Ga naar inhoud

Jolien : 2 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

mischien even je arts bellen, kun je gerust zijn ^_^

ik heb ze boven de spier en kan links wel mn vinger achter doen als ik helemaal voorover hang en dan aan de okselkant. Maar bij deze borst zit nog steeds zwelling en is nog niet goed ingedaald. Heb je al gebeld of gemaild? Ik zou het gewoon je PC even vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nee ik heb nog niet de art gebeld.

Dacht kijk eerst even hier of het 'normaal' is.

Maar niemand klinkt het bekend dus ;)

Ik vind bellen een beetje lastig omdat ik het niet echt goed kan uitleggen denk ik.

Ik ga wel evne bellen voor een afspraak na het weekend..

Of denken jullie dat een huisarts hier ook uitsluitsel over zou kunnen geven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik zou voor de PC gaan hoor, en gewoon bellen joh. Probeer het gewoon uit te leggen en misschien mag je wel langskomen. Bellen kan geen kwaad toch? Het neemt wellicht veel ongerustheid weg. Ik heb na de operatie ook regelmatig gebeld met de kliniek met vragen en tot op de dag van vandaag nemen ze me erg serieus en bij twijfel mag ik langskomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een nieuwe foto geplaatst in de galerij.

Heb me eventjes niet beziggehouden met foto's en het verschil wat er was.

Vandaag weer een foto gemaakt en ik vind ze toch wel de goede kant op gaan!

De arts liet me mijn voor fotos zien en daar zie je heel duidelijk verschil in grootte en hoogte tussen beide borsten. Helemaal gelijk zal het ook niet worden.

Maar daar heb ik me bij neergelegd.

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.