Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Moniqueje, ik heb geen idee of ik dat ook krijg? Is dat niet standaard dan? Nouja, denk maar zo: het is voor een goed doel toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy! Ik ga ook zeker voor de grootste optie! :) Maar jemig een D... dat klinkt zooo onrealistisch, maar k denk dat er wel aan zou kunnen wennen! :3: Welke maat had jij gewild dan?

Een D.. voor de bv dan.. nu wil k toch meer richting een E.. :P

Heb nu 80D, voor de bv 75b.. Wil als ik ga wisselen op zn minst 500 erin.. :blush: Al zullen ze dan mss niet meer natuurlijk uitzien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

tjaa die band - is wel standaard als je ze achter de spier krijg, en ik denk ook dual plane

ik had toen een oplossing gewonden(advies van assistente van ACCZ) - erst je sportbh aan dan een strake tshirt of topje dan pas de band - ziet veel fijner!!! het was toen echt een opluchting!!

Hoi Jennifer, nog een mand en je heb ze... he. :rolleyes: . super leuk!!, en dr van Onselen is echt en super leuke pc....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

@Poppy, k zou ook niet weten of ze er dan nog natuurlijk uitzien of niet. Die van jou vind ik nu echt super mooi! dat meen ik echt, k zou echt blij zijn als die van mij daar op gaan lijken :)

En bedankt voor de tip Honorata! Ga ik ook wel doen op die manier! Idd nog een maand (en 3 dagen), ben nu al zenuwachtig joh! K had eigenlijk over een paar dagen ook gekund, maar kwam niet zo goed uit. Toch best jammer want dan was ik er lekker vanaf geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

En weer twijfel ik over de cc's! K had net besloten voor de 375 cc te gaan ipv 350 maar ik ben nu weer bang dat het te groot wordt :blush:GEK word ik ervan!:P

Ik weet dat ik mn pc moet vertrouwen, maar ik zou graag jullie wijze raad willen :) Ik ben 1.78, ong 62 kilo, ik heb een kleine B en ik wil een volle c...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jennifer

als je naar een volle C wilt denk ik dat je met 350 wel goed zit vanaf een B.

Ik ga van 75AA met 375/350 al naar een volle C.(wel trouwens met medium profile)

wat een twijfel he.... ik zit er ook zo mee!!! :rolleyes:

succes met je beslissing!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Ja als je ze achter de spier hebt krijg je ook die band net wat Honorata zegt, ik heb zelf een hemdje onder de bh en dan pas de bh en band aandoen maar hoe Honorata het zegt kan ook. Je moet voor je zelf even kijken wat t fijnst is. Ik zelf heb wel super last van mijn rug door de bh of de band een van de 2. maar goed t is overleven zullen we maar zeggen.

groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

@ Kiala: ik bel denk nog maar eens een keer naar de kliniek voor de zekerheid :rolleyes: wat een gepeins en wat een luxeprobleem eigenlijk! Jij ook veeeeeel succes met de twijfel! :)

@ Moniqueje: ooit deed ik een keer een absurd strak corset aan voor de grap, letterlijk adembenemend haha! Wat hadden vrouwen het vroeger zwaar om constant zo'n strak ding aan te hebben. Gelukkig dan maar dat het voor jou tijdelijk is :)

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi jennifer,

gefeliciteerd met je datum. Ik zag dat je ook bij accz geholpen word.

voor mij is het nu bijna 7 wkn geleden dat ik door van onselen geholpen ben.

een hele lieve pc en assistentes.

En ja het doet een paar dagen flink pijn maar daarna is het genieten hoor :35:

Ik heb zelf op de dag van operatie nog besloten om een maatje groter te doen, dit omdat ik na het consult twijfelde.

Ik heb er geen spijt van.

succes.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Trinitykids,

Dat het genieten is erna kan ik me goed voorstellen :D Ik vind ze bij het ACCZ ook echt super vriendelijk, echt heel fijn!

Zou ik jouw ww mogen? K ben wel benieuwd naar jouw foto's :)

En ik ben niet bang voor de pijn! Kom maar op :104: ik heb het er echt voor over (zeg ik nu, maar hoor me straks eens klagen waarschijnlijk haha!)

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kiala: ik bel denk nog maar eens een keer naar de kliniek voor de zekerheid :rolleyes: wat een gepeins en wat een luxeprobleem eigenlijk! Jij ook veeeeeel succes met de twijfel! :)

@ Moniqueje: ooit deed ik een keer een absurd strak corset aan voor de grap, letterlijk adembenemend haha! Wat hadden vrouwen het vroeger zwaar om constant zo'n strak ding aan te hebben. Gelukkig dan maar dat het voor jou tijdelijk is :)

Liefs jen

Hoi Jennifer,

O ja precies zoals in die films dat ze met de voeten in de rug duwde om t strakker te trekken, verschrikkelijk zeg ik zal blij zijn als ik hier vanaf ben.

groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

lees jullie verhalen en ben zelf ook heel benieuwd! Ik wordt volgende week maandag 29 maart geopereerd door dokter van onselen.

