Ga naar inhoud

Had jij je leven voorgesteld hoe jij nu je leven leeft?


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh nee Caro! Wat Nonky zegt, gewoon lekker slapen, ook al lees je deze berichten. Dat willen we inderdaad niet ons geweten hebben. Oei....dat is niet de bedoeling hiervan.

Xxx

Ik was onder de indruk , en dat maalt nog wel eens door , maarrrr.... Vanavond weer heerlijk :lazy2:

Dikke knuffel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een hele speciale Sylleke, echt waar......

:52::119::57:

Ik was onder de indruk , en dat maalt nog wel eens door , maarrrr.... Vanavond weer heerlijk :lazy2:

Dikke knuffel :53:

Dat heb ik ook altijd met iets wat mij raakt, dus weet wat je bedoelt

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik ook zo mooi vind aan dit draadje? We veroordelen elkaar niet, we lezen met enorm veel respect elkaars verhalen. We heffen geen moralistisch vingertje, we lezen en vertellen wat over onszelf. Ik vind dat zo warm, zo lief.

Want juist zo...leren we ECHT van elkaar. We zien hoe het ook kan, we zien dat anderen het misschien nog wel moeilijker hebben gehad dan wijzelf. We zien dat iedereen weer anders is, en dat mensen verschillend kunnen reageren op situaties.

Ik vind het hartverwarmend hoe de mensen hier met elkaar omgaan, hier in dit draadje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik ook zo mooi vind aan dit draadje? We veroordelen elkaar niet, we lezen met enorm veel respect elkaars verhalen. We heffen geen moralistisch vingertje, we lezen en vertellen wat over onszelf. Ik vind dat zo warm, zo lief.

Want juist zo...leren we ECHT van elkaar. We zien hoe het ook kan, we zien dat anderen het misschien nog wel moeilijker hebben gehad dan wijzelf. We zien dat iedereen weer anders is, en dat mensen verschillend kunnen reageren op situaties.

Ik vind het hartverwarmend hoe de mensen hier met elkaar omgaan, hier in dit draadje...

En hier heb ik niets aan toe te voegen lieve Francien X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn leven is zo anders dan ik had verwacht. Ik heb in mijn pubertijd voor mijn veel jongere zusjes gezorgd door omstandigheden thuis.

En droomde altijd van mijn eigen huisje boompje beestje en dat kreeg ik ook......een lieve man twee kinderen en een gelukkig leven samen.

Maar ook dat is mij ontnomen doordat mijn man is overleden. En wat verwacht je dan nog van het leven.............niets!! overleven met en voor je twee jonge kinderen.

Maar dan gebeurd er iets wat je denkt dat je nooit meer zou kunnen overkomen sterker nog je wilt het niet eens en toch gebeurd het .......je komt iemand tegen en word verliefd.

En alles loopt soepel met de kinderen en langzaam groeit er iets je durft heel voorzichtig weer te leven, lachen en genieten je gaat weer lekkerder in je vel zitten en valt 50 kilo af dat waren allemaal ellende kilo's!!

En dan kom je uiteindelijk op deze site terecht want door het afvallen komt er straks een bv.... wie had dat gedacht ik weer gelukkig en een stuk slanker en een bv!!

Zo heeft ieder huisje zijn kruisje en loopt je leven zoals het komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn leven is zo anders dan ik had verwacht. Ik heb in mijn pubertijd voor mijn veel jongere zusjes gezorgd door omstandigheden thuis.

En droomde altijd van mijn eigen huisje boompje beestje en dat kreeg ik ook......een lieve man twee kinderen en een gelukkig leven samen.

Maar ook dat is mij ontnomen doordat mijn man is overleden. En wat verwacht je dan nog van het leven.............niets!! overleven met en voor je twee jonge kinderen.

Maar dan gebeurd er iets wat je denkt dat je nooit meer zou kunnen overkomen sterker nog je wilt het niet eens en toch gebeurd het .......je komt iemand tegen en word verliefd.

En alles loopt soepel met de kinderen en langzaam groeit er iets je durft heel voorzichtig weer te leven, lachen en genieten je gaat weer lekkerder in je vel zitten en valt 50 kilo af dat waren allemaal ellende kilo's!!

