Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou meiden, de zenuwen beginnen flink te komen.

Staat er in mijn hororscoop vandaag: Denk goed na voordat je een hoop geld uitgeeft....kan je de aankopen nog terug brengen ? :unsure: En als klap op de vuurpijl hebben ze op de radio erover wat er een paar jaar geleden is gebeurd met dat 21 jarig meisje die een liposuctie liet doen. (overleden op de operatietafel) Ik weet nog dat ik toen zei; wat erg dat je tijdens een schoonheidsbehandeling het leven verliest.......HELP nu ben ik echt in de zenuwen.

En ik zit net even te kijken op loveyourlook.com en die vrouwen die ongeveer mijn postuur, leeftijd ed hebben , hebben allemaal minimaal 100 cc meer gekregen voor het resultaat dat ik graag wil hebben.

Nou, ik zal het morgen nog proberen te bespreken met dr Nio.

Enne, slapen doe ik al een paar nachtjes op mijn rug. Alvast wennen en met een ander voordeel.....ik heb in de ochtenjd geen vouwen in mijn gezicht haha

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Oef meid, dat is nou niet wat je wilt horen :(

Maar maak jij je eens niet zo druk!

Het gaat allemaal goed komen! Het verhaal over dat meisje!

Ja ik hoorde het ook maar het schijnt dat het meisje ook niet helemaal eerlijk is geweest..

Komt echt wel goed, voor je het weet lig je lekker dufjes te staren naar je nieuwe boobs :D

Is allemaal de spanning :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel !

Ik begin nu aan alles te twijfelen maar dat zal er wel bij horen.

Ik ben trouwens bezig met mijn album maar dat is nog niet zo gemakkelijk (wie heeft dat systeem bedacht ?!)

Het is namelijk niet de bedoeling dat iedereen zomaar in dat album kan kijken (vooral niet naar de voor-foto`s :44: )en dat wachtwoord lukt me volgens mij niet echt.

Het liefst zou ik nu een drankje drinken maar dat lijkt me niet bevordelijk ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze !!! En volgens mij zijn ze heel mooi geworden. Ik heb even gespiekt toen ik net wakker was en dat zag er goed uit. Mag ik nu pas over 2 dagen echt goed kijken ? Kan het kwaad om die corset (of wat het ook is) even uit te doen ? Ben ik vergeten te vragen.....

Dan hier het verslagje van mijn dag;

Ik moest om 10.00 uur aanwezig zijn en zou om 11.00 uur geholpen worden.

Om 10.10 uur werd ik opgehaald en meteen werd alles uitgelegd, tijdens dat gesprek werd er gebeld dat ik al verder kon om een infuus ed te krijgen.

dr Nio Kwam alles aftekenen en verzekerde mij dat het mooi zou worden met de uitgekozen protheses. Wat een superfijne man is hij.

Om 10.45 uur ging ik de operatiekamer in en om 11.45 uur werd ik wakker in de uitslaapkamer. (ik was al iets eerder wakker geworden met behoorlijke pijn in mijn keel -buisje denk ik-maar ook meteen weer in slaap gevallen)

de pijn viel reuze mee en ik besloot dan ook geen pijnstillers te nemen toen dat gevraagd werd.Ondertussen een paar keer mijn borsten bewonderd en toen was het tijd voor de oncharmante BH. Om 12.00 uur mocht ik al naar mijn kamer want ik was klaarwakker en voelde me goed.

Eenmaal op de kamer kreeg ik het enorm koud en iets meer last van de pijn dus uit voorzorg toch maar wat paracetamol gevraagd. Ik heb ook een recept voor diclofenac opgehaald maar daar wil ik eigenlijk niet aan omdat ik daar een piepgeluid van in mijn oren krijg......!? Ja ja iedere gek heeft zijn gebrek he :rolleyes:

Ik heb een flesje water gedronken en wat cup-a-soup gegeten.

dr Nio kwam vertellen dat alles goed gegaan was en dat ik vandaag en morgen lekker in bed moest blijven. Rond 13.30 uur mocht ik naar huis.

De pijn valt enorm mee :59: Ik moet daarom wel uitkijken dat ik niet dingen ga doen die nog niet mogen.

Wanneer mag ik ze in volle glorie aanschouwen ??

