Ga naar inhoud

Wonka : 12 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie

Ha vrouwen!

Nou, "even" bij Nio langs geweest :) hij liep 45 minuten uit haha... t zal eens niet.

Boobs: Helemaal goed gekeurd! Voldoende gezakt, dus geen band :). Hij heeft zelfs de bandjes van m'n bh iets strakker gezet... ik moest ze maar goed ondersteunen. Haha nou dat doe ik dan maar he. Ik weet niets van het hebben van borsten dus goed dat het even wordt gezegd.

De luchtbel links: Geen zorgen over maken. Gaat vanzelf weg.

Vanaf mijn afstuderen (19 maart, eerste dag week 6) mag ik gewone bh's dragen als ik wil. Dus het weekend voor mijn afstuderen maar mijn eerste bh kopen passend bij Wonka 2.0. ;) En natuurlijk een mooi jurkje.

En nog meer goed nieuws: Ik mag breien! Haha. Het is niet erg dat dat een repeterende beweging is volgens Nio.... :) yay!

En over 2/3 weken mogen de boobs gemasseerd en zachtjes geknepen worden... dus dat is mooi voor mijn mannetje (en mij) :D

En verder heeft hij mijn verbeterpunt ter harte genomen. Ik heb hem even verteld dat ik het heel erg slecht vind dat zijn patiënten zonder medicatieschema naar huis worden gestuurd, alleen met recepten voor diclo/tramadol/maagbeschermer. Geen instructie over hoe te nemen.... Geen woord over de belangrijkste basis van pijnstilling (paracetamol). Hij gaat er beter op letten en meer aandacht aan besteden.... dus ik ben benieuwd ;).

Liefs, Wonka

Link naar reactie
Delen op andere sites

En verder heeft hij mijn verbeterpunt ter harte genomen. Ik heb hem even verteld dat ik het heel erg slecht vind dat zijn patiënten zonder medicatieschema naar huis worden gestuurd, alleen met recepten voor diclo/tramadol/maagbeschermer. Geen instructie over hoe te nemen.... Geen woord over de belangrijkste basis van pijnstilling (paracetamol). Hij gaat er beter op letten en meer aandacht aan besteden.... dus ik ben benieuwd ;).

Liefs, Wonka

Hee Wonka!

Ik volg eigenlijk al een tijdje jouw verhaal maar ik heb nog nooit gereageerd :67: Wat fijn dat alles zo goed is gegaan zeg, zeker met jouw hartgeschiedenis.

Ik had eigenlijk een vraag over bovenstaande. Ik wordt ook door Nio geopereerd (9 april). Alleen ik heb niks gekregen aan informatie. Ik weet dus helemaal niets over wanneer/hoelang/wat voor sport bh, wat je wel en niet mag en wanneer je dingen mag, en heb al helemaal niets over medicijnen gekregen ook geen recepten, ook niet door anesthesie. Had jij dit wel? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje de kriebels van krijg dat ik daar helemaal niks over weet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@charlotteemma1994

Nio raadt aan:

6 weken sportbh, heavy sports van hema (met drie haakjes en verstelbare bandjes) of triaction van (???) ff googlen. Ik vind die van hema prima en betaalbaar. Ik zou een zwarte naar de operatie mee nemen, want die frambozenjam waar ze je borstkas mee ontsmetten geeft vlekken. Als het goed is heeft hij je gezegd welke maat je moet kopen, anders ff bellen of mailen.

Jij krijgt voor de spier he... dus de regels zullen wat minder strikt zijn dan bij mij, maar in ieder geval je armen 6 weken lang niet boven je hoofd (ellebogen niet boven je schouders). Niet zwaar tillen, je niet opdrukken uit bed of zware deuren open drukken. Geen repeterende bewegingen als strijken en stofzuigen. Na twee weken kan je een kantoorbaan weer hervatten, met inachtneming van bovenstaande regels.

