Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bedankt voor al jullie positeive reacties. ga er steeds meer van genieten!

Hoi Norita, welkom terug! Ja jij hebt heel wat te lezen! Ha, ha!

Tietie: nog 3 weekjes, gaat best snel hoor!En wat werkt dit forum verslavend hé?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia,

Ik heb je foto's net bekeken.Meid ziet er echt goed uit.Snap niet dat je het zelf nog niet zo mooi vindt.Ik zag eigenlijk meer verschil tussen je borsten voor de operatie,dan nu.Geloof me het wordt alleen nog maar mooier!!

En verder fijn dat het zo goed met je gaat,luister wel goed naar je lichaam!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia,

Wat fijn dat het zo goed is gegaan!

En ik heb je foto's gezien, ze zien er echt prachtig uit :116:

Dat 'dipjesgevoel' ken ik, heb ik ook af en toe een dag gehad, heel gek he, voel je je echt zo'n hoopje ellende.

Maarrr daar heb jij echt geen reden voor met zo'n mooie borsten :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patric,

Wow meis wat zijn ze mooi,echt fantastisch.

Je hebt ook een super figuurtje.

Je kan echt super blij met je boobies

Kan begrijpen dat je een happy girl bent.

have fun with them,hihi.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie positeive reacties. ga er steeds meer van genieten!

Hoi Norita, welkom terug! Ja jij hebt heel wat te lezen! Ha, ha!

Tietie: nog 3 weekjes, gaat best snel hoor!En wat werkt dit forum verslavend hé?

Liefs Patricia

Ja ik vind het forum erg leuk!

Zeker omdat het hier niet te groot is dat klets wel zo lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kleine hechtpleisters haal ik er zelf niet af hoor, zouden er geloof ik vanzelf afvallen en zo niet laat ik ze lekker zitten, veel te eng inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4!

Het gaat helemaal goed met me! Geen pijn! Begin al helemaal aan mijn borsten te wennen. Ik heb wel dat als ik loop dat ik steeds mijn armen een beetje omhoog houd. Ongeveer bij mijn buik. Als ik mijn armen naar beneden laat hangen voelt het raar/eng. Waarom? Ik weet het niet! En ik heb het gevoel dat het soms wat klotst in mijn borsten. Herkent iemand dit?

Verder ben ik al er al bijna helemaal aangewend. Ik kan mezelf nu al niet meer zonder m'n borsten voorstellen. Ik vind het helemaal geweldig! Nu hopen dat het gevoel in mijn tepels snel terugkomt en dan voelt alles weer als vanouds!! Maar ik heb begrepend dat dat nog wel even kan duren!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia, ze zien er erg mooi uit hoor!! Super!

Ik heb de grote pleisters er de volgende dag er af gehaald (in de ontslagbrief stond met 2 dagen, maar Trudy zei de volgende dag dus heb dat maar gedaan)

en de hechtpleistertjes durfde ik er pas de dag af te halen dat de hechtingen er uit gingen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha patricia,

bij jou de hechtingen er al uit nu hè? benieuwd hoe het ging... ik moet vanmiddag, best wel weer spannend... ook leuk om weer even in venlo te zijn!!

Ben ook weer lekker thuis bij mijn kinderen nu!! Wel meteen weer de routine klussen en best zwaar maar ook lekker om weer gewoon thuis te zijn. Ik ga morgen nog niet werken, lekker nog een xextra weekeje thuis (op vwoensdag en vrijdag ben ik sowieso altijd vrij en donderdag is het natuurlijk hemelvaart)....

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suffie : Oooooooo Suffie wat een luxe! Ik ben vandaag weer begonnen! Vanochtend om 8.00 uur hechtingen verwijderd. Nou ja verwijderd? Ze zijn losgeknipt maar ze zijn er nog niet uit. Over 3 weken weer een afspraak gemaakt om te checken of ze wel opgelost zijn! Ik had ook al een bericht achter gelaten in jouw topic. Dus je hebt je kinderen weer lekker thuis. wel weer gezellig toch?! Heb je ook het idee dat je al weer te veel doet? toevallig; ik ben ook altijd op woensdag en vrijdag vrij!! Hebben wij nog meer toevalligheden? :-) Bijna even oud, kids van bijna dezelfde leeftijd....