En dan kom je uiteindelijk op deze site terecht want door het afvallen komt er straks een bv.... wie had dat gedacht ik weer gelukkig en een stuk slanker en een bv!!

Zo heeft ieder huisje zijn kruisje en loopt je leven zoals het komt.

Allereerst wil ik je een dikke knuffel geven wat jouw en je kindjes wat betreft het verdriet. Ook jij bent hier sterker uit gekomen. Op dat moment zie je het niet, en wat je zegt, verliefd worden? Wat is dat? dat kan toch helemaal niet?

maar weet je, liefde kan je niet tegenhouden. Dat gebeurt toch.

En ik ben er zo blij om..voor jou en je kindjes. Want dit verdien je!!

Liefs mij

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn leven is zo anders dan ik had verwacht. Ik heb in mijn pubertijd voor mijn veel jongere zusjes gezorgd door omstandigheden thuis.

En droomde altijd van mijn eigen huisje boompje beestje en dat kreeg ik ook......een lieve man twee kinderen en een gelukkig leven samen.

Maar ook dat is mij ontnomen doordat mijn man is overleden. En wat verwacht je dan nog van het leven.............niets!! overleven met en voor je twee jonge kinderen.

Maar dan gebeurd er iets wat je denkt dat je nooit meer zou kunnen overkomen sterker nog je wilt het niet eens en toch gebeurd het .......je komt iemand tegen en word verliefd.

En alles loopt soepel met de kinderen en langzaam groeit er iets je durft heel voorzichtig weer te leven, lachen en genieten je gaat weer lekkerder in je vel zitten en valt 50 kilo af dat waren allemaal ellende kilo's!!

En dan kom je uiteindelijk op deze site terecht want door het afvallen komt er straks een bv.... wie had dat gedacht ik weer gelukkig en een stuk slanker en een bv!!

Zo heeft ieder huisje zijn kruisje en loopt je leven zoals het komt.

Mijn grootste nachtmerrie is helaas jou waarheid.....wat ongelooflijk dat je de liefde en je geluk weer terug hebt gevonden. Dat zegt voor mij iets over hoe sterk je bent, voor je eigen geluk en dat van je kinderen. Petje af! 50 kg kwijt, nieuwe boobs, echt een nieuw begin! Bedankt voor je verhaal! En ze leefden nog lang en gelukkig xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De manier waarop ik ben opgegroeid is anders geweest dan het gemiddelde om het zo maar te zeggen. Er zijn ook dingen door mijn verleden die mij als volwassenen het moeilijk hebben gemaakt. Als ik dan denk aan waar ik van droomde als klein meisje en wat voor mij het ideaal was dan kan ik zeggen dat ik dit voor 100% heb waar kunnen maken. Mede door mijn geweldige vent natuurlijk, want ook daarvan kan ik eigenlijk zeggen dat hij alles is waarvan ik droomde. Natuurlijk zijn er in al die jaren dromen bijgekomen en natuurlijk probeer ik de dromen waar te maken. Het klinkt misschien heel gek, maar het leven wat ik mijn kinderen nu geef is het leven waar ik als kind zo naar kon verlangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De manier waarop ik ben opgegroeid is anders geweest dan het gemiddelde om het zo maar te zeggen. Er zijn ook dingen door mijn verleden die mij als volwassenen het moeilijk hebben gemaakt. Als ik dan denk aan waar ik van droomde als klein meisje en wat voor mij het ideaal was dan kan ik zeggen dat ik dit voor 100% heb waar kunnen maken. Mede door mijn geweldige vent natuurlijk, want ook daarvan kan ik eigenlijk zeggen dat hij alles is waarvan ik droomde. Natuurlijk zijn er in al die jaren dromen bijgekomen en natuurlijk probeer ik de dromen waar te maken. Het klinkt misschien heel gek, maar het leven wat ik mijn kinderen nu geef is het leven waar ik als kind zo naar kon verlangen.

Ohh maar ik vind het absoluut niet gek klinken dat jij nu geef aan jouw kinderen dat jij ooit wilde hebben. Zo herkenbaar. Ik heb het ook gedaan :-)

En ja, onze mannen, die hebben ook respect nodig. Want zij staan naast ons, met onze grillen, met ons verdriet en alles er omheen.