En sorry als er rare spelfouten ed instaan....ik heb mijn lensen niet in :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja,

Gefeliciteerd!!! :64: Je mag het wel even uit doen, maar je moet je dan wel rustig houden, even als je op de bank zit/ligt of zo, maar als je rondloopt toch wel aanhouden hoor! Leuk je verslagje te lezen! Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen, en geniet van je nieuwe aanwinsten! :55: Hoeveel cc heb je gekregen? Fijn te lezen dat je ze al mooi vind, kun je nagaan, ze worden alleen maar mooier! :D Wens je een voorspoedig herstel en een goede nachtrust op je rug!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen !

Slapen was heerljk maar erg kort. Ik zou nog we verder kunnen slapennwanneer ik op mijn zij of buik kon gaan liggen.

Nou ja, Dan maar even op mijn tel. Het borstenforum doorspitten :-)

ik had verwacht dat de pijn behoorlijk zou zijn als ik wakker werd maar het is zelfs een heel stuk minder Dan gisterenavond ..... zal wel normaal zijn want de bortstspieren hebben natuurlijk ook lekker rust gehad.

Er is trouwens 300 cc ingegaan maar ik vind ze flink groot ! Ik zal straks nog eens op de stickertjes in het boekje kijken wat voor soort protheses er precies inzitten...... heb het al verschillende keren gehoord en gelezen maar vergeet het iedere keer.

Zijn ze nu al gezwollen of moet dat nog komen ? En wanneer worden ze hard ? Dan kan ik daar rekening mee houden ;-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw gefelciteerd :D

300 cc gaat je een mooi cup geven :D

Hmm of ze nu al gezwollen zijn of hard? hihi ja geloof me maar wanneer je die bh uit doet merk je het wel een beetje ;)

Maar geen zorgen hoor trekt vanzelf weer weg :D

Heel veel beterschap meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :1bouncingboobs:

Heb je je bh al uitgehad?

Raar gevoel is dat he?

Echt zo heel gespannen..

Maar dat gaat echt nog wel goedkomen.. ;)

Ik wens je een voorspoedig herstel..

Hoop dat je snel mag gaan genieten..

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Dankjewel en nee die bh is nog niet helemaal

uitgeweest...... wel gedeeltelijk en wat ik zie is mooi.

Wel hoog en gespannen maar volgens mij wel wat ik zou willen.

De afstand tussen beide borsten vibd ik iets te groot maar dat was vantevoren ook al zo

Morgen ga ik even douchen dus dat gaat spannend worden !

Hoe gaat het met jou mii ? Ik las volgens mij dat je erg veel pijn had ? Hopelijk gaat het alweer beter. Hoe voelde die 1e keer zonder bh ? Ik Ben er echt nerveus voor.........

Ik vind ook dat mijn buik Dikker lijkt/is. Hebben anderen dat ook ? Is dat vocht ofzo ?

Ik ga nog wat paracetamol innemen en Dan lekker slapen, hopelijk wat langer Dan afgelopen nacht.

Weltrusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

ik heb een hele slechte nacht achter de rug :-(

ik werd rond 03.00 uur wakker omdat ik ontzettend misselijk was. Mijn borsten deden ook goed zeer.

Ik voelde me steeds slechter en raakte lichtelijk in paniek wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Mijn man heeft toen zitten zoeken op Internet en kwam op het borstenforum uit.

Hij zei dat hier op het forum staat dat dat veel voorkomt de 2e /3e dag ?

Ik moest uiteindelijk overgeven (kwam niks uit en man wat doet dat pijn aan je borsten zeg) en toen knapte ik weer op en kon gelukkig weer slapen.

Nu werd ik net weer zo misselijk wakker en mijn borsten ....... die voel ik ook supergoed :-(

is dit echt normaal want Anders ga ik zo even bellen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bizzie,

Ja heb veel pijn gehad..

Ben nu 5 dagen PO en het gaat allemaal wel weer een beetje.. :)

Valt beetje tegen om altijd maar op je rug te moeten slapen

en niet lekker kunnen knuffelen met je vriend enz.

Dat mis ik een beetje.. Maarja geduld hebben he!

De eerste keer die bh uit vond ik echt heel erg eng..

Mijn borsten waren heel erg gespannen, voelde ze echt naar beneden zakken

toen die bh uitging.. Wilde de bh zo snel mogelijk weer terug aan!

Lekker veilig gevoel geeft dat..

Mijn buik is niet echt dik van het vocht ofzo.. Daarheb ik gelukkig geen last van :)

Maarre, je schreef dat je vanacht misselijk wakker bent geworden met pijn.

