Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik, Patricia, trotse moeder van 2 prachtige kindjes, heb 6 april mijn intake bij Dr. Visser in de Arenborg kliniek. Ik heb begin februari gebeld voor een afspraak en ik kon 1 april nog terecht en mocht dan ook nog profiteren van de aanbieding wanneer ik daar voor zou willen gaan. Ik moet dan wel op de dag van de intake een aanbetaling doen. Ik heb al op verschillende forums vragen gesteld om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op mijn gesprek. Mols attendeerde mij er op om een eigen topic aan te maken. Inderdaad wel zo handig! Bedankt Mols!

Ik heb momenteel cup 75A ben vrij ielig en zou graag een C willen. Zoals al bij een aantal bij jullie aangegeven word ik gek van alle mogelijkeheden die er zijn. Plaatsen voor de spier, achter de spier via tepel, borstplooi, oksel, formaat, soort prothese. Na heel veel gelezen te hebben (mijn dank voor alle verhalen) ben ik er al wel achter dat je Dr. Visser ook wel kan vertrouwen. Maar alle tips van jullie zijn natuurlijk welkom. Hoe kan ik mij nu het beste voorbereiden op het gesprek van aanstaande woensdag.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hmmm hoe je je er het beste op voor kunt bereiden.. hier veel leze natuurlijk! ;)

ik zal niet met eisen gaan naar je intake,van nou ik wil voor de spier en dan ... cc .. werkt nie denk ik

je hoort vanzelf hoe dr. visser erover denkt.. en wat er mogelijk is...

ze is heel serieus, maar maakt grapjes tussendoor.. waardoor je je ook wel weer op je gemak voelt..

Het komt allemaal vast goed, en als het weekend eenmaal voorbij is, is het zo woensdag!! (WOENSDAG GEHAKT DAG :P :P)

Spreek je meis!

Lliefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd zoals Carola zegt. Het heeft allemaal te maken met de bouw van je lichaam en de hoeveelheid borstweefsel dat je van jezelf hebt. Ik denk dat de pc je een prima voorstel zal doen!

Maar het is wel goed om info op te doen, zodat je weet waar ze het over heeft.

Suc6 woensdag, voor je weet is het zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Dr. Visser heeft al veel dames geholpen en die zijn allemaal tevreden.

Dus mijn advies, luister naar dr. visser en als je twijfelt over de maat altijd de grootste!!

Ik heb ook na mijn magische 6 weken nog 10 weken voor we op vakantie gaan. Ik zie het helemaal zitten!!! En dat terwijl mijn herstel langzaam ging. Dus doen, lekker met je nieuwe boobs op vakantie. Ik kan niet wachten!!!

(met minder dan 10 weken had ik het ook niet gedaan trouwens)

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Dank je wel voor je lieve reactie in mijn topic!

KOPIE VAN MIJN BERICHTJE IN MIJN TOPIC:

De eerste 2 weken moest ik erg wennen aan het formaat als ik onder de douche stond ofzo, verder zaten ze natuurlijk goed ingepakt in de sport-bh, dus voor het zicht niet zo aanwezig. D klinkt heel groot, maar ik vind het best meevallen, het lijkt in kleding meer een C, alleen in een lichtgekleurd strak shirtje lijken ze heel groot, maar daar is het toch nog niet echt weer voor ...

Het ligt eraan of je genoeg 'weefsel' hebt om het voor de spier te doen. Als dat zo is, dan is het het meest natuurlijk qua meebewegen van de borsten. Maar als je niet genoeg weefsel hebt is het juist onnatuurlijk, want dan kun je de randen van de protheses gaan zien! Dit zou ik dan volgende week zeker vragen!

Lekker snel al je intake, ik had 'm toen ik belde zelfs al de volgende dag! En daarna binnen twee weken de operatie, heerlijk zo snel want ik ben een zeer ongeduldige dame, hahaha! Als ik jou was en je kunt begin mei, dan zou ik het ZEKER doen! Meis, het is zo gaaf om borsten te hebben, zeker als het mooi weer is straks en 10 weken is tijd zat! Ik ben nu 6 weken en zou zo op vakantie gaan hoor, geen probleem!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een consult bij haar gehad. voelde me in eerste instantie niet zo op mijn gemak bij haar. heel zakelijk, kortaf en niet echt naar me luisteren. later kwam het vooral professioneel over, dat gaf wel vertrouwen...

