Ga naar inhoud

Wonka : 12 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hert idd, zei ik laatst ook al, hoofdsponsor van deze site: dr C.r nio ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit was er een 'we-love-plovier' topic hier :45:

Wie start het: 'we-love-Nio' topic??? :45:

Goede keuze Wonka!! :35:

Je gaat er geen spijt van krijgen :)

Hup, nu snel een datum plannen, en aftellen maar!!!

xx BB

http://www.borstenforum.com/topic/12205-alle-nio-boobs-verzamelen-d/

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woei, goede keuze ;) Succes! En hoeveel ga je dan nemen van CC?

Heb je al een datum? Spannend!

305cc hydrogel op 12 februari :-). De week ervoor lever ik mijn scriptie in. 5 weken later haal ik mijn doktersbul. Top planning al zeg ik het zelf. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

305cc hydrogel op 12 februari :-). De week ervoor lever ik mijn scriptie in. 5 weken later haal ik mijn doktersbul. Top planning al zeg ik het zelf. :D

Ah kijk!! Dan krijg jij ook een mooie titel van je topic!!

Verhuis ik je ook ff naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic gewoon blijven gebruiken :)

Lekker aftellen nu!! En heel veel succes met afstuderen!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah kijk!! Dan krijg jij ook een mooie titel van je topic!!

Verhuis ik je ook ff naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic gewoon blijven gebruiken :)

Lekker aftellen nu!! En heel veel succes met afstuderen!!

xxx

Yes! Nu hoor ik er helemaal bij :)

oh heerlijk meid, super planning en heerlijk aftellen nu

Dankje, zo lief dat je gewoon nog met anderen kan mee denken!

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ja die Nio is goed bezig zeg. Een kleine donatie aan het forum is wel op zijn plaats :D

Een cent per geplaatste cc lijkt mij wel wat.

Nu gaan aftellen, zal toch snel gaan met al die dingen in de planning :-)

Ja. Hoe dichterbij de BV komt, des te groter wordt de scriptie stress!

Helemaal mee eens :P

hihi

Dank jullie dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met jouw datum!

Hoe heb jij een afspraak ingepland bij Nio?

Ook met verwijsbrief?

En lees vaker dat Nio niet gek is vsn de Hydrogel, wat is zijn mening hierover dan?

Ik ben zonder verwijsbrief geweest, Love Boobies ook en Kathhlyn gaat ook zonder.

Verwijsbrief is alleen maar om consult te declareren bij je zorgverzekering, anders betaal je hem zelf als je je niet bij hem laat opereren, doe je dat wel zit het consult bij de €3100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met jouw datum!

Hoe heb jij een afspraak ingepland bij Nio?

Ook met verwijsbrief?

En lees vaker dat Nio niet gek is vsn de Hydrogel, wat is zijn mening hierover dan?

Nio is geen groot fan van de hydrogel prothesen maar als je het graag wil dan stribbelt hij nauwelijks tegen. Hij vindt ze wel mooi zacht.

Ik zei: Ik wil hydrogel, want siliconen geven beperkingen van de echografie van mijn hart. Toen zei hij nog zoiets als: nouja in mijn ervaring geldt dat voor rontgenstraling, maar echogolven niet. En toen zei ik: Er zijn 3 studies, ze zijn niet heel goed, maar die geven wel degelijk in 50% van de patiënten een verslechterd beeld met echocardiografie. Hij onderbrak me al bij 50% en zei dat hij er duidelijk veel minder vanaf wist dan ik en dat hij hydrogel prima vond.

Het zit hem in de argumentatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio is geen groot fan van de hydrogel prothesen maar als je het graag wil dan stribbelt hij nauwelijks tegen. Hij vindt ze wel mooi zacht.

Ik zei: Ik wil hydrogel, want siliconen geven beperkingen van de echografie van mijn hart. Toen zei hij nog zoiets als: nouja in mijn ervaring geldt dat voor rontgenstraling, maar echogolven niet. En toen zei ik: Er zijn 3 studies, ze zijn niet heel goed, maar die geven wel degelijk in 50% van de patiënten een verslechterd beeld met echocardiografie. Hij onderbrak me al bij 50% en zei dat hij er duidelijk veel minder vanaf wist dan ik en dat hij hydrogel prima vond.

Het zit hem in de argumentatie ;)

:45: Geweldig!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi vrouwen!

Ik ben niet zo vaak aanwezig gezien ik nu nogal diep in de scriptiestress zit... Maar ik sta wel achter mijn planning nu haha... de tijd kan mij niet langzaam genoeg gaan, gezien ik de week voor de operatie alles moet inleveren... wie heeft daar nu last van?

Vanmorgen alle controles van mijn hart gehad. De echo laborante denkt dat er misschien een beperking kan ontstaan bij 1 punt van de echo (waarbij vanaf de apex, de hartpunt, wordt gekeken).... we gaan het zien. En ook zij dacht dat de keuze voor hydrogel verstandig was. Bij de inspanningstest heb ik 118% ingespannen van wat voor mijn leeftijd en gewicht normaal is, ruim beter dus dan iemand zonder hartproblemen. Ik ben trots!

Nu heb ik nog 24 uur lang een kastje die mijn hartslag volgt... en dan is de hart APK weer gedaan.

Kan al die informatie netjes naar de anesthesist.... is die goed op mij voorbereid ;-)

Nu weer knallen aan m'n verslag dames :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Wat super zeg! De zenuwen zullen nu onderhand vast ook wel toeslaan al duurt het nog eventjes..

Hoop dat het allemaal goed gaat en je boobies dan ook naar wens gaan zijn,

echt tof dat je zo'n stap hebt durven zetten maar als ik het zo lees zal t helemaal goedkomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.