Dat heb ik de eerste nachten ook gehad!! Heel misselijk zijn en heeeeel veel pijn hebben..

Denk dat dit redelijk normaal is hoor :)

Misschien moet je denken aan een zwaardere pijnstiller?

Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.. :)

Liefss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa knuffelen met mijn mannetje mis ik ook :-(

Mijn dochter vind ze te groot en is daar een beetje boos om dus die wil ook niet echt kroelen. (tja mama is gewoon mama he , die moet er niet meer aantrekkelijk uitzien haha)

Ik moet vandaag echt douchen maar ik durf niet......ben een btje afgeschrikt door jouw verhaal mii18 , dat je ze voelde zakken :1boobs:

Maar goed, aan de andere kant wil ik ze wel heel graag helemaal kunnen bekijken dus er zit een positief en negatief gevoel aan vast.

Verder zie ik op tegen de nacht......wat was ik misselijk zeg en wat doet overgeven pijn....Ik had het ook niet verwacht omdat de dag van de operatie en de dag erna zo ontzettend voorspoedig verliepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah is je dochter boos op je .. haha die trekt ook nog wel bij hoor.. ;)

En dat zakken als je je bh uitdoet, het is maar een klein beetje 'zakken'..

Je hoeft niet bang te zijn hoor..

Misschien heb jij dat gevoel wel helemaal niet.. :)

Ik zou zeggen: doe gewoon lekker die bh uit en ga lekker douchen..

Daarna voel je je weer een stuk beter!!

Weet hoe je je voelt. ik heb ook wel 10 keer over moeten geven :(

Ik duim voor je dat je nacht wat beter zal gaan..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18, Ja ze is echt een beetje pissed. Vind het maar onzin (ze is 11 en aan het puberen)

Ik weet dat je je na het douchen beter voelt maar eigenlijk ben ik stiekem ook bang dat ze eenmaal helemaal uit de bh tegenvallen..... Want eerlijk is eerlijk, van lelijke borsten is moeilijker wat moois te maken dan van geen borsten.

Ben jij nog misselijk in de nacht ?

@ Moon, Ik gebruikte smeltparacetamol maar ben even overgetstapt op de gewone. Hopelijk gaat het inderdaad beter aankomende nacht.

En ik dacht er na de operatie te makkelijk over, ik voelde me zoooo goed dat ik dacht dat ik nergens last van zou hebben. Ik de geluksvogel hahah...

Maar goed, deze week kom ik wel door hoor. Het is ook fijn om hier te lezen dat het allemaal normaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owjeej.. Aan het puberen, zware klus dus.. ;)

Nee ben eigenlijk niet meer misselijk snachts..

Gelukkig..:) Want snel over eind komen en dan overgeven is echt geen pretje..

Wel word ik snachts nog wakker van pijn in mijn rug..

Maar als dat alles is.. :)

Laat even weten als je gedoucht hebt en wat je van het resultaat vind.. :)

Gaat vast goedkomen.. Een goede pc kan van elke borsten iets moois maken toch?

Succes!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eindelijk onder de douche geweest en dat was heerlijk !

Geen raar gevoel ofzo , eigenlijk een fijn gevoel zo zonder die strakke bh.....ik heb natuurlijk heel voorzichtig bewigwn haha en mijn man heeft mij haar gewassen.

Maar........ wat zijn ze groot !!! Echt enorm ! Hoeveel zwelling zit er nu eigenlijk bij ? Ik hoop dat de grootte nog minder word want dit vind ik echt te groot :-(

morgen zal ik een foto plaatsen.....

Nu hopelijk lekker slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker hé, eindelijk weer onder de douche, knap je echt van op! Ben benieuwd naar je foto's morgen, moeilijk te zeggen hoeveel zwelling er op zit, sommigen hebben mega-zwelling en anderen hebben amper zwelling (ik bijvoorbeeld), maar grootte went alleszins wel!

Wens je een goed nacht toe zonder misselijkheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bizzie..

Ooh heb je lekker gedoucht mooizo.. :)

Gelukkig geen rare dingen opgemerkt..

OOk ik ben erg benieuwt naar je foto! ;)

Vind je ze wel mooi ondanks dat je ze te groot vind?

Er kan nog heel veel vocht inzitten hoor..

Ik wens je een goede nachtrust en hoop dat je vanacht niet misselijk word.

Liefs en weltrusten :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.