Ga naar inhoud

Wonka : 12 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee vrouwen,

Alles is zo goed gegaan!!!! Het kon niet beter. Geen hartproblemen. Om 17u naar huis gegaan.

Erg weinig pijn, als iets pijn doet is het m'n bovenrug aan de linker kant. Vooral met liggen. Zittend of staand is er eigenlijk geen pijn (nog).

Nu ff rechtop om medicatie te nemen, zo weer een beetje slapen/suffen.

Morgen een echt verslag!

Liefs, Wonka

Ps Livje: sterkte morgen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee vrouwen,

Alles is zo goed gegaan!!!! Het kon niet beter. Geen hartproblemen. Om 17u naar huis gegaan.

Erg weinig pijn, als iets pijn doet is het m'n bovenrug aan de linker kant. Vooral met liggen. Zittend of staand is er eigenlijk geen pijn (nog).

Nu ff rechtop om medicatie te nemen, zo weer een beetje slapen/suffen.

Morgen een echt verslag!

Liefs, Wonka

Ps Livje: sterkte morgen meid!

Ik wens een voorspoedig herstel meis.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Damess!

Binnekort ben ik ook aan de beurt bij dr Nio, ben benieuwd naar de resultaten en wens de dames veel succes toe!!!

groetjes,

Saar

Welkom Sara.

Maak hier even je eigen topic aan dan kunnen wij met jou ook meeleven.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Wonka

Je hebt ze!

Super, gefeliciteerd!

Mog wat kunnen slapen vannacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve vrouwen, bij deze een verslag van gisteren en vandaag. Er zijn alleen maar goede dingen gebeurt, niet te veel gênante dingen…. Dus echt spannend is mijn verhaal niet! ;)

Gisterochtend ruim een half uur te vroeg gemeld bij de dagopname van het SLAZ (zoals dat hoort). En door een zeer vriendelijke verpleegkundige naar de kamer gebracht, alwaar nog een andere dame lag die ook voor BV kwam. Mijn mannetje was mee, dus we waren met zijn drietjes.

Ik dacht dat ik als eerste aan de beurt zou zijn (en was dus ook in de overtuiging dat dit rond een uur of 10 zou zijn), maar volgens de verpleegkundige stond ik pas op voor 13.10u, dus dat was wel even een domper…. Stel dat m’n hart op hol zou slaan (het is immers bijna valentijn, en dan ook nog nieuwe boobs… je weet het nooit he) dan zou ik dan zeker de nacht moeten blijven. Zij hebben alles nagevraagd en er leek geen probleem te kunnen ontstaan, dus prima, dan was t goed wat mij betreft.

Tijdens het wachten mijn vent verslagen met “ticket to ride” (dat was echt nog nooit gelukt). Rond een uur of 10 kwam dr Nio de kamer op en toen ik weer zijn hartelijke hoofd zag werd mijn keuze nog dubbel en dwars bevestigd. Mijn vriend vond hem er uitzien als een nutty professor met zijn wilde haren. Even op de foto geweest en netjes afgetekend en toen zei de doc dat ik over een half uurtje wel werd opgehaald... verwarrend. Even op bed liggen lezen (en mijn vriend lekker slapen)… en toen werd ik om 11.00u opgehaald om naar de recovery te gaan. Mijn verpleegkundige gebruikte een soort automatische bed-rijder maar die bleek stuk te zijn. We kwamen er al snel achter dat als je twee knoppen tegelijk vast hield, dat zij hem dan wel kon besturen. Dus het moet er grappig uit hebben gezien: in mijn OK hemd en onderbroek, zittend op het voeteneind van het bed, twee knoppen induwend… zodat het bed kon rijden. Op de recovery moesten ze in ieder geval erg lachen toen we zo binnen kwamen.

Erg leuk: de arts assistent van de anesthesie had in mijn dossier echt bovenaan op geschreven dat ik over een maand ook dokter ben… dus echt iedereen waarmee ik in aanraking kwam wist daar van en feliciteerde me enzo. Echt heel erg patiëntvriendelijk, ik voelde mij super welkom! “Wat voor dokter wil je dan worden?” etc. Echt heel erg leuk!

Uiteindelijk op de verkoever uurtje gewacht (alvast infuusje gekregen, ECG stickers, antibiotica, warmtedeken) en om 12.00u naar OK. Omstreeks kwart voor twee werd ik alweer wakker en ik was meteen super helder en eigenlijk nergens last van. Geen pijn, niet misselijk, niet suf, niet draaierig, rustig hartritme. Assistent vertelde dat alles top was gegaan, geen hartritme problemen… Paar slokjes water, hartbewaking eraf en om half drie naar zaal. Aldaar was mijn mannetje die zich inmiddels wel zorgen maakte, maar ja, hij wist natuurlijk niet dat ik een uur heb liggen niksen op de verkoever voor de operatie. Dus… kon het eigenlijk beter gaan? Echt, gewoon geen bijzonderheden.

Mijn kamermaatje had ook bijna geen pijn en toen kwamen we erachter dat we beiden lijden aan een yoga-verslaving en dus al super soepele borstspieren hadden…. Zou dat het zijn?

Hoe dan ook, om half vijf was ik de afdeling af en om zeven uur zat ik thuis lekker met mijn pap, vriendin en m’n vent aan een bordje chinees.

Lekker in bed serie gekeken en daarna een nacht van een beetje suffen en slapen. Kan goed zelf omhoog komen (buikspieren van yoga?). Als ik al iets als pijn moet aanduiden dan is het pijn links boven in mijn rug tijdens het liggen. Verder een drukkend gevoel…. Maar echt, dat is geen pijn!

Boobs: Merk veel bubbels (echt heel grappig) en ‘spontane spieraanspanningen’. En alles staat natuurlijk mega gespannen. De maat is echt prachtig! Niet te groot, niet te klein. Nu de komende weken rustig wachten tot ze zachter worden en een meer charmante vorm krijgen, zien er nu nog mega geschrokken uit haha. Foto's volgen.

Alles top!!

Verder 1 vraagje: Mijn sportbh zit qua band flink strak, maar de ‘diepte’ of cup is mogelijk iets te ruim? (75C). Met de bandjes goed strak zitten er een paar kleine plooitjes in de stof. Zou ik voor de zekerheid nog 75B moeten laten halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die paar plooitjes zijn niet erg hoor, ik zou geen kleinere halen.

Bij mijn eerste controle moest ik mijn beha juist lager gaan dragen waardoor er ruimte in de cup ontstond zodat de boobs konden zakken.

Ik deed mn beha elke avond ff 10 minuutjes uit, ff lucht!

Vanaf gisteren mag ik zonder slapen, durfde t niet zo goed, maar vandaag besloten het wel een nachtje te doen, ben dat ding nu wel zat ;-)

Rustig aan jij en fijn dat je je zo goed voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.