Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Hey Eefje,

Ik heb ze nog niet online gezet, maar zodra ik dat heb gedaan krijg je mn ww :)

Enne tja... ik was idd echt zo bang dat ik ze lelijk zou vinden :106:eerlijk gezegd zou ik nog langer hebben gewacht met kijken als mn vriend me niet overgehaald zou hebben! ben echt blij dat ie dat gedaan heeft want ik ben super opgelucht! volgens hem moet ik dan ook maar wat vaker naar hem luisteren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jennifer!

leuk om je verslag te lezen! En fijn dat je blij bent.:-) Geniet er maar van. En ik ken het, mijn vriend wil ze ook telkens zien. En het is nu bij mij nu 4,5 week geleden! hahaha hij vind ze ook zoooo mooi! wel lief vind ik.

succes met je verdere herstel!

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Gefeliciteerd!!!

Ja de pijn is even naar, tanden op elkaar he! Maar het zal met de dag beter gaan met je.

Leuk dat jullie het zo mooi vinden! Ben erg nieuwsgierig, zou ik ook je ww mogen hebben? :rolleyes:

Het team bij ACCZ is lief he! Had je ook Otteline als assistente? Zij heeft me toen echt zo gerustgesteld.

Laat je lekker in de watten leggen meis!

:116:

Beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd meid, leuk om jouw ervaring te mogen lezen. Wat klote zeg dat je je zo rot hebt gevoeld na de operatie. But it was all worth it toch!? Ik ben heel benieuwd naar je foto's....

Ik heb gisteren voor de 2e keer in de spiegel gekeken... en ik moet er ook nog heel erg aan wennen... maar het komt goed!

Ik douche elke dag met de bh uit, geen probleem, gewoon lekker onder de straal staan. Mijn vriend douchte me in het begin maar de hele badkamer was toen nat en als je van de voorkant gedoucht wordt, heb je het aan de achterkant koud dus ik zei laat maar, ik ga er gewoon lekker onder staan! Ik heb mn pleisters ook nog niet hoeven te verwisselen!

xxx Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Ze zien er al heel mooi uit hoor zo kort na je bv, vind trouwens dat je al een mooie vorm had voor je bv, dus dan word dat alleen nog maar mooier!!! :123: 't Zijn inderdaad nog steeds je oude vertrouwde kleine borstjes maar dan wat groter! :D

Wens je nog een goed herstel en geniet er maar van samen met je vriend/man!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marjolein

he jennifer

hoe gaat het met je?

hier echt een helse week gehad!! ik kon gewoon helemaal niks. niet mijn bed in of uit, mijn broek niet naar beneden doen, ik moest met een rietje drinken en mijn man heeft zelfs mijn reet af moeten vegen!! hoe genant...

het gaat nu gelukkig al iets beter. ik kan redelijk in en uit bed komen en ik kan weer zelf naar de wc! whoehoe! heb toch nog maar een week extra verzorging geregeld want dit ga ik niet redden in mijn eentje.

ik was maandag ook te vroeg natuurlijk. moest er om 11 uur zijn en denk dat we er om 10 voor half al waren. dit kwam mooi uit want de persoon voor mij die zat in bocholt in belgie!! ik was dus gelijk aan de beurt. helemaal niet zenuwachtig gelukkig. infuus gekregen en afgetekend. toen moest ik op de tafel gaan liggen en heb ik niet eens meer gemerkt dat ik onder narcose ging. voor ik het wist was ik alweer wakker. inderdaad eerst op de uitslaapkamer en toen naar een andere kamer gereden waar mijn man kon komen. was al gelijk heel blij met het resultaat!! ik moest inderdaad ook eerst naar de wc voordat ik naar huis mocht maar dit lukte mij ook niet. elke keer als ik recht op moest gaan zitten om te gaan staan ging ik bijna van mijn stokje! het zweet brak me aan alle kanten uit en het lukte me echt niet. uiteindelijk heb ik om 6 uur een infuus gekregen en daarna ging het redelijk met me. ben gelijk naar de wc gegaan en zo snel mogelijk naar huis! moet zeggen dat ik de terugwegniet zo erg vond. alleen de bochten deden zeer. waren pas om 10 uur thuis dus bijna gelijk naar bed gegaan.

