Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Hey Jen,

Zoo he, dat is weer lang geleden! :blush:

Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest...heb het nogal druk gehad met solliciteren enz! Moet per 1 juni eruit :angry:

Maar hoe is het nu met jou? Je bent nu toch 4,5 week? Tja...die band vond ik ook niet fijn, maar gelukkig hoefde ik hm alleen de eerste 2 weken dag en nacht om...en daarna alleen maar snachts. Ik draag dus al weer 3 weken gewone bh's (zonder beugel) en zonder dat stomme ding! en ik moet zeggen....ik merk niks qua pijn of qua vervorming hoor! Maarja, iedere kliniek geeft een ander advies en heeft een andere methode!

3 weken geleden ben ik dus naar de chirurg geweest. Ik had van tevoren een gewone zwarte bh gekocht bij de c&a, maat 75C en daar had ik de beugel uitgehaald. De chirurg zei dus dat ik die bh gewoon overdag aan mocht (gelukkig!).

Gisteren dacht ik: "goh, ik zal eens naar de Hunkermoller gaan, want mijn tepelhof komt er een beetje onder uit...dus volgens mij is 75C een beetje te klein".

Dus ikke mooi naar de winkelmedewerkster toe...alles uitgelegd en gemeten. Ik moest zoiezo een 70 hebben! Vervolgens een 70C en een 70D gepakt om te passen. 70C was veel te klein, dus paste ik de 70D. De winkelbediende vond hm nog veel te klein en gaf me een 75D. De omtrek was te wijd, dus zei ze "Ik haal even de volgende maat". Toen kwam ze ineens terug met een 70E!!!!!

Ik riep haar terug en zei "Na D komt toch DD"? Maar scheinbaar bestaat dat niet meer en is E nu hetzelfde als DD :unsure: Raar he!

Dus ik liep naar binnen met een 75C en liep naar buiten met een 70E! :blush::152:

Ik dacht al dat mijn bh ietsjes te klein was :152:

Weet jij al welke maat je precies hebt gekregen?

Groetjes,

Nicole

P.s. Ik zal vanavond of morgen even nieuwe foto's online zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hahaha binnen een half uurtje van een 75C naar een 70E!!! Wow! Ik ga ook maar eens naar de Hunkemoller om me te laten meten haha :152:

k vind het niet gek dan dat je dacht dat je beha's iets te klein waren haha

Ik vroeg me al af of je nog leefde ;) Lukt het solliciteren een beetje? Komt het door die klote crisis dat je weg moet? Had ik vorig jaar :146:

Beter voor jou dat je na 2 weken dat ding alleen nog maar 's nachts om hoefde! Lijkt me heerlijk om dat ding niet meer om te hoeven en om niet meer van die brede beha bandjes te hoeven verstoppen (wat bijna onmogelijk is <_<) T is zeker wel lekker om gewone beha's aan te hebben? En zolang je maar geen beugelbeha's draagt zal het wel goed zijn! Het blijft idd gek dat de éne pc dit zegt en de ander dat maarja, ze zullen het wel weten en we luisteren maar braaf :)

Ben echt super benieuwd naar je foto's! Zeker ook wel enorm veel verschil met de eerste paar foto's? Echt grappig om te zien vind ik dat :) K ga even kijken of je ze er al op hebt gezet!

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Ben je nieuwe foto's eens gaan bekijken, en wat zien ze er grooot uit in je roze topje zonder bh!!!! Wow, zul je echt wel heel blij mee zijn hé!

Ja, hier is het fantastisch weer, bij jou blijkbaar niet, je zit onder de mist las ik. Wat jammer, maar misschien zal het morgen bij jou ook goed zijn! Dan kun je ook gaan pronken met je mooie boobies!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Eefje!

Op die foto zien ze er wel groter uit dan dat ze zijn hoor haha :) ik schrik er zelf ook steeds van! ;) En kon ik ze maar een beetje showen... helaas moet ik die beha + band nog 1 week en 2 dagen aan :( en door dat platdrukkende ding is het nog NIEMAND opgevallen, aan de ene kant vind ik dat toch wel een b'tje jammer!

