Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast marjolein

he jennifer

ik moet zaterdag om 10 uur daar zijn. we worden er tussen geschoven. had eigenlijk vandaag gemoeten maar dr kruppa was er niet. vind ik niet zo erg want nu hoeft mijn man geen vrij te nemen. moeten wel de kindjes mee maarja dat komt wel goed. die kleine zal wel slapen.

ben blij als ze er uit zijn want ze gaan jeuken nu. dat knuffelen is inderdaad nog niet echt te doen. niet heel erg pijnlijk maar wel raar. voelt aan de ene kant al heel erg eigen de borsten maar soms bots ik er tegen of idd met knuffelen en die kleine tillen dat het heel onnatuurlijk voelt. is natuurlijk ook wel zo hihi..

nou ik ga lekker ik hou van holland kijken. fijn weekend en misschien zie ik je nog.

doegie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi gelukkig maar! Ik dacht al :107: !!! Jaa zonder bh, kan ik me helemaal voorstellen. Fijn zeg dat je manneke je lekker masseert!

Wat heerlijk dat je weinig pijn meer hebt! Ik hoop zo met je mee te kunnen praten over 4 weken ;)

Fijne avond + Q-day!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed met je gaat!

Wat zijn je boobies mooi zeg, ze worden al steeds natuurlijker :1bouncingboobs:

Hoe gaat het slapen? Lijkt me rot op je rug slapen, ben echt een zijslapen :rolleyes:

Geniet er lekker van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Ook je nieuwe fotootjes bewondert en wat zijn ze inderdaad al erg veranderd! Ze staan ook mooi dicht bij elkaar, wat zul jij straks een mooi decolleté hebben meid!!! :wub:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Dank jullie wel meiden! Ik word er helemaal verlegen van :66: en super trots ook (voor t eerst in mn leven haha)

Even één vraagje: de rechterkant van mn rechterborst doet best veel pijn. Over mn linkerborst kan ik zachtjes wrijven maar over mn rechterborst dus niet. Het is een andere soort pijn dan het stekende gevoel als je een verkeerde beweging maakt... en het is alleen aan de rechter zijkant. Is dat gewoon?

En dat slapende gevoel aan de onderkanten vind ik maar vaag hoor haha! Ik krijg er, als ik er aan zit, een beetje de kriebels van :12:

Gisteravond was ik trouwens door en door nat geregend en kon ik niet meer stoppen met trillen van de kou! :65: Dat is echt niet prettig na een bv!!! Je spant de hele tijd o.a. je borstspieren samen en je kunt ze niet ontspannen... best pijnlijk en ik denk dat ik daarom vandaag een iets mindere dag heb :(

Maarja, morgen mogen de hechtingen eruit en dan kan ik het ook allemaal vragen.

Leuke queensdag gehad? :)

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jen!

Nu 1 dag na mijn bv heb ik dat ook aan de rechterkant van mijn rechterborst. Maar ik kan ze wel gewoon vasthouden zonder dat het pijn doet. Dat slapende gevoel is gek hea. Heb jij het ook vanaf je tepel? Ben benieuwd hoelang dat duurt! Hoop dat alles goed is bij je controle.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey!

Bij de controle was alles goed! De hechtingen werden er in no time uitgehaald en er werd nog eens verteld wat allemaal niet mag... ik dacht dat ik wel gewoon kopjes uit de kast mocht pakken oid, maar zelfs dat mag niet! En dan doen we dat maar niet hè :)

Dr Kruppa heeft me nog eventjes betast en kwam tot de conclusie dat alles zat hoe het hoorde te zitten en dat het er goed uit ziet. Nou, dat ben ik wel met hem eens ;)

Die pijn aan mn rechterborst is niet raar of ongewoon en volgens hem heb ik geluk dat het alleen rechts is :D Het is al een stuk minder geworden dus het kwam gewoon van de wilde bewegingen.

Alleen nu heeft mn vriend zn pols geblesseerd tijdens het fitnessen... dat is niet zo'n goede timing en niet zo handig terwijl ik ook nog niet alles kan! <_< Dus samen lopen we lekker te prutsen haha

En Vera, dat slapende gevoel is inderdaad vanaf mn tepels. Die zenuwen moeten natuurlijk weer genezen en ik heb weleens gelezen hier ergens dat dat best lang kan gaan duren! Voelt inderdaad erg gek aan, alsof ze van iemand anders zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is !

Je heb ze nu al 2 weken voelen ze al een beetje als jezelf?

Pff de dagen gaan wel langzaam wil ze ook!!

Hihi geniet er van, en lekker prutsen samen met je ventje :131:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ze voelen wel al een beetje vertrouwd, maar als ik in de spiegel kijk vind ik het nog echt heel erg raar! Daar moet ik echt nog wat meer aan wennen!

En de pijn in mn rechtertiet wordt gelukkig ook steeds minder :)

Nou Marisjuh, ik hoop dat de tijd sneller voor je zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jennifer

Zo ik heb net zojuist heel je topic doorgelezen,

Heel veel dingen zijn herkenbaar vooral dat getwijfel voor het aantal cc's!

