Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Hallo!

Mijn datum is geprikt! :126: Ik ging 23 februari (heel zenuwachtig!) langs voor mn consult en heb direct een datum afgesproken. Op 19 april krijg ik ronde, ruwe, cereform prothesen van 350 of 375 cc, high profile, geplaatst via dual plane. K heb nu een kleine B en ik wil een volle C. Maar ik moet dus nog beslissen of het 350 cc wordt of 375 cc. En ik weet dat het maar 25 cc is waar het over gaat, maar toch vind ik het lastig! :blush:

Is er iemand die ze achteraf toch iets te groot vond? Nee zeker? :P

Pff als ik aan de datum denk gaat er een stoot van adrenaline door mn lichaam... heerlijk!!

Groetjes! Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi jennifer

Wat fijn dat je al een datum hebt :101: .....aftellen nu he...

ik zit met hetzelfde dilemma van 25 cc.

nu heb ik 2 ongelijke borsten dus bij mij word het:

*Li 375 en Re 350 of

*Li 350 en Re 325.

ik heb nu 75 AA. dus weinig weefsel van mezelf.

de pc heeft mij geadviseerd: dual plane ruw rond, medium profile.

en ik wil ook een volle C.

zelf heb ik al gekeken met zakjes rijst, maar dat verschil van 25 cc zie je zowat niet.

heb jij het al geprobeerd met de rijstzakjes?

ik ben bang dat als ik voor die 350-325 ga dat ik dat toch te klein ga vinden, al is het meer dan wat ik nu heb, alleen ik heb zoiets van als je het doen, dan maar meteen goed!!

mijn voorkeur gaat dus naar 375-350 cc. ook omdat je met dual plane ook wat cc verliest omdat het onder je spier word gezet.

ik ben erg benieuwd waat jij straks voor gaat.

groetjes linda (kiala)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Linda!

Ik denk eigenlijk ook wel dat het beter is om de grootste optie te kiezen! Als je het doet moet je het ook goed doen... daar zit wel wat in ja :D en we raken inderdaad wat cc's kwijt door de dual plane methode. K ga denk maar voor de grootste optie!

Dat met zakjes rijst heb ik nog niet geprobeert maar ga ik denk ook nog wel even doen. (en dan elke avond rond paraderen om te wennen en te oefenen ;))

Heb jij al een datum? En waar ga je? :)

Ik realiseer me nu net dat ik gladde prothese ga krijgen en geen ruwe :S Ben helemaal in de war van alle opties! Maargoed, bij ruwe prothese is er minder kans op overkapselvorming, maar mn pc was erg positief over de effecten van de gladde omdat het natuurlijk zou aanvoelen en de kans dat het mis zou gaan is volgens hem beduidend klein. Wat moet ik nou? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jennifer

ik zag dat jij schreef dat je een kleine B hebt, en dan met 350cc naar een volle C gaat.

vandaar dat ik ook dacht dat ik maar beter voor die grotere kan kiezen.

Ja is leuk trouwens met die rijstzakjes klooien :blink:

Ik heb er al een paar avonden mee in een deuk gelegen...en maar twijfelen he en steeds meer erin doen... :101:

Ik heb helaas nog geen datum voor de BV, moet er nog over gebeld worden door de beauty coach.

Kan niet wachten, liever vandaag als morgen. heb nu toch al beslist (heeft 10 jaar geduurd).

ik heb gisteren mijn consult gehad bij dr koopmann bij de bergman kliniek in de haag. deze pc staat erg goed aangeschreven en doet ook veel tv werk.

En het was een fijne man. ook niet onbelangrijk toch :141:

ik ben zelf erg blij met de ruwe protheses omdat de kapselvorming minder is. ben daar echt bang voor :unsure:

Ik rook zelf ook nog, mijn pc zei dat ik niet hoefde te stoppen maar wel minderen.

ik zou het zelf ook niet weten of de gladde ook goed zijn...als je daarover twijfeld zou ik toch even contact met de pc opnemen.en neem jij ook al vitamines? ik ben vandaag voor de zekerheid maar alvast begonnen met vitamine C. Ik heb geen recepten of iets meegekregen, jij wel?

Voor jou is het al vrij snel. :3:

ik hoor je.!

groetjes linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Welkom en wat leuk dat we dezelfde datum hebben!