Ik krijg 380 of 385 achter de spier cereform. Ik ben nu wel zenuwachtig, want het komt steeds dichter bij!

Mag ik misschien van jullie foto s zien die het ook bij dokter van onselen hebben gedaan en ook ongeveer evenveel cc hebben als ik? ik ben bang dat het toch ietsje te groot wordt... ik heb nu 75 c maar wel Úitgezakt en leeg zeg maar, door mijn zwangerschap en borstvoeding.

graag reactie :rolleyes:

Liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Jeannie,

Dat schiet al lekker op zeg! Ik kan goed begrijpen dat je al zenuwachtig wordt, ben het nu al! Maar wel gezonde spanningen toch? Ik hoop dat er iemand is met foto's die ongeveer hetzelfde heeft

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jennifer!

thnxx voor je reactie:-)

Ik ben vandaag naar de kliniek in zevenaar geweest om het resterende bedrag te batelen. Ik reed er heen samen met mijn vriend en kreeg alweer de kriebels in mn buik hahaha heb nu ook meegekregen wat ik wel en niet mag, bv 6 uur van te voren niet eten en geen piercings in en bodylotion op... Het is nu echt definitief... nog ong. 8 dagen te gaan! :5: Jij 19 april zie ik. Ja en zo krijgen we ze allemaal hahaha wel leuk dat je op het forum verhalen kunt lezen.

Dag dames!

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI dames,

Ja begint al op te schieten, Jennifer ik zie dat je of 375 of 380 krijgt wat voor een lengte krijg jij dan? Ik heb modurate high profile 380cc, ik had als advie 335cc gehad maar als ik groter wouw kwam er meteen 45cc bij

daarom snap ik die 5 cc niet snap je wat ik bedoel? Je heb low, modurate en Long geloof ik en dat gaat dam om de lengte van de prothese. Kijk maar es op de sit van cereform, of misschien heb je daar al een op gekeken.

liefs, moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer twijfel ik over de cc's! K had net besloten voor de 375 cc te gaan ipv 350 maar ik ben nu weer bang dat het te groot wordt :blush:GEK word ik ervan!:P

Ik weet dat ik mn pc moet vertrouwen, maar ik zou graag jullie wijze raad willen :) Ik ben 1.78, ong 62 kilo, ik heb een kleine B en ik wil een volle c...

hoi jennifer

heel herkenbaar, dat eeuwige getwijfel.... je denkt dat je het zeker weet, je bent er klaar voor, en een uur later ben je al weer aan het twijfelen, idd om gek van te worden.

wijze raad is door ons gewoon niet te geven (vraag me ook wel s af of alle pc's dit wel zo goed kunnen). je lijkt me iets smaller gebouwd als ik, ik ben 1,77, 68 kg. ik heb 395 gekregen, maar dan wel anatomisch, niet te vergelijken met de jouwe. ik twijfelde tussen 395 en 440, door de pc geadviseerd. het verschil tussen 375 en 350 is heel erg klein, dus dat het met 375 cc ineens te groot wordt lijkt me sterk als dat met 350 ook niet het geval zou zijn.

met mijn ervaring net achter de rug zou ik toch voor de 375 gaan :) omdat dit voorkomt dat je na je bv daar over blijft piekeren, want, of je nu wil of niet, het blijft in je achterhoofd zitten.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Jen,

En zoals ze ook zeggen de grote went snel is bij mij ook en ben ook blij dat ik wat groter heb gedaan. ik denk als ik 335cc had gedaan het resultaat me was tegen gevallen en nu ben ik er super blij mee.

greetzzz Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Meiden,

Bedankt, jullie hebben gelijk! Het is inderdaad niet een heel erg groot verschil en de grootte went misschien ook wel snel, ook al kan ik me dat nu echt niet voorstellen haha

Ik sta nu wel achter m'n beslissing voor 375 cc en ik ga niet meer twijfelen! :) Ik heb ook zeker geen zin om na de bv te piekeren en spijt te hebben dat ik niet voor de grotere optie heb gekozen.

