Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Ik woon vlakbij, en het scheelt dat het tussen Arnhem en Duitsland in de ochtend niet druk is. Het meeste verkeer trekt namelijk naar Arnhem toe. Het deel in Duitsland vond ik ook goed te rijden. Denk niet dat je voor dat stuk veel file hoeft te verwachten.

Fijn dat je trouwens een huispak hebt gekocht!

Wel lekker toch.. een dagje dat je alleen je tanden hoeft te poetsen en je haar te kammen... :4: Zonder make up de deur uit.. hoppa in je trainingspak :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey meiden bedankt voor de support!

We hebben een kamer geboekt in een boerderij/hotel vlakbij. Ook al zijn er misschien niet veel files, het slaapt toch wat prettiger en ik kan niet zo goed functioneren onder zware stress :P dus daar gaan we morgen tegen de avond naartoe...

Ik heb nu al moeite om dat huispak uit te trekken, my god wat zitten ze lekker :D lekker straks als een slonsje rondstrompelen haha

En Shadow, een E hoeft voor mij ook niet hoor! Dat zal ook echt niet passen bij mn lichaam. Jij krijgt inderdaad ongeveer hetzelfde als wat ik ga krijgen :)

Heel het huis is al gedaan, tuin is bijgewerkt, alle boodschappen zijn al in huis.. ik ben er klaar voor! bring it on :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jen,

Je wilt geen E, ik heb 380 en had 75 A ik heb nu 75 E en jij krijgt maar 5cc minder denk wel dat je daar tegen aan gaat zitten. maar moet zeggen dat ik het helemaal niet als een E uit vind zien ik begon die vrouw bij de hunkemoller ook uit telachen ik dcht ze maakt een grap dat kan niet.

Maar ze passen perfect bij mijn lichaam en das t belangrijkste. Ik had trouwens in de bh 95 C ben benieuwd welke jij krijgt hij is zwart met een rits en de band erbij. En ik vond dat zo raar want ik heb een omtrek van 75. Maar goed jij veeeeel suc 6 en we willen alles horen als je terug bent.

Liefs, Moniqueje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou idd Moniqueje, mijn oma vroeg wat ik voor maat had, dus ik zeg net dat ik een 75D heb, zegt ze 'neee dat kan nooit! dat is geen D'. <_< Jawel.. het lijkt eerder een C'tje, maar de D cup zit anders wel helemaal vol hahaa. Het oogt misschien kleiner. En als je een E krijgt, maakt dat toch ook niet zoveel uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Maar het idee... van een E! Jemig dat is wel echt erg groot. Ik denk iets te groot naar mijn smaak. Ik zeg morgen denk nog maar een keertje dat ik echt rond de C wil uitkomen :blush: Een D kan ik nog wel handelen :) Naja we zien het allemaal wel!

Het voelt echt raar nu het zo dichtbij komt! Vanmiddag nog even brunchen ergens met familie en daarna gaan we rustig aan spullen pakken en naar Aalten rijden.

Ik denk dat ik vanmiddag/vanavond nog wel even een berichtje plaats met zenuwen, spanningen en stress erin :D

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het idee... van een E! Jemig dat is wel echt erg groot. Ik denk iets te groot naar mijn smaak. Ik zeg morgen denk nog maar een keertje dat ik echt rond de C wil uitkomen :blush: Een D kan ik nog wel handelen :) Naja we zien het allemaal wel!

Het voelt echt raar nu het zo dichtbij komt! Vanmiddag nog even brunchen ergens met familie en daarna gaan we rustig aan spullen pakken en naar Aalten rijden.

Ik denk dat ik vanmiddag/vanavond nog wel even een berichtje plaats met zenuwen, spanningen en stress erin :D

liefs jen

hey jennifer

heel veel suc6 morgen

en hoop dat je je zondag nog een beetje rustig kan rondt komen

ik ben wel heel benieuwd wat er uit komt zelf krijg ik ook 380 cc maar ik wou een grote C kleine D zelf heb ik dan een lege B dus ben benieuwd of het een E wordt want dan gaat er bij mij toch wel wat cc af

nogmaals suc6

Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Jennifer!

Heel veel succes morgen! Heb net even uitgebreid je topic gelezen. Ik heb zelf 310 cc voor de spier gekregen afgelopen vrijdag. Had een 75B, maar zit nu al (2 dagen na bv) op 70 D. Je moet het aantal cc's nemen wat voor jou het beste voelt. Bij iedereen pakt het anders uit. Je moet gewoon in jezelf en in je pc geloven. Die kunnen het toch het beste inschatten!!

