Ga naar inhoud

Jolien : 2 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi Jolien,

ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. Waarschijnlijk zit je tepelknopje (zoals jij het zegt) dubbel, door je sportbh..

Toen ik nog mijn sportbh aan had, ging mijn tepelknopje naar boven toe zitten en kreeg ik ook een soort deukje (die je op de foto ziet..) bovenaan de tepel.. Nu geen last er meer van..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het paperclipje aanvinkt voor je het topic inkomt(tip van eefje) zie je hem op normale grote

over jou vraag,nee het komt mij niet echt bekend voor van mezelf,ik had idd wel in mindere mate zoiets als ik me knellende kliniek bh aan had gehad hele dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

het viel me een paar dagen geleden al op dat ik bij 1 borst 2 'rare lijntjes' had lopen en in de ander 1.

Nu zie ik er bij de eerste ineens 3 en ik begin me toch af te vragen wat het nou precies is.

Ze komen alleen tevoorschijn als ik me wat naar achteren strek. Ze staan strak en zijn gevoelig.

Wie herkend dit en is die iets wat normaal is ?

Ik heb een foto ervan in mijn galerij album geplaatst voor de duidelijkheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jolien,ik heb ook even gekeken,ik had me er namelijk iets anders bij voorgesteld.

ik zou denken dat het samengetrokken huid is ofzo,maar dat lijkt me erg sterkt op dat gebied,want het is onder je littekentje

Ik zou me verder niet weten wat dit kan zijn,je zegt dat het pijn doet als je je iets achterover strekt?daarom lijkt het me aangespannen huid wat is gaan rimpelen.

nee kan verder er niet opkomen wat dit is,hopen dat iemand dit herkent en weet wat het wel is,en nog meer te hopen dat het tijdelijk is en weg trekt

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mondor's Cord is een ontsteking van een bloedvat (kleine ader).

Het is geen complicatie en verder ook geen risico.

Het heelt vanzelf en maakt geen blijvende schade.

Ibuproven en warme compressen kunnen worden gebruikt voor het ongemak, maar meestal heb je er niet eens last van.

Er kunnen meerdere cords aanwezig zijn en zelf van je oksel tot e elleboog lopen :rolleyes:

Voor je ibuproven gebruikt (die het bloed verdunt) eerst pc bellen.

Enkele chirurgen willen niet dat hun patiënten iets innemen dat het bloed verdunt voor een paar weken na de operatie, terwijl andere chirurgen makkelijker zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rolleyes: Ben ik weer hoor...

Het lijkt wel of links helemaal niet wil zakken...

Rechts zakt aardig door, van die borst heb ik ook meer last.

Links heb ik helemaal geen last van. Deze lijkt alleen te krimpen en iig niet te dalen.

Waarom duurt deze zo lang? Ik ga er niet echt van uit dat het bij deze door het vocht komt.

Heb nog steeds het idee dat rechts nog meer vocht vast houd, ook omdat die wat vervelender aanvoelt nog steeds.

Ik kan er gewoon niet bij met me hoofd dat links maar niet inzakt.

Als ik ook over allebei me borsten ga met mijn handen, zo van boven naar beneden laten glijden. Dan voel ik dat rechts platter afloopt en bij mijn linker borst voel je echt een ronding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien doordat je rechter borstspier dus meer ontwikkeld is omdat je rechts bent dat hij daarom wat strakker staat dan de ongetrainde ;) linker.

Dat de linker daarom iets boller staat omdat die spier wat slapper is.

Duurd minimaal 3 maanden voordat de spier wat losser/flexibeler is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik blijf het lastig vinden hoor :blush:

Maar doordat je bij links meer bolling voelt en rechts platter loopt, kan je dus opmaken dat dat echt met indalen te maken heeft?

Ik ben even me camera aan het opladen en dan ga ik een nieuwe foto maken, kijken of er iets verschil in zit met mijn laatste foto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoeld.

Maar het wordt al minder, denk echt dat het kwestie van geduld is.

Hij moet nog flink stuk indalen, mischien is de 1 ook wat dikker van het vocht.

Maar komt goed hoor ze worden echt wel even gelijk ;)

Ok mischien niet precies even groot omdat ze dat al niet waren, maar wel op even hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je het echt minder worden?

Ik had juist het gevoel dat het verschil erger is geworden.

Van de week had ik wel eventjes het gevoel dat het beter ging, maar dat was maar van korte duur ;)

Dat ze niet helemaal gelijk zullen zijn, daar ben ik me al enigsinds bij aan het neerleggen. Maar met een BH zal dat verschil toch niet meer echt zichtbaar moeten zijn?

Ik denk dat de rechter nu weer wat meer vocht vast houd omdat het weer warmer is. Kan dat, dat het eerst afneemt en daarna weer zo toe?

Gewoon heel hard hopen en duimen dat links goed gaat indalen!

Het zou ook wel raar zijn als zo'n arts als dr. Koopmann ( die als een van de beste staat aangeschreven ) op een dusdanige manier opereert dat ze niet goed genoeg en gelijk kunnen indalen.... Lijkt mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de topic van arna operatieverslag bladzijde 5 ofzo heb ik een fotos van een vrouw neergezet van 5 dagen postup en 19 dagen postup.

Die zijn dan wel gelijk maar moet je maar eens kijken wat een verschil met indalen al.

Daarop is echt goed te zien wat indalen nou precies is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze bekeken, je ziet indd heel goed het verschil! Mooi voorbeeld.

Het is alleen frustrerend dat ze niet tegelijk gaan.

En ik wist het van te voren hoor, maar als je zo midden in het proces zit en ook nog is hele dagen thuis dan komen zo nu en dan die paniekaanvalletjes van ojee wat als ik zo'n uitzonderlijk geval ben....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.