Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Bij de Arenborghoeve doen ze dat niet, dus ben maar niet bang :P

Je moet zelf je borsten masseren, richting je oksel, zo verdwijnt het wondvocht ook.. Dit moet je zo'n 3-4 keer per dag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Mols1234

Het gevoel in mijn tepels is helemaal terug.

Zelfs beter dan al die jaren na mijn eerste BV, vreemd maar toch echt waar.

Ook de onderkant van mijn borsten voelen beter aan dan jaren na mijn eerste BV.

Daar is het gevoel wel weer een beetje in teruggekomen, voor de 2de BV was dat echt zo'n doof gevoel, irritant.

Mijn man mag er nu eindelijk wel aan, maar nu kijkt ie er nog niet eens naar. Hij vindt ze nog altijd te groot. Mannen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suffie,

Ik ben alleen met de vitamine C begonnen. Arnica moet een week van te voren. Ik heb het pakket vorige week ontvangen, net op tijd dus! Ha, ha! Had jij je pakket ook niet meteen meegekregen dan? Ik dacht dat jij het laatste pakket had gehad! :lol: Oo en wat komt het snel dichterbij he?

Heb je het formulier al ingevuld en terug gestuurd? Ik heb nog wel even gebeld over mijn gebit. Ik moet vandaag naar de tandarts en dan gaan ze de voorbereidingen treffen voor een kroon. Ik krijg dan waarschijnlijk een noodkroon. Ik71 adviseerde mij om de behandeling uit te stellen iv.m. inslikkingsgevaar. Van de Arenborghoeve hoef ik de behandeling niet uit te stellen. Een noodkroon zit voor de operatie vast genoeg, ze zullen me neit zo hard behandelen dat mijn noodkroon eruit valt... ha, ha! Ik ga het straks ook nog even met mijn tandarts overleggen...... Ben wel blij dat Ik71 mij erop heeft geattendeerd hoor! Ik had daar eceht nooit aangedacht. Maar nu blijkt het gelukkig geen probleem te zijn.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgt iedereen drains? En wie verwijderd die dingen dan? Ik hoefde alleen maar aan mijn huisarts te vragen of ze bereid waren om de hechtingen eruit te halen, anders zou ik daarvoor speciaal naar Venlo moeten. Toch weer 160 km! Ik heb niets gehoord over drains. Gelukkig wil mijn huisarts meewerken!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

neeeeeee niet iedereen krijgt drains, in Venlo zo ie zo niet volgens mij....

het komt steeds dichterbij he meid.. maak je wel fotos of?!

Kusje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola!

He gelukkig! Ikheb er ook niets over gehoord. Vond het al zo gek! Ik ga zeker foto's maken. Ik zal je vertellen dat ik mijn eigen boobs steeds minder mooi ga vinden... Misschien een bevestiging voor mezelf hoor om de operatie te ondergaan maar ik vind het nu zo'n zielig hoopje... :rolleyes:

Met jou gaat het ook goed he! Volgens mij heb je al lekker geshopt in Amsterdam! Heerlijk hoor dat je je zo goed voelt. Ik hoop dat als ik op vakantie ga ook een beetje van mijn boobs kan genieten en dat ik dan geen pijn meer heb. Ik ga 10 weken na de operatie op vakantie. Wat ik niet goed heb gepland is dat ik het weekend na de operatie een weekendje met de kids weg ga, naar een pretpark nog wel! Wahhhhhhhhhh, heb geen idee hoe ik dat ga regelen maar ik kan en ga het ook niet afzeggen.. Weekendje was al een hele tijd geleden gepland hoor, ik kon het niet weten...Ze verheugen zich er nu al op! Maar deze meid gaat niet in een attractie! :39: Tja een kinderdraaimolen misschien! :4:

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi Patricia..

nou a'dam is niet doorgegaan vanwege het slechte weer... ben gewoon even na de H&M geweest. :) heb 2 nieuwe setjes.. met meer w8 ik nog ff..

heb 80 C gekocht omdat ze 75 D niet hadden :S maar de volgende x zeker naar a'dam.

ja kijk wel uit, zou rot zijn als het misliep!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het gewoon rustig aan doen! Kan volgens mij ook niet anders.....

