Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mols1234

Onzin dat homeopatisch pakket, maar goed dat is mijn mening.

Ik heb beide keren geen pakket gehad, en niks aan de hand. Onzin geld uitgeven vind ik het persoonlijk.

De eerste keer boven de spier herstelde ik snel, de 2de keer dual plane duurde het herstel wat langer.

Succes bij je intake!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het eigenlijk wel met Mols eens.

Ik heb ook geen pakket gehad en heb het ook niet nodig gehad.

Ik begreep dat er ook zalfjes inzitten voor blauwe plekken. En ik heb geen blauwe plekken gehad.

Vitamines heb ik ook niet geslikt.

Lijkt me beter om het gewoon bij de apotheek te kopen wanneer je het nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi!!

Ik heb vandaag ook een intake gehad bij dr Visser om 12.00 uur.

Word 18 mei geopereerd, helaas kon het niet eerder omdat ze idd al helemaal vol zit.

Hoe is jou gesprek gegaan? En wat krijg jij?

Ik krijg l 280 cc en r 275cc en ga dan van een A?B na een C/D als goed is :D

Groetjes Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Net terug van intake, direct achter de PC. Veel info in een korte tijd maar ik ben ga er voor!!

Ze legde alles goed uit en ga haar advies. Zoals een aantal van jullie weten zat ikniet te springen om de protheses via de tepel te plaatsen. Wat denk je........ Ik was heel erg bang dathet gevoel in de tepels dan niet terug zou komen maar dat risico loop je ook als je het via de borstspier of oksel laat doen. Het heeft n.l. niets met de tepel zelf te maken. Het kon wel via de borstspier hoor ik mocht kiezen. Dus ik deze ben ik maar op haar expertise afgegaan.

De eerste zin van Dr. Visser was; welke maat heb je nu en wat wil je. Dus ik zeg 75s en ik zou graag een B, kleine C willen. Toen ze mijn borsten zag, die ze overigens in 5 minuten had geanalyseerd :-), (en ik daardoor meteen de bevestiging kreeg dat ik goed zou doen aan de operatie) adviseerde ze gezien mijn lengte, postuur en het vetgehalte (dat ik dus niet heb) een C. Ze gaat dus 320CC plaatsen deels achter de spier en deels voor de spier, mixed pocket. Het worden de Arion softoneOne siliconen, rond cohesief, via de tepel!

Wat me verbaast is dat ik 320CC krijg en daarmee zou er een C-cup ontsaan en Rianne krijgt 280CC en krijgt een C/D cup!! Blaaaaaaaa hoe kan dat nou. Ik heb nu ook een 75A. Dr. Visser adviseerde mij niet om minder te plaatsen omdat ze dan te klein zouden zijn, het zou dan niet goed opgevuld worden en dus niet mooi. Ik vertrouw er maar op maar vraag me wel af hoe dat nou kan?

Wat grappig Rianne dat jij er om 12.00 uur was! Wat vond jij van Dr. Visser? Heb je alles kunnen vragen. Ik heb ook nog heel veel gevraagd aan de operatie-assistent trouwens. Ook ter bevestiging hoor, ha, ha!

De operatie vindt 11 mei plaats (Rianne, deze had ik afgelopen maandag al geregeld hoor) en ik ben zoals het er nu uit ziet nummer 3, na Suffie! Maar ik had de indruk dat er de 11e nog wel een plaatsje vrij was want ik had gevraagd als ik laatste mocht. Ze vertelde mij dat zoals het er nu uitzag ik om 13.00 wordt geopereerd. Mocht er nog iemand bij komen dan zou ze mij naar achter schuiven. Dus als je eerder wilt dan zou ik gewoon nog even een keer bellen... Je weet maar nooit.

Nog even over de locatie; zag er fantastisch uit. Heel sfeervol, gaf me een goed gevoel.

Nu maar aftellen!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey patricia!

Wat een goed nieuws zeg,11 mei dus dat is nog snel,aangezien ze het super druk hebben!

Grappig vrouwtje he die visser!

Dus het wordt 320cc,ik heb ook mixed pocket en 360cc!

Fijn dat je nu een operatiedatum hebt en kan gaan aftellen,heerlijk!!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patricia!

Fijn dat je gesprek zo goed verlopen is en dat je besluit genomen is. Het aftellen is begonnen!

Er zit heel veel verschil in alle cup A's. Iedereen heeft unieke borsten van zichzelf en geen een is er dezelfde. Daarom kunnen er zulke grote verschillen ontstaan bij het aantal cc.