Bij mij zijn dan uiteindelijk de 375cc erin gegaan terwijl ik zelf toch graag 420cc had gehad,

daar was nog ruimte voor.

Maar me man vondt dat teveel voor mijn lichaam en is het zo bij deze gebleven,waar

ik nu heel tevreden mee ben hoor.

Ben jij ook benieuwd wanneer ze gaan zakken enof je dan volume kwijtraakt?

Want ze mogen bij wel zakken maar niet teveel hoor, maar ik vertrouw me pc en die heeft alles

goed uigelegd hoe en wat ik mag verwachten,dus nog even geduld hebben.

Volgens mij ben jij nu alweer 17dgn po en hoe vindt jij ze nu als je erna kijkt?

Zijn ze veel veranderd dan? :)

gtrjs Angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Eey Angela,

375 cc is een goede maat he? ;) Ben er ook erg tevreden mee en ook zeker benieuwd hoeveel ze nog zullen slinken en zakken. Van mij hoeft dat niet zo veel te zijn hoor! Ben eigenlijk al wel gewend aan deze maat :P

Het verschil is echt goed te zien tussen de eerste foto's en nu. Dat veranderen is echt een leuk proces he? :)

En nogmaals: die van jou zijn errug mooi geworden!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Vandaag zag ik dat mn linkerborst echt groter is dan mn rechter en ook al iets lager zit. Maar ik ben nog maar 14 dagen PO, kan ie al zo snel aan het indalen zijn?

Pfff ik had vandaag jeuk! Iedere keer als er per ongeluk iets langs een tepel wreef, zoals de rits van mn vest, dan kriebelde dat echt ontzettend. Dus ik op mn werk stiekem krabben (en knijpen, want dat helpt echt beter) gelukkig ben ik niet betrapt... :66::12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi zal er leuk uitgezien hebben, knijpend aan je tepel :131:

Ik weet helaas nog niet zo veel over het indalen maar het gaat goed komen hoor! Er zullen nog meer reacties komen die je wel wat meer kunnen vertellen :blush:

Wat gaat het snel zeg je hebt ze nu al bijna 3 weken! Wel fijn dat je ze al een beetje gewend bent!

Hoe gaat het met de pijn?

Kan je al lekker slapen?

Erg leuk om je topic zo mee te lezen! over een tijdje kan ik er lekker over beginnen :43:

Op welke cup zit je nu?

Veel plezier vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jenny, met mij gaat ie goed hoor, ben hier steeds minder te vinden idd maar dat is "goed nieuws"!! Ben weer vol aan het werk en rij ook alweer auto. Die jeuk van je, hahaha, grappig dat heb ik sinds gisteren.. mijn tepels zijn rood en hard (voor zover dat kan bij alle spanning) en jeuken idd maar het is te behappen! Ik was gisteren bij het concert van Alicia Keys tja, dan blijf je niet stil zitten natuurlijk dus naderhand zat ik ook de hele tijde met mn koele hand in mn tepels te knijpen haha!! Ik ga zo nog even naar jouw foto's kijken. Ik maak elke dinsdag nieuwe foto's en die plaats ik dan de dag zelf of iets later. Erg interessant om je borsten steeds te zien veranderen he!?

xx Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hoiiii meiden!

Sinds 2 dagen lijkt het echt wel alsof ik nooit een bv heb gehad! (Behalve dan 2 grote borsten die het tegendeel bewijzen) :P Geen pijn meer en ik kan echt alles weer! Wat ik uiteraard niet doe omdat het niet mag :36: Ben zo blij dat ik weer kan autorijden!

Strakjes even de pleisters van mn hechtingen en smeren met de siliconencreme. Ben benieuwd hoe het eruit ziet!

Pff k had gister een feestje en ik wist niet of het nog heel erg onverstandig was om alcohol te zuipen eh drinken. Maar ik heb me maar laten overhalen en dat resulteert in een kater, die nu nog steeds niet verdwenen is... eigen schuld :) Maar zou het nog kwaad kunnen? Nee toch zeker?

En ik heb nu nét aan een D. Ik weet niet of het zo blijft, maar gewoon het feit dat ik gewoon een D heb vind ik leuk :D

Ik ga even weer bij lezen! Liefs

  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah dat stiekem krabben!! Herkenbaar :4: Mijn vrouwelijke collega's hebben mij ook regelmatig met de hand in mijn truitje zien gaan hoor haha. En nog regelmatig pak ik ze even vast en knijp of duw ik er wat in, is een beetje gewoonte geworden, ze zeggen er ook niks van ^_^

Zo dan, en een 75D is echt een groot verschil, ik ga zo nog eens even in je album kijken, ben benieuwd hoe het er nu uit ziet!

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ook hier nog even een kort berichtje ;) zelf ben ik wel een fan van stappen en een drankje :blush: en ga er wel vanuit dat dit geen probleem moet zijn als je 2,5/3 weken po bent, right? Zolang jij je lekker en goed voelt, is het prima lijkt me!

Maaaaar WE WANT PIC'S!!! Hihi ;) ben heel erg benieuwd hoeveel mooier ze zijn geworden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weekjes???

