Ga naar inhoud

Patricia73 : 11 mei 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Vandaag de kliniek nog even gebeld. Ik zie volgens mij nog een hechting onder mijn linker tepel. Ik dacht dat deze na 3 weken opgelost zou moeten zijn. Maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Kan ook 6 weken duren! Weer opgelucht!

Ik heb meteen nog even gevraag of we (suffie ook) een gewone BH mogen dragen (behalve 's nachts) en dat mag dus! We kunnen los!! Ha, ha! Morgen gewoon een normale BH om. Vandaag nog even de sport Bh...

Voor de rest ben ik nog steeds blij met het resultaat. De ene dag lijken ze wel mooier dan de andere dag.. Zal wel aan mij zelf liggen hoor!

Liefs patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 216
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Patricia,

Supermooi je borsten en wat ben je al goed geslaagd!!! :D

Mag ik a.u.b. weten wat voor merk je bikini is, ik vind 'm echt super, is precies wat ik zoek!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Bedankt voor je lieve reactie! Ik ben ook heel erg blij met de bikin! Hij is van iSea Folly en o.a. verkrijgbaar bij de Bijenkorf.

Heb daar nog een gekocht van het eigen merk. Totaal anders maar ook heel erg leuk. Ik zal kijken of ik daar een foto van heb.

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn hè, in gewone bh rondlopen!!! Doe het stiekem al vanaf zondag... haha...dacht één dag eerder of later maakt ook niet uit... was veel te blij met mijn aankopen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia, hoe is het met jou dan? Ook al zo helemaal aan je nieuwe borsten gewend? Ik vergeet het af en toe al echt!! heb eigenlijk echt helemaal nergens meer last van, de gevoeligheid van mijn tepels is ook al een heel stuk minder. Vind ze heel af en toe nog wel wat te groot (geloof dat ik de enige ben op dit forum die daar soms last van heeft) maar over het algemeen ben ik super tevreden!!!

Feestje afgelopen zaterdag kwam ik pas aan toen de zon al weg was dus van mijn mooie nieuwe gevulde topje heeft amper iemand wat gezien... kon echt niet zonder mijn vestje zo koud had ik het!!!

De avond daarvoor daarentegen wel kunnen showen in een jurkje en toen veel complimenten gehad.... goed voor mijn vrijgezellen ego natuurlijk!!!!

Hoop dat met jou ook alles goed gaat!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik wilde vandaag net even weer een verhaaltje schrijven! Ik las al dat het feest een beetje in het water was gevallen! jammer joh maar die avond daarvoor was dus wel een succes!! Hi, hi! en ach we gaan de zomer tegemoet....komt helemaal goed!

Jij vindt ze dus nog steeds groot! Nou ik dus niet! Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik vind zelfs al een beetje klein.... Nu denk ik dat dat dat komt omdat ze wat meer zijn gaan hangen en waarschijnlijk ook omdat ik er aan gewend raak. Maar ze zijn gewoon minder rond.... Ik zal binnenkort even weer foto's plaatsen want ik ben wel benieuwd naar jouw en naar alle andere meningen. En ik besef me inderdaad soms niet dat het nog maar 4 weken geleden is. Ik vind alles al zo normaal! Alsof ze er altijd al gezeten hebben :-) Ik moet wel zeggen dat het rondom mijn tepels nog wel steeds gevoelig is en dat ik nog steeds geen gevoel heb in mijn tepels. Maar volgens mijn huisarts (waar ik maandag nog ben geweest voor controle van de hechtingen) kan dat ook nog wel een tijdje duren! Voor de rest vond ze alles er prima uit zien!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg jij nu wel! Ha, ha!! Ze zijn ook wel mooi alleen lijken ze kleiner! Wacht mijn foto's maar af!! hi,hi. Ik weet ook wel dat ze niet kleiner zijn maar als ze meer gaan hangen dan oogt het wel zo..... Mijn bh's zijn inderdaad nog steeds goed gevuld maar in bikini lijkt het al weer anders...Maar ik begrijp dus dat dit herkenbaar is... ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,

Net ff je borsten bekeken.

maar vind ze echt prachtig hoor meis,ze zien er veel groter uit dan die van mij,lol.

echt patric,je kan echt trots zijn op je meiden hoor,hihi.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patricia,

Ik ben voor het eerst jou topic aan het bekijken en ik heb ook even een kiekje bij je foto's genomen.

I hope you don't mind..

Het ziet er erg mooi uit:)

Zelf ben ik pas 7 juli aan de beurt, ik kan echt niet wachten, ik ga bij drs. bos in hilversum (velthuiskliniek).

Ik zit nog te twijfelen over de plaats van incisie en nu ben jij 1 van de eerste die ik heb gezien, die het via de tepelhof heeft laten doen.

Ik wil dat ook!! Maar ik ben zo bang dat het gevoel in mijn tepels volledig verdwijnt, maar ik vind het eerlijk gezegd wel heel mooi!

Je ziet echt niets van dat litteken bij jou.

Heb je ook veel last gehad bij het gebied rond je tepels? Ik heb zo'n idee dat het bij jou veel minder pijnlijk eruit ziet als bij vrouwen die

het via de borstplooi hebben laten doen, maar misschien lijkt dat maar zo?

Ik heb gelukkig nog even de tijd om er over na te denken, maarja vroeg of laat moet ik een beslissing nemen..

Groetjes van een nieuwsgierig dametje (Natasja)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo daar ben ik weer! Bijna 6 weken geleden geopereerd! Ikheb het gevoel dat het al veel langer is geleden hoor. ben er al zo aangewend!