alles deed zeer zeg met elke beweging voel je die borstspieren. dit wist ik cht niet. het is me heel erg tegen gevallen maar ik zou het zo weer doen. ik heb mijn bh en band nog niet af gehad want dit durf ik nog niet. ga dat dit weekend doen. wat ik er van kan zien ziet er geweldig uit!

nou ik hoop dat je een goed herstel hebt en dat je helemaal gelukkig wordt met je nieuwe aanwinsten!

zou ik ook je ww mogen hebben om te spieken?

groetjes marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer!

Ik heb je foto's bekeken en vind het echt al super mooi er uit zien zeg! Wees er maar trots op! Volgens mij als je een paar weken verder bent en ze wat gezakt zijn, zullen ze er heel mooi en natuurlijk uit zien ^_^

@Marjolein, jij ook nog gefeliciteerd met je boobs! Heb je je borsten al bekeken? En hoe vind je het geworden?

Wel raar hoor, dat die mensen naar Belgie zijn gereden, je neemt toch aan dat je je goed voorbereid met zo iets en je niet zomaar naar een ander land rijdt :blush: Misschien was ze eerrrrgg zenuwachtig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi jennifer

Gefeliciteerd met je :1bouncingboobs: Hoe gaat het nu met je?

Leuk om je verslag te lezen...Wat is het snel gegaan..

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en ineens ben je al geopereerd.

Zelf moet ik nog 2 weekjes ongeveer wachten..Helemaal niet zenuwachtig alleen wel ongeduldig.

Ben erg benieuwd naar je foto's. Zou ik je ww mogen?

Liefs Kiala

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Wat leuk om je verslag te lezen zeg en wat fijn dat het nu wel beter gaat!

Hihi ook ik heb een vraag of ik je ww zou mogen ben zo benieuwd !

Fijn dat je vriend ze nu ook al mooi vind, ze worden alleen maar mooier ;)

Heel veel beterschap meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer!

Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Hopelijk ben je al redelijk pijnvrij en kan je snel genieten van je nieuwe boobs. Ik volg je topic al een tijdje en zou graag je foto´s willen zien als je dat goedvind :)

Ik wens je een fijn herstel toe!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marjolein

jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobies

wel beetje vervelend die pijn en dat je niet na de wc kon zonder

dat lijkt me wel een beetje vervelend

hoop dat het nu allemaal al een stuk beter met jullie alle twee gaat

en dat het herstel een beetje soepel verloopt

ben wel heel blij om te horen dat ze daar heel vriendelijk zijn en goeie mensen die je helpen

dat maakt mij weer minder zenuwachtig

beterschap jullie twee

en heb je nu al stiekum gekeken ?

zou ik jullie ww mogen ben wel heel benieuwd na het hoe het is geworden

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey meiden! Sorry voor de late reactie hier! Internetproblemen :angry:

Marjolein, ik snap helemaal wat je bedoelt! Ook ik kon helemaal niets en ik verkeek me erop hoe vaak je je borstspieren gebruikt! Haha toen ik voor de eerste keer zelf naar de wc was gegaan kwam ik super trots de huiskamer binnen, maar dan wel met mn broek op mn knieën want dat ging nog niet. Net een klein kind :D

1 week verzorging lijkt me ook niet genoeg hoor! Mn vriend werkt deze week halve dagen, dat is nog wel te doen.

Ik kan me trouwens nog vaagjes herinneren dat de assistente vertelde over iemand die 2,5 uur te laat was! Vind het ook maar heel erg apart hoor. Werd jij trouwens ook zo super verzorgd? Echt, ze krijgen mijn complimenten! Het enige nadeel vond ik dat ik bij een meisje in de kamer lag die haar hele familie had meegenomen en die omstebeurten naar binnen liepen terwijl ik wilde slapen.... grrr maar ja :P

Ooh, ik kan niet wachten tot ik zelf weer dingen kan opruimen!!! Ik heb echt een super lieve vriend en hij wil alles voor me doen, maar opruimen begrijpt ie gewoon niet. Hij noemt mij wel half neurotisch met schoonmaken, maar het ligt volgens mij echt niet aan mij XD

Gisteren moest ik wel ffies janken van de pijn. Ik ging tijdens het douchen met mn elleboog tegen het hete gedeelte van de kraan, en dat lokte dus een spastische reflex uit in mn rechterarm. Teeeeering withete pijnscheuten door mn rechterborst, ik heb heel de avond last gehad. Voor de rest heb ik niet veel last meer, maar slik nog wel lekker die pijnstillers om de 4 uurtjes.

