Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Ja, die kapselvorming vind ik ook het meest enge...ik blijf ook maar kijken en voelen of het niet ineens veel harder of vreemd gevormd is..... en inderdaad zeker omdat ik in principe toch wel alles doe... vanochtend stond ik ook gewoon te stofzuigen, maar doe het dan wel heel rustig en niet met hele lange halen zeg maar...maar toch. Ik merk nog niets van hangen, wel dat mijn linkerborst kleiner is dan mijn rechter... wel een hoop zorgen er bij zo hè? Maar desondanks toch nog steeds super blij hoor!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyyyyy meiden,

tuurlijk moet je rustig aan doen,en geen saltos maken,maar denk dat je zelf heel goed aanvoelt wat je wel en niet kan doen.

gewoon geen gekke stunten uithalen,maar beetje huishouden kan echt geen kwaad hoor.

En van dat kapsel vorming,dat maak je zoiezo aan natuurlijk,maar denk dat je echt niet meteen zon erge vorm krijgt

dat het hard word,en je er last van krijgt,volgens mij duurt dat heel lang(als)je daar last van zou krijgen.

maar volgens mij gebeurd dat niet bij zo veel vrouwen,die er dus zoveel last van krijgen dat ze vervangen moeten worden.

meiden julie hebben ze pas,lekker genieten hoor.

maak me dus beetje druk om de grote,maar gelukkig niet om kapselvorming,vreemd..maar waar.hahaha

meiden had ik eerst ook hoor,mijn rechter borst was eerst veel groter(mooier)dan de linker,maar is nu helemaal bijgetrokken,komt echt

wel goed hoor meiden,,zit misschien toch nog beetje vocht in.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Ik ga maar niet zo malen maar het is ook niet verkeerd om zo te denken want dat dwingt je soms wel even weer om een stapje terug te nemen!

Ik heb nu iets!!! Echt om te gillen! Vandaag heb ik nieuwe BH's gekocht. geen idee wat voor maat ik had natuurlijk dus ik ga gewoon het pashokje in met een 75C want mijn sport BH is immers ook een 75C en die zit goed! Maar goed ik de nieuwe Bh aan. Toch even aan de verkoopster gevraagd of deze goed zat. Ik zag meteen aan haar dat het niet zo zat als het hoorde. Ik vertelde haar dat ik dus "nieuwe" had gekregen en dat ik dus eigenlijk niet echt precies wist wat voor maat ik had. Zij meten, komt ze uit op een 75D! Whaaaaaaaa, ik weet niet of jullie nog mijn eerste berichtjes herinneren maar ik heb toen geschreven dat ik geen D cup wilde! Ha, ha!! Nou mooi wel dus en ik had het serieus echt niet gedacht. Vanavond weer naar de Hunkm. geweest (was een speciale koopavond) om de Bh's te kopen, ('s middags even vlug gepast met de kids om ze vanavond snel te kunnen kopen. Ik had niet echt zin om dan nog uitebreid te gaan passen) diit keer naar ander filiaal, dichter bij huis. Toch nog maar even een BH gepast, verkoopster er weer bij en die vond de 75D niet goed zitten. Zij meten, trok de centimeterband een stuk strakker dan de dame bij het ander filiaal en kwam uit top een 70., Zij legde mij uit waarom zo strak meten en waarom dus die 70. Ik dus een D70 passen, maar van een D70 is de cup weer kleiner dan van een D75. Tja je leert nog eens wat! Ik ben dus ook één van die vrouwen die dus altijd in een verkeerde BH maat heeft gelopen he! Niets geen 75 maar gewoon 70! Maar goed jullie raden al waar dit verhaal heen gaat, ik moest dus even een E70 passen en ja die zat echt perfect! Voor alle duidelijkheid een E70 komt overeen met een D75, wist ik ook niet hoor! Maar ik lag helemaal in deuk! En die verkoopster kreeg het ook te pakker, echt te komisch maar ik ben echt super goed geholpen. Ik kan het niet anders zeggen. Ik snap nog steeds niets van de maat en dat heb ik ook tegen de verkoopster gezegd. Ik vind mijn borsten helemaal niet zo groot lijken, passen prima bij mijn smalle lichaampje. Wat hebben dan die dames met die grote borsten voor maten vraag ik me dan af F en G? Waarschijnlijk heb ik altijd gedacht dat D65 enorme joekels waren. Valt reuze mee dus! Nou ja..... Ben wel blij dat ik nu goed zittende Bh's heb en ik mag ze volgende week al aan! Jippie! Heb trouwens 3 bh's e70 gekocht (overigens een slecht te verkrijgen maat) en 1 75D.