Ik heb een 75A en krijg ronde met 310cc. Daarmee kom ik ws. uit op een volle C kleine D, maar dat kan nog erg verschillen per persoon. Veel lees plezier hier!

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Barb,

Inderdaad grappig dat we dezelfde datum hebben! 19 april gaat een topdag worden, k voel het :D 10 dagen daarna ben ik jarig dus ik vind het een mooi verjaardagskado voor mezelf :)

En linda, ik ben net 2 weken gestopt met roken, eigenlijk grotendeels voor de bv maar het valt me zwaar! K ben jaloers want ik ben nu al zenuwachtig en een sigaretje hielp daar altijd wel tegen :) Vitaminepillen slik ik normaal gesproken al, heb ook geen recept gekregen ofzo. Wel gebruik ik nu collageenpillen. Kan je gewoon bij de drogist halen en het werkt celvernieuwend. Ik geloof dat tot ons 25e jaar onze cellen zich redelijk snel vernieuwen door dat collageen in onze huid, maar hierna neemt de hoeveelheid af en duurt het ook langer voordat iets geneest of voor een littekentje wegtrekt. (daarom krijgen we rimpels en uitgezakte huid!! :24: ) Ik slik ze omdat ik geen striae wil bij mijn boobs straks. Dus dat is misschien een optie om ook te halen?

Wel relaxed dat je ook al een consult hebt gehad ergens en dat het beviel!:5: Denk je dat je beauty coach (cool trouwens) je snel gaat bellen voor een datum? K hoop het voor je want ik begrijp dat je ook geen geduld meer hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Heb vandaag telefoontje gehad van de kliniek, mijn datum wordt weer verplaatst (als het allemaal met mijn werk lukt) dan wordt het 13 april, weekje eerder dus. Ik kom 12 april net terug uit Amerika dus zal nog wel met een behoorlijke jetlag zitten.

Voor de straie smeer ik al sinds december met Bio Oil. Dat koop je bij Kruidvat. Dat is ook een aanrader.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer

Ik ben gisteren gebeld door de beauty coach.

Mijn datum voor de BV is 14 mei. :101:

Duurt nog wel lang dus.

Heb wel gezegd dat als er iemand afbeld dat ze mij kunnen bellen.

Dus hopelijk word het nog iets eerder.

Voorlopig hoef ik dus niet te stoppen met roken, maar doe ik voor de zekerheid maar wel 2 weken van tevoren. Zal ook wel drama worden. <_<

Heb zelf even met de pc gemaild en hij gaat proberen of 350-375 cc gaat lukken.

Eerst dus met een pasprothese.

Wel een goede tip trouwens van jou van die Collageenpillen en van Barb, Bio Oil.

Ga even kijken bij de drogist binnenkort.Ik ben ouder als 25 dus inderdaad de rimpeltjes komen nu de hoek om kijken. :angry: En ik wil ook geen striae op mijn nieuwe boobies.

Met vitamines ben ik ook alvast begonnen gewoon die simpele van Roter. kreeg geen recept mee,

dus ik denk dat ik het zo ga doen: die vitaminepillen,en dan even kijken voor die collageen en bio oil.

Sterkte met het roken en de stress, leef met je mee, straks ben ik de pineut.

Liefs Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Barb, relaxed dat het eerder kan zeg! Dus jij hoeft nog maar een maandje te wachten! :D Alleen wel jammer idd van die jetlag... dat zullen wel rare dagen worden! en bio oil heb ik ook overwogen, werkt dat ook echt denk je?

Gefeliciteerd Linda met je datum! Die maandjes vliegen vast voorbij. Maar toch hopen dat iemand gaat afzeggen :)

Pff dat stoppen met roken is echt vreselijk, k ben echt niet te genieten! Maar het is al 2 weken geleden ofzo dat ik stopte, dus nu kan ik toch wel een keer over dat sachrijnig zijn heen zijn? :unsure:

Ik heb gister trouwens nog even gebeld naar de pc en doorgegeven dat het 375 cc moet worden en dat ik in de war was en eigenlijk ruwe prothesen wil. K snap sowieso toch niet waarom ik tijdens het consult om gladde vroeg terwijl ik al had besloten om ruwe te nemen, lekker vaag! Maar t is dus geregeld. En ook relaxed is dat er een sportbeha bij zit, hoef ik me daar niet druk om te maken. Alhoewel ik misschien maar wel een extra ga aanschaffen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Je gaat ook naar t ACCZ zie ik, ik kom er vandaan is vandaag 12 dgn geleden en gisteren de hechtingen eruit laten halen.