Ik heb nieuwe foto's geplaatst. Ik weet niet hoe het met jullie gaat maar hoe ik over mijn borsten denk verschilt per dag. Vorige week leken ze opeens kleiner geworden... Kan helemaal niet natuurlijk en nu vind ik ze weer groot. Vandaag vond ik ze wel heel erg rond en vraag ik me af of dat wel normaal is. Zou het kapselvorming zijn? Op de foto's zie je dt mijn ene borst kleiner is dan de ander. Ik zie dat niet als ik in de spiegel kijk maar op de foto zie je het wel. Maar dat zou toch wel kunnen kloppen? Als je mijn 'voor" foto's ziet dan zie je ook dat de voor mij linker borst ook leger was dan de rechter dus wat dat betreft lijkt het mij wel in orde. Oo nou, 6 weken later vraag ik me toch nog steeds dingen af. Vinden jullie ze ook zo rond? Ik hoor het graag.

Gr. Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, je leeft nog!! Ik herken nog steeds zoveel, ook ik wissel per dag, vind ze niet vaak te klein maar wel wisselend tussen goed en te groot.... En ook ik zie verschil in formaat (alhoewel het me op jouw foto's niet echt opvalt)... maar je moet volgens mij echt voor de vorm en formaat die eerste 3 maanden afwachten. Ik vind mijn eigen borsten ook nog zo ontzettend rond, alhoewel ik de laatste week soms lijk te zien dat het iets minder wordt....

Ik heb vanochtend voor het eerst weer gesport...vond het best spannend... zal het geen pijn doen, zullen ze het zien.... maar het enige dat erg tegenviel was mijn conditie...langzaamaan maar weer opbouwen dus....

Hoe is het met de gevoeligheid van jouw tepels? Ik kan er wel weer veel meer tegenaan hebben (badjas, handdoek zeg maar) maar is nog niet weer helemaal zoals eerst....

Ik slaap ondertussen ook alweer een paar nachten helemaal zonder BH, heerlijk!!! En ook op mijn buik! Maar dan wel voorzichtig in goede positie gaan liggen.

En weten je ouders het ondertussen??

ik zal ook snel weer nieuwe foto's plaatsen, maar niet meer vanavond, ben moe en heb morgen zware dag voor de boeg (begrafenis van soort van mijn derde en laatste oma).

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!! Wat vervelend van je 3e en laatste oma. Wel fijn dat je haar zo lang hebt mogen kennen...

Sterkte morgen.

Tja en dan die borsten van ons. Wat een gedoe he?! Ik heb trouwens vandaag nog gebeld met Venlo voor een afspraak> ik wilde het graag combineren met mijn vakantie naar Fr. maar Dr. Visser was dan niet aanwezig. Ik ga dan na mijn vakantie een keer naar Venlo. Wanner ga jij?

Ben blij dat ikniet de enige twijfelkont ben trouwens. Wat betreft slapen. Ik heb nog wel steeds de BH om met slapen maar voor de rest slaap ik gewoon heerlijk op mijn zij en soms ook gerust op mijn buik. Ik heb nog steeds geen gevoel in mijn tepels. Ik denk het soms wel maar als puntje bij paaltje komt, ik bedoel dus eigenlijk; als mijn mannetje er aan zit en ik sluit mijn ogen dan voel ik niets als hij aan mjin tepels zit. Lijkt me duidelijk dus. Maar ik heb de hoop nog niet op gegeven hoor. Het is wel zo dat ik ne als jij wel meer kan verdragen. Het is nei meer zo gevoelig.

Mijn ouders weten het inmiddels. Ik heb het ze verteld. Ik had 2 weken geleden een trouwerij en had een prachtige jurk aan waar je het toch goe din kon zien. Heb het ze daarom maar op voorhand vertelt. Maar ze hadden het echt niet gezien. Mjn broertje daarin tegen zag mij vorige week in een hemdje en het eerste wat hij zei was; zijn je tieten gegroeid!! Nou ja! Echt niemand heeft het gezien en hij ziet het meteen. Maar hij dacht de eerste instantie dat ik zwanger was. Nooit aan een operatie gedacht!! Hi, hi!

ben benieuwd naar je foto''s

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders weten het inmiddels. Ik heb het ze verteld. Ik had 2 weken geleden een trouwerij en had een prachtige jurk aan waar je het toch goe din kon zien. Heb het ze daarom maar op voorhand vertelt. Maar ze hadden het echt niet gezien. Mjn broertje daarin tegen zag mij vorige week in een hemdje en het eerste wat hij zei was; zijn je tieten gegroeid!! Nou ja! Echt niemand heeft het gezien en hij ziet het meteen. Maar hij dacht de eerste instantie dat ik zwanger was. Nooit aan een operatie gedacht!! Hi, hi!

Hey naamgenoot ;)

Kwam ff je topicje doorlezen en moest wel lachen om bovenstaand stukje over je broertje :152:

Maar wat vonden je ouders ervan?!?

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ha Patries,

lang geleden!! Ik ben niet echt op vakantie geweest maar wel wat weekendjes weg en lekker op het starnd gelegen!! Heerlijk om niet meer zo onzeker te zijn in bikini!!!!

Ik ben gisteren op controle geweest. alles was goed maar had ook niet anders verwcht, ben nog steeds super tevreden. En zelfs over de littekens, ik zie nagenoeg niets eigenlijk.

Was wel leuk weer even daar te zijn trouwens, maar nog steeds net zo kort en krachtig als altijd...

Ben eigenlijk verder nooit meer hier op het forum maar zal weer eens wat nieuwe foto's plaatsen.... wel lwuk natuurlijk 3 maanden later.

liefs, suffie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.