Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

ohjee mii, nu maak je me helemaal aan het twijfelen ...haha

Ik denk niet dat ze versalppen zonder bh hoor maar ik vind ze gewoon zo mooi nu en omdat dr Nio vertelde dat ze pas met 3 maanden helemaal ingekapseld zijn voor sport ed dacht ik dat ik dan maar die eerste 3 maanden heel goed op moest letten......ik ben ook echt een zo`n controlfreak he...

Iedere avond denk ik ; nu ga ik lekker zonder slapen en trek dan uiteindelijk toch weer dat ding aan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi.. Ja als jij je er echt niet fijn bij voelt dan moet je het ook niet doen hoor.. :)

Misschien over een tijdje als jij je er wel fijn bij voelt dat je het dan aandurft..

Ik dacht ook dat ik het heel eng ging vinden, maar ik vind het totaal niet eng,

ik vind het juist heerlijk om geen bh aan te hebben snachts

en mijn vriend ook, hihi !! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

MOONTJE .... Ik zie nu je berichtje pas :blush:

Wat ontzettend lief van je :59: Jouw boobies zijn ook helemaal te gek ...en je verdiend ze dubbel en dwars :43:

Ik ben er ook superblij mee en zuinig op! Smeer ze netjes is, blijf zoveel mogelijk op mijn rug slapen zodat ik geen lelijke vouwen tussen mijn boobies krijg, laat ze in de avond lekker even los hangen terwijl ik tv kijk en in de nacht een stevig stretch-hemdje aan (en heel soms nog mijn kliniekBH :36: )Ik wil voor altijd mooie boobies !!

Hoe gaat jouw herstel ? Nog steeds zo voorspoedig ?

MII !!

Ik ben inderdaad weer druk met mijn salon. Lijkt wel of mijn drijfveer vele malen groter geworden is en ik heb zoveel plannen......en volgende week weer de start van een nieuwe opleiding :101:

Ik heb zoveel plezier van mijn nieuwe boobs :43:

Hoe gaat het met jou ? Je bikini is supermooi :57: De bikini die ik de rest van de vakantie gedragen heb , had toevallig zo`n zelfde bovenstukje (met rondje ertussen bedoel ik)

Is er nog gekletst op je werk of in het dorp ? Hoop het niet voor je (maar eigenlijk zouden ze allemaal je prachtige bodY moeten zien haha)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizie :43:

Ooh leuk toch dat je er weer helemaal zin in hebt... :D

Fijn hoor... !!

Gelukkig geen geklets meer op mijn werk of dorp...

maar het maakt me ook niet meer uit..

ik ben heel trots :D

Bedankt dat je me bikini mooi vind...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hallo meiden,

Na een tijdje niet op het forum geweest te zijn, besef ik me vandaag ineens dat het morgen precies een jaar geleden is dat dr Nio mij een paar superborsten gegeven heeft :35:

Ik ben er nog steeds erg blij mee alhoewel ze nog steeds niet helemaal "eigen" voelen maar dat vind ik niet echt hinderlijk. Op mijn buik slapen vind ik nog steeds niet prettig maar dat scheelt me weer een paar kreukels in mijn gezicht bij het ontwaken ;-)

Ik hoop dat iedereen die de stap naar een bv maakt net zo blij met het resultaat is als ik het afgelopen jaar ben geweest :43: en hopelijk nog lang zal blijven.

Fijn weekend allemaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik word 14 oktober geholpen door dokter Nio!

Heb even bij je foto's gespiekt en vind ze echt prachtig. Ik snap dat je er zuper blij mee bent!

Wat naar dat je nog niet lekker op je buik ligt! Slaap je wel lekker op je zij?

xxxx

Hoi Naomi25,

Damkjewel voor je compliment !

Spannend hoor, de datum komt al dichterbij voor je :) Dr. Nio is een hele goede keuze !

Op mijn zij slaapt goed hoor, ik leg mijn arm wel op een bepaalde manier neer want het is toch wel wennen dat er ineens iets gevulds tussen ligt !

Ze zijn met die 300 cc toch behoorlijk groot geworden.

Veel succes over een dikke 2 weekjes !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bizzie,

Jij ook alweer een jaar PO! :D Gefeliciteerd zeg ! :43:

Je mag met recht trots zijn want ze zijn echt prachtig !!

Geniet er nog maar lekker van zeg!!

Liefs!

Hee mii !!

Hoe gaat het met je ?

Wij gingen tegelijkertijd met de boobs he ;-)

Heb jij nog nieuwe foto`s geplaatst ? Ik heb nog wel nieuwe foto`s gemaakt maar de meeste daarvan waren toch eigenlijk alleen voor mijn man bestemd haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihiii ja wij gingen inderdaad tegelijkertijd :)

Met mij gaat het superrr !! :D

Ga a.s maandag op vakantie, dus dan word wel erg leuk met boobies denk ik!

Op welke maat zit je nu ? Nog steeds op je mooie 70F ?

Ik plaats nog regelmatig nieuwe foto's staan in de gallerij :)

Hihi die foto's van jou zijn zeker te pikant :P maar ben wel benieuwd naar je boobs of ze misschien nog veel veranderd zijn ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.