Ga naar inhoud

jennifer : 19 april 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast jennifer_whatever

Aanbevolen berichten

Gast marjolein

hoi Jennifer

Ik zat een beetje rond te kijken op internet over dokter van Onselen en borstvergrotingen in het algemeen en ik zag dat jij ook 19 april wordt geholpen! Ik heb dan ook mijn afspraak staan bij dr. Van Onselen!! Hoe toevallig.

Ik ben 25 jaar, getrouwd, twee kinderen, eentje van 4 en een van 3 maanden. Ik heb altijd al van een borstvergroting gedroomd. heb nooit veel gehad (eigenlijk niks). heb bij mijn tweede borstvoeding gegeven maar daar zijn mijn borsten niet leger of slapper van geworden.... Ik draag bh-maat 75A/AA maar dat is eigenlijk voor de sier, heb niet echt iets nodig voor ondersteuning ofzo. Ik was zo blij toen ik zwanger was en daarna toen ik stuwing had dat ik mijn bh's niet meer paste! Ik bleef in de spiegel kijken hihi.

Jeetje wat voelt dit fijn om het alleen al te typen waar ik altijd zo mee gezeten heb. Ik heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad omdat ik me er erg ongemakkelijk bij voelde. Wel met mijn man natuurlijk maar verder niet.

Ik vind het best spannend allemaal en weet ook niet zo goed wat ik er van moet verwachten. Ben benieuwd hoe lang ik uit de running ben wat betreft de verzorging van mijn kindjes... Die van 4 heeft niet veel hulp nodig maar die kleine natuurlijk wel. Is gelukkig nog niet zo zwaar. Mijn man is in ieder geval de hele week vrij en verder kan hij 's ochtends mijn dochter klaar maken voor school dus hoef ik alleen mijn zoon te doen. dat lukt denk ik wel?

Ik ben benieuwd hoe jullie het allemaal ervaren en hoe zenuwachtig jullie zijn. ik heb in ieder geval al nachtmerries er over.

nou een heel verhaal maar het lucht wel op!

groetjes Marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marjolein,

ik heb afgelope maandag een borstvergroting gehad bij dokter van onselen. 385 cc is het geworden achter de spier. Ik vond de mensen super vriendelijk allemaal, en ze stelde je echt op je gemak! heel fijn! ik hbe nu nog best veel pijn... mijn borsten zijn warm en opgezwollen. de eerste 2 nachten waren het ergst! maar het is echt doorbijten. ik heb zelf een zoontje van 2,5. verzorgen kan ik hem niet.../nauwelijks. mn vriend werkt minder.. maar is toch een uurtje of 4 weg op een dag. soms moet ik dus mn ventje wel verschonen... das wel moeilijk en merk als ik te veel doe dat ik meer last heb van mn borsten. maar het resultaat ben ik heel blij mee. super natuurlijk ook. ik heb anatomische prothesen, maar ben zeer tevreden! over een week mogen mn hechtigen eruit! daar ben ik blij om want daar heb ik soms heel veel pijn aan! vooral een stekend gevoel. maaaaaar we doen het voor het goede doel haaha denk aan de mooie bikini s die ik straks aankan hihih\

liefs jeannie

ps ik heb ook dromen gehad over mn borsten voor ik geopereerd was... over dat ze misvormt waren enzo... hoort er vast allemaal bij hahahaah sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jen,

Al wat zenuwachtiger aan het worden?

Ik ben al over 6,5 dag aan de beurt :blink: Volgende week rond deze tijd zit ik misschien al thuis! :145:

Nog raar gedroomd de laatste tijd? :107:

Ik heb in ieder geval genoeg afleiding gehad deze week, maar helaas houd dat morgen ook al op! Ik heb de afgelopen week iedere avond huiswerk gemaakt en ben dit weekend continu bij vrienden geweest (gourmetten en stappen enzo).

Woensdag zijn mijn vriend en ik 2 jaar bij elkaar, dus dan hebben we ook een klein "feestje". Ook al weer afleiding dus. Maar vanaf donderdag......verveling. Gelukkig moet ik wel van 8.30 tot 17.15 werken op woensdag, donderdag, en vrijdag. Maar de avonden...daar die ik echt tegen op! :102:

Nou, nog even 2 korte weekjes volhouden....en dan ben jij ook al aan de beurt!

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Marjolein!

Wat leuk dat we allebei op de 19e aan de beurt zijn zeg! :D

Ik word alleen niet door van Onselen geopereerd (moet het nog ff in mn handtekening veranderen) maar door Dr. Kruppa. Ik ging voor een tweede consult langs omdat ik mezelf een beetje gek zat te maken over van alles, en toen had ik met hem een gesprek. Aan het einde van het gesprek vroeg hij of ik er bezwaar tegen had of ik door hem werd geopereerd. Nou dat had ik niet want het lijkt me ook net als van Onselen een hele bekwame, professionele man. Dus vandaar!