Suffie heb jij je al op laten meten?

Ik ga nu even nieuwe foto's plaatsen dan zien jullie meteen wat ik bedoel...Ik ben toch geen Pam? :-)

P.s. ik zie nu ook weer dat mijn ene borst iets groter is dan de ander. Gek genoeg zie ik dat alleen op foto's.. Maar goed het is nu eenmaal zo. Geen borst is gelijk toch?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeetje, dat klinkt inderdaad wel heel absurd!! Zal ik toch ook maar eens gaan laten doen dan, had het zelf wel al gedaan met zo'n tabel die ik vond op internet en kwam toen uit op 70C volgens mij....

Niet bij stil gestaan ook dat we vanaf maandag al normale bh's aan mogen....werd er niet gezegd de eerste 6 weken 24 uur per dag sportbh? Soms hoor ik inderdaad ook na 3 weken alleen nog 'snachts....maar dat vind ik zo vreemd (en kan me herinneren dat Trudy dat ook zei) want overdag beweeg en doe je toch meer dan 'snachts....

Maar volgens mij heb ik al in een ander topic een hele tijd geleden gelezen dat daar heel verschillend over gedacht wordt....

Als ik tijd heb zal ik dit weekend eens gaan kijken voor BH's....

Ga ik nu even je foto's bekijken!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er super uit Patries!!!! Ook echt helemaal niet meer zo bol aan de bovenkant!! Dat zie ik bij mezelf nog wel! En mooie bh!! Krijg meteen nog meer zin om te gaan shoppen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht echt 3 na 3 weken alleen nog 's nachts maar hoe jij denkt zo heb ik ook gedacht. Maar volgens mij is het toch echt vanaf maandag alleen nog 's nachts. De nieuwe Bh's geven wel enorm veel steun hoor dus wat dat betreft maar ik me geen zorgen. Als je maar de goede maat hebt hè?!! Ha, ha!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ha! We plaatsten tegelijk een bericht! Maar ehhh, bedankt. Ik heb ok nog een blauwe een paarse en een rose maar de zwarte breng ik terug. 4 is eerst wel genoeg en de zwarte vond ik nu toch minder mooi lijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patric,

Jeetje meis,wat zijn die van jouw mooi.

en dat meen ik uit de grond van mijn hart.

mooi van vorm en grote,echt helemaal top.

leuk he die bh's shoppen,al durf ik nu niet meer,al is het nog zo aanlokkelijk,haha.

liefs van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia!

Heb je foto's net bekeken en wat een verschil zeg hoe je borsten er net na de operatie uitzagen en nu na 17 dagen PO.

Echt heel mooi zijn ze geworden!

Ben benieuwt of die van mij ook nog zoveel zullen gaan veranderen dan, hoop eigenlijk wel dat ze een beetje zo bol blijven, vind ik wel mooi eerlijk gezegt ;)

Staat ook mooi met die bh aan.

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik word er weer eens verlegen van! Nu ik weet wat voor maat ik heb hoor je mij niet meer klagen hoor. Nou ja alleen is het heel erg lastig om een Bh te vinden. Laten we het maar zo zeggen; E70 is een rot maat. Ik moet voor dinsdag een strapless Bh hebben. Vindt die maar eens. Ik in de Bijenkorf één gepast van Simone perel, E70, wat denk je, te klein! :blink: Is een Franse maat en die vallen een maat kleiner dan normaal. Pfff, gelukkig want ik was net gewend aan het feit dat ik een E70 heb...Het moet toch niet gekker worden hoor! Maar wees eens eerlijk, niemand zou mij toch op die maat schatten? Ik heb inmiddels wel heel wat geleerd over maten hoor! Pff... Voor meiden die nog voor een intake gaan. Denk niet in cups tenzij je heel goed weet waar je over praat! Ha, ha!

