Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Dank u, dank u :109:

Gelukkig maar dat die weken voorbij vliegen he? :) Vooral de eerste 2 zijn vervelend, aangezien je nog niet zoveel kunt en zoveel hulp moet vragen. Alhoewel ik dat tegenwoordig nog steeds (te) vaak doe bij hele vervelende klusjes :159:

Het rare 'dove' en koude gevoel aan de onderkant is er nog, maar ja die zenuwen moeten herstellen en dat duurt wel even. Wel vind ik ze ondertussen al erg soepel en zacht aanvoelen en helemaal van mezelf al! Ben er echt zooo blij mee! :123:

Ik vind ze alleen best klein nog hoor.... haha best triest omdat ik me zoveel zorgen maakte voor de bv en ik op dit moment een bh in maat 70E draag... maar toch! :106: Ze lijken helemaal niet zo groot!

Oh en als je springt, beweegt het lekker mee! Toevallig vroeg mn vriend dat vanmorgen hihi! Het bounct lekker en als je de één heen en weer schudt, beweegt de ander ook. En wat ik ook allemaal getest heb, is het liggen. Als ik op mn zij ga liggen dan doen ze hetzelfde als wat ze voor de bv deden, alleen verdwijnt er niet één :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dat heb ik nu dus ook, lig ik op mn zij is de andere zo goed als verdwenen :blush:

Wat ik trouwens ook heb als ik op mn rug lig :angry:

Ben heel blij dat ze lekker mee bewegen, kan niet wachten tot ik dat echt goed kan voelen hihi.

Jee meid niet groot? Ze zien er lekker vol uit hoor!

Maar voor jezelf is het altijd anders :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jen,

Ja is effe geleden he, gefeliciteerd met jouw BEVRIJDINGSDAG :143: . Klopt wel ja dag je er stiekem toch nog aan voelt of knijpt heb ik ook en ook dat soms een wat harder aanvoelt als de ander, als of die spieren zich even aanspannen een zelfde gevoel als je harde buiken hebt als je zwanger bent.Trekt vanzelf weer weg.

Verder durf ik wel nog niet op mijn buik te liggen jij wel?

Het ziet er wel mooi uit, van Onselen is echt een kunstenaar he.

Heb mij beugel ook uit dus mooie boobs en mooie tanden, ben helemaal heppie, laat donderdag wel nog een stras steentje op mijn tand zetten bij de otho kost daar 25,-- en een meiske daar heb hem er al 10 jaar op zitten dus vind ik niet duur.

Zo nu gaa ik lekkerrr onder de zonnebank, want t weer daar word je nu niet bruin van. :119:

liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje,

Dat is zeker al lang geleden zeg! Goed om te lezen dat alles naar wens is en goed met je gaat! Jemig... je bent alweer 3 maanden PO! Wat gaat t snel he? :) Gefeliciteerd met de verlossing van de beugel trouwens! :75:

Ben blij dat je zegt dat het gevoel bij het aanspannen van de spieren wel weer wegtrekt, want het is iedere keer weer een raar gevoel! Niet pijnlijk, maar gewoon vaag! :huh: Mijn rechter borst is van boven trouwens nog steeds ietsjes boller omdat die nog niet volledig gedaald is. Ben ook wel benieuwd wanneer dat zover is.

Ik heb op mn buik onder de zonnebank gelegen, en dat ging eigenlijk beter dan verwacht. Maar erop slapen lijkt me niet zo prettig, vond ik toch al nooit dus dat is voor mij geen gemis :)

Heb je nog nieuwere foto's?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

helleuw miss meer dan 6 wken po!!!

eindelijk je echte bh aan...lijkt me heerlijk!

opzich zit die sportbh best comfy,tis alleen zo jammer dat je echt van die rare vorm tieten heb als je een gewoon truitje aanhebt...tenminste daar irriteer ik me aan dan he..!!

ik ga volgende wk denk ik s ff kijken voor bh's als ik dan al durf te passen,want dat zit er nu echt niet in!

met hoeveel wken had jij nwe bh's gekocht,of had je die al in huis voor je bv??