Nou, ik tel met je af hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist de brief ook nog even gelezen die ik mee heb gekregen en daar staat inderdaad ook in dat je de cc's niet kunt vergelijken. Het enige waar ik me dan nog zorgen over maak is dat mijn borsten nu een beetje hangen, jullie kennen ze wel de beroemde t-zakjes. Visser zei als ik het goed protheses ook kunnen gaan hangen naar van loop van tijd maar dan zijn ze natuurlijk wel gevuld! Het worden dan toch geen gevulde koffiefilters hé? Staat ook iets over in de brief. Tja wat ik nu eigenlijk vragen... Kijk ik wil gewoon mooie borsten en ik wil niet over een paar jaar weer hang boobies hebben begrijp je? Wie weet hier meer van!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patricia!

Ik heb 400 cc boven de spier gekregen en dit is best veel. Mijn pc zei dat ook na een bv je borsten gaan verouderen. Ik moet dus eigenlijk altijd een bh aan doen, zodat ze niet gaan hangen ('s nachts natuurlijk strax niet meer) en dus minder snel verouderen. Maar volgens mij geldt dit ook voor natuurlijke borsten. Als je ze goed verzorgd en regelmatig een goed passende bh draagt, dan blijven ze mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Fijn dat je gesprek zo vlot is verlopen en je datum is al vlug!!

Wat dokter Visser eigenlijk probeert te zeggen dat je toch ouder wordt en dat houdt je niet tegen met een borstvergroting.Is gewoon realiteit.Sommige denken..laat mijn borsten vergroten en dan blijven ze mooi.Als je eigen borst gaat hangen gaat ook een vergrote borst hangen.Sommige vrouwen denken na een borstvergroting dat ze dus zonder BH kunnen lopen.Dat kan natuurlijk wel,maar je moet dat niet altijd doen.Zie wat Ik71 zegt!!

Morgen is mijn dag.....gaat erg vlug!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Nou patricia,

Kijk naar mijn foto's in de gallerij, hier zie je een foto van vlak na mijn eerste bv en van 9 jaar LATER! NA een zwangerschap!!!

Trek je conclusie.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia!

(ik las dat je ook in mijn topic had gereageerd maar zal wel even hier terug reageren ;) )

Het gesprek vond ik best wel snel gaan en toen ik klaar was bij dr visser had ik eigenlijk nog wel wat vragen en die heb ik ook met de operatie assistent door genomen ;)

Ik had al gelezen dat jij voor de tijd al je operatiedag had vast staan dus was er al van op de hoogte Haha.

Ook zit ik nog steeds te twijvelen over m'n cc,, morgen ga ik even bellen, want wil toch zeker weten dat 280 beter is dan 310!

Want ze heeft met mij verder geen andere opties dan 280 besproken, dus toen ik bij de operatie assistente kwam vroeg ik het nog even na, want die prothese die op tafel lag die 280cc leek best wel klein eigenlijk,, maarja ik moet er natuurlijk mn eigen borst ook nog bij oprekenen...

Maargoed wil gewoon nog even voor de zekerheid weten dat 280 mooier is dan 310 mocht dat zo zijn, want mocht ik na de operatie 280 hebben en vind ze na de hand toch nog wat te klein en er had wel 310 in gekund weet ik dat ik heel erg spijt zal krijgen.

Ik hoef ze echt niet super groot, maar ik denk zo, als ik het toch doe moet ik het gelijk goed doen ;)

Ooo,, ik word gek van mezelf van dat twijfelen! :wacko:

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia73

Proficiat met je datum 11 mei is het zo :D

Ik had ook niet veel borstweefsel dus is het dual plane geplaatst

Ik 295 cc gekregen en ben van een kleine a naar een kleine c, grote b gegaan.

Het herstel is voor iedereen anders volgens mij duurt het bij dual plane iets langer dan boven de borstspier.

Ik ben nu 8 dagen po en ik moet er niet aan denken om volgende week weer te gaan werken!

Maar goed is voor iedereen anders.

Succes met de voorbereidingen :71:

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia,

over die 'hangborsten' je moet ook onthouden dat je borst met prothesen zwaarder weegt dan je borst zonder prothesen.

Dus dat het gaat hangen is alleen maar logisch. Overigens hoeft het dus niet he, maar de mogelijk is er :)

Verder, gefeli met je datum :)

En gevoel in tepel kwijtraken was ik nooit bang voor, en nu zijn ze nog veel gevoeliger dan voorheen!

(ik heb ze dus ook via tepelhof)

En Rianne kan op een D cup uitkomen, omdat zij een 70a heeft, jij een 75a ;)

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia,

Wat fijn dat je ook al zo snel geholpen kunt worden!!

Ik ben over 2 weken al aan de beurt! Is echt snel, maar voor mijn gevoel duurt het nu eindeloos haha.. Zou het liefste morgen al gaan.