Nou ik stuur jullie mn ww en ik zal er snel weer nieuwe opzetten want ik ben alweer een week PO! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer!

Ohh wat *&^%$, die reflex bewegingen!! Nog ff, dan zal dat ook voorbij zijn en kan je volop genieten van de zomer in prachtige jurkjes en bikinis :126: Poeh ik kan ook niet wachten! Je boobs zijn mooi joh! Het eindresultaat kan dus alleen maar beter worden! Ik wilde nog even bedanken voor je pb :66: in mijn omgeving zeggen sommigen 'dat heb je toch helemaal niet nodig' , 'ze zien er toch mooi uit' , 'ze zijn helemaal niet zo klein'. Dan denk ik ja doei je hebt ze nog niet naakt gezien, dan piep je wel anders! En jij, die mij niet kent en er niet beter van wordt me te complimenteren, zegt dat ze mooi van vorm zijn; ondanks dat ik dat zelf niet echt vind word ik daar wel blij van hihi. Thanks dus daarvoor :38:

Hoop dat je gelijk hebt en ze ook zo mooi worden als bij jou!

Liefs, Boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Boobie87!

Graag gedaan hoor! :11: en ik meen het echt: vind ze echt een hele mooie vorm hebben! Ik durf écht te wedden dat jij ontzettend mooie borsten gaat krijgen, en heel natuurlijk ook nog eens! :59:

En ja andere mensen beseffen vaak niet dat we de boel een beetje manipuleren daar! Tegen mij zeiden ze dat ook 'is niet nodig blabla' maar we weten zelf wel beter wat nodig is en wat niet!

Nou nog maar minder dan een maandje wachten en je hebt ze :D

Ik liep vandaag eventjes rond zonder beha en wierp ff een blik in de spiegel, :18: ik schrok er gewoon van! Zo bizar nog! Ik had ze alleen nog maar gezien op de foto's die mn vriend gemaakt had! haha is toch wel even wat anders. Ondertussen durf ik ze ook wel aan te raken, dus ik ga vooruit ;)

K heb het gevoel of ze iets groter zijn dan vorige week. K weet niet of dat kan hoor, misschien is het mn verbeelding. Ik vind de maat nu wel aardig goed, maar ja we zien het wel allemaal.

Straks nog even foto's maken en hopen dat die striemen snel weg zijn want het ziet er niet uit :26:

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenny!

Hahaha, schrikken in de spiegel, ik zie het helemaal voor me :154:

Jee, dat je zonder bh kan rond lopen! Als ik 'm ff uitdoe om te smeren dan doet het al pijn!

Ik begrijp nu pas goed hoeveel steun zo'n ding geeft, nooit eerder bij stil gestaan, nieuwe ervaring rijker hahaha!

Wanneer ga jij weer werken? Ik denk dat ik donderdag weer aan de slag ga, 1 dagje en dan lekker een lang weekend of toch niet!? Mijn rechterborst doet nog een beetje pijn, ze voelen ook nog gespannen aan. Jij hebt ze onder de spier dus kan me wel voorstellen dat je het iets rustiger aan moet doen. Wat slik jij om de 4 uur, paracetamol met codeine?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Nou ja rondlopen... zo wil ik het niet noemen ;) ik schuifel voorzichtig ergens naartoe en zorg dat er niets binnen een straal van twee meter bij me in de buurt komt!

Ik slik geen codeine paracetamol, maar normale en inderdaad om de vier uur. Als ik niet veel doe vergeet ik ze weleens te nemen, maar een half uurtje later maak ik een beweging en dan neem ik ze toch maar in :)

Volgende week ga ik dinsdag en donderdag weer aan de slag. Ik doe momenteel gelukkig geen zwaar werk dus dat scheelt :) Ik kijk het gewoon even aan.