Dank je wel Esmiralda, voor ook het delen van jouw verhaal

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De manier waarop ik ben opgegroeid is anders geweest dan het gemiddelde om het zo maar te zeggen. Er zijn ook dingen door mijn verleden die mij als volwassenen het moeilijk hebben gemaakt. Als ik dan denk aan waar ik van droomde als klein meisje en wat voor mij het ideaal was dan kan ik zeggen dat ik dit voor 100% heb waar kunnen maken. Mede door mijn geweldige vent natuurlijk, want ook daarvan kan ik eigenlijk zeggen dat hij alles is waarvan ik droomde. Natuurlijk zijn er in al die jaren dromen bijgekomen en natuurlijk probeer ik de dromen waar te maken. Het klinkt misschien heel gek, maar het leven wat ik mijn kinderen nu geef is het leven waar ik als kind zo naar kon verlangen.

Mooi bericht, alles is dus mogelijk. Ook daar krijg ik dan weer een warm gevoel van......makes me happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja, onze mannen, die hebben ook respect nodig. Want zij staan naast ons, met onze grillen, met ons verdriet en alles er omheen.

Die hebben inderdaad respect nodig! Ik kan eerlijk zeggen dat ik het hem soms niet makkelijk heb gemaakt. Deed dit niet met opzet, maar het gebeurde wel. Wij zijn heel jong ook bij elkaar gekomen en kwamen al snel is het volwassen leven terecht. Hij is me altijd bij blijven staan. Na vele gesprekken met psychologen waar hij bij aanwezig was is hij mij gaan begrijpen. Voor hem werd duidelijk waar sommige voor hem onverklaarbare reacties vandaan kwamen. Ik vertel hem altijd dat hij mijn rustpuntje is op moeilijke momenten voor mij. Het gaat momenteel heel goed met mij, maar als ik een tegenslag krijg dan weet ik dat hij me zal opvangen.

Mooi bericht, alles is dus mogelijk. Ook daar krijg ik dan weer een warm gevoel van......makes me happy!

Er is veel mogelijk, maar je moet er wel voor willen werken, want het geluk komt niet altijd maar aanwaaien. Al lijkt dat soms wel voor sommige mensen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden wat een verhalen. Zo zie je maar dat elk huisje zijn kruisje heeft en achter ieder persoon een heel verhaal zit. Respect voor jullie om dit zo te delen hoor, vind ik echt knap. Hier is t helaas ook niet zoals ik mn toekomst had voorgesteld. Maar ik denk dat dat t leven is. Ik leef nu bij de dag en heb geen verwachtingen meer. Dat schept zo veel meer rust voor mij. Hier helaas ook verlies van ouders en op mn 30ste alleen komen te staan met mijn zoontje van toen 2, hij is nu 4. Heel veel leugens van ex, toen voor gekozen om alleen verder te gaan. Maar ook vreselijk moeite met affectie en genegenheid. Ik zie een relatie dan ook niet meer snel gebeuren. De afgelopen jaren waren afzien maar ondertussen mn smetvrees en angststoornis met daaruit volgende depressie grotendeels overwonnen! Ikheb een leuke baan, appartementje en een autootje voor de deur. Tegenwoordig doe ik echt waar ik zelf achter sta. Hou me bezig met natuurlijke voeding, yoga, meer milieubewust en vegetarier/dierenactivist. Hierdoor merk ik dat mensen afstand van me hebben genomen. Maar eigenlijk vind ik dat niet erg. Liever jezelf zijn met eenpaar mensen om je heen die je echt dierbaar zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is veel mogelijk, maar je moet er wel voor willen werken, want het geluk komt niet altijd maar aanwaaien. Al lijkt dat soms wel voor sommige mensen ;)

Helemaal,waar!

Niks is wat het lijkt Esmiralda. Wij zetten zelf onze kaarsjes wel op de taart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook mooi! Respect voor elkaars verhaal, elkaars leven en bovenal voor elkaar als mens.........ff grouphug!!! X

Ohh lieve Spekkie....ben ik jouw verhaaltje over het hoofd gaan zien??