Ben bij de tandarts geweest. heb geen noodkroon maar wel een noodvulling en geloof het of niet maar die lag er na 1 nacht al uit! Het zal je toch tijdens de operatie gebeuren. Maandag ga ik even weer bellen met de Arenborghoeve. Noodkroon krijg ik over 3 weken. Ingewikkeld maar het klopt allemaal!

Carola; 75D wat een geweldige maat! Ik heb vandaag nog even met 320CC rijst gemeten. Is dt een beetje vergelijkbaar? Ik vond het namenlijk reuze meevallen!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, nog 6 nachtjes...... Oooooo ik vind het echt eng. Begin nu overal over na te denken; doe ik er wel goed aan, moet ik neit gewoon blij zijn met wat ik heb. Heb nu geen pijntjes en nergens last van, hoe zal dat na de operatie zijn? Ooo als ze maar niet te groot worden, ooo als ze maar niet te klein worden, ooooo weet ik het zeker.................?????????? Hebben jullie dit voor die tijd ook gehad?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patricia

ik weet precies wat je door maakt

ik moet morgen en ben echt heel erg nerveus maar ook heel blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren

ik heb nu echt hoofdpijn ervan dus ga lekker naar me bedje

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Patricia!

Niet druk maken joh, komt allemaal goed. Ik heb nu helemaal geen pijntjes meer en voel me net als voor de bv, alleen met grotere borsten! Ben superhappy en het geld is het dubbel en dwars waard geweest. Ik had overigens helemaal geen twijfels, was wel zenuwachtig de dag ervoor, maar de dag zelf eigenlijk helemaal niet zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia, waar stop jij die rijst dan in?? Je nieuwe sportbeha?

Ik heb zelf ook gepast met rijst maar dan in een oude voedingsbeha(daar had ik nog een grote maat van liggen) die zit niet zo strak en ik vond het er echt mega groot uit zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt echt helemaal goed hoor Patricia.

Ik vind 320cc perfect maatje hoor.

ik heb 280cc gekregen,en heb 75d,maar als ik 320cc had kunnen hebben,had ik dat gedaan,hahaha.

Gaat helemaal goed komen joh,don't worry.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia,

Ik heb dat ook gehad hoor, al die vragen van tevoren en idd ook gedacht 'zou ik het wel doen?' terwijl je voordat je op consult bent gegaan er toch 100% zeker van bent dat je dit wilde..

Dat is gewoon de onzekerheid, die is echt 1000 malen erger dan de pijn na de operatie, geloof me!

Over een paar dagen ben je zo gelukkig met je nieuwe borsten!

Ik heb het ook van tevoren met rijst gepast in een sportbh en ik vind dat het best overeen komt. Ik heb het met iets minder gepast, omdat ik had gelezen dat het vaak iets kleiner uitvalt. Ik heb 235 en 250cc en heb het gepast met 200 en 210 ofzo..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Patricia,

Niet te veel zorgen over maken, straks ben je echt wel blij dat je het hebt gedaan, weet ik zeker!

Nog 4 nachtjes slapen ;)

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Twijfel vandaag niet meer zo. Moest gisteren ongesteld worden en ik merk dat ik de laatste tijd erg stemmingsgevoelig ben in die periode en dat werkt op alles door. Bahhhhhhhh! Maar goed ik ben wel erg blij dat ik het nu ben. De eerste dagen is altijd het ergste bij mij en ik ben blij dat die niet samen vallen met de dag van de operatie (en daarna natuurlijk).

Tietie; ik heb gepast met een sportbeha. Had ik al gekocht bij de Bijenkorf. Wat zijn het een lelijke dingen trouwens. Deze viel nog welmee (van Fila) maar echt charmant is het niet hoor! Ha, ha! Ik vond het er dus helemaal niet mega groot uit zien. Gewoon goed. Dus als het redelijk overeenkomt... `Hoe heb je de rijst afgemeten?

