Ga naar inhoud

Blonde Dollie : 16 april 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Blonde Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Hihi. Ik geloof het ook ja!! Ik ga steeds meer twijfelen over grootte etc. Haha. Ongelooflijk. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed!

Nog 2 nachtjesssss :)

:152: Hahaha zo herkenbaar Dollie

dit hoort er allemaal bij :38:

sterkte meis haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon je twijfels kenbaar maken aan de pc en duidelijk uitleggen wat je juist wel en niet wilt. Ik denk echt dat je wel op minstens een flinke C uitkomt hoor! Je had toch ook al redelijk wat eigen borstweefsel? Vertrouw maar op je pc. Komt vast helemaal goed.

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha 'help ik krijg tieten' is de perfecte themesong :118:

Inderdaad gewoon nog eventjes overleggen met de pc. Hij heeft er meer zicht op dan jij en van googlen wordt je toch niet veel wijzer. Af en toe lijkt het echt niet te kloppen :S heel vaag en ik raak er ook verward door

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik wil namelijk ook geen gigantische boobies krijgen, ik sport best veel en ben ook niet bepaald dik (1.70 mtr en nu zo rond de 57 kg), maar ik wil dus wel een mooi en vooral ZICHTBAAR resultaat. Anders stop ik wel weer een kipfilet in mijn beha..

Kennen jullie deze twijfels? Kan ik vrijdag denken jullie gewoon nog even naar de prothese kijken? Zal toch wel..

Haha, herkenbaar! Ik krijg dus 305 óf 350 cc, afhankelijk van wat er tijdens de operatie in past. :blink: Ik hoop op een volle C-cup uit te komen, groter wil ik liever niet. Het moet wel een beetje natuurlijk blijven. Volgens dr. Roddi heb ik cup A, maar zelf dacht ik dat ik wel een B-cupje had. :unsure: Ik heb nog 4 weken te gaan, dus heb nog even om me er druk over te maken. :131:

Ik kan niet wachten op jouw op post-op verslag!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Phoe hee, slaap jij ook al zo lang.... Krijg nu wel echte zenuwen hoor. Lag gisteravond met een verhoogde harslag in bed. Zal vanavond en morgenochtend wel helemaal erg worden...

Denk aan je hoor!

Liefs,

Bloem

Hey Bloempje!

Ja die verhoogde hartslag dat ken ik! Echt vreselijk. Heb constant een gejaagd gevoel. En ik heb ook nog eens ontzettende last van mijn bronchitis! Ik hoest de longen uit mijn lijf. Hier maak ik me nu ontzettend druk om! Ik ben bang dat ik door dat gehoest de hechtingen eruit hoest! :unsure:

Ik zal ook aan jou denken! Je bent lekker vroeg aan de beurt!! Ik ga 's ochtends ter afleiding nog even vlug naar de kapper. Je moet wat he?!

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Oh, das ook lastig he? Ik heb last van hooikoorts, maar nu is het gelukkig redelijk rustig. Kan me niet voorstellen dat je je hechtingen eruit kan hoesten hoor! Maar pijnlijk is het waarschijnlijk wel.... Lekker dat je nog even je haar kan laten doen. Ik ben 2 weken geleden even naar de kapper geweest en heb het eergisteen weer even in de henna gezet. Kan ik er even tegenaan. Heb vrij lang haar, dus heeft dochterlief wat te doen straks. We hebben nog wel even kontakt!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid.Ik wil je ook heel veel succes wensen voor morgen en maak je niet te zenuwachtig,nergens voor nodig! Het komt allemal goed hoor! En morgen zal je droom ook eindelijk waar worden.Ben erg benieuwd naar je verslagje en wat het wordt kwa cc´s...want die twijfels ken ik ook heel goed hoor ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Dollie,

heel veel succes en sterkte morgen! Lastig die twijfel over CC's en ook omdat ze zelf de mogelijkheden benoemen, maar als leek kun je nu eenmaal niet van te voren inschatten hoe groot het nu daadwerkelijk zal worden na de operatie. Je "moet"er maar gewoon vanuit gaan dat de PC wel zal weten wat het meest natuurlijk zal lijken.Niet té groot en wel zichtbaar(anders heeft een BV ook geen nut :rolleyes: ).

veel liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dankjewel allemaal!

Ik ben heel erg zenuwachtig! Maar morgen zal ik vast nog wat nerveuzer zijn. Maar ik heb er zin in!

@Bloempje: ik denk aan je morgenvroeg!!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Goedemorgen :)

Nou, over een half uurtje maar eens die kant op. Want stel je voor dat er toch een file is of een straat afgesloten ofzo.. Haha.

Ik heb lekker geslapen! Wel 6 uur al wakker! Maar dat geeft niks.

11.30 Ga ik de OK in. Het zal mij benieuwen. Ik kan niet wachten tot ik het resultaat zie!

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.