Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal!!

Even vlug via m'n iPhone. Morgen uitgebreider verslag!

11.30 Werden m'n borsten afgetekend. Toen door broeder Ilja naar de ok gebracht. Infuusje, kletsen. Boem, slaappie doen.

Werd wakker met wat pijn, heeeel stoned/high.. Haha. Was nog onwijs groggy! Daarna misselijk!! Lekker wat in m'n infuus gekregen daartegen, ging prima.

Toen mocht ik m'n meiden zien. WOW, was mijn reactie! Freaking groot! Maar ze zijn nog heel hard, doen pijn door flinke stuwing! Rechterborst nog vol gevoel, linker ietsjes dover. Maar het voelt goed. Ze zitten nog erg hoog, nu een C cup. Ze zijn mooi!

Ik ga morgen foto's maken! Nu nog heel duf en ook best wat pijn! Maar het is me meegevallen. De 300 cc is op het eerste gezicht prrrrima! Haha. Maar ik kan nu nog niks zeggen, het ziet er nog erg post-op uit! Haha.

Lief, jullie reacties! Ik ben blij met m'n borsten! Ze zien er exact uit als m'n oude, maar dan BIGGER!

En nu even slapen onder het genot van een paracetamol met codeïne..

XXX!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dollie,

Leuk te lezen je verslagje! Fijn dat 't allemaal goed is verlopen en dat je al zo blij bent ermee! Nu heerlijk uitrusten en bekomen en genieten van het uitzicht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dollie

wat een superreactie, zo vers van de pers!

van harte gefeliciteerd met je nieuwe (volwassen) meiden, ga ff de rest van je topic lezen!

sterkte de komende nacht!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Goedemorgen allemaal!

Ik heb goed geslapen. Wel hazenslaapjes elke keer, maar lekker uitgerust! M'n lichtje ging 20.00 uur uit, heb een extra dik kussen gepakt omdat plat liggen pijn doet. Ik kan erg moeilijk zelf opstaan. Gewoon een flinke spierpijn. Ademen gaat ook redelijk zwaar, maar leidt niet tot paniek. Heb nog steeds flink last van stuwing. M'n tepels glimmen er helemaal van, haha.

De protheses zitten nog steeds erg hoog, ik laat m'n sport bh dan ook goed aan. De protheses moeten nog flink dalen. Ik ga strakjes wat foto's maken en ze in m'n album zetten. Maar ik doe vooral lekker rustig aan.

M'n littekens/hechtingen voel ik niet eens. Ik ben erg tevreden over dr Van Der Weij. Dat heeft ie wel heel netjes gedaan hoor!

Ik merk dat ik constant ongegeneerd aan m'n borsten zit, haha. Gewoon om te voelen. Dat moet ik mezelf wel afleren in het openbaar ;)!!

Vanmiddag foto's dus. Dan reageer ik ook op al m'n privé berichtjes! Nu nog steeds met m'n iPhone tikken... Straks even achter m'n laptop kruipen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dollie,

Je hebt ze ook he? Gefeliciteerd meid. Merk dat ik nu nog geen puf heb om het hele borstenforum bij te lezen/reageren, maar wilde bij jou natuurlijk wel even kijken! Mij is alles 100% meegevallen. Ik kan gelukkig ondanks de dual plane plaatsing wel zelf m'n bed uitkomen en dat valt reuzemee. Ik hou met mijn rechterhand mijn rechterknieholte vast en trek mezelf zo overeind aan de rand van het bed. Werkt voor mij super. Ik hoop dat mijn borsten niet veel kleiner worden. Had wel op 295 cc gehoopt, maar helaas... Ging natuurlijk ook al van aa naar????

Heb ook alleen steeds 2 uurtjes geslapen en werd dan weer wakker van de pijn in mij...... RUG! Borsten voelen prima. Moet die band wel 6 weken dragen... bleeehhh.

Donderdag langskomen bij de pc.

Liefs en dikke knuf,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Moniqueje!

Eerste nacht is prima gegaan! Wel heel erg veel druk op de borst. Nog steeds.. Ben ook nog steeds heel moe, komt ook doordat ademen heel zwaar gaat. Maar het slapen gaat super! Vanmiddag nog lekker even 2 uurtjes geslapen, heerlijk!

Maar ik ben er wel blij mee!! Valt me allemaal super mee!