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ik durfde pas na drie weken ofzo bh's te passen! En kopen durfde ik al helemaal niet, k was veel te bang dat ze nog groter of kleiner zouden worden en dat ik er niets meer aan zou hebben.

En ja die sportbeha zorgt er niet echt voor dat het allemaal mooi zit in een truitje, maar ik mis m wel! Vannacht ook lekker weer dat ding aangetrokken, ookal hoeft het niet meer. Mn vriend begon meteen te mopperen want hij heeft het nog meer gehad dan ik met dat lompe ding haha :rolleyes:

Heb je jezelf al gemeten? Waar zit je nu denk zo ongeveer op? Maar ik zou als ik jou was ook nog lang niets kopen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

neeeee ik heb nog niet gemeten....help s ff..hoe doe ik dat..ben echt een leek hoor met dit soort dingen!! :blush:

kan ik me wel iets bij voorstellen...t mopperen van je vriend...die van mij doet dat nu al.. :wacko:

de mijne moppert al als ie de hond moet uitlaten...heb net ff besloten dat ik vanavond maar weer t eten klaar maak anders wordt t niet gezellig vanavond denk ik zo...whahaha....mannen..

maar goed als je me ff uit de brand kan helpen met dat meten ben ik je erg dankbaar!!

toedelssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ha Kim,

Dat meten is een beetje een gok hoor! Haha ik kwam ermee op 75C/D uit, terwijl het 70E moet zijn... Maar goed, je neemt een meetlint en meet eerst de onderwijdte op. Dus net onder je boobs, het meetlint moet redelijk strak zitten. En vervolgens meet je het breedste punt van je boobs. Dit zijn je tepels of net daarboven. En hier moet het meetlint losjes zitten. Succes! Ben benieuwd waar je op uit komt!

En heb je nog gekookt voor je vriend? Haha die mannen ook, de zeikerds! Ik weet nog dat ik de tweede week vroeg of ie wilde stofzuigen... één en al gezucht en gesteun! Later kwam ik naar beneden, staat ie met een theedoek om zn hoofd 'i want to break free' te zingen tijdens het stofzuigen :154:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke thnx...ga ik als ik naar bed ga ff meten...laat t je morgen weten!!

ja heb maar ff simpel macaroni gemaakt..hij moest alleen zelf de kaas ff schaven maar dat was niet zo'n probleem...hihi

liefde van de man gaat door de maag he...whahaha

ja je moet ze soms ff een duwtje in de goede richting geven en dan gaan ze inneens als een trein..whoehoeoeoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Dat is zeker al lang geleden zeg! Goed om te lezen dat alles naar wens is en goed met je gaat! Jemig... je bent alweer 3 maanden PO! Wat gaat t snel he? :) Gefeliciteerd met de verlossing van de beugel trouwens! :75:

Ben blij dat je zegt dat het gevoel bij het aanspannen van de spieren wel weer wegtrekt, want het is iedere keer weer een raar gevoel! Niet pijnlijk, maar gewoon vaag! :huh: Mijn rechter borst is van boven trouwens nog steeds ietsjes boller omdat die nog niet volledig gedaald is. Ben ook wel benieuwd wanneer dat zover is.

Ik heb op mn buik onder de zonnebank gelegen, en dat ging eigenlijk beter dan verwacht. Maar erop slapen lijkt me niet zo prettig, vond ik toch al nooit dus dat is voor mij geen gemis :)

Heb je nog nieuwere foto's?

Liefs!

Hoi Jen,

Het gaat hier goed, Lekker weer vandaag he jammer dat ik het zo druk had mijn zoon deed vandaag zijn vormsel en ik moest binnen nog vanallles poetsen, morgen maar buiten genieten van t weer stijkplank buiten topje en korte broek aan. Combineren we het nutige met t aan gename.

Heb nog geen nieuwe foto's gemaakt.

tot schrijfs,

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.