Dan kan ik dus volgende maand ook weer eens een drankje doen :D

Ben ook benieuwd naar je foto's jennifer :D

Zou ik ook je link en ww mogen???

Bij mij is ook links optisch groter en rechts ietsje lager, hahaha

vreemd hoor

maar denk dat het wel goed gaat komen :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jennifer

Ik was al fanatiek voor me bv aan het sporten gegaan en was zo 8kilo kwijt maar nu ik

op me luie reet zit tja en ik hou van snoepen,gebakjes, de mac, hihi en lekker uiteten zal

het er zo weer aanzitten helaas,nog even doorbijten en dan kunnen we weer sporten. :43:

Kijk er al na uit....

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Angela! Haha ja het is frustrerend! Zeker omdat ik ook niet meer rook ben ik aan het vreten als een gek. Zelfs op dit moment zit ik m&m's te snoepen terwijl mn vriend het avondeten aan het koken is... het gaat nergens meer over :67: hahaha

En het lijkt me zo lekker om weer te sporten en dan ook weer gezond eten, want dat kan ik nu ook echt niet!

Voordeel is wel dat het minder opvalt dat ik grotere borsten heb nu ik iets dikker ben :) Positief de dingen blijven bekijken he ;)

8 kilo verliezen is wel lekker trouwens! Heb je dat bewust gedaan omdat je wist dat je niet meer kon sporten na de bv? Voor compensatie zeg maar? :)

Sorry meiden, de nieuwere foto's maken en neerzetten is een beetje een gedoe! Ik probeerde het net zelf foto's te maken, maar dat lukt me echt niet! Dan lijkt mn linkertiet 2x zo groot als mn rechter <_< Of weer andersom. En mn vriend heeft daarna foto's gemaakt maar de kabel is kwijt :angry:

En WAAROM ziet het er op foto's altijd minder goed uit? Tenminste, foto's die ik of mn vriend maken. Ik lijk dikker, mn tieten lijken kleiner, echt waardeloos! (sorry voor het gezeik maar ik word er gewoon echt saggo van) Gelukkig heb ik een goede vriend met een professionele camera die echt super mooie foto's kan maken, ik vraag het wel een keer aan hem. (en hij is toch gay dus mn borsten boeien hem niet heel erg haha)

Oh SunnyGurl, zal je meteen even pb'en, dan kun je mn oude foto's zien. Echt oud, want de laatste foto's zijn van 8 dagen PO en meanwhile zit ik al op precies 3 weken!!! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela! Haha ja het is frustrerend! Zeker omdat ik ook niet meer rook ben ik aan het vreten als een gek. Zelfs op dit moment zit ik m&m's te snoepen terwijl mn vriend het avondeten aan het koken is... het gaat nergens meer over :67: hahaha

En het lijkt me zo lekker om weer te sporten en dan ook weer gezond eten, want dat kan ik nu ook echt niet!

Voordeel is wel dat het minder opvalt dat ik grotere borsten heb nu ik iets dikker ben :) Positief de dingen blijven bekijken he ;)

8 kilo verliezen is wel lekker trouwens! Heb je dat bewust gedaan omdat je wist dat je niet meer kon sporten na de bv? Voor compensatie zeg maar? :)

Sorry meiden, de nieuwere foto's maken en neerzetten is een beetje een gedoe! Ik probeerde het net zelf foto's te maken, maar dat lukt me echt niet! Dan lijkt mn linkertiet 2x zo groot als mn rechter <_< Of weer andersom. En mn vriend heeft daarna foto's gemaakt maar de kabel is kwijt :angry:

En WAAROM ziet het er op foto's altijd minder goed uit? Tenminste, foto's die ik of mn vriend maken. Ik lijk dikker, mn tieten lijken kleiner, echt waardeloos! (sorry voor het gezeik maar ik word er gewoon echt saggo van) Gelukkig heb ik een goede vriend met een professionele camera die echt super mooie foto's kan maken, ik vraag het wel een keer aan hem. (en hij is toch gay dus mn borsten boeien hem niet heel erg haha)

Oh SunnyGurl, zal je meteen even pb'en, dan kun je mn oude foto's zien. Echt oud, want de laatste foto's zijn van 8 dagen PO en meanwhile zit ik al op precies 3 weken!!! :blush:

hey jennifer

heb net weer lekker zitten schranzen haha croky chips mmm moet toch wel echt gaan opletten he,maar damn het is

zooooooooo lekker allemaal enne gezond eten schiet er nu wel een beetje in,probeer het wel met fruit te eten

dat is het enigste wat ik gezond vindt nu, erg genoeg.

Nu ik zo afgevallen ben komen die borsten beter tot z'n recht en heb weer een taille hihi en dat wil ik zo wel behouden.

Ik was al een tijdje bezig met lijnen en flink sporten met in me achterhoofd dadelijk die bv en dan kan ik effe

voorlopig niks meer toch wel een beetje rekening meegehouden.

Maar nu vliegt er van alles door me hoofd wat betreft eten en snoepen,geniet er wel van hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.