Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hoi! Zie, dan heb ik het weer helemaal verkeerd begrepen! Ik was dus echt dronken! Ha, ha! Ik had ook steed het gevoelde dat ik met een dubbel tong praatte. Admehalen vond ik trouwens ook lastig maar dat komt door de plaatsting van de protheses. Druk tussen de borsten. Is nu trouwens goed.

Ben je al aan het smeren? De pleisters laat ik ook nog zitten hoor. Kan geen kwaad en ik voel ze ook niet! Heb wel ef en toe last van een beetje jeuk. Ik heb wel het gevoel dat iedereen het straks heel erg goed kan zien. Mijn partner zij dat ook meteen. Pff, dan heb ik nog heel wat uit te leggen want ik heb het bijna niemand verteld. Zelfs mijn oduers niet. Alleen iemand op mijn werk en 1 vriendin.

Ik zou trouwens ook eerst naar Belgie gaan maar ik heb diezelfde dag nog afgebeld. Ik kwam n.l. diezelfde dag nog op het forum terecht en toen wis tik al snel dat ik niet naar Belgie zou gaan! Ben ook super tevreden over onze kliniek. Laat jij je hechtingen er via de huisarts uithalen of ga je terug naar Venlo?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Je ouders ook niet nee? hele wijde kleren dragen dan, haha! Ik heb het toch wel bijna iedereen verteld, alleen niet in het dorp waar ik woon (de moeders van schoolvriendinnetjes), we wonen daar nog maar 2 jaar en bang voor geklets!

Ik ga de hechtingen er maandag om half 5 in Venlo uit laten halen. Hoeft mijn huisarts van niets te weten en daarbij vind ik het wel fijn dat zij dan nog even kunnen kijken of alles goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar! Maar ik moet er bijna 180km voor rijden. Huisarts woont om de hoek. Zij zullen toch ook kunnen of het allemaal goed is? Ga ik maar een beetje van uit. heb trouwens net mijn eigen sportbeha gepast, C75 en hij zat goed. Niet te strak gewoon goed. een B75 zou denk ik strak zitten. Prima! Wat voor maat BH heb jij van de kliniek gekregen. Bij mij stond er maat M in.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patrcia,

daar was je dan eindelijk,hield je topic de hele tijd ij de gaten.

Was al bang dat het tegen gevallen was.

niet dus,helemaal top meis,gefeliciteerd he.

Ben je er een beetje blij mee?

ik blijf je topic volgen,ben benieuwd naar je foto's.

rustig aan doen he.

dikke knuff van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :D

Wat fijn dat alles goed is verlopen en je weinig last hebt, ben benieuwt na je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey patricia!

Van harte proficiat met je nieuwe boobs!!

Heel leuk om je verslag te lezen,de tijd is trouwens voorbij gevlogen zeg!

Enne geen zorgen dat je borsten te groot zijn hoor,want na een week of 10 denk je echt is dit alles nog hahaha.

Je raakt er zo snel aan gewend en ze slinken nog enorm,in ieder geval bij mij wel,ben super tevreden hoor!

Veel succes met je herstel :136:

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, denk zeker dat je huisarts het goed kan zien of alles goed is en kan me voorstellen dat je geen 180 km gaat rijden alleen voor die hechtingen. De bh die ik kreeg was ook een M. De sportbh die ik nog had liggen hier is 75B (past maar beetje strak). Ik ga vandaag dnk ik even de stad in op zoek naar een andere, wil deze namelijk toch ook wel een keer uitwassen.

Hoe ws jouw tweede nacht? En al gedoucht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e dag na operatie;

Ik heb een goede nacht gehad. Af en toe even wakker geweest. Ook al weer beter op mijn zijn kunnen slapen. Vanochtend de pleisters er afgehaald (wel griezelig met die hechtingen hoor) en gedoucht. Ging ook prima. Ik heb geen pijn. Ze voelen alleen wat stijf aan. Ik denk dat dat het vocht is. Ik heb het gevoel dat ik al veel kan omdat ik (nog) geen pijn heb maar aan de andere kant ben ik heel erg bang dat ik iets forceer. Lekker dubbel dus. Vandaag een eindje gelopen om mijn dochtertje van school te halen maar dat viel wel even tegen hoor. Was echt moe toen ik weer thuis was. Verder was ik gisteren nog wel vergeetachtig. Zou dat door de narcose komen? Ik vroeg een paar keer een vraag die ik al eerder had gesteld...

