Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia!

Ja ik heb dat pakket wel genomen.

Ik had dat ook heel erg hoor dat malen om het aantal cc en wou ook bevestiging wat nou wel het mooiste was en sinds ik dat telefoontje heb gehad zit ik ook niet meer te malen ;)

Ik zie trouwens helemaal niet op tegen de operatie, komt misschien omdat ik zelf wel vaak in het ziekenhuis kom voor dergelijke onderzoeken (heb ook pds net zoals Lieka) en sinds kort is de ziekte van Crohn vastgesteld :139:

Daar heb ik ook medicijnen voor, corticosteroiden of hoe je dat schrijft, en toen zei dr Visser wel dat het herstel dan wat langzamer kon gaan, maargoed dat heb ik er wel voor over!!

Heb het ook niet aan heel veel mensen verteld maar wel aan mn familie en vrienden en op school aan mn coach (die het heel erg leuk vond voor mij :D ) en verder niet eigenlijk dat zien ze vanzelf wel.

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jeetje Lieka en Rinanne, wat vervelend pds. Wel toevallig dat jullie daar nu beiden over schrijven. En Rianne ook nog eens de ziekte van Crohn. Heb je dat pas gehoord? Rottig hoor..

Het herstel zal dus wat langzamer gaan. Maar hoe moet ik dat zien?

Lieka; van D naar A, dat is nogal een verschil, maar lange leven de plastsiche chirurgie; wat betreft je boobies, het komt weer goed!

liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Ja wel toevallig he, pds heb ik al een tijdje, kunnen ze niet veel aan doen, maar Crohn zijn ze nu ong 3 maand achter maar kan wezen dat ik daar dus al langer mee loop ivm mijn klachten.

Heb er gelukkig weinig last van nu door de medicijnen.

Met langzamer herstel zei dr Visser dat het kon dat m'n wondjes wat minder snel genezen.

Maar hoeft niet, dus ik wacht het wel af ;)

Heb ook dat pakket dus misschien dat dat elkaar dan opheft Haha.

Maar heb ook nog andere dingen waarvoor ik telkens na het ziekenhuis moet, Uroloog en Bekkenbodemtherapie ivm mijn steeds terug kerende blaas ontsteking, heb daar een abbonement geloof ik ;)

Maar na regen komt zonneschijn zeggen ze, dus komt vast allemaal wel goed!

Moet ik nu een keertje geopereerd worden voor iets leuks!!! :D

Groetjes Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi patricia!

Voor jou schiet het op he....

Hoe gaat het met e zenuwen?

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

Met mij gaat het helemaal top,ben vrijdag alweer 5weken po en heb alleen nog erg gevoelige tepels,maar verder echt geen klachten heerlijk!!

nou op naar jouw datum!!!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim, Ja aftellen begint! O mijn aftelbalkje stind eerst 1 maand en zoveel dagen, maar nu zijn het ineens dagen :-)!!

Wat goed dat het zo goed met je gaat. Zijn ze bij jou nu ook via de tepl geplaatst? Ik zag zo straks een foto van iemand die ze ook via de tepels had geplaatst en in die tepels zaten allemaal nietjes!!!! Waahhhhh! Gelukkig doet Dr. Visser dat niet!

Gevoelige tepels dus. Is dat alles waar je nog last van hebt? O'ik hoop dat het bij mij net zo gaat als bij jou!

Vandaag ben ik gebeld door de kliniek; ik wilde nog even zeker weten welk resultaat er bij mij bereikt zou worden met 320 CC. Ik wilde graag een B/c cup en dr. Visser had aangegeven dat 320 CC het mooiste resultaat zou opleveren en dat het waarschijnlijk een C zou worden. Ik wist dit niet meer zeker vandaar...Blijkt toch waarschijnlijk een C-cup. Prima! Als het maar geen D wordt... Ha, ha! Zou echt niet bij mij passen denk ik!

