Ga naar inhoud

Jolien : 2 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Dank je wel Patries!

Ga ik maar een mooi schema maken van wie wanneer bij mij is ;)

Mijn weerstand is over het algemeen gewoon goed, maarja alles om er voor te zorgen dat alles voorspoedig verloopt hihi.

Voor de meiden die ook bij de bergmankliniek in den haag zijn geopereerd....

Kregen jullie achteraf een band ook om? En je wordt volgens mij niet ingetapet toch?

Gr. Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Jolien.

Zelf ben ik vrijdag geholpen en ben 2,5 week ervoor begonnen met 1000 vit c en centrum van a tot zink..

Mijn weerstand is ook goed maar ik denk maar zo: baat het niet dan schaad het niet

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien!

Je wordt wel een beetje ingetaped hoor, maar niet helemaal! Ik ben vrijdag geweest.

Je krijgt rondom en tussen je borsten tape, dus na de operatie kan je wel al een beetje het resultaat zien. Die tape moet er 2 dagen op blijven, daarna mag het eraf en mag je douchen. Verder krijg je inderdaad een band om (vind t nou al een rotding! <_< ) en daar overheen gaat dan weer de sport bh.

Je krijgt achteraf een tasje mee met daarin een cremetje voor je littekens. Deze mag je na 2 weken gaan smeren als je hechtingen eruit zijn. Verder zitten er in t tasje nog 2 proefdingetjes om uit te proberen: een dag&nacht cremetje en een maskertje.

Ik heb van tevoren vitamine c (100mg) en arnica tabletjes geslikt. Mij is verteld dat die vitamine c ook het herstel zou bevorderen en alles is mooi meegenomen. En weet niet of t door de arnica komt, maar ik ben iig helemaal niet blauw! Je hebt arnica trouwens ook als druppels, maar die wilde ik niet omdat veel meiden zeggen dat die nogal vies smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankzij het forum wordt alles gelukkig steeds duidelijker allemaal :D THanks!

Heb van de week de vragenlijst opgestuurd en de aanbetaling gedaan.

Ga van de week beginnen met de vitamientjes en de arnicatabletjes.

Het ene moment heb ik er onwijs veel zin in, en het andere moment ben ik echt bang!

Bang dat ze niet mooi worden, of totaal niet wat ik verwacht, of te klein of groot etc.

maar die twijfels kennen jullie volgens mij allemaal wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meid!

Zo herkenbaar, je angsten. Dat had ik ook heel erg; straks vind ik ze niet mooi, te groot, te klein, lelijke vorm, teveel pijn, afhankelijkheid.. Ik heb Koopmann gemailt of ik de dag van de operatie iets eerder kon komen om het aantal cc's te bespreken en nog wat vraagjes te stellen. Dit was geen probleem, dus als ik jou was zou ik dat ook doen. Ook heb ik een bh gekocht in de maat die ik wilde zodat hij daar een duidelijk beeld van zou krijgen.

Probeer er wel voor te zorgen dat je iniedergeval de eerste 6 dagen fulltime hulp regelt, want dit heb je echt nodig hoor! Ik heb ook een hekel aan hulp vragen en zelf niets kunnen, maar wat is nu 6 dagen? Gewoon doen en achteraf vliegt de tijd zo, dat je er niet eens erg in hebt.

Wat shadow al zei, krijg je dus wel een soort van tape om wat je er na 2 dagen zelf af moet halen. De sportbh en de band moeten beide 6 weken 24/7 gedragen worden en JA dat is vervelend!!! Ik loop dus met dit lekkere weer constant met sjaaltjes om de geplette tieten en de band te verbergen haha. Ach denk maar zo, wat is nou 6 weken? Ik dacht een eeuwigheid, maar voor mij zijn er ookal bijna 2 achter de rug!

Succes nog even met aftellen... Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ik maar al geopereerd! Hahaha.

Maar helaas, 2 juli pas... Nog eventjes geduld hebben.

Ik ga van te voren ook gewoon eerder aanwezig zijn, en dr koopmann zou ik zowiezo ook nog voor de operatie zien. Dus verder moet ik me er nog maar even niet druk om gaan maken. Met hulp is het nu als het goed is geregeld. 6 dagen vallen indd ook wel mee… Moeten niet zeuren ;).

