Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Inderdaad Moontje....dat tl-licht ! pfoee :blink: lelijk hoor. Ik wist eigenlijk best hoe leeg ze waren maar dat ze van de zijkant ZO plat waren ?! Nee dat was me toch echt ontgaan..(alhoewel dat rode topje die ik ook in mijn album aan heb over mijn nieuwe boobs de boel zodanig plat drukt dat ik net een jongetje leek)

En trots....kijk als ik heel eerlijk ben zie ik ook best dat ik geen perfecte boobs heb maar ik ben erg blij met het resultaat en dan vooral met bh of topje aan.

Ik ga met 6 weken wel weer aancardio doen. Goed ingepakt met deze bh en een strakke top erover moet lukken. Ik luister dan wel goed naar mijn lichaam hoor.

Volgende week vrijdag ga ik vliegen ...Dat vind ik dus wel eng met mijn nieuwe boobs. Misschien komt er dan meer spanning op te staan ? iemand ervaring met snel na de operatie vliegen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Bizzie,

Ik heb ong. 5 weken na mijn bv voor het eerst gevlogen (vlucht van 7u), bij jou is het nog iets sneller natuurlijk. Bij mij voelde het helemaal niet raar of vervelend, had wel voor de zekerheid een stevige sportbeha aangedaan hoewel ik op dat moment eigenlijk net al gewone beha's mocht dragen (ik heb 1 week tape gehad en dan 4 weken sportbeha). Wel had ik de dag daarna echt spierpijn aan mijn borstspieren maar ik denk dat dat kwam van mijn tassen te dragen. Aangezien ik tot dan niet mocht sporten en eigenlijk alleen maar had gerust, was het voor mijn spieren de eerste keer dat ze een mini-workout kregen. En ook al heb ik zo'n goeie valies met vier wieltjes, op dat moment was dat in combinatie met mijn laptop-rugzak toch al te veel. Dus als je niet alleen gaat vliegen laat je dan maar lekker verwennen en de anderen de tassen dragen/trekken!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flossie,

We gaan met zeven man maar van die personen weet alleen mijn dochtertje dat ik geopereerd ben, dus zal toch een beetje zelf moeten sjouwen. We gaan maar voor 4 daagjes dus de kofferinhoud zal wel meevallen (ahum :36: ).

@Hennie,

nee hoor kwam niet door jou, ik denk dat iedereen die net geopereerd is wel af en toe twijfels zal hebben. En het grootste gedeelte van de dag geniet ik er met volle teugen van.

@mii,

Dankjewel voor je lieve complimentje :57:

We gaan 4 dagen naar Finland en ik zal dan idd niet (of bijna niet) op het forum zijn, we gaan het heel druk hebben daar.

En heb je vandaag een nieuwe outfit aan ? Je bent lekker verwend las ik :101: Wanneer moet je ook alweer aan het werk ? Heb je er zin in ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig moeten we je maar voor 4 dagen missen hihi !! anders word het te lang he!! Hmm jai k moet volgende week toch echt weer beginnen met werken!! Maar ik mag eerst 2 weken kassa doen, dus nog lekker rustig aan doen! Heb nog geen nieuwe kleren aan, die liggen hier nog over de stoel... ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Inmiddels alweer 24 dagen PO ...jee wat gaat de tijd snel !

Het gaat lekker maar ik ben rond deze tijd van de dag, 16.00 uur ongeveer, toch wel erg moe. Ik kan in principe alles doen zonder last te hebben maar wel in een lager tempo. (tillen en zwaar werk natuurlijk niet he)

Ik zie een beetje tegen vrijdag op.....om 03.30 uur mijn bedje uit en om 04.30 uur op naar Frankfurt (wie heeft dat verzonnen ?!?!)en dan nog wat.....ik heb een hekel aan vliegen :83: en vooral nu met mijn nieuwe boobs, lijkt me gewoon niet fijn want ze zijn nog wel gevoelig.