Van Onselen is echt een goeie en de ass. zijn ook allemaal super lief en vriendelijk. Word je ook in Bocholt geopereerd? Ik had daar als anesthesist dr. Schnell een hele vriendelijke en de rest daar ook. Wouw jij zelf de ronde? Mij adviseerde hij namelijk om de anatomische te nemen en dual plane? Tegen mij hadden ze gezegt dat ze dat liever niet deden omdat de prothese dan kom omkrullen? maar das vast alleen bij de anatomische.

ik heb ze volledig achter de spier. maar ik moet zeggen het doet behoorlijk pijn. Maar ja t hoort erbij het resultaat is wel echt superrrrr mooi.

Dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje! Ik word ook in Bocholt geopereerd. Fijn om te lezen dat het allemaal super vriendelijke en lieve mensen zijn, vind ik erg belangrijk!

K wilde zelf de ronde en als ze dan verkeerd draaien maakt het niet zoveel uit: rond blijft rond :)

Ben echt benieuwd hoe die van jou er nu uit zien! :) Wil je mij je password geven door middel van een pb?

K schrok trouwens wel van je toen je zei dat dit pijnlijker was dan jouw twee moeilijke bevallingen! :o Dat zegt wel iets denk ik... Maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen we dan maar :144: :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jennifer,

Ik heb nog geen foto's geplaatst mijn man is hier nog in twijfel over. Maar zijn echt heel mooi.

ja vond dit idd pijnlijker dan mijn 2 bevallingen en dat waren hele zware bevallingen.

ik heb anatomische voor t natuurlijke en als ze draaien daar is de kans minimaal op de pc maak een pokket op maat en verder moet je 6 weken rustig aan doen dan kan er inprincipe niets gebeuren.

Geniet nog van de vrije bewegingen die je kunt maken want erna kun je effe niets.

knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Spannend, nog iets langer als een maand!

Volgens mij kan je toch ook niet anders als in Bocholt geopereerd worden? Daar zijn de operaties onder narcose, in Zevenaar wel de kleinere operaties. Maar 375 cc zal een mooie maat worden.. hahaha nee denk niet dat veel mensen vinden dat het achteraf te groot is!

Ik vond de operatie achteraf meevallen, natuurlijk de eerste dagen er last van gehad maar het was goed te doen qua pijntjes.. dus hoop dat je hetzelfde kan zeggen :rolleyes:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ecxella,

Hoe lang heb jij dan pijn gehad? Ik ben nu 12 dagen po en heb nog steeds pijn aan de zij en onderkanten kan ook nog geen auto rijden schakelen doet me nog veel te pijn.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nou ik heb een soort van voorproefje gehad op hoe lastig het gaat worden. Gister keihard baantjes getrokken en mn aanhechtingen in mn armen doen ontzettend pijn. Ik kan op dit moment ook bijna niets en dat zal straks wel ietsjes erger zijn :P maarja ik wil zo graag de dual plane methode dus het zal het allemaal waard moeten worden.

Heb ik wel tenminste een goed excuus om verwend te worden! Misschien moet ik zo'n bel aanschaffen, voor als ik iets te drinken oid wil... nee hoor is een grapje :)

En Excella, als ik lees bij jou dat het allemaal wel meeviel, krijg ik een beetje hoop dat dat ook voor mij zal gelden :) En ik denk eigenlijk ook dat ze alleen in Bocholt opereren, en ik vond Zevenaar al zo zer... dus dat worden een hoop roadtrips ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeniffer,

Pijn begint bij mij nu ook minder teworden gelukkig. Het is ook voor een groot deel denk zon 70 procent de pijn word veroorzaakt door dat martelwerktuig van een bh met de band wat ik om heb, want als ik heb af is t echt een opluchting en de pijn is zo goed als weg.

Maar ieder lijf is anders en wij horen vast wel hoe jij t hebt ervaren.