Linkertepelhof iets gevoeliger dan rechter, Misschien een beetje onrustig maar was zo op het oog niets te zien. De dokter vond dat het er erg goed uit zag. Ik mocht wel preventie betadine op mijn linkertepel smeren. kan geen kwaad omdat het een ontsmettingsmiddel is. voorkomt dus infectie. heb vanochtend nog wel even met de kliniek gebeld over mijn bezoek aan de dokter maar dat was allemaal akkoord. Check, check double check :-) . Ook wezen ze mij er nog wel op niet te tillen en hoog te grijpen. Ook al heb ik geen last, toch 6 weken niets doen. lastig hoor. Je kan het wel maar je mag het niet....

Linda: Ben al bijna gewend aan m'n nieuwe boobs. Als ik een strak shirtje aan heb denk ik wel stees; jemig er zit toch echt wat!! En helemaal met een sweater. Voorheen zag ik bijna geen borsten in een sweater maar nu is dat wel anders. ik had van het weekend zo'n lekker Hilfiger sweatertje aan en toen betrapte ik mij er op dat deze zelf een beetje strak zat om mijn borsten..... Nou dat heb ik dus nog nooit meegemaakt!! Ha, ha! Hoe is het verder met jou?

Seyduna: welkom! En natuurlijk bedankt voor je berichtje. Ik heb al een bericht achtergelaten in jouw topic! Jij ok van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het je allemaal meegevallen is!

Ik ga je topic volgen hoor!

Rianne: Dankje wel! Hoe is het met jou? Ben heel erg benieuwd naar je verhaal!

Afgelopen weekend (vrijdag tot en met zondag) naar een pretpark geweest. Zag er van tevoren best tegen op maar het ging helemaal goed. Mijn mannetje is kotsmisselijk van alle attracties en ik heb energie over. Nee geintje! Maar hij heeft goed om mij gedacht maar toch... je doet snel weer teveel. Even snel iets uit het keukenkastje pakken, enzv.... Maarrrrrr, ik ga er echt weer omdenken anders ben ik straks verder van huis en daar heb ik geen zin in!

Liefs patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey Patric,

dank je wel nogmaals voor je complimenten.

ik denk dat ik het hier bij laat hoor,mijn boobies,ze zijn mooi van vorm idd,en als ik er nog meer aan ga prutsen dan

word het misschien heel lelijk.

maa als ik het ooit weer zou laten doen,zou ik het bij 400cc houden hoor,niet meer,hahaha,kijk daar ga ik weer..

Ik hou der over op,hihi.

maar rustig aan doen he meid,vind het echt knap dat je al naar een pretpark kan joh,

ik was zo buiten adem de eerste twee weken.

heb jij daar geen last van?

je herstel gaat echt helemaal top he,heerlijk meid.

Lekker he dat je nou zelfs boobies hebt in de wijdste truitjes,terwijl we vroeger dan plat waren.

was het lekker weer van het weekend in dat pretpark.

wel lekker inderdaad ff der uit,met je gezinnetje.

dikke kus van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo daar ben ik weer! twee weken na de operatie en ik voel me kip lekker. Echt alsof er niets is gebeurd! Nou ja als ik iets naar beneden kijk word ik welheel gelukkig hoor :-) Inmiddels 2 nieuwe bikini's gekocht. En wat is het toch fijn dat je een keer kan zeggen: o' die is echt veel te klein, ik heb echt een maatje groter nodig, " hi, hi... heel onwerkelijk. Ik had het me van te voren niet voor kunnen stellen!

Een paar dagen geleden nog dacht ik dat ze kleiner geworden waren maar dat is gelukkig niet zo. ik ben echt tevreden met hoe ze nu zijn. er vanuitgaand dat ze niet kleiner worden heb ik een mooie 70/75C. Ik ben nog steeds bang dat ik iets kan forceren. het voelt niet zo maar omdat je echt 6 weken niets mag tillen of hoogreiken..... Als je pijn hebt dan ken je je grens heel snel maar als je dat niet meer hebt is het verdomd lastig om daar steeds om te denken. Zwaar tillen doe ik niet hoor want dat doe je vaak bewust maar hoog reiken of even naar achteren strekken, tja dat gebeurt gewoon...lastig. herkent iemand dit? En wat is jullie ervaring; moet ik er rekening mee houden dat me borsten nog kleiner worden of kan ik er vanuit gaan dat ik de maat houd die ik nu heb? heb geen zwellingen/vocht meer.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Patricia, lekker he dat het allemaal zo goed gaat....ik heb het ook. En ik herken inderdaad dat je daardoor ook geneigd bent om al van alles te doen, ver weg reiken of naar achteren... iemand vroeg afgelopen weekend of er iemand mee wilde badmintonnen...ik had het racket al in mijn hand toen ik bedacht dat dat toch echt nog niet kon.... haha. Ik vergeet het soms gewoon.....

