Ga naar inhoud

Jolien : 2 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Ben errug benieuwd naar het antwoord :unsure:

Zelf wil ik ook graag 5 dagen voor mijn grote bevrijding iets speciaals voor mijn vriend aandoen :blush:

De 21ste is een speciale dag voor ons dus ik ben heel benieuwd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ja hoor dat kan gewoon, je kan eventueel een gaasje op de beugel leggen als t wat zou drukken op je litteken.

6 weken is ruim genomen hoor, dat hebben ze onderling een beetje afgesproken vroeger, je ziet inderdaad nu pc's die zeggen met 4 weken al ;)

Het is dus ook niet zo dat je met 5 weken en 5 dagen niks mag tillen en ineens met 6 weken weer alles zwaar tillen.

Het is gewoon ruim genomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow en voelde dat prettig zonder BH zo een tijdje?

Ik loop na het douchen wel is zonder BH door mijn huis en als dat net ff iets te lang is dan merk ik dat ook wel en voelt het niet echt prettig. En dan is dat nog korter als een half uur :rolleyes: Stappen moet ik dan nog niet aan denken hoor hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik ben nieuw hier.. las je verhaaltje en wilde er op reageren

Ik snap de verleiding.. ik ben nu even ruim 2 weken geleden geopereerd en had die verleiding al heel snel, meer omdat ik niet weet welke behamaat ik nu heb en daar dus heel benieuwd naar ben! Afgelopen woensdag moest ik voor controle terug, ik had mijn sportbeha om de losste stand en kreeg toen al op mijn kop dat hij veel strakker moest.. nu zit hij op de strkste stand. Ik moet hem nog 2 weken dragen, en ben ook wel van plan om dat te doen. Maar ben zo benieuwd wat voor behamaat ik nu heb; voor was 75 A vervolgens is er 280cc achter de spier (dual plane) geplaatst (ronde prothese). P.s. Mijn tepels zijn nu echt overgevoelig, kan ze amper aanraken, heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Ik ben nieuw hier.. las je verhaaltje en wilde er op reageren

Ik snap de verleiding.. ik ben nu even ruim 2 weken geleden geopereerd en had die verleiding al heel snel, meer omdat ik niet weet welke behamaat ik nu heb en daar dus heel benieuwd naar ben! Afgelopen woensdag moest ik voor controle terug, ik had mijn sportbeha om de losste stand en kreeg toen al op mijn kop dat hij veel strakker moest.. nu zit hij op de strkste stand. Ik moet hem nog 2 weken dragen, en ben ook wel van plan om dat te doen. Maar ben zo benieuwd wat voor behamaat ik nu heb; voor was 75 A vervolgens is er 280cc achter de spier (dual plane) geplaatst (ronde prothese). P.s. Mijn tepels zijn nu echt overgevoelig, kan ze amper aanraken, heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

Hey Angel,

Welkom hier! :D

Gefeliciteerd ook met je bv! Je mag altijd nog een operatieverslagtopic openen om al je ervaringen en vragen kwijt te kunnen hoor! Doe je gewoon door daar op 'Start Nieuwe Topic' te klikken. Lees ook dit even door!

Denk wel dat je nu ongeveer op een 75 C zult zitten met je 280cc achter de spier, kun je inderdaad even zelf opmeten zoals Lesilla zegt.

Overgevoelige tepels hebben de meesten last van, hoort er allemaal bij en gaat na een tijdje ook vanzelf weer over.

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

na het lezen van je vraag ben ik toch eens gaan testen bij mezelf,maar ik kom er met geen mogelijkheid onder hoor,zelfs niet als ik voorover hang :blush:

dus wat dit betekend?ik zou het niet weten,klinkt alsof hij los zit idd....

heb je dit geprobeerd gewoon rechtop staand of ook voorover gebogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.