Verder zien mijn borsten goed uit. Nog geen blauwe plekken gewoon helemaal oké! Maar nog steeds vind ik ze groot hoor. Niet te groot maar ik moet er gewoon aan wennen. En wat ziet het er goed uit in een shirtje! Wauw! Eindelijk rondingen. En ik voel me ook niet meer zo'n mager scharminkel van boven. Mijn lichaam is nu veel meer in verhouding! Boven klopt nu met onder! Ha, ha!

Kimmie: grappig om te lezen dat ze bij jou zijn "geslonken", ik heb ook gelezen dat ze kunnen "groeien." Nou groeien hoeft voor mij niet hoor. Gaat het verder goed met je? Was jij ook zo bang dat je iets forceerde want ok jij hebtniet echt pijn of andere kwaaltjes gehad waardoor jij denk ik ook snel weer dingen bent gaan doen. Wat voor maat heb je nu?

Rianne; nog een paar nachtjes en dan ben jij aan de beurt! Spannend? Gisteren geen foto's gemaakt. Zal ik vandaag doen!

Hevaenli; het maakt ook neit zoveel uit wie ze er uit halt en wat je zegt; het is ook wel prettig als je huisarts er van af weet. Ik heb het er van te voren niet met haar over gehad. Hoe gaat het verder met jou?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,'

Ik heb nu maat 75 D,het gaat nog steeds goed geen klachten!

Ik deed ook alles omdat ik nergens geen last van had,heb ook 2 kids in de rondte lopen[1 nog niet trouwens,is pas 8 maanden]

Was ook erg bang om iets verkeerds te doen,maar zolang je je armen niet boven je uit reikt,is er niks aan de hand!

Geslonken zijn ze zeker,omdat je al dat vocht weer kwijt raakt,groeien vind ik raar dat kan bijna niet,of het vocht wordt meer na 10 weken hahaha.

Heel veel plezier ermee en idd truitjes staan zoveel leuker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Super!

Even over dat "groeien".. Ik denk dat je je daar niet zo druk over hoeft te maken. Je borsten gaan niet groeien maar krijgen hun uiteindelijke vorm. Het vocht trekt weg de komende weken waardoor ze soepeler en natuurlijker gaan staan. Hierdoor kan het lijken alsof ze groter zijn omdat de bolling bovenop (=vocht) er niet meer zit.

Ik heb nu tweemaal een bv gehad en ik zowel direct na als na 3 maanden dezelfde maat, alleen dan mooier!!

Succes met je herstel!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patric,

Wat onwijs gaaf dat je zo tevreden bent,en dat je herstel zo top gaat,heeeeerlijk toch.

Lekker ook dat je al een beetje op je zij kan slapen,op je rug slapen sloopt je op den duur.

En je borsten slinken echt nog hoor,straks nemen ze een mooie vorm aan,en vind je ze helemaal top.

Al vond ik die grote dingen juist wel mooi,hahahaha.

liefs van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent je eerste nacht goed doorgekomen, fijn hoor.

Dat je al op je zij hebt geslapen, dat lijkt me zo lekkerals dat snel weer kan, ik ben een draaikont in bed en ik lig eigenlijk het liefst op mijn buik of mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 alweer!

Wederom goed geslapen. Ik moet zeggen dat ik daar voor de operatie niet op had gerekend hoor! Ik had me voorgesteld om toch zeker een week om me rug te moeten slapen. Maar gelukkig hoeft dat niet. Gisteren had ik het aan het einde van de dag zwaar. Ik was doodmoe en heb zelfs even moeten :74: . Van vermoeidheid hoor. Ik had het gevoel dat ik er alleen voor stond en vond mezelf zielig, bla, bla, bla...