Bij jou in België is het zeker super lekker weer? Morgen wordt het hier wel ipv 15 graden, 21 graden! JEEEH :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, nog maar 1 weekje en 2 dagen, dat is zo voorbij meid! Nog effe geduld, wat is dat toch steeds moeilijk hé haha, je tijd om te pronken komt er zo aan! En zonder die sportbh en band zullen ze 't heus wel opmerken!

Ja, hier was het vandaag al rond de 20 °, maar 't mag nog wel ietsje meer zijn vind ik! Maargoed, 't is al beter dan enkele dagen terug! En toch lekker zonnig, dus mag niet klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Hihi kan het me niet voorstellen dat je boobs bijna ''niet'' zichtbaar zijn.

Ze lijken zo groot :blush:

Nog maar een week en 1 dag en show your boobs :3:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Pff kan niet wachten haha! :) Maar ik heb nog steeds geen bh's gekocht dus daar moet ik toch ff een middagje aan wijden, anders zit ik straks alsnog met die sportbeha :P Dan laat ik me ook meteen maar opmeten, want toen ik bh's ging passen, klopte er geen zak van!

Gisteren ging ik met al mijn verzamelde moed naar de schoonfamilie om van mn bv te vertellen, overtroeft mijn schoonzus me met het bericht dat ze zwanger is! :124: Jaaa... dan kom ik met het nieuws dat ik tieten heb gekregen, lekker boeiend dan haha

wel ontzettend gelachen met mn vriend toen ze begon over dat haar tieten nu al bijna een hele cupmaat gegroeid zijn hahaha :12: en hoe moeilijk ze nu al op haar buik kon slapen, de aansteller! k ging helemaal stuk! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi heb je eigenlijk de moed komt er weer iemand die zo nodig zwanger moet zijn!

Haha nee supper leuk voor haar!

O werd je niet rood?

Die van jou zijn wel 3 cupmaten gegroeid hihi :1bouncingboobs:

Komt wel goed meid, jammer dat je nu nog een keer moed moet gaan verzamelen...

Ja dat zou ik ook doen!

Ik kan ook niet wachten om na mn bv eindelijk te weten welke maat ik heb

Ivm mijn kippenborstje weet ik het nooit :blush:

Op naar de leuke bhs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

ik heb met aandacht jullie berichten gelezen

ik ben zelf 7 mei geopereerd .. voor de 2e keer!!!

maar het blijft allemaal spannend ...

toen ik 11 jaar geleden voor het eerst ging kwam ik van een kleine b cup

er is toen 300cc in gegaan en had ik een mooie d

na verloop van tijd verander je lichaam .. je word zwaarder enzo en val weer af

en ik vond dat mijn borsten wel wat slapper werden ... achter af bleek dat ze lek waren

maar dat kon na 11 jaar en kon ook geen kwaad werd er gezegt

nu zit er 520 cc in en word het dus een e cup ... voor mij niet zoon heel groot verschil natuurlijk

ze zijn voller geworden

wat ik wel is dat mijn rechterborst strakker staat dan mijn linker .. die hang meer

heb ook het gevoel dat mijn rechterborst strakker gehecht is om dat de huid bij de hechting ook strakker staat

hebben jullie dit ook

gr daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Daan!

Gefeliciteerd met je (weer) vernieuwde boobs! Ook al kan het dan geen kwaad dat lekken, het lijkt me ook geen prettig idee! Wat hebben ze de eerste keer precies gedaan? Welke methode enzo?

En tegenwoordig heb je gelukkig protheses die niet kunnen lekken, scheelt weer! :)

Ik heb hetzelfde als wat jij net beschrijft, behalve dat met die hechtingen dan. Mijn linkerborst is al een stuk verder gezakt dan mijn rechter. T is niet alleen goed te zien maar ook zeker wel goed te voelen! Rechts bovenaan is ie gewoon nog iets boller dan links. Maar dat gaat weer over hoor, zeggen ze. En jij bent pas 7 mei geopereerd dus ze zijn nog lang niet gezakt!