Spannend, spannend, spannend! Maar krijg er steeds meer zijn in!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja patricia het gaat nu in een keer erg snel

als ik er over na denk krijg ik het benauwd heel raar wan tik vind het niet echt eng

maar vind het wel vervelend heb van de week alles opgestuurt en betaald dus het is nu echt definitief

het is nu wachten

27 april moet ik beginnen met de medicijnen en ik las dat jullie van te voren smeren met wat smeren jullie dan

ik was al een tijdje aan het smeren met me buik inverband met staie met bio olie echt lekker spul

stay in touch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieka, jij gaat natuurlijk een weekje eerder. Spannend! Ik heb niets over smeren gezegd hoor. Heb ook geen idee waar je het over hebt. Het enige is dat ik wel een homeopatisch pakket heb besteld. Volgens mij zit daar alleen een creme in voor na de operatie (littekencreme). Voor de operatie moet ik vitamine C slikken en Arnica geloof ik. Ik heb het nog niet in huis, dus ik weet niet of ikhet goed geschreven heb.

Ik begrijp uit jouw verhaal dat je vooraf moet betalen. Hmm, is dat gebruikelijk? Ik zal je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wanneer ik de rest moet betalen. Heb wel een aanbetaling gedaan hoor.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je het eng vindt hoor. Heb ik ook. Ik heb het niet zo op operaties, ziekenhuizen en doktoren maar dat had ik geloof ik al eerder verteld...

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet inderdaad ook helemaal niet wanneer ik de rest moet betalen.... zullen we wel post over krijgen?? Of pas vlak voor de operatie?? Ik ga sowieso binnenkort nog even bellen omdat ik nog even het aantal cc wil checken, zal ik dat ook meteen vragen....

Ik vind het ook steeds spannender hoor, echt aftellen nu.... en al 2 dagen niet gerookt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb ik het ergens anders gelezen ben ook erg moe slaap slecht

nee ik hoefde niet alles in een keer betalen maar heb het wel gedaan dan is het maar gebeurd

ik moet de medicijnen ook nog halen

heb de recepten wel al in huis

ik ben bang voor naalden dus zie daar wel tegen op maar we zullen zien

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieka, lekker op tijd naar bed vandaag hè! Ik denk als je je boobies eenmaal hebt het de eerste dagen ook niet veel wordt met slapen!!

Suffie; hoeveel cc's zou je ook al weer krijgen? Grappig he dat iedereen twijfelt! Zullen ze niet helemaal gek worden van al die telefoontjes, ha, ha!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha jemig, ik heb ook al 100 keren gebeld.. Ik ben zo aan het twijfelen over het aantal cc.

Ik wilde eerst een grote c, dan kreeg ik 265cc en 280cc. Daarna ben ik eens gaan denken en ik vind dat eigenlijk erg groot, dus heb ik gebeld of ik niet ook een grote b, kleine c kon hebben.

Dr. Visser zei dat dat ook bij mijn lichaam paste en dan kreeg ik 235cc en 250cc. Gelijk gepast met gekookte rijst en dit vond ik echt heel mooi!

Ik helemaal blij gister, ze hadden het met spoed moeten bestellen enzo, maar het zou dan goed komen maandag.

En toen begon het... Lees ik op internet ergens dat dat met rijst niet helemaal klopt. Volgens mijn berekening moet ik 265cc krijgen als ik wil dat het er zo uitziet als 230 gram rijst, maar ik weet nie zeker of dat klopt, want toen ik dat in een bh had en de maat had opgemeten, was het idd een grote b..

Daarna belde nog een meisje dat ik ken, die ook daar een bv heeft laten doen, dat ik eccccht niet kleiner moet gaan blabalblba...

Zij heeft nu een b en had toch echt een maatje groter gewild. Ik kan me dat niet voorstellen, vind haar borsten super bij haar passen.

Ik ben dus echt een beetje radeloos.. :103:

Weet zelf niet eens meer wat ik wil.

Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar de Arenborghoeve, of er niet een mogelijkheid is om even met Dr. Visser zelf te bellen, maar ik heb niks terug gehoord. Durf echt niet te bellen.

Zou ik het met haar voor de operatie nog kunnen bespreken? De protheses zijn allebei aanwezig dan..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hoezo, ik durf niet meer te bellen????

Voor dat geld mag jij ze zo vaak bellen als jij dat nodig vindt, anders is het GEEN goede pc of kliniek.

En volgens de verhalen hier is dat het probleem niet.

Dus BEL, het worden JOUW nieuwe borsten, jij moet straks tevreden zijn!

En ja, lievver meer CC dan minder, want je hoort meer ik had ze toch groter gewild, dan dat je hoort ik wilde ze kleiner!!!!!