Hoe gaat het met jou buiten de ene stekende borst? Doe je nog niet te veel? En slik jij nog pijnstillers of vind je dat niet meer nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Heb net eens goed moeten lachen hoor met je laatste foto met die smiley! :152: Heel grappig, zie wel uit naar nieuwe recentere foto's, zeker nu ik lees dat ze nog groter zijn geworden! Ben heel benieuwd, ze zijn vast al weer veel veranderd!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gereageerd op je post in me eigen topic, maar hier ook nog maar ff :)

Haha net als Eefje moest ik er ook om lachen! Nice pic :P mooi figuur heb je! Als die boobs straks genezen zijn ben je vast een stoot! Je leest inderdaad wel vaker dat ze later groter worden, betekent dat ze aan het indalen zijn en hun uiteindelijke vorm beginnen te krijgen. Positief! Ben ook heel benieuwd naar nieuwe foto's :):)

Je bent nu 8 dagen po, kan je dan nog niet normaal lopen en alleen maar 'schuivelen' (HAHA)? Het is de bedoeling dat ikzelf op mijn 12e dag po weer ga werken, licht werk dan wel, maar begin steeds meer te twijfelen of dat wel wijsheid is... Ach anders meld ik me gewoon ziek hoor, ze mogen al blij zijn dat ik mijn vakantiedagen opoffer en niet vraag naar ziektewet..

Oh ik begrijp echt dat je er af en toe nog van kan schrikken! Zal ook vast niet de laatste keer zijn. Je bent toch al jaren je kleine boobs gewend en dan zie je ineens iets heel anders in de spiegel. Al hoor je aan de andere kant dat het weer snel went.. hmm... Als je je pijnstillers niet neemt, merk je dan dat je nog pijn hebt? Die dual plane is dus toch killing!

Liefs, Boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jen,

Ik had een hele medicijnwinkel kunnen beginnen de eerste dagen na de operatie! Ik had 14 morfinepillen, 24x Naproxan, een heel pakje paracetamol 500 (moest ik 4x per dag 2 innemen) en nog 2 soort pillen. Volgens mij was 1 tegen de misselijkheid en de andere om je maag te beschermen van de misselijkheidspillen.

Ik ben maandag naar de arts geweest en ik mocht de band en de sportbh overdag al uit laten. Ik had vandaag zo'n t-shirt-bh aan waar ik de beugel uitgehaald had. Voor de zekerheid heb ik toch maar de band omgedaan (iedereen zegt toch dat het net een topje is).

Toch kan ik niet zeggen dat ik vandaag pijn-vrij ben geweest.

Nog even een tip voor Boobie87:

Als je de komende weken voelt dat je moet niezen...probeer dan alvast erachter te komen hoe je het niezen kunt voorkomen (niet in het licht kijken en je neus dichthouden enzo). Als je niest, doet dat namelijk heeeeeeeele erge pijn!

Hmm.....toch had ik nog wel een maatje meer gewild. Heb jij dat ook niet Jen? Tja, bij mij zijn ze gekrompen...en bij jou gegroeid :152:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marjolein

he Jennifer

Hoe is het er nu mee? hier gaat het prima!! heb eigenlijk niet zo veel last meer alleen met het tillen van mijn kleine voel ik de hechtingen maar verder niet echt pijn. het is zo snel gegaan allemaal. vrijdag had ik nog heel erg veel last er van en kon ik nog niet zo veel maar zaterdag ging het al stukken beter en dat is eigenlijk de hele week zo blijven gaan iedere dag een beetje. afgelopen dinsdag voor het eerst de hele dag alleen geweest met de kinderen. ging goed maar was helemaal gesloopt tegen de avond! vooral tussen 4 en 6 is zwaar want dan heeft de baby zijn huiluurtje en wil die niks alleen maar bij mama zijn! is trouwens een gekke ervaring om hem tegen mijn borst te hebben liggen! maar wel een leuke!

