Ga naar inhoud

Jolien : 2 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja snap ik wel hoor, ik zeg ook enkel het standaard vocht en geduld verhaaltje ;)

En dat is het 9 van de 10 keer ook.

Maar goed als ik zelf wat heb vergeet ik dat plots ook hoor haha.

Ben ook 2 dagen zwaar depri geweest en nu wordt het eigenlijk steeds beter :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ow, ech waar joh. Gelukkig gaat dat dan ook steeds beter nu.

Echt vervelend is dat, zoveel geld in je lichaam. Ja dan wil je gewoon dat het perfect wordt natuurlijk!

En indd. het eeuwige geduld hebben :rolleyes: is niet echt goed voor vrouwen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje 10.000 euro.

Ik heb je foto's bekeken en snap indd dat je voor een prothese wissel bent gegaan.

Het is echt wel een heel verschil met daarvoor en ik vind ze ook mooi geworden hoor!

Ik snap wel ook waar je ontevredenheid in zit.

Als je voor een borstvergroting gaat dan heb je een bepaalde voorstelling en gedachte daarbij.

Als het dan niet zo wordt als je gehoopt had dan is dat even slikken indd.

Maar we moeten het indd wat tijd geven, tot we wat verder in ons herstelprocess zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de laatste dagen toch zo'n last van mijn rechter borst en tepel.

Ik weet dat het normaal is dat je links en rechts niet hetzelfde voelt en dat branderige tepels bij het herstel horen.

Alleen hoe komt het toch dat ik links eigennlijk vrijwel nergens last van heb en rechts zo lastig doet.

Ik kan echt niet normaal mijn sportBh aan hebben. Het lijkt wel of er een lucifer onder mijn tepel gehouden wordt of dat hij op springen staat.

Maak me dan toch wel een klein beetje zorgen.

En wat kan ik aan dit gevoel het beste doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jolien,ja dat hebben we bijna allemaal gehad of hebben het nog.

erg vervelend he,kunnen ook beide tepels zijn,maar vaak is het er maar(gelukkig) 1

dit komt omdat je zenuwebaantjes beschadigd kunnen zijn en die moeten nog herstellen.

Veel patiënten hebben aanvankelijk last van een vervelende overgevoeligheid rond de tepel. Vooral schuren van kleding of BH worden dan als zeer vervelend ervaren. Dit komt door oprekking van de gevoelszenuw naar de tepel en verdwijnt vanzelf na weken tot maanden. Plaatsing via de borstplooi zal steeds een gevoelloze zone net boven het litteken veroorzaken. Deze zone wordt geleidelijk kleiner maar dit proces neemt meerdere maanden in beslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsjaa dat eeuwige geduld :rolleyes:

Vind het alleen zo apart dat links eigenlijk nergens last van heeft en rechts zo extreem. En dan snachts ook vele male erger dan overdag.

Hoop wel dat dit snel hersteld, want anders kan je me opvegen na nog meer van dit soort nachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm ik heb al vanaf dag 2 of 3 na de operatie dat beide tepels overgevoelig zijn. Heel erg vervelend en ook een mooie publiekstrekker als je met dit weer buiten loopt met continue stijve tepels :39:. Ik hoop echt dat het snel weg trekt!

Maar daar in tegen heb ik helemaal geen last van gevoelloosheid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelezen... Vervelende situatie zeg!

Hoop dat er een juiste optie voor je is waar je zelf ook tevreden mee kan zijn.

Mijn linker borst is inmiddels voor mij nu ook zichtbaar aan het dalen, ook voel ik al wat minder bolling als ik er over heen glij en in mijn bikini ziet het er ook al wat gelijker uit.

Hopen dat het zo voorspoeding blijft gaan nu en ze er straks heel mooi uit zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had bij de vorige bv op grote delen ongevoeligheid. Op sommige plekken kwam dat pas na 1 jaar terug. Nu bij deze bv nog nergens last van, heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer wat nieuwe foto's gemaakt en geplaatst in de galerij.