*grouphug!! indeed

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden wat een verhalen. Zo zie je maar dat elk huisje zijn kruisje heeft en achter ieder persoon een heel verhaal zit. Respect voor jullie om dit zo te delen hoor, vind ik echt knap. Hier is t helaas ook niet zoals ik mn toekomst had voorgesteld. Maar ik denk dat dat t leven is. Ik leef nu bij de dag en heb geen verwachtingen meer. Dat schept zo veel meer rust voor mij. Hier helaas ook verlies van ouders en op mn 30ste alleen komen te staan met mijn zoontje van toen 2, hij is nu 4. Heel veel leugens van ex, toen voor gekozen om alleen verder te gaan. Maar ook vreselijk moeite met affectie en genegenheid. Ik zie een relatie dan ook niet meer snel gebeuren. De afgelopen jaren waren afzien maar ondertussen mn smetvrees en angststoornis met daaruit volgende depressie grotendeels overwonnen! Ikheb een leuke baan, appartementje en een autootje voor de deur. Tegenwoordig doe ik echt waar ik zelf achter sta. Hou me bezig met natuurlijke voeding, yoga, meer milieubewust en vegetarier/dierenactivist. Hierdoor merk ik dat mensen afstand van me hebben genomen. Maar eigenlijk vind ik dat niet erg. Liever jezelf zijn met eenpaar mensen om je heen die je echt dierbaar zijn!

En daar heb je volkomen gelijk in cherryboob!

Diegene die nu niks meer met je te maken willen hebben ivm wat je nu allemaal doet? Dat zegt echt alles over hun en niet over jou!

Blijf aub doen wat jij nu doe waardoor jij nu beter in je vel zit. Want dit is jou leven en niet van een ander. Ze hebben jou te respecteren om wie jij bent.

Heel veel liefs

Enne..die liefde? die is er wel, alleen jullie hebben elkaar nog niet gevonden ;-)

Goh... Een moeilijke, ik zou dolgraag mijn doel willen bereiken op vlak van een job.

Buiten dat, volkomen gelukkig!

AMEN you! :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Respect allemaal meiden! Wat brengt deze topic los bij iedereen, heel bijzonder!

Ikzelf heb een fijne en stabiele jeugd gehad en is alles gelukkig aardig naar m'n zin verlopen tot nu, natuurlijk ook wel wat dingetjes, maar niet zo heftig en kan ik eigenlijk alleen maar als leerproces zien zonder echte nadelige gevolgen.

Nu 2 geweldige zoons en een lieve vriend!

Met mijn vriend heb ik wel behoorlijk wat mee te stellen. Hij heeft het wel erg lastig gehad in zijn jeugd en zit behoorlijk in de knoop met zichzelf! Zo moeilijk om aan te zien en vreselijk hoe hij af en toe over zichzelf denkt, dan voel je je soms zo machteloos!

Maar ik probeer hem te helpen waar ik kan, en hem alle steun te geven en veel geduld met hem te hebben, ook niet altijd makkelijk, maar het is het waard!! Hij heeft ook het recht om van zichzelf te houden en gelukkig te zijn! En als hij maar vecht en het aangaat dan gaat hem dat ook lukken! En zullen we er samen sterker uit gaan komen!

Verder heb ik wel te veel ellende om mij heen gezien/gehoord. Zo heftig soms, net als de verhalen hier....

Hierdoor kan ik voor mezelf alleen maar beseffen hoe fijn het is zoals alles bij mij gegaan is en dat ik gelukkig kan zijn met mezelf (en nu een extra puntje wat nog miste mijn boobs!!) Want weet heel goed dat dit niet vanzelfsprekend is voor iedereen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo blij met dit forum ... Zo blij met jullie ...

Afgelopen februari van dit jaar kwam ik achter iets verschrikkelijks ... Ik ben er kapot van geweest.

Onder tussen nog een borst vergroting laten doen , en onder tussen er boven op aan het krabbelen .

Het gaat nu stukken beter , de scherpen kantjes zijn er van af. Om gaan met verdriet is af en toe moeilijk.

Mede door dit forum voel ik mij sterk ! Sterker worden ,en weer blijer worden , fijn gevoel ...

DANK JULLIE !

En Sylleke , je bent inderdaad echt bijzonder :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo blij met dit forum ... Zo blij met jullie ...

Afgelopen februari van dit jaar kwam ik achter iets verschrikkelijks ... Ik ben er kapot van geweest.

