Ga naar inhoud

Wonka : 12 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Wonka! Ben ik er een paar daagjes niet en heb ik je helemaal gemist. Ben heel benieuwd naar het resultaat! Wat fijn dat je je zo top voelde meteen. Succes met je verdere herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk verslagje!! En oh ik zie het voor me met die 'automatische' bedrijder :45:

Kan me voorstellen dat dat een grappig gezicht gegeven heeft en dat ze op de recovery moesten lachen. Wel lekker om zo naar je operatie toe te gaan haha, lekker ontspannend

Een goed herstel gewenst!! En wat fijn dat alles zo goed gegaan is!!

Die bh is goed hoor, lekker de bandjes wat omhoog, want over een week zit ie opeens wel goed, waarschijnlijk :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow vrouwen wat fijn om te horen dat ik eventueel wel op m'n zij zou mogen slapen. Is vannacht helemaal goed gegaan op m'n rug... Maar toch fijn om te weten.

De zwelling op m'n borstbeen is zo grappig. Knispert gewoon! Veel groene thee he? ;)

Gisteravond met m'n vent en een vriendin een bordspel gespeeld en daarna op en neer gewandeld naar de appie (heerlijk! Frisse lucht!). Daarna toch wel wat onprettig gevoel... Kwam er toen ook achter dat ik al bijna 9 uur geen pijnstilling had genomen. Dus nu weer strak op schema. (ik herken dit volgens mij van suus....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nios! Welkom bij de club ;)

Op je zij slapen mag , wanneer je zelf voelt dat het goed voelt, aldus nio..

Ik sliep ook al vrij snel op m'n zij, na een week volgens mij, pijnloos.

En na 4 tot 5 week zelfs al op mijn buik, nu nog altijd...

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow vrouwen wat fijn om te horen dat ik eventueel wel op m'n zij zou mogen slapen. Is vannacht helemaal goed gegaan op m'n rug... Maar toch fijn om te weten.

De zwelling op m'n borstbeen is zo grappig. Knispert gewoon! Veel groene thee he? ;)

Gisteravond met m'n vent en een vriendin een bordspel gespeeld en daarna op en neer gewandeld naar de appie (heerlijk! Frisse lucht!). Daarna toch wel wat onprettig gevoel... Kwam er toen ook achter dat ik al bijna 9 uur geen pijnstilling had genomen. Dus nu weer strak op schema. (ik herken dit volgens mij van suus....)

Ik herken die knipsering! Is dat lucht of is vocht? (We hebben andere protheses dus ik ga er niet vanuit dat je die uberhaupt kan horen haha) Ik schrik er zelf nog best van als ik soms met mn hand over mn borst ga en hij.. maakt van dat gekke geluid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die scheten he... Lucht én vocht denk ik,.. Gaat allemaal over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee vrouwen,

Inmiddels alweer dag 4 na de operatie! En het gaat nog steeds super goed met me.

Okee, wel een beetje vermoeid enzo, maar dat is niet meer dan logisch.

Ik heb geen pijn en sla overdag nu mijn pijnstilling over. Tegen de avond merk ik dan wel dat het weer moet, omdat ik me gewoon niet lekker ga voelen. Niet echt pijn, ik kan het niet goed uitleggen. Maar dan zit alles me gewoon in de weg, met name zit ik dan mezelf in de weg :P. Erg gezellig voor mijn vriend is dat.

Gister heb ik heerlijk een wandeling gemaakt buiten, het was zo'n prachtige zonnige middag! Voelt wel gek met lopen hihi... maar daar zal ik snel genoeg aan wennen.

En gister heb ik gedoucht, heerlijk gewoon! M'n mannetje heeft mijn haren lekker gewassen... en ze zitten nu wel wat wild die haren... maar ze zijn schoon hehe. Dus ik klaag niet.

M'n rechter boob herstelt wat sneller dan de linker lijkt het tot nu toe... wat frappant is aangezien ik en rechtshandig ben en rechts kleiner was.... maar ach... ze doen maar die gekke dingen. Ik vind ze wel nog steeds erg lelijk... wat een stijve bedoeling met al die zwelling. Maar ik zie wel langzaamaan verbetering. En sommige stukjes borst voelen al een stuk zachter nu, dus dan krijg ik een beetje een idee van hoe ze in de toekomst gaan voelen.

Verder slaat de verveling al zo'n beetje toe... voor een bezige bij als ik... is dit echt een opgave!

Maar goed, boek lezen, series kijken, spelletjes doen... ik ga er doorheen komen :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het herstel zo goed verloopt!

Meid het is "maar" 6 weken even gas terug en daarna kun je het weer lekker opbouwen. Ja het vormen van je boobs dat kan wel even duren. Die eerste tijd staan ze inderdaad heel strak, maar je heb hier kunnen zien bij andere dat dat allemaal goed komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat betreft was het wel een voordeel dat ik de eerste week zo weinig kon, verveelde me in ieder geval niet :P lekker dutten en me laten verzorgen. En dat terwijl de badkamer verbouwd werd haha..