Succes en je zal zien dat het allemaal best meevalt :)

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

heel veel succes morgen en ik hoop dat jou herstel goed verloopt en je de mooiste borsten krijgt die je je kunt wensen!

Ik zie dat jij Cereform anatomisch 375 krijgt! Ik heb zelf Cereform rond 350 cc dual plane en ben van een 75A naar een 75 D gegaan, al ben ik pas 6 dagen PO en zullen mijn borsten waarschijnlijk nog slinken. Ik verwacht minimaal op een volle C uit te komen.

Je zegt dat je nu een lege B hebt. Wat ik mij afvraag is wat nu een lege B is...je meet je cup door je romp en borstomvang op te meten. Op internet heb je sites waar je dat in kan voeren. Ik had eerst een 'romp'omvang haha van 75 cm en een borstomvang van 85 cm, dat is een 75 A/AA...Ik heb altijd gedacht dat ik een B/C cup had tot ik het echt ging opmeten. Wanneer je echter naar mij foto's van voor de operatie zou kijken, vind ik dat mijn borsten meer op een B cup lijken, maar dat waren ze niet.

Oja, bedankt H&M dat ik al die jaren heb gedacht dat ik een 75 C had, hahahaha....die paste ik namelijk met mijn 75 A cup!

Ik denk dat jij minimaal op een D uit gaat komen en wanneer je idd. een B cup hebt kom je waarschijnlijk zelfs op een E uit. Ik lees dat je het liever bescheiden wilt houden en niet meer dan een C cup wilt. Zo dacht ik ook bij mijn eerste BV, de arts adviseerde mij toen tussen de 300 en 325 CC. Ik heb toen gekozen voor een 285 CC, omdat ik bang was dat ze te groot zouden uitvallen...Met 285 CC kwam ik toen ook al uit op een volle C kleine D cup. Achteraf had ik ze toch iets groter gewild. Nu ben ik tot nu toe zeer tevreden met mijn 350 cc.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

heel veel succes morgen en ik hoop dat jou herstel goed verloopt en je de mooiste borsten krijgt die je je kunt wensen!

Ik zie dat jij Cereform anatomisch 375 krijgt! Ik heb zelf Cereform rond 350 cc dual plane en ben van een 75A naar een 75 D gegaan, al ben ik pas 6 dagen PO en zullen mijn borsten waarschijnlijk nog slinken. Ik verwacht minimaal op een volle C uit te komen.

Je zegt dat je nu een lege B hebt. Wat ik mij afvraag is wat nu een lege B is...je meet je cup door je romp en borstomvang op te meten. Op internet heb je sites waar je dat in kan voeren. Ik had eerst een 'romp'omvang haha van 75 cm en een borstomvang van 85 cm, dat is een 75 A/AA...Ik heb altijd gedacht dat ik een B/C cup had tot ik het echt ging opmeten. Wanneer je echter naar mij foto's van voor de operatie zou kijken, vind ik dat mijn borsten meer op een B cup lijken, maar dat waren ze niet.

Oja, bedankt H&M dat ik al die jaren heb gedacht dat ik een 75 C had, hahahaha....die paste ik namelijk met mijn 75 A cup!

Ik denk dat jij minimaal op een D uit gaat komen en wanneer je idd. een B cup hebt kom je waarschijnlijk zelfs op een E uit. Ik lees dat je het liever bescheiden wilt houden en niet meer dan een C cup wilt. Zo dacht ik ook bij mijn eerste BV, de arts adviseerde mij toen tussen de 300 en 325 CC. Ik heb toen gekozen voor een 285 CC, omdat ik bang was dat ze te groot zouden uitvallen...Met 285 CC kwam ik toen ook al uit op een volle C kleine D cup. Achteraf had ik ze toch iets groter gewild. Nu ben ik tot nu toe zeer tevreden met mijn 350 cc.

