Ga naar inhoud

Jolien : 2 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Niet doemdenken... hmm erg lastig voor mij :rolleyes:

Ik mag vrijdag terug voor mijn hechtingen, dus dan ga ik het zeker even goed navragen.

Of hij ook kna zien dat er nog vocht zit..

Zo leuk he, mag je eerst al aftellen tot je de operatie hebt. Mag je daarna aftellen tot het moment dat je borsten netjes ingedaald zijn en hun 'definitieve' vorm hebben gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oke, ik ga kijken hoe ik het het beste kan uitleggen ;)

Ik heb het idee dat mijn rechter 'tepelknopje' er elk moment kan af vallen.

Als ik kijk zie ik dat het naast het knopje een ingedeukter cirkeltje zit. Ik dacht eerst dat dit kwam omdat het misschien gekneld had doordat mijn BH te strak was. Maar als ik voel dan voelt het ingedeukt.

Net of het los is gekomen van iets.

Me rechter heeft het best erg, me linker maar een heel klein beetje.

Trekt dit nog bij?

Herkent iemand dit?

Heeft dit nog te maken met zwelling en vocht? Ben 11 dagen PO...

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Ik heb zelf ook lang last gehad van ongelijke borsten waarbij links groter was dan rechts. Oorzaa: vocht & zwelling. :141: Sterkte. En ja... geduld .... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry... ben ik weer.

Heb mijn voor foto's ook nog is goed bekeken.

Er zat verschil tussen links en recht dat wist ik al.

Daarom zit er rechts ook 260 in en links 280.

Nu ben ik dus bang dat dit te weinig is om het verschil te verkleinen :(

Ik had vanmorgen even een truitje aangedaan zonder BH en dan zie je ook goed het verschil, en dat mijn tepel rechts lager zit als links... Op wat voor manier heeft die met indalen te maken?

Ik maak me toch wel zorgen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloot zie ik echt geen verschil, met truitje wel.

Als de 1 sneller zakt dan de ander is die tepel lager natuurlijk, die ander volgt vanzelf ;)

20 cc is 1 volle eetlepel niet heel veel verschil.

Maar besef dat niemand even grote borsten heeft en de meeste niet eens verschillende cc's krijgen (je of er moet meer dan 1 cupmaat verschil zijn).

Mijn rechter is ook stuk groter..

Ik denk dat je over een maandje weer moet kijken, dikke kans dat ze dan gelijk hangen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij ziet dus geen uitvergroot kopie van voor mijn operatie?

Die 20 CC is dus eigenlijk de moeite niet geweest...

Misschien dat het straks met een normale BH allemaal wel meevalt... Maarja zou toch ook leuk zijn als ik strapless truitjes aan zou kunnen zonder een BH er in weg te moeten verstoppen.

Ik ging net ook even een Bikini aantrekken en dan lijkt het of links nog wel hoger zit, je ziet daar meer ronding zitten dan bij rechts.

Zucht :blush: wat is dit toch lastig allemaal zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zoals ik al zei vond ze bloot even groot tonen, met truitje zie ik het wel.

20cc is niet heel veel maar beter iets dan niets ;)

Dat de 1 hoger zit is ook normaal ze moeten allebei nog indalen kan wel 6 weken duren..

En de 1 kan wel veel meer vocht hebben.

Het heeft echt tijd nodig..

Helemaal dual plane kan wel half jaar tot jaar duren..spier moet soepel worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het al eerder geschreven,maar ik heb het dus ook gehad,eerlijk waar,ik heb ruim 5weken met ongelijke borsten gezeten,en je zag het niet alleen,ik voelde het vooral in me bh,dan de ene kant strakker zat als de andere kant,heel iritant is dat.en ik had al wel 3x me arts opgebelt,in de stress ook,kon wel janken,was mega bang,dacht wat heb ik mezelf aangedaan,geduld werd er al weken geroepen door me arts,is gewoon vocht,die je wat langer vast houd en dat vocht zorgt er voor dat de prothesen (nog) niet goed in kon dalen,daarom ongelijke boobs,na die 5weken,helemaal gelijk getrokken,maar zat toen ookal echt in week 6,moet je nagaan.

toch even dat geduld opbrengen,en als je het echt echt echt niet vertrouwt,toch ff ene consultje plannen bij je arts en het laten zien en erover praten,anders blijf je in de stress zitten.

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het blote oog valt het indd ook wel redelijk mee...

Dameblanche: Dank je wel!

Ik ben verder ook zeker wel tevreden, vind ze ook mooi. Alleen dat ongelijke brengt me dan weer aan het twijfelen.

Hoop dat het met indalen allemaal nog goed komt.

Gewoon nog ff geduld tot vrijdag en dan de PC nog maar goed navragen of hij me wat gerust kan stellen..

Volgende keer als ik paniek heb lees ik eerst dit topic wel goed door :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hoi,

Ik heb je foto's bekeken en ik zie echt amper iets! Borsten zijn nu helemaal niet gelijk en genezen ook ongelijk.

Zelf had ik ook verschil ts links en rechts en links hing iets meer dan rechts en daar heeft hij zelfs een minilift gedaan. (strook huid ad onderkant weggenomen) Dan 2 verschillende proteses 300cc en 350 cc boven de spier. Nu zijn ze nog steeds niet gelijk, maar ik heb me er bij neer gelegd. Hij dacht mijn tepel misschien te verplaatsen, maar het scheelt maar een halve cm en die littekens vallen meer op, dus hij heeft het niet gedaan.

Het is geen gigantisch verschil en vele beter dan ervoor, maar ik zie het wel en voel het ook die ongelijkheid. Weet je wat het gekke is, 1 week po was links dikker dan rechts, ik dacht lap, dat is die 50 cc, die is er teveel aan, nu een week verder is rechts dikker dan links haha. Links is ook al iets meer gezakt dan rechts. ook mijn tepels, die staan soms heel gezwollen dan weer niet. Echt het herstel loopt al even ongelijk als mijn borsten, dus ik wacht af wat het uiteindelijke resultaat is.

Maar het verschil is bij jouw miniem en komt echt wel goed!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.