Medicatie: Paracetamol tot 4 keer per dag 2 tabletten (1000mg) als basis; zo nodig aanvullen met diclofenac of ibuprofen (zoals voorgeschreven) en voor de nacht eventueel tramadol (dat maakt een beetje suffig). Diclofenac / ibuprofen / tramadol hebben meer bijwerkingen (voor maag en stoelgang) en daar moet dus een maagbeschermer bij geslikt worden (omeprazol) en voldoende drinken / vezels eten.

Over hoe laat je je moet melden enzo zou ik even bellen. Op de dag zelf weet je als hoeveelste je aan de beurt bent. Als je vragen hebt over pijnstilling kan je die ook heel goed aan de anesthesie vragen als je daar op intake gaat. De dagbehandeling sluit om 18.00u, dus het uitgangspunt is dat je voor die tijd richting huis vertrekt.

Komt goed schatje! ;)

Liefs,

Wonka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wonka,

Weet niet of het door jou opmerking is gekomen maar ik heb netjes na me operatie een medicatieschema mee naar huis gekregen, erg fijn! Ik kreeg paracetamol, diclofenac, tramol, maagbeschermers maar ook Diazepam mee. Heb de zwaardere medicatie amper gebruikt (weinig pijn) alleen voor het slapen gaan dat is wel echt heerlijk slaap als een roosje :lazy2:.

Dus waarschijnlijk heeft Nio je advies gelijk opgevolgd!

Fijn om te lezen dat het verder goed met je gaat!

Liefs,

Semis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat lief! Bedankt voor je uitgebreide uitleg :) Ik ben al bij anesthesie geweest en heb daar verteld dat ik last heb gehad vorig jaar van een maagzweer en spastische darmen heb, maar deze meneer heeft niks gezegd over medicatie. Goed ik weet van mezelf dat ik het dan bij paracetamol moet houden omdat ik van de rest maagklachten krijg. 6 weken niet stofzuigen en strijken haha dit wordt vakantie! arme familie :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

he shit Ies, heb ik niet eens gevraagd. Te veel bezig met korte termijn ;). Zelfde zal dan wel voor mij gelden... Ook achter de spier. Pffff dat is lang geen yoga... En ik merk echt nu al dat mijn rug beter zou voelen met wat yoga. Nouja, t mot maar he.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder verhaal zeg! Ik ben op 19 februari geopereerd bij Nio en ook allemaal super goed gegaan. Controle ook alles goed. Wil graag weer aan het werk (kantoor), maar ben vergeten te vragen of het mag. Denk van wel.

Je hebt een goede keuze gemaakt en een bikkel zeg!

En je leeft maar 1x en maak het zo dat je er optimaal van kan genieten. Alle geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

Alles gaat hier top! Tis al bijna weer een maand geleden... wat gaat de tijd snel!

Vandaag heb ik heel stiekem bh's gepast (maar niet gekocht).... en eerste vonnis: 70D. Dat klinkt een stuk groter dan wat ik van plan was ;) maar gelukkig valt het mee hoe groot het eruit ziet (in kleding). 150CC voor een cupmaat, gaat in ieder geval geenszins op: van 70AA naar 70D is meer dan 2 maatjes. Maarrrr... op het oog denk ik wel dat het klopt! :D Ik ben in ieder geval heel erg tevreden.

Ik ben hier niet meer zo vaak... maar check wel af en toe hoor.

Binnenkort plaats ik weer eens plaatjes, ter vergelijking.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wonka,

Ik heb je berichtjes hier gelezen omdat ik op 9 april door dr. Nio geopereerd word en ik erg nieuwsgierig was hoe jij het o.a. ervaren hebt!

Je operatieverslag is ook erg fijn om te lezen! Mijn vraag is dan ook of mijn vriend bij mij kan blijven met wachten totdat je aan de beurt bent en als ik het goed gelezen hebt is mocht jouw vriend er gewoon bij blijven of niet?

Wanneer krijg jij te horen waar je je mag melden etc.?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee vrouwen,

Ik hoop dat het met jullie goed gaat?!

Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier een update heb gegeven! Ik ben druk met andere dingen... en zolang alles helemaal goed gaat heb ik niet zo de behoefte om hier te lezen. Zo zal dat wel vaker gaan! (Plus.... de whatsapp groep met dames van hier... nouja... dat is een beetje een schaduw-borstenforum-kletspartij geworden.....)

Inmiddels het 6-weken punt al een paar dagen voorbij, en het gaat super! Die borsten... die horen inmiddels gewoon bij mij.

Het hele proces is mij alles mee gevallen. Heel minimaal pijn gehad in het begin, al heel snel geen pijnstillers meer, lekker gaan wandelen en rommelen in huis.... Verveelde me wel een beetje. Maar het was prima. Ik heb vooral de yoga erg gemist de afgelopen weken... toch wat last van mijn rug... en dan niet naar yoga mogen... dat was jammer. Verder geen klachten.

De boobs zijn een prachtige maat geworden, niet te groot, niet te klein. Ik kan helemaal zelf beslissen of ik ze wil showen of verstoppen... Ze worden steeds zachter, met name in de loop van de dag. 's Morgens zijn ze wel ietsje harder. Ik ben super blij dat ze achter de spier zitten!!! Mijn huid is wel echt heel erg dun... Als ik voorover leun heb ik echt veel voelbare rimpels aan de onder en buitenkant. Maar dat is niet erg, ik zie er niks van en het voelt wel grappig aan. Tis nou eenmaal nep he! ;)

Met het verdere leven gaat het ook uitmuntend! ;) Ik ben afgestudeerd :), we gaan naar New York verhuizen...... en ik ga trouwen!!! Haha... echt een rollercoaster!! Met alle plannen die ik had heb ik vaker gezegd dat 2015 wel echt mijn jaar moest worden.... en het is nog niet eens april en het is al mijn jaar!!! :)

Liefs,

Wonka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldig nieuws allemaal zeg!!! 2015 is echt jou jaar!! super gaaf allemaal, en fijn dat het met je boobies ook zo goed gaat en ze helemaal eigen voelen.

ben hartstikke blij voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee vrouwen,

Ik hoop dat het met jullie goed gaat?!

Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier een update heb gegeven! Ik ben druk met andere dingen... en zolang alles helemaal goed gaat heb ik niet zo de behoefte om hier te lezen. Zo zal dat wel vaker gaan! (Plus.... de whatsapp groep met dames van hier... nouja... dat is een beetje een schaduw-borstenforum-kletspartij geworden.....)

Inmiddels het 6-weken punt al een paar dagen voorbij, en het gaat super! Die borsten... die horen inmiddels gewoon bij mij.

Het hele proces is mij alles mee gevallen. Heel minimaal pijn gehad in het begin, al heel snel geen pijnstillers meer, lekker gaan wandelen en rommelen in huis.... Verveelde me wel een beetje. Maar het was prima. Ik heb vooral de yoga erg gemist de afgelopen weken... toch wat last van mijn rug... en dan niet naar yoga mogen... dat was jammer. Verder geen klachten.

De boobs zijn een prachtige maat geworden, niet te groot, niet te klein. Ik kan helemaal zelf beslissen of ik ze wil showen of verstoppen... Ze worden steeds zachter, met name in de loop van de dag. 's Morgens zijn ze wel ietsje harder. Ik ben super blij dat ze achter de spier zitten!!! Mijn huid is wel echt heel erg dun... Als ik voorover leun heb ik echt veel voelbare rimpels aan de onder en buitenkant. Maar dat is niet erg, ik zie er niks van en het voelt wel grappig aan. Tis nou eenmaal nep he! ;)

Met het verdere leven gaat het ook uitmuntend! ;) Ik ben afgestudeerd :), we gaan naar New York verhuizen...... en ik ga trouwen!!! Haha... echt een rollercoaster!! Met alle plannen die ik had heb ik vaker gezegd dat 2015 wel echt mijn jaar moest worden.... en het is nog niet eens april en het is al mijn jaar!!! :)

Liefs,

Wonka

Jeetje wat goed te horen allemaal:)

Wat een leuk jaar voor jou!!

Gefeliciteerd en succes met alles!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.