En vergis je niet, in kleding valt het echt minder op dan dat je jezelf naakt ziet, ECHT!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga toch echt voor de kleinere. Heb de hele middag zitten denken en weet het nu echt zeker.

Als ik 265 en 280 cc krijg dan krijg ik een royale C cup. Dat is veel te groot voor mij. Ik ben maar klein en ben niet heel erg dun. Als ik te grote borsten krijg dan ben ik echt n bolletje.

Ben net al mn C bh wezen ruilen voor een B bh.

:D Nog maar 4 nachtjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja, absoluut tevreden.

En na die 5de week po ook echt niks meer gevoeld.

Ze horen er gewoon bij en ik vergeet ze ook steeds.

Vroeg de buurvouw me eergister en? hoe gaat het met jou nu?

Hoezo met mij nu?

Ja, met je borsten natuurlijk.

OOOOOOOOOOOOOo, oh ja, prima, te gek. Zo goed dat ze al vergeten zijn, hahaha.

En jij? Nog steeds vol ongeduld op je dag aan het wachten???

Kriebelt hé!!!

Groetjes

Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de papieren binnengehad. Ik vraag me af of ik het bijgevoegde formulier helemaal zelf moet invullen. Staan n.l. ook vragen in over je gebit. Wat ik me ook afvraag is, is of het verstandig is dat ik 5 mei naar de tandarts ga. Ik krijg een kroon en moet daarvoor 3x naar de tandarts. Ik geloof niet dat ik verdoofd hoef te worden. Zou dan wel kunnen denk ik...

Maarrrrrrrrrr, nog 19 dagen en dan is het zover. Het komt steeds dichterbij. Spannend!

Het gaat nu sneller dan ik had gedacht..

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, Ha Mols! Vergeten? Ik kan het me nog niet helemaal voorstellen want ik heb echt steeds het gevoel dat het zo'n verandering is of beter gezegd wordt... Maar ik lees overal dat iedereen zo snel gewend is.... Heerlijk!

Hoe zit het met je gevoel in je tepels?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patricia,

Dus je moet voor de bv naar de tantarts voor een kroon? Dan krijg je waarschijnlijk eerst 2 weken een noodkroon. Ik had hetzelfde en de anesthesist adviseert dan om de noodkroon eruit te laten. Deze zit nl. niet zo vast als een echte en kan eruit vallen tijdens de narcose (tube in je keel) en dan zou je 'm door kunnen slikken.... :blink:

Ik moest 2 dagen na de operatie naar de tandarts om alsnog de noodkroon weer laten plaatsen en daar lag ik dan: met mn drains nog erin! :wacko:

Daarom zou ik de afspraak bij de tandarts verzetten, als dit kan. Kun je beter later doen, als je je beter voelt en de operatie achter de rug hebt.

[edit] Je krijgt zowiezo verdoving, maar dat moet nix uitmaken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik71, bedankt voor de tip. Zoals je het uitlegt klinkt het heel logisch om er even mee te wachten. het zal je gebeuren zeg dat je het inslikt.... en om even te verwijderen voor de operatie zie ik ook niet zitten. Ik ga morgen meteen mijn tandarts even bellen! Thanx!

Ik begrijp trouwens nog niets van die drains. Waar zitten die dingen en hoe gaan die eruit? En waar zijn ze voor? Kom ik ook lekker op tijd mee hè?! Ha, ha!

Lies Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje patricia nog 18 daagies

wat gaat het snel he ik moet er nog 13 was er eigenlijk niet zo mee bezig maar nu gaat het wel erg snel hoor

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drains zijn er om wondvocht af te voeren, zodat je minder last hebt van zwellingen. Sommige pc's doen het en sommige niet.

De drains zaten aan beide kanten onder mijn oksels. Ze maken dan piepkleine sneetjes en daar brengen ze een slangetje in naar je borsten. Dat slangetje is echt heel dun en dat loopt dikker uit tot in een flesje. Ik heb hier 4 dagen mee rond gelopen, maar ook heel weinig last gehad van zwellingen, dus dat is ook wel prettig.

Het eruit halen vond ik niet zo'n fijn gevoel, maar dat ervaart ook iedereen anders. Even diep zuchten en dan trekt ie ze aan beide kanten eruit (na het vacuum eraf te halen). Je ziet dan alleen 2 puntjes onder je oksel zitten (nog steeds eigenlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.