Ik vraag me inderdaad ook af of het allemaal nog kleiner gaat worden, denk het haast niet hoor als vocht en zwellingen weg zijn... die protheses kunnen toch echt niet kleiner worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij eigenlijk ook niet...

Badminton, nee ik denk dat je dat beter nog niet kan doen. :) maar ik begrijp je gevoel wel!! Zal binnenkort even weer nieuwe foto's plaatsen. Als ik mijn borsten op de foto zie (zonder bh) dan vind ik ze kleiner lijken dan als ik ze in het echt zie.... Gek is dat!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's kan ik er pas weer na het weekend opzetten, maak ze nog wel regelmatig maar heb de kaartlezer bij mijn moeder laten liggen... kom ik dit weekend weer dus dan zal ik ze er op zetten... ik vind het sowieso nog steeds zo wisselen...wat ik van de grootte vind... dan weer goed, dan weer te groot dan zelfs weer te klein.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey patric en suffie,

nou we kunnen wel een trio beginnen met onze borsten.

we denken echt het zelfde hahaha.

Ik vind ze in echt ook groter lijken.

en twijfel elke dag,dan zijn ze weer goed,en dan weer niet,hahaha.

we moeten blij zijn met wat we hebben.

we moeten gewoon elke keer weer ff naar de voor foto's kijken.

helaas heb ik die nog niet,maar tegen die tijd,ga ik dat wel ff doen.

vind jullie borsten echt mega mooi hoor meiden,past bij jullie slanke lijven.

liefs van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

gezellig trio ja!!! haha. vandaag best wel last van mijn tepels, erg gevoelig/pijnlijk...lijkt ook wel of ze continu stijf zijn en dus pijnlijk als er iets tegenaan komt... herkennen jullie dat???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi trio vriendinnetjes,

ik vind het wel gezellig zo...! Ben ook blij dat we allemaal over hetzelfde zitten te dubben. Ik heb niet echt last van mijn tepels alleen mijn linkertepelhof is nog gevoelig, niet prettig. Maar ook in die tepel zit nog een deel van de hechting volgens mij. De hechting in mijn rechtertepel is er volgens mij uit en de wond is echt zo mooi herstelt! En ik krijg er al weer een beeje gevoel in.

Maar vandaag heb ik weer iets anders. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben gewoon als de dood voor kapselvorming. Dit komt ook omdat ik net als jullie eigenlijk alles kan doen. Ondanks dat natuurlijk prettig is beangstigt het mij wel. Misschien is het wel helemaal niet goed om alles weer te kunnen, misschien forceer je onbewust wel iets. Dit kom took omdat ze in de kliniek hebben gezegd; 6 weken rustig aan doen. Als je het over kapselvorming heb dan hoef je dat niet merken maar kan je het wel zien. Wel; ik maak echt niet snel druk hoor maar ik ben gewoon zo blij met wat ik heb. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als er iets niet goed zou gaan. Toen ik vanaochtend mijn borsten bekeek vond ik mijn rechter borst minder mooi dan mijn linker. Ht lijkt wel of deze iets meer hangt waardoor je boven de borst een beetje een rand ziet. Waardoor het ook weer lijkt dat deze iets ronder is dan de linker... Daar komt nog eens bij dat de rechtborstspier het meest belast wordt want ik ben rechts... O, snappen jullie mij een beetje, ik lijk wel een beetje een hypochonder :-)

Ik weet ook wel dat het goed is dat je borsten weer een beetje gaan hangen en daar heeft dr. visser mij ook wel op gewezen ... maar snappen jullie mij een beetje.

Verder ben ik echt super tevreden hoor!

:52: Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.