Ik heb nog steeds 70 D en ik denk ook niet dat dat nog zal veranderen. Ik zie nu duidelijk dat al het vocht/zwelling weg is en dat dit ze zijn :D . er zal vast nog wel een kleine verandering zichtbaar zijn na een maand of 6 maar ze voelen nu al erg eigen en goed.

De littekens genezen ook erg mooi en vallen precies in de borstplooi.

1 klein minpuntje; het gevoel in mijn tepels ! Die van mij waren nooit zo enthousiast als er wat mee gedaan werd :4: maar nu ......een windvlaagje is al genoeg om een reactie op te wekken en insmeren is zelfs wat pijnlijk.

Maar goed, dat zal wel overgaan.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Bizzie! Hihi ja die tepels he, ik had precies hetzelfde als jij! Normaal kon je er alles mee doen, geen reactie! Maar nu, er over heen wrijven doet al zeer...Hoop dat het nog veranderd..

En inderdaad vliegen is wel rot!! En kan me voorstellen dat het een beetje raar is om met je nieuwe boos te vliegen!

Ik vind 70D een mooi maatje en ik vind je boobs prachtig geworden!!! :43: Wanneer komen er nieuwe foto's?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Mii,

Ik moet bekennen niet meer zo vaak foto`s te maken.....die eerste dagen wil je alles vastleggen en dan na een tijdje worden ze toch best "gewoon".

Ik denk dat ik weer foto`s maak met 4 weken ...hhmmm nee toch iets later want dan zit ik in Finland. En jij ? Heb jij nog nieuwe foto`s gemaakt ?

Afgelopen nacht had ik toch wat raars. Ik werd wakker en dacht ik ga eens een beetje op mijn zij proberen te slapen, blijkbaar ben ik toen weer in slaap gevallen en droomde dat mijn borsten naar elkaar toe gezakt waren door het zijslapen :19: . Dat zag er raar uit joh haha. Gewoon 1 boob met 2 tepels erop ! Ik schrok en wilde ze uit elkaar duwen, dat lukte gelukkig :152:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak er ook niet meer zoveel.. Ze staan elke keer zo raar op de foto, terwijl ze in het echt veel mooier zijn!

Maar morgen koop ik nieuwe bh's dus dan maak ik wel een paar nieuwe foto's denk ik.. :)

Hahaha gekke dromen heb jij :D Gelukkig lukte het uit elkaar duwen nog.. ;) Slaap je nou al op je zij zonder pijn? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

het vliegen ging zonder problemen, het inchecken is een ander verhaal......ik moest voir een second checkup mee met de douane omdat ze mijn jas verdacht vonden..... iets met explosive bla bla ?!?! Misschien zagen ze iets van dat gekke corset uit mijn truitje piepen en dachten ze dat ik daar wat in smokkelde haha

Maar goed, we zijn in Helsinki nu en het weer is hier net zo slecht als in Ned.

Mijn boobs worden met de dag mooier en mijn tepels gaan nog wat hoger staan ! Wow superblij mee. Mijn tepels voelen momenteel ook erg goed aan, geen overdreven reacties meer.

Zijslapen doe ik nog niet maar op mijn rug slaap ik eigenlijk ook wel prima.

Willen jullie morgen rond 11.30 uur voor mijn dochtertje duimen ? Zij heeft hier een wedstrijd namelijk.....

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi... Ik had niet eens in de gaten dat je al vertrokken was ! :blush: Fijn dat het vliegen zonder problemen ging! Hahaha en erg grappig dat ze je verdacht vonden... :rolleyes:

En super dat het zo goed gaat met je boobs ! Ben echt blij voor je :D !!

Ik zal duimen... :71: Al zijn ze we nu wel nieuwsgierig wat voor wedstrijd haha!! :91:

Liefsss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mii (volgens mij praat ik alleen nog tegen jou haha),

Tja ik was al weg en ben nu alweer terug.....wat een alcohol-land is dat Finland zeg....