Vandaag gaat het weer beter hoor. Ik ben inmiddels al aardig gewend aan het formaat van mijn nieuwe aanwinsten. Sterkr nog ik heb zelfs al een moment gedacht; als ze maar niet veel kleiner worden :38: . Degene die mijn topic volgen liggen nu waarschijnlijk in een deuk want tot gisteren dacht ike daar nog wel anders over! Ha, ha! Kan snel gaan hoor. Heb zojuist nieuwe foto's genomen en wat ik nu heel goed zie is dat mijn ene borst groter is dan de ander. Dat was voor de operatie ook al, alleen zie je het nu heel goed. Maar ik moet ook zeggen dat in de grotere borst nog iets meer vocht zit dan in de kleinere. daarom vind ik ze nu nog niet echt mooi :24: .

Voor de rest mag ik echt niet klagen. Heb nog geen last van pijntje, steken, stuwingspijn en noem het maar op :43: Ik had wel overal rekening meegehouden, daarom valt het voor mij tot dusver heel erg mee.

Tietie; ik ben ook enorme draaikont! Ben blij dat ik weer los kan! Ha, ha! Ik houd er wel rekening mee dat ik niet te lang op één kant blijf slapen. Voor zover ik dat in mijn slaap kan regelen! :D

Ik ga nu proberen mijn album te plaatsen! Wel spannend hoor...

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej goed om te lezen joh!! Het valt mij ook allemaal reuze mee!! En ik ken het gevoel van dan weer te groot en dan weer bang zijn dat ze kleiner worden.... En ook bij mj vil vanochtend heel erg op dat de één groter was dan de ander. Ik ben op het moment nog steeds niet thuis dus ok niet eigen laptop, dit weekend ga ik album plaatsen.

Beetje opgeknapt wel van je emoties? Ik vind het soms wel iets hebben van een bevalling, nu niet van een kind maar van borsten... dus misschien een soort "kraamtranen"??

Het passen van allerlei eigen kleren vind ik zo leuk nu, het staat allemaal zoveel beter dan eerst, heb jij dat ook? Alsof je weer een hele nieuwe garderobe hebt aan eigen spullen.....

Benieuwd naar je album!!

Liefs, Okkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey patricia,

Heb net even je topic gelezen! Wat fijn dat je al zo snel op je zij kan slapen. Ik heb anderhalve week op m'n rug moeten slapen, maar ik heb ze wel geheel achter de spier zitten.

Ben benieuwd naar je foto's!!

Groetjes Lau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super! Ziet er goed uit hoor!! Ik zie ook geen verschil tussen links en rechts..maar dat zie je zelf natuurlijk altijd anders!! Maar mooi hoor!! En maf hè om dan foto's van darvoor te zien? Ik vind dat bij mezelf nu al raar (en ik had nog veel minder dan jij), je went er dus toch snel aan!!

Geniet er van!! (ik heb die sportbh in het zwart...haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, thanx voor de reacties! Vond het doodeng! Heb het album zojuist veranderd met ww. Staat in mijn profiel. Okkie; als je een album aan wil maken met ww doe dat dan via fotopagina. Ik heb een hele tijd gezocht hoe het nu met een ww moest maar heb het gevonden. Hoef jij niet meer te zoeken!

Okkie; BH zit prima hé?! Toevallig dat jij het in zwart hebt! Ik wist niet dat ze ze ook in zwart waren!

Tietie; als ik de fotos weer bekijk dan ben ik wel heel erg blij dat ik het heb gedaan hoor. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het nu verschrikkelijk vind om naar de oude foto's te kijken. Wat een zielig hoopje... Ik verafschuwde ze voor de operatie niet hoor maar nu vind ik het helemaal niets meer..

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan was ik net op tijd met spieken.............zag t heel toevallig in een ander topic voorbij komen :)

Ik heb van de week ook ff de "voor-foto's" gemaakt. Inderdaad maar een zielig beetje.

Ik vind ze niet heel lelijk maar zeker ook niet meer mooi. Nog maar drie weken, ik moet er gewoon maar niet te vaak meer naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik was zonder internet en veel op de forum gemist jammer :139: , ik ben een beetje aan het lezen hier en daar. Patricia ze zijn super mooi geworden. ik vind ze niet te groot, pas wel goed bij jou en ze zijn heel natuurlijk .mooie hoor!! gefeliciteerd..

ik kon niet meer inloggen dus een andere acount gemaakt , ik was tita en nu norita .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.