat dat je na 1 week op controle moet maar aan de andere kant had ik zoiets van; "als er wat is dan zal ik er best wel een afspraakje tussen kunnen". Verder ben ik ook al 2 x gebeld met de vraag hoe het gaat en of er nog vragen zijn......dus toch een goede service/behandeling.

Ja leuk he, dat die mannen er ook zo blij mee zijn :lol: . Gisteren raakte hij ze voor de eerste keer aan en was verbaasd over hoe goed dat toch al voelde.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik verwacht had dat je toch wel iets zou voelen van de prothese maar dat is dus helemaal niet zo ( misschien in een later stadium ?)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, nou dan zul je op je controle wel horen hoe of wat, misschien moet er bij jou helemaal niets meer aan gebeuren, nog zo makkelijk! :D En fijn dat je al werd gebeld! Zeker goede service! :35:

Zo in het gewone dagelijkse leven voel ik ook niets van m'n prothesen hoor, maar ik voel ze wel als ik aan de zijkant of onderkant voel, maar dat is normaal (heb ook weinig eigen weefsel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee...

Ik denk gewoon wanneer je minder pijn gaat hebben..

Ik neem nu geen pijnstillers meer, enkel als ik voordat ik ga slapen!

Maar als ik jou was zou ik nog wel een pijnstiller pakken, als je boobs nu pijn doen is ook niet leuk!! :(

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.