Ga naar inhoud

Wonka : 12 februari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste Reactie

Ook ik ben benieuwd naar de operatie en resultaten aangezien Nio hoog op mijn lijstje staat :-)

Wel super spannend, je hebt bijna je nieuwe boobs :-D

Heel veel succes en sterkte morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd vliegt! Bedankt voor jullie berichten lieve vrouwen

Morgen om 9.00u melden in het SLAZ :-).

Deze week nog een voedings kussen geregeld, een zwarte sportbh (ivm roze ontsmettingsspul na de operatie.... Witte bh niet handig ;). Mijn pap heeft vrij genomen en haalt mij en m'n vriend op. En m'n vriend heeft 7 dagen zorgverlof ... Bed gedraaid zodat ik er makkelijker uit kan. Huisje is schoon. Konijntjes hebben een schoon hok.

Zo nog even wat boodschapjes halen, en dan heerlijk even een avondwandeling maken voor de frisse lucht. Laatste wasje vouwen.... Klaaarrrr

T viel me trouwens op dat het de kleinste implantaten zijn die Nio heeft geplaatst sinds lange tijd... Nu maar zien offie dat ook kan hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wonka

Nou, dan is het toch eindelijk zover he!! Het heeft een hoop uitzoekwerk, en voorbereiding gekost, maar morgen gaat het toch echt gebeuren!!

Haha, ja de kleinste prothesen die Nio geplaatst heeft, best grappig :)

Heel veel succes morgen, en hopelijk mag je gewoon naar huis na je OK.

Zal voor je duimen!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen !!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.