K vraag me af wanneer ze nou echt klaar zijn met dalen. Ik heb ergens gelezen dat het 3 maanden ofzo duurt? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zeiden toen dat ze ze tussen mijn borstspier hadden gezet ... bleek dus dat ze er gewoon voor zaten

dus nu zijn ze ook weer voor de spier geplaats .. en dat bevalt me prima

idd bij mij staat de rechter ook wat boller aan de bovenkant ... je ziet bij mijn litteken ook echt dat de huis straks

is en een deukje .. en links is tie ook al veel slapper

ja dat lekken is geen prettig idee nee ... maar goed ik ben blij dat ik geopereerd ben anders had ik het nooit geweten

ik heb de silliconen me gekregen en je zie ook echt dat ze slapper zijn

wat betreft het verschil nu in de borsten ik hoop echt dat dat over gaat ... ik heb geen idee hoe lang het duurt .. ook al heb ik het al een keer mee gemaakt

het is toch weer nieuw

gr daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Gisteren ben ik helemaal blij naar het winkelcentrum in mn buurt gegaan voor nieuwe beha's! De laatste keer dat ik die geshopt had was zo'n 2 jaar geleden (een heleboel tegelijkertijd, ben je er ook weer lekker vanaf :blush: ) Dus k had er echt zin in! Geen schaamtegevoelens in het pashokje meer, YEAH! :145:

Ik zag allemaal leuke beha's bij de V&D dus ik griste een aantal 75C's en 75D's uit het rek en begon te passen. Ze zaten voor geen meter! Gelukkig schoot een V&D vrouw te hulp en blijkbaar heb ik mezelf niet goed opgemeten thuis. Volgens haar (en personeel van de Hunkemoller én de Bonnie B... ff checken uiteraard), heb ik 70E :18:

Heel apart, want zo groot lijken ze in mijn ogen echt niet! Maarre... het is wel een idee waar ik aan kan, en wil, wennen :3: (ookal verschillen de maten natuurlijk ongeveer per beha <_<)

Dus Nicci als je dit leest, zal het je bekend voorkomen haha

Trouwens, sloopt iedereen gewoon de beugels uit jullie bh's na de bv? Want bh's zonder beugels bestaan bijna niet, geloof ik. Toen ik er om vroeg, probeerde de verkoopster me een sportbeha aan te smeren... ja dááág! :P En anders krijg je van die granny dingen: glimmend, nude en met kant :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha het zijn zeker net lompe veiligheidsbeugels af en toe!

Ik hoop trouwens wel dat er tips gaan volgen... :) K vind het zo zonde om die beugels uit die bh's te slopen, maar misschien kan het niet anders! Als ik maar wel iets anders aan kan trekken als de 6 weken om zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Leuk hé nieuwe bh's shoppen, en ook al 70 E, nee maar! :126: Maar waarom zou je die beugels slopen, binnenkort ben je 6 weken en kun je ze toch aan met beugels, ik had er geen last van in ieder geval! En voor de 6 weken kun je toch nog gewoon je sportbh aan, is toch niet lang meer?!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Eefje!

Je hebt helemaal gelijk! Ik belde net voor de zekerheid even naar de kliniek. Ik had die nazorg paperassen namelijk niet bij de hand waar het in stond, en ze zeiden dat je na 6 weken gewoon beugelbeha's aan mag! :) Gelukkig maar want ik dacht dat het langer niet zou mogen! Dus nog maar één weekendje en dan kan ik ze eindelijk vrijlaten hihi :1bouncingboobs:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer!

Dit is nu de 3de poging hoop dat het nu wel lukt...

was daarstraks iets mis met de site ofzoiets...

Dankjewel voor je berichtje, had daarstraks natuurlijk al een heel verhaal neergetypt jeetje was ik wel in een praatbui , ging over mijn ontwaken op de operatietafel hahaha ( was missschien ook wel te langdradig dus maargoed...)

Ik zie dat jij al meer dan een maand verder bent ondertussen.

Hoe voel je je nu? Nog last van één of ander kwaaltje?

ben wel benieuwd naar je foto's , zou ik ze ook mogen zien? Vind allesinds al een hele mooie profielfoto !!

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Het is me gelukt! Heb 3 nieuwe setjes gekocht gisteren. Ben er 3 (DRIE!!!) uur mee bezig geweest, maar het was het waard. De eerste die ik kocht van een Sapph setje in 75E (blijkbaar valt die klein) en 2 andere bij Hunkemoller. Dussss vandaag lekker de stad in met wat vrienden in mn nieuwe Sapph beha en een beetje gelet op de mannen die we passeerden... veel keken naar mn voorgevel joh! Echt raar toch wel haha! Maar ook wel grappig

@ Robijn!