Lelijk zijn ze in het begin he, ik kon er echt niet te lang naar kijken.. vond ze eng en pijnlijk. Maar wacht maar, binnenkort heb je ineens zo'n moment en dan BAM! ben je verliefd :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het herstel zo goed verloopt!

Meid het is "maar" 6 weken even gas terug en daarna kun je het weer lekker opbouwen. Ja het vormen van je boobs dat kan wel even duren. Die eerste tijd staan ze inderdaad heel strak, maar je heb hier kunnen zien bij andere dat dat allemaal goed komt ;)

Ja het voelt echt als een luxe dat ik zoveel mazzel heb met mijn herstel. En ja! Als ik kijk naar andere achter de spier geplaatste borsten kan ik het patroon zo volgen... dus ik heb er het volle vertrouwen in!

Gelukkig heb ik een staand bureau, dus ik raak ook wel wat energie kwijt als ik achter de computer "zit" (sta dus) ;).

Wat dat betreft was het wel een voordeel dat ik de eerste week zo weinig kon, verveelde me in ieder geval niet :P lekker dutten en me laten verzorgen. En dat terwijl de badkamer verbouwd werd haha..

Lelijk zijn ze in het begin he, ik kon er echt niet te lang naar kijken.. vond ze eng en pijnlijk. Maar wacht maar, binnenkort heb je ineens zo'n moment en dan BAM! ben je verliefd :) X

Hihi nou als ik voel aan de stukjes die al een beetje zachter zijn dan denk ik al... JAAAAA dit gaat mooi worden!! (En m'n vent is ook erg blij als hij ernaar kijkt of zachtjes voelt... dus dat maakt mij ook zeker wel hoopvol :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie jou echt al vet geïrriteerd alle spelletjes unlocken op het hoogste niveau en dan maar uit verveling de mass cure voor ebola vinden. :45:

Even een oppepberichtje meid, nog even en we hebben prachtige booobiees om in de zomer mee in de zon te zitten! :53:

Ohja, ik was zogenaamd aan het studeren. XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou verslag lees moet ik denken aan mijn eigen eerste week Wonka, volgens mij ervoer ik het precies hetzelfde. Ook met die pijnstilling, al snel denken dat ik zonder kon, maar dan toch tegen de avond nog iets 'nodig' blijken te hebben omdat het toch wat vervelend aanvoelde. En zo genieten van zo'n wandeling, en bij mij was het net zulk mooi weer als nu! Zíe me nog lopen op de dijk, intens gelukkig met mijn boobies onder die dikke jas :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha vrouwen!

Vandaag 8 dagen PO :-) time flies!

Eergisteren flinke off-day gehad: Ik had waarschijnlijk toch wat te veel gedaan, ondanks dat ik mij netjes aan de regels hou van hoe ver je arm mag bewegen enzo... Dus gisteren echt schandalig geluierd :). Kennen jullie de Universteit van Nederland? Korte colleges van heel gave docenten / hoogleraren in normale taal. Zijn te vinden op youtube of op www.universiteitvannederland.nl. Gisteren heel wat gezien ervan... Het is heel erg divers en daarom ook leuk :). Ik weet nu bijvoorbeeld hoe het mogelijk is dat facebook zo snel kan bepalen welke advertentie getoond wordt of hoe google zo snel zoekresultaten kan tonen. Aan de andere kant weet ik nu ook waarom we zoveel duiven hebben in stedelijke gebieden en waarom die bij voorkeur mooie oude gebouwen onderpoepen :P. Jaja, nuttige informatie!

Mijn boobs zijn nog steeds niet pijnlijk... soms wat prikkelingen of steken of spierspanningen. Ach... het valt allemaal zo mee! Gebruik alleen nog 2-3 keer per dag paracetamol... ik heb in totaal 2 tramadol gebruikt, dus als iemand nog een bijna volle doos wil... ik doe t zo op de post.

Morgen ga ik weer even foto's laten maken, weer even vergelijken :).

En dan ga ik nu maar eens een kastje in de grondverf zetten... verstandig... ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wonka: TOPPER!! Nu een vet leuke site erbij! Bedankt! Ik lees altijd met super veel plezier jouw voortgangen en ben benieuwd of je voorgevel alweer veranderd is (was laatst wel echt al een groot verschil met daarvoor). XX Anna

Hihi :) Heerlijk mens! Morgen maak ik een nieuwe update qua foto's. Wel fijn dat week 1 erop zit nu :).

Wonka!

Wat gaat je herstel goed wauw!

Fijn dat je niet zoveel pijn hebt.

Heb je al foto's trouwens?

X

Fijn he, voelt echt als een luxe. Er staan wat foto's, morgen nieuwe update :).

Super fijn

Enne je kan ons hier online college geven haha.

Don't get me started! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wonka!

Hebben wij niet samen op een kamer gelegen de 12e?

Vroeg me al af hoe het met je gaat..

Ik ben heeeeel erg tevreden met het resultaat! En jij? Geen pijn trouwens, misschien door yoga? ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.