O en in "gewone" bh's lijken je borsten echt nog 10x mooier!

Rianne, hoe is het verder met jou?

Tietie; nog een paar nachtjes en dan mag je! Leuk hoor! Ben je gespannen?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noi, ik denk dat ik zometeen ook maar eens op ga laten meten... ben zeer benieuwd... maar inderdaad 70E zou je toch zeker niet denken.... vreemd hoor!! Maar wel grappig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, 70E das inderdaad flink.

In die maat heb ik hier nog 1 of 2 bh's liggen uit de borstvoedingperiode. Ik droeg nooit voedingsbh's maar altijd beugelbh's waar de bandjes van los konden aan de voorkant.

Stiekem ben ik wel een beetje bang dat ze weer zo groot worden. Ik denk dat ik ze dan te groot vind op mijn eigenlijk te magere lijfje, en inderdaad bh's kopen is dan lastig hoor. Dan zit je toch best vast aan de duurdere merken. Ja of de saaie basiscollectie van de Hunkemoller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik maar weet je wat nou zo komisch is, zo groot lijken ze echt niet! Niemand heeft aan mij gezien dat ik een BV heb gehad. Ik heb het nog 2 mensen op mijn werk verteld i.v.m. passen nieuwe bh en die zagen het zelfs niet! Ik snap je reactie hoor want ik dacht precies net zo als jou! En als je de foto's bekijkt dan lijken ze toch ook niet op een E70 cup/ d75 cup?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Grappig om te lezen, ik heb precies hetzelfde als jij, ben ook uitgekomen op een 75D/70E en zo groot zijn ze toch ook weer niet!

Ze zien er meer uit als een volle C zeg maar. Inderdaad is 70E een lastige maat, dat hebben ze echt niet overal... Gelukkig pas ik

ook vaak een 75D, dus dat scheelt. Ik heb van Passionata wel een perfecte 70E gekocht trouwens en heel mooi! Ik weet niet of je

toevallig ook een push-up hebt gekocht, maar daarmee moet ik dan nog een maatje groter, meestal een 75E (70F hebben ze nl.

helemaal nergens!). Heb natuurlijk geen push-up nodig, maar onder sommige truitjes, voor een bepaalde gelegenheid vind ik het

toch wel leuk! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nina; niet te geloven toch? Ik had al die verhalen natuurlijk wel gelezen en dan denk je dat gebeurt mij niet maar dus wel! En weet je, ik vind het helemaal niet erg! Ik wist van te voren niet dat een D75 of E70 er zo uit zag! Ik had altijd het idee dat dat maatjes Pamela waren!!

Ha, ha! Jij ook nog helemaal gelukkig? voor mij is het nu bijna 3 weken geleden. Zagen jouw borsten er na 6 weken weer anders uit? zo ja wat was er dan veranderd?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Ja, ik ben zeker heeel gelukkig met mijn borsten, ik vind ze echt prachtig en perfect bij mijn lichaam passen! :D

Echt wel dat ze nog behoorlijk veranderden na 3 weken, ze worden steeds natuurlijker, gaan iets meer hangen (niet echt hangen hoor, maar het volume zakt nog wel een stukje), ook worden ze steeds zachter en beweeglijker, echt super! Ben er zoooooo blij mee! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze nu al wat hangen! Straks hangen ze op mijn knie :wacko: whaaaaaaaa!

Ik heb nog wel last van mijn tepelhof en daar omheen. Tepelhof, precies waar de hechtingen hebben gezeten en dan met name links. Rechts valt wel mee. Rondom alleen nog gevoelig. Niet prettig zeg maar. Herken jij dit? Ik ben er tot nu toe ook heel erg blij mee! Hoe lang heb jij de sport BH gedragen? Ik geloof dat ik op een topic van jou zag staan dat een arts 4 weken adviseerde... Heb jij je daar aan gehouden? Ik heb mijn sport BH nog steeds braaf om hoor. Hoewel ik vandaag wel eventjes een van mijn nieuwe BH's heb aangehad. Pff, staat echt 10x beter dan die sport BH!