K heb trouwens vannacht gedroomd dat ik niet door m'n pc, maar door een jonge stagiair geopereerd moest worden en dat ik er gillend vandoor ging haha (maar verder ben ik niet zenuwachtig hoor :144: :rolleyes:)

Liefs, Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jen,

Haha, wat een grappige droom. Deze heb ik gelukkig nog niet gehad! Ik krijg al wel de kriebels als ik op tv die ziekenhuis programma's zie; "Trauma centrum" en dat soort dingen. Mja, die dromen zullen bij mij ook wel komen. Al helemaal als ik dit weekend alleen zit omdat mijn vriend een weekend weg gaat <_< ...pfff geen afleiding :139:

Heb je je medicijnen al? Ik heb toevallig vanmiddag vitamine C gehaald. Bij de DA drogist (ik weet niet of jij die ook een in de buurt hebt) zijn ze in de aanbieding; 2 buisjes bruistabletten voor 5 euro. Dan heb je 40 tabletten in totaal.

Arnicadruppels waren helaas op, maar deze ga ik morgen even halen. Deze waren daar 5,80 voor 20ml. Ik denk dat ik dan zo'n 4 of 5 flesjes moet hebben.....of denkt iemand daar anders over?

Heb vandaag ook een sportbh besteld via Bonprix. Deze waren nu in de aanbieding voor 8,90 euro. Er komt dan nog wel verzendkosten bij, maar misschien vind je ook nog wel andere leuke dingen op de site zodat je maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen.

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! :blush:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jennifer,

Ik heb me vandaag ook op de bonprix een bh 75 d voor 5,90!! en een kei leuke badpak zo een wat achter bikini en voor een badpak lijkt in slangen print. ben benieuw hoe ze staan ze hebben er idd leuke lingerie voor een mooie prijs, enig nadeel is wel dat er vaak dingen uitverkocht zijn.

@ nicci, Je moet wel op letten dat je echt een stevige sport bh koopt die je goede steun geeft vaak hoor ik van de dames die in belgie worden geopereerd dat ze bij de Wekamp de tri action sport bh kopen deze geeft super veel steun.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje en Nicole!

Bedankt voor de goede tips :) Ik ga straks direct naar de DA om voorraden in te slaan haha oja en langs de tuinen voor amandelolie en collageendrankjes (jammie :S) Wat een voorbereidingen zeg...

Bonprix klinkt wel erg goed: leuk én goedkoop. Ideaal dus! :D Straks ook maar ffies kijken daar.

Haha Nicole, geen traumacentrum ofzo kijken hoor! Echt, als je er op let dan zie je straks alleen maar programma's over medische blunders en dergelijke. Net als dat je vlak voor je vakantie programma's ziet over vliegtuigcrashes met geen overlevenden enzo... heel vervelend ;) En jammer dat je geen afleiding hebt dit weekend, gewoon veel op dit forum zitten joh, dan vliegt de tijd haha

En Moniqueje, super leuk dat je nu allemaal bh's, badpakken/bikini's/trikini's kan gaan kopen :D Hoe gaat het met de pijn? Al iets minder?

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jen,

sorry voor late reactie, heb het nogal druk gehad en vandaag toch wel veel pijn gehad aan mijn rechter borst bovenkant. Heb accz gebeld en ass. vermoed dat ik of in mijn slaap een foute beweging heb gemaakt of door t masseren maar kan geen kwaad is alleen vervelend. het tippische ving ik alleen dat als ik mijn bovenband af doe ik geen pijn heb en doe ik hem om heb ik wel pijn maar ik mag de band niet af. Ik zie het maar zo maandag 4 weken po nog 2 te gaan en dan ben ik van dat rotding af eindelijk een normale bh en weer leuke kleding aan, draag nu alleen pakken en blouse met jasjes, blouses kun je makklijk aan doen of vestjes met rits is ook een goede tip.

Ga nu maar weer masseren tot schrijfs

dikke knuf,

Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ha Moniqueje,

Dus het kan een spier zijn die je verrekt hebt in je slaap oid en die nu pijn doet omdat die band erop drukt? Ik kan me voorstellen dat je die band dan liever afdoet, maar nog 2 weekjes en dan is het zover! :) Nog effies volhouden dus! Haha dan mag je je ook weer normaal kleden, lijkt me ook wel fijn want alleen blousejes dragen zou ik ook maar zat worden! En hoe gaat voor de rest met jou? Beginnen ze al te dalen en is de zwelling al weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi jen,

Ja ze zijn al mooi aan t zakken, strax ga ik echt proberen een album te maken. en zwelling is ook al goed weg aan t trekken pijn heb ik vandaag gelukkig niet enige wat ik aan mijn linker borst heb is onder een soort van plooi maar dat zit helemaal aan de onderkant dus hoop dat naar gelang het geneest dit weg trekt, het zal zijn dat de pc heeft gelet op het fijt dat bij mij een plooi hoger was als de andere en dat hij dit iets heeft aan gepast dat het verschil niet zo groot zal zijn.

qua cc zie ik dat we ongeveer gelijk ik heb 380 cc.

Ik zou als ik jou was wel wat katoene hemden aanschaffen voor eronder scheelt echt met het snijden van de bh in je rug.

kuffels Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.