Haha vervelend is dat! Dan zou ik ook geen zin meer hebben om alles opnieuw neer te zetten! K kijk zo jouw topic wel even om jouw vorderingen te lezen :) Ben benieuwd hoe je het ervaart allemaal!

Ik ben ondertussen bijna 6 weken (nog 2 daagjes) en ik heb he-le-maal nergens last meer van. Nu moet ik zeggen dat ik al heel snel pijnvrij was. T was kort maar krachtig ;) Vooral mn linkertiet heb ik echt bijna niet gevoeld!

Ik stuur je zo mijn ww via pb. Heb jij al foto's? Want dan wil ik die ook wel zien hoor! :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh leuk ga ik dadelijk eens piepen!

Kan ook niet wachten om leuke lingerie te kunnen kopen, maar zal toch nog maar ff geduld hebben .

Heb wel al (en dat was voor mijn BV) een bikini gekocht omdat ik hem zooo mooi vond57.gif en er niet zoveel van waren 66.gif . Heb hem in een C-tje genomen 5.gif ( nu nog hopen dat het gaat passen haha) Is wel een modelletje waar je wat marge hebt. Dus maak me daar geen zorgen om.

Heb ondertussen 3 foto's gemaakt gisteren , ben nog ingetaped ( buiten mijn tepels) dus veel kun je daar nog niet van maken he, en voor de BV hebben ze nog foto's gemaakt in de kliniek maar die zouden ze mij nog doorsturen. Heb vandaag geprobeerd deze op de pc te zetten maar is me niet gelukt. Is met de GSM van mijn man , wat een ingewikkelde toestand ( moet je bijna voor gestudeerd hebben, of ik ben zo ontzettend lomp 75.gif )

komt gauw xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Vandaag is mijn Bevrijdingsdag! :43: Mijn boobs zijn eindelijk, na 6 weken, weer VRIJ!!! :1bouncingboobs: Eigenlijk heb ik gisteren al heel de dag een normale beha gedragen, maar vandaag mag het officieel! Wat zijn die weken voorbij gevlogen, niet normaal meer.

Toch moet ik zeggen dat ik gisteravond erg blij was toen ik die oude vertrouwde sportbeha weer aan had gedaan en die band weer lekker strak had bevestigd :rolleyes:

K heb echt het gevoel dat het veel te snel is ofzo. Ook als ik me omhoog probeer te hijsen, dan voelt het zo raar! Is dat normaal? Gaat dat nog weg of moet je daar gewoon aan wennen? :unsure:

En ehm gaat de behoefte om ze steeds aan te raken en erin te prikken nog weg? Hahaha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, GEFELICITEERD!!!! Wat een opluchting, nu je eindelijk weer je normale kleding en mooie bh's kan dragen! Ik snap ook heeel goed dat je vind dat de tijd is gevlogen, voor mij is het aanstaande vrijdag ookal 2 weken geleden. Alsof ik 2x knipper met m'n ogen en het is al zover, vreemd he! Las ergens dat je al mooie setjes hebt gekocht, wat leuk! Ik wil foto's ;)

Voelen ze al helemaal je eigen? Is dat gekke dove gevoel bij jou snel weggegaan en zijn ze al soepel en zacht? Ik voel zelf wel elke dag een kleine verbetering qua zachtheid maar ze zijn nog wel helemaal doof aan de zij en onderkant.

Wel begrijpelijk hoor dat die band en sportbh nog zo vertrouwd voelen, ik snap ook dat je een beetje denkt te moeten afbouwen daarmee ofzo. Overdag gewone bh en dan 'snachts toch maar de sportbh weer aan. Ach, went vanzelf denk ik...

Lekker genieten van je overwinning :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je vrije boobs hihi :blush:

Voelen ze al helemaal als jezelf?

Heb toch een hele kleine vraag, Als je springt of mm andere dingen doet bewegen ze dan mee? :blush:

Geniet er van meid!

XX liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.