Gr. Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia!

Met mij gaat het verder ook heel goed hoor, heb niet eens meer door dat ik vorige week geopereerd ben ;)

Heb ook vandaag weer een BH gescoord een 70D en staat echt vet mooi! :D

Dacht eerst dat ie wat te klein was dus vroeg ik de vrouw van de Hunkemoller erbij en die dacht dat eerst ook maar toen keek ze na de zijkant en toen zei ze maar de beugel zit wel precies om je borst en dat die bh ook wel een laag modelletje was.

En er was geen 70E dus heb ik hem maar gekocht, hij is zuurstok roze :D

Hoop wel dat ie me over anderhalve week nog past. maar heb de kaartjes eraan laten zitten dus kan ze dan nog ruilen ;)

En idd wat je zegt, met een normale bh zijn ze echt 10x mooier!!!

Was ook helemaal trots toen ik in het pashokje stond Haha.

(Zal dit weekend even foto's maken ;) )

Liefs Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne, Die zzurstokrose Bh van jou is dat zo één gemaakt van zachte stof, was deze er ook nie tin lichtblauw en licht bruin? Ik heb een soort gelijk model gekocht in paars/blauw en zwart! Fantastisch model!

Heb je nog veel vocht in je borsten? Als dat niet het geval is dan worden ze toch niet meer veel kleiner en in dat geval kan je toch wel uit gaan van die 70D?

Als ik het goed begrijp herstel jij ook heel erg snel! Lekker hoor! Heb jij dan nu ook al het gevoel dat je te veel doet? Iklas op een topic van Nina (wanneer sport BH uit) dat je echt 4 weken je borstspieren moet ontzien.... pff, dat is zooooo moeilijk!

Ben erg benieuwd naar je foto's.

Liefs patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Het was nog langer... :( Ik moest 'm 6 weken overdag aan en 4 weken 's nachts.

Inderdaad heel moeilijk, maar ja op een heel leven is het natuurlijk niets! Ik zou het maar zoveel mogelijk doen hoor!

Op bijzondere avondjes heb ik vanaf een week of 5 wel een gewone bh aan gedaan, maar dat was dan maar een paar

uurtjes. Nog even volhouden!!!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia!

Heb mn foto's erop gezet van mn nieuwe bhs ;)

Ik denk dat ik weet welke jij bedoelt maar dat is deze niet.

Ook een van mn borsten je kunt dan veel beter zien dat mn linker anders is dan de rechter terwijl je dat in het echt helemaal niet zo goed ziet!

Na mijn idee heb ik weinig of geen vocht meer in mn borsten, begin alleen wel steeds meer pijntjes te voelen als ik eraan zit.

En dan vooral onderin mn borst, hoop dat dat zo is omdat je meer gevoel erin terug krijgt en ik nu dat begin te voelen.

Ik heb idd soms wel het gevoel dat ik al veel te veel doe, vooral omdat ik bijna nergens geen last van heb dat je dan meer doet dan mag.

Volgens mij kun je beter wel wat pijn hebben dan weet je waar je grens ligt ;)

Liefs Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden! Ik heb weer nieuwe foto's geplaatst hoor! Pas op de foto's zie ik dat mijn borsten veranderen! Gek he?! En op de ene foto zien ze er weer groter uit dan op de andere. Verder gaat alles goed. Rondom tepels nog steeds erg gevoelig, niet prettig. Aanstaande maandag nog even naar de huisarts. Stond al gepland. Ze gaat controleren of de hechtingen helemaal verwijderd zijn! Voor de rest, doe ik bijna alles al weer. Ben me nog wel steeds bewust van het feit dat het nog maar 3,5 weken is geleden hoor....

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die gevoelige tepels blijf ik ook houden, dacht net even in shirtje zonder bh snel naar de wc te kunnen lopen.... doet dat ff pijn....

had net in mijn eigen topic ook al op je foto's gereageerd maar hier ook maar even: Super mooi!!! Steeds natuurlijker en super mooi al die Bh's!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.