Bedankt voor het duimen ...het heeft gewerkt ! Ik zal je in een pb vertellen wat voor sport het is want dat wereldje is zo klein en niet heel die sportwereld hoef te weten dat de moeder van ..... een BV heeft laten doen :36:

Met mijn boobs gaat het met de dag beter en ze blijven maar mooier worden :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... ik blijf reageren hoor :D

Maar ik heb je pb ontvangen... Fijn dat mijn duimen heeft geholpen hihi!!

Dus je hebt de nodige alcohol op in Finland.. ;) Vind je het zeker ook wel weer fijn dat je terug bent? het is daar nog kouder als in NL zeker?

Wanneer plaats je weer nieuwe foto's ? :)

xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

nee ik heb niet veel alcohol op......ik vind het wel erg lekker hoor :rolleyes: maar niet wanneer ik er om 06.00 uur in de ochtend uit moet. Ze moest eerst trainen en dan in de middag de wedstrijd vandaar.

Het was behoorlijk koud maar wel met een zonnetje, dat is fijner dan al die nattigheid hier :wacko:

Ik ga vandaag nieuwe foto`s plaatsen, mét nieuwe BH's :136:. Ik heb nu dus echt een E-cup hè.....en soms is die e dan ook weer net te klein.....

Sta ik in de lingeriewinkel en leg netjes uit dat ik een BV heb laten doen en dat ik de maat niet helemaal zeker weet maar dat ik aan een E denk en misschien een F , zegt die vrouw (ik heb natuurlijk wel mijn kliniekBH aan die alles een btje plat drukt) "nou mevrouw, ik geloof echt niet dat een arts u een E of een F -cup gegeven heeft hoor" en ze keek nog eens minachtend richting mijn boobs :82:

Dus ik zeg; geef me die E nou maar en ben gaan passen. Komt ze ongevraagd mijn paskamertje binnen om natuurlijk met eigen ogen te zien dat zij gelijk zou hebben en toen viel ze stil :101: zegt ze na even goed gekeken te hebben: 'nou deze moet u dus echt hebben :67: ....."

ik begin het steeds leuker te vinden dat mijn boobs toch best wel lkkr groot zijn :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: Hihihi, wat grappig toch steeds met die dames in de winkel, denken echt dat ze alles weten en dan blijkt dat ze er toch naast zitten! :45: Geniet van je grote boobies meid! Mooie nieuwe foto's trouwens in de galerij!
Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: Hihihi, wat grappig toch steeds met die dames in de winkel, denken echt dat ze alles weten en dan blijkt dat ze er toch naast zitten! :45: Geniet van je grote boobies meid! Mooie nieuwe foto's trouwens in de galerij!

Tja Eefje haha, ze zei er ook nog bij dat ze al 30 jaar in 'het vak " zat en er dus wel kijk op had......

Dankje voor je compliment.

Ik bemerk dat het steeds vreemder wordt om foto`s van mijn blote boobies er op te zetten. Misschien omdat het klinische (pleisters, zwelling ed) er nu een beetje af is en het dan toch gewoon blote boobie-foto`s zijn haha. Hadden jullie dat ook na een paar weken PO ?

Ik geniet er zeker van :43: Net als de meesten hier die de stap naar een vergroting of verkleining hebben genomen ben ik zo blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Bizzie...

Hihi.. wat een muts daar in die winkel.. ;)

Knap van je dat je gwoon gezegd hebt dat je een bv hebt laten doen!

Ik durf dat niet eens hihi, dus ik pak mn bh's gewoon zelf uit de rekken!

Hier nog een zeer tevreden dame :D Ik ben ook super blij!

Maar dinsdag begint het pas echt, dan mag die steunbh uit !

Enne mooie bh's trouwens :43:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bemerk dat het steeds vreemder wordt om foto`s van mijn blote boobies er op te zetten. Misschien omdat het klinische (pleisters, zwelling ed) er nu een beetje af is en het dan toch gewoon blote boobie-foto`s zijn haha. Hadden jullie dat ook na een paar weken PO ?