Blijf het lastig vinden :blush:

Ik maak veel foto's en ik zie de ene keer dat ze mooier worden, het verschil kleiner wordt en links goed indaald.

Maar op een andere foto is het verschil echt grooooot! dan is rechts echt een opgeblazen ding en links gewoon normaal.

Foto's vertekenen volgens mij wel een hele hoop of niet?

Misschien scheelt het ook als ik ze zelf straks wat beter kan 'vormen', rechter bh bandje wat strakker als links etc... ( als jullie snappen hoe ik bedoel :rolleyes: )

Ik heb Eurosilicionen, rond. Hoe zit het daarbij met het soepeler worden? Hoe soepel kunnen ze worden en gaat het redelijk in de buurt komen van echte borsten als je ze masseert/kneed?

En wat voor tijdsperiode staat daar ongeveer voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto,s vertekenen zekers wel ja,belichting en zo speelt ook mee.

ja waneer je borsten zacht worden en kneedbaar,is bij elk verschillend,maar zeker pas na een maand of 6kan je merken dat alles zachter is en op zijn plekkie zit waar het hoort.

ik ben nu ruim 4mnd po en vind me borsten superzacht,had dit niet eens verwacht eigenlijk :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikzelf, zit nu ook helemaal in de stress, hoop dat met je borsten goedkomt,en ben bijna alles op aan het zoeken wat met indalen te maken heeft en met grootte, ik ben nu 11 dagen po, en ben op dit moment niet gelukkig,ik vind dat mijn bortsen te hoog zitten,en ze lijken op galia meloenen. :1bouncingboobs: heb nog geen foto s geplaats(moet ik nog doen)mijn vriend schrok gister ook toen hij mijn borsten zag,zo groot rond, zeker een volle d,terwijl ik echt een grote c kleine d wil,is dat schrikken. dus duim asjeblieft dat nog allemaal slinkt,en minder rond rond word.

ben ook aan het uitvogelen hoe ik een topic begin,maar kom er niet zon wijs uit. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, goh...mijn tepels zijn ook overgevoelig!!! Als mn ventje ernaar kijkt, voel ik het al :152:

En als ik mn sportbh aan moet doen...jongens toch, geen pijn hoor maar gewoon hééééééééél gevoelig! Hopelijk zal dat stilletjesaan minder worden..Maar ik heb hier toch al gelezen dat dat veel voorkomt en ook tijd vraagt. Mn tepels kriebelen soms ook, en af en toe kleine "steekjes" errond ook. Zal toch wel sterk te maken hebben met die zenuwen die weer groeien?

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

ik heb eergisteren mijn eerste BH gekocht :wub: Ben er helemaal blij mee natuurlijk!

Had eerst een 75C aan, zat opzich oke, maar dacht laat ik toch de verkoopster maar vragen. Wil natuurlijk wel helemaal goed doen zo na mijn operatie he ;)

Zij gaf mij een D om aan te proberen, C zat toch iets te krap vond ze. D zat eigenlijk ook wel erg mooi en je zag toch ook wel goed verschil met de C.

Nu loop ik s'ochtends en savonds en als er iemand langs komt steeds even die BH aan te doen om te showen en te bewonderen in de spiegel :rolleyes: Maarja ben morgen 5 weken PO dus veruil hem daarna direct met mijn mooie sportBH.

Nou heb ik zaterdag avond een verjaardag. Dat is 5 dagen voor mijn laatste concult met dokter Koopmann. Ik zou heel graag mijn nieuwe BH aan willen. Hij zit erg lekker en voel geen rare dingen. Denken jullie dat dit heel erg kwaad zou kunnen een avondje? Ik ga niet stappen ofzo, gewoon bij een vriendin thuis, dus er wordt niet gedanst of dat ze actief in beweging zijn. En ik zal mijn sportbh en band ook mee nemen voor als het toch niet meer prettig voelt.

Wat is jullie mening hierin?

Is het te eigenwijs om het te doen? Of zou het geen kwaad kunnen?

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.