Groetjes,

Yasmin

hey Yasmin een lege b is een kleine B die een beetje hangen

ik ben niet zo goed met al die moeilijke woorden en afkortingen en zo

vandaar dat ik het zelf een lege B noemde

en ik ga wel kijken wat het wordt ben wel heel benieuwd grote borsten vind ik zelf wel mooi zal alleen niet echt goed wten of dat staat ben namelijk niet echt groot 1.57 en weeg 53 kilo dus hoop dat het allemaal beetje bij elkaar gaat passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca,

ik snap het....wow je bent 1.57 m en krijgt 380cc!! Dat wordt ENORM MOOI :) De wat kleinere vrouw met grote borsten vind ik persoonlijk zeer sexy....Kleine vrouwen zijn vaker ook ''geschikter' voor erotische fotografie, hahaha, maar dat terzijde...Ik ben zelf 1.70 m en weeg 59 kg, maar ik ken een meisje die ong. net zo lang als jij is, zij heeft 330 cc gekregen en het staat haar super! Zij is van 0 (geen borsten) naar een C cup gegaan met die 330 cc.

Succes met alles,

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Yasmin,

Ik heb een kleine B, geen lege. Ik pas net geen 75A beha maar B is weer net iets te groot... ideaal dus (not) :) Ik ben 1.78 ofzo en 58 kilo en ik denk dat een volle C helemaal goed zal zijn, maar net als wat Blonde Dollie zegt: ik vertrouw maar op mn pc! Ik zeg wel nog even dat ik toch echt niet veel te groot wil, en dan laat ik het voor de rest aan hem over... heerlijk, hoef ik me eindelijk niet meer druk te maken over verkeerde beslissingen enzo :D

Net even ergens gebruncht, wel even lekker om er niet constant aan te denken. Alhoewel ik wel van iedere vrouw in de zaal (en enkele vadsige mannen) de cupmaat heb zitten raden :D

Over een half uurtje gaan we vertrekken, super spannend! Nog voor de 37e en laatste keer kijken of ik alles wel heb enzo :P

Ladies, bedankt voor de aanmoedigingen/geruststellingen/support! Jullie horen snel hoe het allemaal is gegaan. Hopelijk is het een positief verhaal ;)

Ben wel een beetje bang hoor

Doeiiii :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

De cupmaat raden van vadsige mannen! :45:

Veel succes morgen! Zie uit naar je verslagje, en ben heel benieuwd waar je uiteindelijk op uit zult komen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marjolein

he Jennifer

Moergen is de groete dag!!Whoehoei!!! Ik heb er zo'n zin in. Ben helemaal niet zenuwachtig gelukkig. Dat zal vast vannacht wel komen. Lekker hoor dat je een hotelletje hebt geboekt hoef je inderdaad niet druk te maken over files enzo. Helaas kan dat bij mij niet in verband met de kinderen. Die moet ik eerst nog helemaal startklaar maken voor school en voor mijn zus die komt oppassen. Vind het niet zo erg hoor want zo zie ik hun ook nog even en kunnen we de dag redelijk normaal beginnen. Denk dat ik om 8 uur weg ga moet er om 11 uur zijn. Wel kut dat ik in de auto niks kan drinken of eten. Ja nog een uurtje een beetje water en dan is het toch echt over...

Ben jij al zenuwachtig? Hoe laat ben je eigenlijk aan de beurt? Trouwens ik kreeg de brief thuis en daar stond in dat ik ook dr. Kruppa(?) heb. Jij toch ook.. Ik zie het allemaal wel hij zal er vast verstand van hebben. Het enigste waar ik zenuwachtig voor ben is hoe lang het herstel duurt. Wanneer ik weer kan autorijden en voor mijn kindjes kan zorgen en dat soort dingen. Ik ben ook niet bang voor de pijn gelukkig. Heb 4 maanden terug een keizersnee gehad en 4 jaar terug een gewone bevalling gehad dus pijn kan ik wel aan (misschien valt het wel hardstikke tegen).

Nou ik ga zo ook maar eens even mijn tas inpakken en alles klaarzetten voor de grote dag. Alvast heel veel succes en misschien zie ik je nog wel. Succes

Groetjes Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

hahaha..ja grappig is dat he, dat als je een borstvergroting overweegt je ineens op iedereens borsten gaat letten....zelf op die van vadsige mannen!!

Ik ben het eens met Blondedollie, gewoon op je PC vertrouwen! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht en dat alles voorspoedig verloopt morgen! Kijk uit naar je operatieverslag!

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi jen,

heel veel succes morgen meis.

ik wilde van een lege d (hangend) naar een volle d en heb nu een E. Heb er totaal geen spijt van want het past precies bij mijn lichaam.