Die tape overleef ik denk ik wel. Alleen die band hahah. Met kleding moet ik ook maar creatief gaan doen. Aangezien het in juli waarschijnlijk ook erg lekker warm zal zijn hahah.

Ben ondertussen al aan de vit. C begonnen en de arnicadruppeltjes... Hopen dat het effect heeft ;).

Af en toe loop ik de hunkemoller in en dan kijk ik naar BH's en de maten... hihi helemaal leuk!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 weken en 5 nachtjes.

Ben behoorlijk gestressed!

Ben zo bang dat ik niet goed genoeg voorbereid ben en dat als ik geopereerd ben dat ik denk van kut dat had ik moeten regelen en met dat had ik rekening moeten houden....

Alle tips en trucs voor de voorbereiding zijn dus welkom :rolleyes:

Zowiezo zorgen dat alles op normale hoogte staat, me bed verschoond is, een stapel dvd's en me huis lekker schoon maken.

Ik slaap de eerste dagen bij een vriend thuis, dus daar moet ik ook zorgen dat alles op normale hoogte staat voor als hij naar zijn werk is.

Ik zit ook een beetje met sport BH. Ik ben er nog niet uit welke cup het uiteindelijk gaat worden, dus een sport BH kan ik nog niet aanschaffen. Maar dat is niet zo'n ramp om dat achteraf te doen toch?

Hoop echt zo dat het herstel een beetje voorspoeding verloopt en ik weer normale dingen zelf kan gaan doen hihih

Misschien moet ik het maar gewoon over me heen laten komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He meiden,

ik heb nu 8 dagen mijn boobies.

In eerste instantie was ik erg tevreden. Kreeg in de kliniek een D cup aan. Vond het iets wat aan de grote kant klinken, maar het zag er niet zo heel erg uit en ik dacht van dit gaat toch nog slinken.

Gisteren op consult geweest en toen werd gezegd dat ik toch een E cup aan moest.

Halverwege de week had ik het idee dat links groter was als rechts.

( voor mijn operatie had ik rechts groter als links. Heb links 280 gekregen en rechts 260 )

Alleen nu lijkt het alsof rechts veel groter is als links. Heb natuurlijk wel de band om waardoor het wat zal vertekenen. En ik heb het idee dat mijn tepels niet op gelijke hoogte zitten.

Daarbij de warmte, stress en de nadelen van het afhankelijk zijn zit ik er dus een beetje doorheen :(

De eerste 6 weken veranderd er nog heel veel toch? en kan het zijn dat rechts nog vocht zit? Valt het verschil in groote minder op als ik de band af heb?

Liefs, Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jolien,

ik zou me nog geen zorgen maken.

ik heb bij me 2de keer zelfs 5weken met ongelijke borsten rondgelopen,dacht dat de wereld verging(omdat ik van mezelf geen zichtbare ongelijke borsten had)maar ik hou lang vocht vast,en na 5weken zag ik pas zichtbaar verandering komen,en nu geen vuiltje aan de lucht,helemaal gelijk getrokken,vocht kan rare sprongen maken.

de eerste dagen word de vocht juist meer,tussen de 2en3week gaat het wegtrekken,maar je kan zelfs tot 8weken vocht hebben.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn linkerborst is ook veel groter dan mijn rechter, denk dat het zeker wegtrekt. Maak me er nu echt niet druk om pas binnen acht weken ofzo.

En tepels bv vergroot elk foutje dus kan je wel hebben!

Verder ben ik jalours op je maat daar sta ik met 310 en 80B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het even de tijd. Ben nog geen ervaringsdeskundige, maar met deze hitte duurt het wel even voor je het vocht kwijt bent.

Kijk anders hoe je het afdrijven van het vocht in je lichaam kan bevorderen.

Sterkte ermee, vervelend voor je maar het komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ergens weet je ook wel dat het natuurlijk nog maar 8 dagen later is, en er dus nog veel veranderd.

Maar als je paniek hebt dan wil je dat graag bevestigd hebben.

Het blijft natuurlijk spannend zo'n ingreep. Je wilt er mooier van worden en als je dan het idee hebt dat het juist niet mooier is :102:

Ik heb mijn BH ook nog niet zo heel vaak af gehad moet ik zeggen. Maar ga het nu toch maar wat vaker doen en dan iedere dag foto's maken. Zodat ik goed kan zien wat en hoe ze veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.