:1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dollie

heb ffkes je fotootjes gespiekt!

ziet er voor nu al goed uit, vind het niet eens zo strak zitten als destijds bij mij, maar dat zul je zelf wel anders ervaren. je hebt al aardig wat vorm, zo snel na de bv. benieuwd hoe het bij jou over een week eruit ziet. vind bij jou de 310cc wel veel groter eruit zien als bij mij de 395cc, wel een andere prothese en je had ook al een beetje borsten. wordt een aardig maatje zo te zien!

succes met herstel en alle ongemakjes, over een maandje of 2 is dat allemaal weer vergeven en vergeten!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi allemaal :)!!

Zo, dat was dag 2 alweer. Het gaat snel!

De nacht is ok gegaan. Ok, op m'n rug slapen is niet echt mijn ding... Maar ik neem

voor het slapengaan een paracetamol 500 mg met codeïne en nog een gewoon paracetamolletje. Dan slaap ik in als een roosje!!

Werd vanochtend weer met flinke druk op de borst wakker. Dit trok wel weg, althans een beetje. Heb het nog steeds.. Maar minder erg!

Heb net gedoucht, m'n haren gewassen en geföhnd! Ging goed! Nu gebroken.

Ik heb dus een half uur m'n sportbeha uitgehad. En sjezus, m'n borsten zijn echt groot!!! Aan de zijkant vooral!! M'n linkerborst zakt al een beetje. Maar ik heb nog steeds punttieten vind ik zelf! Ik vergelijk het met Madonna's fameuze outfit!

Maar ik ben er nog steeds zo blij mee!! Ga woensdag weer foto's maken! Dan zie je vast weer goed verschil.

Fijne avond allemaal :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja dollie

je moet proberen, ondanks de druk, om paar keer per dag aantal keren echt goed diep in te ademen. oppervlakkige ademhaling kan schadelijk zijn voor de longfunctie. eigenlijk geldt dat altijd, maar juist nu ben je geneigd om oppervlakkig te ademhalen, niet doen! dus

ik was ook na operatie zeker 10 cm breder onder de borst omdat ik zoveel vocht vasthield, voelde me opgeblazen, een propje (vond dat ik ook een beetje op een michelinmannetje leek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

oja dollie

je moet proberen, ondanks de druk, om paar keer per dag aantal keren echt goed diep in te ademen. oppervlakkige ademhaling kan schadelijk zijn voor de longfunctie. eigenlijk geldt dat altijd, maar juist nu ben je geneigd om oppervlakkig te ademhalen, niet doen! dus

ik was ook na operatie zeker 10 cm breder onder de borst omdat ik zoveel vocht vasthield, voelde me opgeblazen, een propje (vond dat ik ook een beetje op een michelinmannetje leek)

Ik haal gelukkig wel diep adem. Heb een verleden van hyperventilatie, dus ik zag heel erg op tegen kortademigheid. Maar ik kan er gelukkig goed mee omgaan.

En ik voel me ook een propje ja!!! Echt vreselijk!! M'n oksels zijn gewoon dik!! Ik wil m'n armen het liefst hard langs m'n lichaam drukken, maar ach. Het gaat wel over!!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dollie

dat propperige gaat zeker weer over, maar maakt wel dat het allemaal niet erg comfortabel is. ongelooflijk wat er allemaal opzet, en wat straks weer helemaal normaal terug bij het oude is. de huid tussen mijn borstbeen was ook helemaal gespannen, glanzend en opgezwollen. nu is het weer gewoon vel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan heb ik geloof ik redelijk mazzel. Zou het ook aan de arts kunnen liggen? Heb nl echt het idee dat dr. van Selms heel voorzichtig heeft geopereerd. Hij zei ook dat het tijdens de ok al heel droog was en de pijn valt ook reuze mee. Ja, de wonden voel ik af en toe wel schrijnen. Ik neem nog wel braaf 3x per dag 1000 mg paracetamol. Morgen maar proberen af te bouwen? Wat is raadzaam?

Ben wel weer benieuwd naar nieuwe foto's van je hoor Dollie!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Heb net gedoucht, m'n haren gewassen en geföhnd! Ging goed! Nu gebroken.

Dat kan dus wel al gewoon? Ik dacht dat je een tijdje je armen niet boven je hoofd mocht doen, of is dat niet zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.