Ik heb ook op het laatste moment tegen edwin gezegd kijk maar of het past en of het kan en of het mooi is :152:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca,

ik snap het....wow je bent 1.57 m en krijgt 380cc!! Dat wordt ENORM MOOI :) De wat kleinere vrouw met grote borsten vind ik persoonlijk zeer sexy....Kleine vrouwen zijn vaker ook ''geschikter' voor erotische fotografie, hahaha, maar dat terzijde...Ik ben zelf 1.70 m en weeg 59 kg, maar ik ken een meisje die ong. net zo lang als jij is, zij heeft 330 cc gekregen en het staat haar super! Zij is van 0 (geen borsten) naar een C cup gegaan met die 330 cc.

Succes met alles,

Groetjes,

Yasmin

hey Yasmin

jah ik hoop dat het mooi wordt nu moet alleen nog ff aan mijn buikje denken die is sins ik het weet dat ik het mag laten doen een beetje bijgekomen maar dat komt wel goed

en je gaat zekers op mensen haar borsten letten of foto's van borsten maar ik denk dat dat komt omdat iedereen het zo graag wil en dan gaat kijken van is die mooi of is die echt of niet en zal dat straks gaan opvallen

en de andere tween meiden heel veel suc6 morgen

en het wordt vast heel mooi

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasmin,

Ik heb nog geen kind gehad en heb er helemaal geen verstand van hoor hahaha, maar ik las laatst ergens op dit forum dat iemand zei dat je niet zo snel na een bevalling een BV moest laten doen? Maar dat kan dus wel? Want ik zie dat het dus een maand of 4 geleden is dat je bevallen bent... ben wel nieuwsgierig naar eigenlijk!

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,

ik heb niet vier maanden geleden een kind gehad, hahaha, wel bijna 8 jaar geleden...je bedoelt Marjolein, die heeft 4 maanden geleden een keizersnede gehad en krijgt nu een BV.

Tja, bij mijn eerste BV was mijn zoontje 1,5....De enige reden die ik kan bedenken om niet heel snel na een bevalling een BV te doen is als je bijvoorbeeld nog borstvoeding geeft of ontstoken borsten hebt. Jullie weten misschien wel van mijn problemen aan mijn linkerborst. Toen ik borstvoeding gaf, dus voor mijn eerste BV, was mijn linkerborst ontstoken, de tepels deden zo zeer dat ik moest stoppen met de borstvoeding. Dezelfde borst heeft mij later nog veel problemen gegeven ondanks dat ik na het stoppen met de borstvoeding meer dan een jaar heb gewacht met mijn BV.

Of er een relatie is weet ik niet en ik zal het ook nooit weten. Wanneer het misgaat en er complicaties zijn sta je er meestal wel ALLEEN voor. Bewijzen kun je niets....je zit zelf met de ellende. Gelukkig gaat het in de meeste gevallen gewoon goed!

Wonderbaarlijk lichaam hebben we, dat we zulke vreemde objecten in ons lichaam kunnen opnemen zonder al te veel problemen.

Maar verder kan ik niets bedenken waarom je niet een paar maanden na je bevalling een BV zou kunnen doen.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jen,

Veel suc6 meis het gaat helemaal goedkomen hoor gewoon je wensen duidelijk aan de pc door geven ik zou eerst 335cc krijgen maar wilde zelf op t laatst toch wat meer cc en ik heb er geen spijt van wat ondanks de E cup zou je dit niet zeggen dat t een E is, dus ook al is je maat goter t lijkt kleiner, komt misschien omdat t silliconen borsten zijn??

Veel liefs en suc6 Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha! Dat had ik ook! Dat ik de hele tijd naar andere vrouwen keek om te kijken wat nou een leuke maat was. Zeker toen ik voormezelf vastgesteld had dat ik een C wou. Toen ging ik raden wie er nou een C had en wie een D en DD enzo. Vooral met Carnaval :141:

Jennifer:

Heeeel veel succes morgen! Laat je niet zenuwachtig maken en zorg dat alles duidelijk uitgelegd wordt van tevoren! (dat had ik namelijk niet en dat zorgt toch wel voor een beetje paniek!).

Ik hoop dat je vanacht geen rare dromen meer krijgt en dat je net zo lekker slaapt als ik vorige week deed! Ik sliep namelijk al toen mijn hoofd het kussen raakte :106:

Ik zal aan je denken morgen en wacht op je verslag.

Succes :119:

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.