Ga naar inhoud

canadiangirll : 16 december 2014 : Dr. Kortleve : Atrium Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi mell,

Welkom op het forum!!!

Ervaringen kun je hier genoeg vinden op het forum ;) Rechtsboven hebben we evt een zoekbalk zitten waarmee je snel ervaringen van anderen kunt vinden.

heel veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mell, als je op zoek bent naar een goede pc om een wissel uit te voeren, dan zul je voor jezelf eerst een beetje moeten bepalen wat je graag zou willen. Wil je ook groter gaan? Of het bescheiden houden?

Er zijn namelijk pc's waarvan je niet hoeft te verwachten dat ze veel groter gaan, omdat dat gewoon hun visie is, maar er zijn ook pc's die wel graag groter gaan.

Dus als je dat duidelijk hebt voor jezelf, dan kunnen wij gerichter zeggen wat onze ervaringen met een bepaalde pc is :)

Verder is het heel handig om vooral veel verhalen te lezen hier. Zodat je voor jezelf uiteindelijk de beslissing kunt maken, wat je een goede pc vindt, die aansluit bij jouw wensen, om eens bij op consult te gaan :)

Succes met je zoektocht!! En zoek je een specifieke chirurg of kliniek, dan kun je de zoekbalk rechtsboven gebruiken :) Nio is daar niet te vinden op zijn eigen naam, omdat een zoekopdracht langer dan drie letters moet zijn. Hij werkt in het SLAZ en in de parkkliniek. Daar kun je wel op zoeken ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, ik heb het Topic ook gevonden! Beetje nerderige actie dit! Schaam, schaam...

Maar goed, in Barb's Topic schreef ik dus dit aan je Mell:

Nio heeft 2 jaar onderzoek gedaan naar kapselvorming rond protheses. Dat gaf mij in elk geval wel een fijn gevoel toen ik dat las. Succes met alles en misschien hellt dit je ook een beetje in je keuze :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja laten we hier verder gaan :-) Waarom ga je niet nog eens langs een andere pc mell? Ik wou dat ik dat toendertijd had gedaan. Kon toch dit forum nog niet....had me veel gedoe gescheelt!

Wil je echt grote boobs of gewoon ietsje voller?

op zn minst 1 cup meer, heb eigenlijk tussen de 400 en 450 cc in mijn hoofd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, ik heb het Topic ook gevonden! Beetje nerderige actie dit! Schaam, schaam...

Maar goed, in Barb's Topic schreef ik dus dit aan je Mell:

Nio heeft 2 jaar onderzoek gedaan naar kapselvorming rond protheses. Dat gaf mij in elk geval wel een fijn gevoel toen ik dat las. Succes met alles en misschien hellt dit je ook een beetje in je keuze :-D

dat is goed om te weten.

ik heb nu op mijn lijstje staan mn eigen pc die niet hoger wil gaan als 260 cc en dr nio en dokter plovier. Dus ik ga verstandig zijn en ze alle 3 aanhoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt foto's uploaden idd in de galerij. Zorg er wel voor dat je zowel album type als album categorie op: alleen of enkel vriendinnen zet :)

Een foto van hoe het nu is, helpt idd wel :)

thanks idd wel handig . Zal morgen de fotograaf(mn mannetje) aan het werk zetten en dan doe ik foto's uploaden

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je mal.

Ook jij hebt maar 1 paar ogen gekregen toch?

1 paar ogen?! Nou sinds ik op 21 okt bij Nio de deur uitwandelde,....heb ik toch echt 2 paar hoor! :-) Net opgemeten bij Hunkemoller en blijkt 75E te zijn,...om die ogen kan ik niet meer heen! LOL!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.