ik kan me alweer zelf aankleden gelukkig en de truitjes gaan gewoon over mijn hoofd. alleen met uitdoen is dat nog wel eens lastig. gelukkig helpt mijn man me daar dan bij. het is echt een lieverd hoor wat die al allemaal voor mij gedaan heeft!

ook het stofzuigen doe ik weer. wel op een vreemde manier en het duurt heel lang. ik ga met mijn hele lijf heen en weer hihi. doe het niet te vaak hoor heb het nu pas twee keer gedaan. al met al is het me redelijk mee gevallen alleen die eerste week was ee hel! zou wel heel erg blij zijn als de zes weken voorbij zijn hoor. dat ze wat zachter zijn en wat meer natuurlijk ogen. nu zijn het echte nepperds! maar dat komt vast wel goed daar moeten we maar op vertrouwen.

zaterdag moet ik de hechtingen er uit laten halen. vind ik toch wel een beetje eng hoor. heb nog nooit hechtingen laten verwijderen ik heb met alles wat ik heb gehad oplosbare gehad. ben wel blij als ze er uit zijn want ze trekken nogal.

hoop dat het met jou ook snel beter zal gaan.

ohw vergeet ik helemaal.... heb je foto's bekeken en ze zien er mooi uit hoor! ga er lekker van genieten van het shoppen straks en maak er een mooie zomer van!

groetjes Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey mensen! Er staan nieuwe foto's op! Ik vind ze nu een stuk mooier dan met 4 dagen PO, ze zijn inderdaad al ingedaald... jippie :D ze kijken nu in ieder geval niet meer zo naar boven :rolleyes: beterrrr!

@Boobie87: ik kan wel al lopen hoor haha alleen zonder beha schuifel ik! Vind het echt zo raar om dat ding uit te hebben, het gevoel is echt onbeschrijfelijk raar, maar toch ook wel lekker! Zeker als mn vriend dan mn rug masseert waar die beha/band heeft gezeten... zalig is dat! En ja met 12 dagen al werken, ik weet het nog niet. Ik heb niet veel pijn meer en vergeet snel dat ik bepaalde dingen niet kan. En als je teveel doet, tja dan doet het pijn. Maar inderdaad, kijk het gewoon aan en anders meldt je je gewoon ziek, no problemo :D

@Nicci: hmm ik had ook wel zo'n anti misselijkheidspil gewild :) ik was echt de eerste 2 dagen nog af en toe kots misselijk, heel hinderlijk. Wel raar dat jij de beha en band al af mag overdag. Lijkt me best wel eng, dus ik geloof best dat je die band toch maar om houdt. Dat ding went ook echt super snel, had echt verwacht dat het een vreselijk onding zou zijn, maar ik vind het best meevallen! (alhoewel ik m nog wel 4 weken om moet... :22:)

En je had groter gewild? Haha zo grappig! In het begin is iedereen doodsbang dat ze te groot worden en achteraf hadden ze groter gemogen.. ben benieuwd of dat bij mij straks ook het geval is :D Maar kijk gewoon nog ff intensief naar de 'voor' foto, dan ben je weer snel tevreden ;)

@Marjolein: hoe laat moet jij zaterdag voor je hechtingen? Ik moet dan namelijk ook! Lijkt me echt grappig als we elkaar daar tegen het lijf zouden lopen! :D Ik zal ook wel blij zijn als die dingen eruit zijn. Lekker gaan smeren met anti litteken creme!

Maar kijk wel uit dat je niet te veel doet he? :) Volgens mij ben jij ook zo'n bezige bij in huis, net als ik. Mn vriend loopt constant te mopperen dat ik iets niet mag doen enzo, best frustrerend vind ik het. Maar het lijkt me ook wel onmogelijk om je kindje niet op te kunnen tillen en te knuffelen, zeker met huiluurtje!

Gisteren gaf een vriend van me me een stevige knuffel.... AUW! Haha jezus! Hij was het eventjes vergeten... is niet zo prettig! Maar dankzij mn keiharde gil zal ie het niet nog eens vergeten denk ik zo!

Oh en ik had vandaag visite over de vloer en niemand zag het! En daar ben ik echt blij om :D Die beha en band doen hun werk goed!

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.