Onder tussen nog een borst vergroting laten doen , en onder tussen er boven op aan het krabbelen .

Het gaat nu stukken beter , de scherpen kantjes zijn er van af. Om gaan met verdriet is af en toe moeilijk.

Mede door dit forum voel ik mij sterk ! Sterker worden ,en weer blijer worden , fijn gevoel ...

DANK JULLIE !

En Sylleke , je bent inderdaad echt bijzonder :53:

Én jij bent mooi! En, ik weet ook heel zeker dat het ook met jou goed zal komen :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wist ik ook niet , wat een verdriet... Lieverd .

Soms kijk ik wel eens naar mijn dochter , zo liefde vol opgevoed , alles meegedaan , vakanties

speeltuinen. dagjes weg...

Ik merk nu al in haar puberteit dat ze anders in haar velletje gaat zitten , niet meer knuffelen ,

daar rilt ze nu van .. geheimpjes met vriendinnetjes , maar dit deel je toch ook met mama ?

Ik moet er niet aan denken dat ik haar kwijt raak en nooit meer contact met haar zou hebben..

Dit geeft dan zo een rot gevoel waar is dan al mijn liefde en inzet gebleven.

Sterkte Sylleke , er komt een dag dat ze 'gewoon 'weer jou deur binnen wandelt :147:

xxx

Daar ben ik ook zo bang voor Caro...ik hoop dat mijn oudste(bijna 13)me niet gaat buitensluiten als ze volop gaat puberen..ze start nu met het eerste middelbaar en ik hoor van overal zeggen dat ze dan zo beginnen te veranderen...ze is nu al niet meer het kleine meisje van pakweg een half jaar geleden...ze begint meer en meer een eigen mening te hebben,en die deelt ze ook hoor!!!ik ben bang om haar losser te moeten gaan laten...bang dat ze liever bij vrienden zal gaan zijn dan bij mij...bang dat ze net als mij toen niet durft zeggen als er iets scheelt...bang dat er een smeerlap ooit iets doet bij haar dat haar schaadt voor de rest van haar leven....bang voor zowat alles dat ze zonder mij zal gaan doen...kunnen we hen niet binnen houden tot hun 60ste??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook zo bang voor Caro...ik hoop dat mijn oudste(bijna 13)me niet gaat buitensluiten als ze volop gaat puberen..ze start nu met het eerste middelbaar en ik hoor van overal zeggen dat ze dan zo beginnen te veranderen...ze is nu al niet meer het kleine meisje van pakweg een half jaar geleden...ze begint meer en meer een eigen mening te hebben,en die deelt ze ook hoor!!!ik ben bang om haar losser te moeten gaan laten...bang dat ze liever bij vrienden zal gaan zijn dan bij mij...bang dat ze net als mij toen niet durft zeggen als er iets scheelt...bang dat er een smeerlap ooit iets doet bij haar dat haar schaadt voor de rest van haar leven....bang voor zowat alles dat ze zonder mij zal gaan doen...kunnen we hen niet binnen houden tot hun 60ste??

Lieve Barb, loslaten is een van de moeilijkste dingen in het leven. Je word er constant mee geconfronteerd. Of het nou gaat om boze gedachten, slechte ervaringen, je kinderen of angsten...allemaal even moeilijk. De kracht van het loslaten is hetgeen je ervoor terugkrijgt. Het geeft je meer als het je lukt! Vergeven is ook zoiets, je kan je er in trainen. Maar vergeten nooit he!

Heb vertrouwen in je kind, ze heeft ook het recht om haar eigen fouten te maken en daar weer van te leren. Je kunt ze niet overal voor behoeden! Het lukt je niet! Door je eigen ervaringen heb je haar vast genoeg goede dingen geleerd om in dit leven mee te dealen! Ik weet het, het is een enge wereld... Ik hou ook mn hart vast....we hebben al zoveel gezien! Ik vind het ook moeilijk, loslaten.......maar ik moet wel, voor mijzelf en ook voor mijn kids. Angst is een slechte raadgever, het vertrouwen in haar en in jezelf moet daarboven staan! In ruil daarvoor krijgen we mooie dingen terug.....zo,werkt het nou eenmaal!

No one told you life would be easy.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.