Lynnbeertje: 320cc leek mij best veel maar s=nu schijnt het zo te zijn dat dat bij iedereen weer anders uitvalt. Ik ben erg smal en heb zeg maar geen vet op mijn boven lichaam en als ze er minder in zou plaatsen zou je randen zien en zou het dus niet mooi worden. 320cc was dus het minimun volgens Dr. Visser. Ben wel heel erg nieuwsgierig op wat voor cup ik uit kom hoor. Ik hoop alleen geen D! Volgens Dr. Visser zou het een C worden. Daar vertrouw ik dan maar op.

nnn: ooo ik hoop toch zo dat het voor mij ook zo gaat zoals jij het allemaal hebt ervaren. Twijfesl 1000x maal erger dan de pijn!! Ik hoef je niet te vragen of je happy bent! Heb je een partner? En wat vindt die er van?

Ik73 en Rianne; inderdaad nog maar 4 nachtjes en dan denk ik maar als vast aan de dinsdag want dan is de operatie achter de rug! Ha, ha!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tipsie

Hoi Patricia,

Als je aan de magere kant bent van boven, dan zou ik niet te groot gaan.

Zelf heb ik 240cc achter de spier.

Ben 46 jaar oud, 50kg en voorheen cup75a.

Ik heb vorige week een bvg gehad, ben heel blij dat het er natuurlijk uitziet met nu een volle b cup.

In de valkenhorstkliniek heb met verschillende mensen gesproken over dat veel magere vrouwen teveel cc erin willen, maar dat het dan er niet meer zo natuurlijk uiziet.

Je moet bij jezelf nagaan welke 'look' je wilt hebben.

Ik wens je veel sterkte met het uitzoeken van de juiste maat.

Groet,

Tipsie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tipsie,

Ik ben 1.76, 61 kilo. Kleinere protheses zouden lelijk worden omdat je dan randen zou zien. Dr. Visser weet dat ik niet te groot wil. Ik wil abosuluut geen grote onnatuurlijke borsten en heb ook echt heel bescheiden naar een volle B gevraagd. Op basis van mijn wensen en mijn postuur heeft zij 320cc geadviseerd. Dus volgens mij komt het helemaal goed!

Gr. Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die sportbh's zijn al net zo mooi als die voedingsbh's. Hoewel ik daar wel twee hele mooie van had, maar die kwamen dan ook uit Amerika.

Ik heb thuis nog van die bewaarbekers staan met maat streepjes erop. Daar heb ik gewoon 270cc ingedaan. die weer in zakjes en dan in de bh.

Het zou wel eens kunnen liggen aan het feit dat die bh lang niet zo strak is als de sportbeha waar ik in gepast had. Die was namelijk keurig passend en als je die dan opvult dan zit alles strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook.

Ik ben 1.82 en weeg 65(zal nu wel meer zijn door die siliconen,hahahaha)

En bij mij zie je ook geen randen,ben ook heel mager van boven,geen grammetje vet.

dus zal jij wel het zelfde resultaat krijgen.

Je zal straks mega trots zijn.

Ben echt benieuwd hoe je het straks vind.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog gebeld met de kliniek over mijn noodvulling. Geen probleem moet het nog wel even vermelden voor de operatie. Ze zullen er dan wel extra op letten. prima toch! Weet inmiddels ook hoe laat ik onde rhet mes ga: 13.00 uur! Moet er om 12.15 uur zijn.

Linda: hoeveel heb jij er in gekregen? Wel fijn om te lezen dat je geen randen ziet. Voel je ze wel zitten. Dr. Visser vertelde mij wel dat magere personen de protheses iets meer zouden kunnen voelen.

Tietie; Bj mij zat de BH redelijk strak. Waarschijnlijk viel het bijmij daarom mee..... Ach ik zal het over een paar dagen allemaal weten!! :rolleyes:

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo patricia

hoe gaat het bij jou nog 3 dagjes

het valt wel allemaal wel mee hoor

ik had vanochtend alleen even pijn aan me hechting een paracetamol en het is weer weg

lig nu lekker op me bedje met me zoontje die heeft nog vakantie die gaat maandag weer naar school

wens je heel veel succes als ik je niet meer spreek

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.