Volgens mij heeft het aantal cc ermee te maken hoe groot je bent, wat je zelf al hebt en je bouw enzo te maken.

Ik krijg 'maar' 265cc en 280cc en kom als het goed is uit op een C.

Heb je het homeopathisch pakket genomen? Ik heb dat wel gedaan. Kan nooit kwaad toch? Een vriendin van mij heeft haar borsten laten vergroten en zij had wel grote blauwe plekken, dus het kan wel..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi1

nnn: Over 2 weken al! Spannend! Ik heb het pakket ook genomen. Het moet nog opgestuurd worden want Rianne heeft het laatste pakket meegehad :-) Die van mij wordt opgestuurd. Ik zou het liefst ook zo snel mogelijk willen hoor.. Hoef ik ook niet zo na te denken over alles... ha,ha

Ik vraag me ineens wel af of het uitmaakt of je ongesteld bent op de dag van de operatie. Mijn borsten zijn dan altijd iets gevoeliger niet erg hoor... Weet iemand hier iets meer over te vertellen?

Mae; meer gevoel in de tepels?! Kijk dat klinkt nou goed :-)

Ik moet al eerlijk zeggen dat ik nu ook twijfel over de cup. Ik wilde voor een grote b kleine c gaan. Dr. Visser zei dat een c mooier zou zijn volgens mij. Ik zal nog eens bellen want eigenlijk wil ik gewoon een C ben ik al achter...:-) Hebben jullie ook veel twijfels gehad over de maat/hoeveelheid? Zo ja kan je dat telefonisch bespreekbaar maken?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia!

Dat kan je zeker wel via de telefoon bespreekbaar maken hoor, heb ik ook gedaan ;)

Zat ook heel erg te twijfelen over het aantal cc en heb toen ook weer gebeld en toen heeft ze het met Dr. Visser overlegt en later heb ik weer terug gebeld en toen heeft ze mn vragen beantwoord.

Mijn twijfels zijn gelukkig door dat gesprek weg gegaan dus als ik jou was, gewoon bellen!!

Ik zag idd dat er niets meer in dat kastje stond kwa producten ;)

Kunnen de dagen jou ook niet snel genoeg gaan???

Wou echt dat het al 18 mei was Haha :D

Groetjes Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rianne,

Ik ga morgen meteen even bellen! Ik kan inderdaad ook niet wachten maar ook meer omdat ik tegen de operatie op zie hoor. Ben eigenlijk nog nooit in het ziekenhuis geweest. Tja, voor mijn bevalling even maar dat was het dan ook... Ben wel een beetje een schijterd hoor! Ha, Ha!

Had jij het pakket wel/niet genomen? weten veel mensen in jouw omgeving dat je een bv ondergaat? Ik heb het bijna niemand verteld, zelfs mijn ouders niet...

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld met de kliniek. Ik had gevraag om een Volle B, kleine C. Ik meende dat dr. Visser had gezegd dat een Volle C mooier zou zijn. Maar ik wist het niet zeker meer. Ik weet wel dat ik nu toch graag een C wil. Ik word over een half uur terug gebeld over wat Dr. Visser nu had voorgesteld. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net teruggebeld door de kliniek. In mijn dossier stond inderdaad grote B kleine C maar dat was wat ik zelf had voorgesteld. De assistente zag niets over wat Dr. Visser had voorgesteld. Ze gaat haar nu vragen of er met de 320 CC een C wordt bereikt. Ze belt mij woensdag terug.

Ondanks dat ik bijna zeker weet dat het een C gaat worden wil ik toch een bevestiging. Anders blijft het maar malen in mijn hoofd! Ha, ha!

Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo patricia

ik ben 6 mei aan de buurt spannend he ik kan niet wachten

ik krijg 300 tot 325 cc en heb dan een volle c en dan ben ik eindelijk van die pickwick lightjes af hahahaha

en volgends mij krijg ik high profile de papieren worden vandaag opgestuurd

ja je gaat veel malen he heb ik ook

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieka,

Ik ben ZOOOOOOOOOOOOO blij dat ik niet de enige ben die zo loopt te malen, ha, ha! Wat ben jij een smal dametje trouwens! En over die Pickwick lightjes gesproken.... ik vind ze met de dag minder mooi worden. Slaat natuurlijk ook nergens op maar je stelt je zo in op grotere/vollere borsten en daardoor kijk je ook vaker naar wat je nu hebt. Nou ik kan je zeggen; ik twijfel niet meer aan de operatie!!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben redelijk tenger

en ook niet zo groot 1,65 hihihi klein wijffie

ik heb een pds en val daardoor af dus moet goed blijven eten om op gewicht te blijven

ik blijf je volgen en we spreken elkaar wel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.