Ze gaf aan dat ik wel erg weinig eigen vet had, ben 1m75 en weeg 59 kilo dus dat je altijd wel wat van de randen zou blijven zien. dat schrikte me in eerste instantie af maar er langer over nadenkend, en met iemand over gesproken die zelf ook een BV heeft gehad (en ongeveer zelfde bouw heeft als ik) wel inzicht dat ze gewoon ook echt zegt waar het op staat zonder het mooier te maken dan het is....

en toch wil ik graag nog ergens anders een consult.... alleen die aanbieding geldt nog maar tot begin volgende week natuurlijk.....

Weet ook niet hoe het zit met je aanbetaling als je na 2 weken weer af zou zeggen.... weet iemand dat?

De vragen blijven maar bij me opkomen....zo ontzettend spannend allemaal....maar wil het zo graag.... al zeker 15 jaar (ben nu 36).......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suffie,

Lastig, lastig, lastig! Ik heb van boven ook weinig vet, dus ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen! Ikheb zelf een A75, kleine B. Moeilijk te zeggen... Wat betreft die aanbetaling. Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat als je afzegt dat je die kwijt bent. Ze vragen niet voor niets om een aanbetaling denk ik. Laten we elkaar op de hoogte houden. Het valt me trouwens tegen dat je niet eerder geopereerd kon worden. mij hadden ze verteld dat ik waarschijnlijk eind april begin mei al geholpen kon worden. Of kan je zelf niet eerder. opereert ze trouwens alleen op maandag? Ik las op jouw topic dat iemand het over dual plane had. Heeft Dr. Visser hou dat ook voorgesteld en valt die methode ook onder de aanbieding?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Bedankt voor je positieve bericht. Ik lees net dat suffie eergisteren haar intake heeft gehad en dat ze 11 mei geopereerd kan worden. begin mei wordt het waarschijnlijk niet of ze moet zelf niet eerder kunnen. Het lijkt mij in ieder geval wel heerlijk om borsten te hebben. Niets geen kipfilets en meer! Gewoon rechtop lopen en borsten vooruit! Heerlijk!

Hoe is het mogelijk dat jij al zo snel geholpen kon worden! Ben zelf ook niet zo geduldig namelijk. Als ik iets wil dan moet het ook meteen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 mei zat al helemaal vol toen ik vanmiddag belde, volgende optie was dus 11 mei. Lijkt er op dat ze alleen op mandag opereert?

En wordt inderdaad dual plane, valt ook onder aanbieding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank! ;)

Tja, ik weet niet, zij adverteren ook echt met 'geen wachtlijst', bij Boerhave kun je gewoon altijd snel terecht! :)

Bij Arenborhoeve is het misschien gewoon wat drukker, geen idee?

Als je ongeduldig bent en wilt weten wat de wachtlijst is kun je ze natuurlijk gewoon even bellen, ze kunnen dan direct een indicatie

van een mogelijk operatiedatum geven! Heb ik ook gevraagd toen ik belde. Het was dat de anesthesist een weekje ging skiën, anders

had ik meteen de week erna al gekund! Dr. Visser opereert trouwens (wat ik hier lees dan) 9 van de 10 keer dual plane, heeft ze vast

goede redenen voor?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:3:

Da's toch logisch! En voor werk is het ook handig, ik ben toen meteen gaan plannen!

Succes met bellen maandag, we horen wel wat het (waarschijnlijk) gaat worden!

@suffie

Was er eerder dan 4 mei ook geen plek? Of wilde jij bewust pas in mei?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat het dan na 11 mei gaat gebeuren. Ik ga morgen bellen en dan laat ik het jullie weten! Qua werk komt het die week nou juist niet goed uit. Hé suffie wie weet kom ik je 11 mei nog tegen! Ha, ha!

Voor de borstspier dus... Ik zal alle voor en nadelen hiervan eens op een rijtje zetten.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaa! En ik heb vandaag nog even gebeld over een eventuele operatie datum en het wordt waarschijnlijk 11 mei. Ze heeft me al vast op de lijst gezet want het is erg druk. Ik ga dus tegelijk met Suffie!! Wie weet kom ik haar tegen. Ha, Ha!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.