Had gisteren echt lol was voor de gein mijn oude bikinis aan t passen echt lachen die pasten dusvoor geen meter meer alles puilde eruit dus dat word schoppen bh's had ik al weggedaan.

dikke knuf,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Hoi Jennifer,

Bij mij is de BV nu bijna vier weken geleden. Heb anatomisch, dual plane, 375 cc. Vooral de eerste paar dagen zijn lastig, want opstaan vanuit bed gaat echt niet zo simpel, je kan je nl. niet opduwen. Om het liggen een beetje dragelijk te houden, had ik een aantal kussens naast mijn bed. Daarmee heb ik steeds mijn lighouding wat veranderd (hoger/lager) en af en toe ben ik ook gewoon in bed gaan zitten. Het slapen vond ik dus het vervelends. Verder is het me echt wel meegevallen nu terugkijkend.

Mijn PC raadde trouwens 330 cc aan, maar ze zei dat 375 cc ook nog net zo passen waarschijnlijk. Mede door het lezen op dit forum heb ik gekozen voor die 375 cc en daar ben ik wel heel blij mee. Ik zit nu op een C / D cup, afh. van de pasvorm.

Spierpijn heb ik wel wat gehad, maar viel me mee. Haren wassen heb ik zelf na twee dagen gewoon gedaan onder de douche. Haren kammen ook. Autorijden, klein stukje, na twee dagen weer. Na een week moest ik voor controle, uurtje rijden. Daar ben ik ook zelf naartoe gegaan met de auto. Wel met kussentje voor onder mijn linkerarm (rechts zit middenconsole). Van de narcose heb ik nog wel wat last gehad. Niet misselijk, maar gewoon niet kunnen concentreren. Gaat nu gelukkig ook weer goed.

Groetjes en succes met alle voorbereidingen!

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Madeleine,

Ben blij om te horen dat het ook kan meevallen :) Slapen lijkt me ook vreselijk want ik draai altijd ontzettend veel in bed. En met autorijden wissel ik wel met de auto van mn vriend want hij heeft een automaat en dat rijdt net wat makkelijker denk ik. Ook goed om te horen dat je geen spijt hebt gehad van 375 cc ipv de 330! Ik ben ervan overtuigd dat het bij mij ook de juiste keuze is en dat ik geen spijt ga krijgen :)

@Barb, die collageenpillen heb ik bij de tuinen gehaald. Je hebt ze in pilvorm maar ook als drankje. Alleen toen ik ging waren de drankjes precies op. Die pillen zijn best groot en je moet er 2x per dag 3 innemen. Maar als je moeite hebt met grote pillen, kan je denk beter voor de drankjes gaan! Misschien gaan die nog langer mee ook, want die pillen zijn zo op! :(

@Moniqueje, ik snap dat je lol hebt met je oude bikini's! Daar kijk ik nu ook echt zo naar uit! Gewoon met borsten de zomer in en nieuwe bikini's kopen, ideaal!

Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jeniffer,

Ja ik verheug me echt op de zomer, dan ben ik ook van die kwel bh af dat is echt een onding heb er meer last van dan van de boobies die doen ook wel afentoe pijn maar dat ding is nog t ergst. Dat zal je zelf ook wel ervaren.

Slaap lekker Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje! Ik kijk nu al op tegen het martelwerktuig van een sportbeha! en dat 6 weken pff... :) Maarja, jij kan gelukkig dat ding straks vervangen voor leuke, sexy behaatjes! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je twijfelt.. ga voor het grootste.. ik heb elke dag nog spijt dat ik niet voor die 25% meer ben gegaan.. Tis maar een beetje, maar achteraf lijkt het zooooveel.. Maar denk wel dat je met dit aantal cc naar een D gaat :P Nix mis mee toch? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Poppy! Ik ga ook zeker voor de grootste optie! :) Maar jemig een D... dat klinkt zooo onrealistisch, maar k denk dat er wel aan zou kunnen wennen! :3: Welke maat had jij gewild dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Ja nog 3 weken en 4 dagen ben t echt afaan tellen wat een elendig ding is dat. Krijg jij ook die band? het is in mijn rug al flink in mijn vel gesneden moet ik zeggen.

Groetjes Moniqueje

Hey Moniqueje! Ik kijk nu al op tegen het martelwerktuig van een sportbeha! en dat 6 weken pff... :) Maarja, jij kan gelukkig dat ding straks vervangen voor leuke, sexy behaatjes! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.