Neen had ik niet in ieder geval, hihi, vind het juist interessant voor degenen die nog moeten om ook eens foto's te zien van meerdere maanden po, iplv de eerste weken en dan niets meer. Zo krijg je toch een beter beeld van de veranderingen die te verwachten zijn. :56::7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vrijdag ben ik 6 weken PO en mag dan officieel weer normale BH`s gaan dragen op de dag. Ik heb besloten om daar vandaag mee te beginnen :59:

Mijn boobies voelen fantastisch ! Ik heb een supergoed gevoel in mijn tepels, geen overdreven reactie`s meer maar wel meer gevoel dan voor de bv en dat is alleen maar goed want dat gevoel was echt minimaal. Het gevoel aan de onderkant van mijn borsten is ook weer terug. Littekens zijn goed en mooi genezen, gelukkig want daar twijfelde ik een beetje aan tot een paar dagen geleden omdat er lichte irritatie zat.

Kortom , het gaat supergoed ! Morgen ga ik weer met cardio beginnen in de sportschool met een flinke sportbh aan natuurlijk.

ik had eigenlijk verwacht dat, wanneer ik mijn sportbh zou omruilen voor een gewone, er een groot verschil te zien zou zijn maar dat is helaas niet zo .....of ik moet hele strakke kleding dragen maar daar heb ik niet alle dagen zin in :67:

Vanaf wanneer mag je push up gaan dragen ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bizzie!

Ja wij zijn allebei al 6 weken PO... Jij bijna dan ;)

Ik mocht gisteren weer een normale bh aan, en ik zie wel verschil, mits ik ook strakke kleding draag hoor.. ;)

Maar het is in elk geval beter als eerst! Heb jij ook al zoveel nieuwe bh's gescoord?

Push up mag een jaar niet geloof ik!

Heb jij ook zon goed herstel gehad? ik vind dat ik echt niet mag klagen!

ik heb geen enkel pijntje meer nu!

Slaap jij nu ook al op je zij en buik?

Fijn dat je weer gaat sporten morgen, zal vast goedkomen!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mii !

Ik heb inderdaad ook een superherstel gehad :136: en soms slaap ik op mijn zij maar ik blijf liever op mijn rug liggen........ivm die lelijke strepen die je op een bepaalde leeftijd tussen je boobs kan krijgen haha. Als ik naar vriendinnen kijk dan mag ik wat dat betreft niet klagen maar dat wil ik ook graag zo houden :blush: en nu ben ik toch al aan gewend om op mijn rug te slapen dussss......

1 jaar geen push up ? jammer....

Heb jij je weekendje weg nu al gehad ?

Wij gaan over 3 weken weer een weekendje weg :101: (heeft weer met de sport van onze dochter te maken hoor :36: )

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een jaar is lang he!! ;)

Maar goed dat overleven we ook weer wel!

Sommige mogen het nu alweer aan, ik doe dat liever niet!

Ja ik ben al weggeweest, we hadden de bruidssuite ! een verassing van schoonmoeder!

dus dat was heel erg leuk :D

en daarna moesten we de hele dag in het ziekenhuis zijn, dus dat was minder :(

Maar waar gaat jou weekend deze keer naartoe ? :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer eens een keer voor een up-date.

Inmiddels 6 weken Po en ik mag dus zonder BH aan slapen.......alleen dat durf ik niet :blush:

Ik trek braaf iedere nacht mijn kliniekBH aan (soms wat later want voor de romantiek is dat ding niet echt bevordelijk....)

Ik wil zo graag dat ze blijven zoals ze zijn dat ik ze echt hele dagen (en nachten dus)goed ondersteun. Gaat dit over of heb ik er een nieuwe tik bij ? :16:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOh Bizzie

Je moet echt eens zonder bh gaan slapen,

is echt HEERLIJK!! :D

En is het wel echt zo dat als je zonder bh slaapt je borsten gaan verslappen of wat dan ook?

Volgens mij is dat onzin, het is toch juist slecht als je met bh slaapt ?? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.