Wat ga jij eigenlijk krijgen voor cupmaat? En welke prothesen krijg je? Ben benieuwd :)

@Nicci

Sorry dat ik je ongeveer negeerde maar ben een beetje druk geweest. Mn lievelingsoma overleed nadat ze een paar dagen daarvoor in het ziekenhuis werd opgenomen. Dat waren om het maar ff plat te zeggen KLOTE dagen. Dus toen dacht ik natuurlijk ook niet meer zoveel aan mn bv en kwam ook niet op het forum, en dan gaat de tijd snel zeg! Nog minder dan 2 weken!

En jij... nog maar een week, jemig! Het is bijna zover! :) Gelukkig dat je veel afleiding had de afgelopen tijd. Alleen jammer van de avonden... Ik ben mn oude lievelingsserie aan het downloaden voor als ik straks niets kan 's avonds. Dat wordt non stop Buffy kijken haha! Is dat niks voor jou? Een paar series downloaden ofzo? :) En hoe gaat het trouwens met het regelen van de zaken voor je vriend?

Nou ik lees het wel weer! Heb het forum gemist ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecondoleerd met je oma

Ik heb nog niet van Dr. Kruppa gehoord, maar spannend zeg, nog iets minder als 2 weken, nu komt 't dichtbij!

Zijn je twijfels over het aantal cc's nu weg of ben je stiekem nog aan 't twijfelen?

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Excella,

Bedankt!

Ik ben (gelukkig) niet meer aan het twijfelen over het aantal cc's :) Wel begin ik nu echt heel erg zenuwachtig te worden, wat gaat het opeens snel! T is natuurlijk nooit goed want als het nog lang duurt, baal je van het wachten en nu denk ik dat het wel iets minder snel mag gaan haha! Ik moet nog zoveel doen! :blush:

Dr. Zoltan Kruppa (wat een naam he) is echt een hele aardige man. Hij is geboren in Hongarije, vandaar zn weirde naam. Ik heb uiteraard meteen maar even zn cv gegoogled en heb er vertrouwen in :D Hij nam ook wel lang de tijd en heeft echt tot in de details zn antwoorden uitgelegd. Ik kon weer gerustgesteld naar huis :)

Maar door de zenuwen snak ik naar een ciggie, wat natuurlijk niet mag!!! PFFFF :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi jennifer,

gecondoleerd meis.

lekker dat je vertrouwen hebt in de pc, ik ken hem ook niet. Ben zelf door Edwin geholpen ben er gisteren voor het laatst op controle geweest.

Ik blijf zeggen het is een super team daar.

nou lekker aftellen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Trinitykids!

Bedankt!

Ze zijn zeker super aardig daar, echt heel fijn :) Trouwens lekker ook dat je voor de laatste keer bent geweest zeg!

Ik moet zeggen dat het aftellen nu wel heel erg snel gaat zeg, scary shit.... :12:

Liefs, Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ja geloof het graag is echt aftellen nu. ik heb het zelf als heel prettig ervaren dat het heel snel kon gebeuren.

heel veel succes in ieder geval

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jen!

Bedankt voor je succeswens! :lol:

Sorry voor de late reactie!!! Ik ben ook een tijdje niet meer op het forum geweest, omdat het anders toch wel een beetje zenuwachtig maakte!

Nog gecondoleerd met je lievelings-oma! Dat is echt niet leuk om ineens mee te maken! En al helemaal niet als je zelf ook nog eens een operatie in de toekomst hebt en daar dus ook veel mee bezig bent!

Ik heb zelf mijn opa's en oma's al geruime tijd geleden kwijt geraakt. Maar toch denk je er nog wel eens aan. De laatste van die generatie stierf 9 jaar geleden! Toen ik 11 was, was ik dus al mijn opa's en oma's al kwijt! Tja....maar ik blijf er toch in geloven dat ze vast wel eens komen kijken en komen helpen. Jouw oma zal ook vast wel even komen kijken na jouw operatie :36:

Ik heb het eigenlijk nog steeds niet in de gaten dat ik morgen al ineens cupje C heb! Toch een rare gedachte! Ik heb de afgelopen weken eigenlijk een beetje vals gespeeld! Ik heb iedere keer tegen mezelf gezegt dat ik volgende week pas aan de beurt ben....maar dat heeft nu toch ook wel zn keerzijde. Ik ben dus eigenlijk helemaal niet zenuwachtig geweest, maar dat betekend dat ik dan op het laatste moment meestal paniek heb :blink:

Ik heb mezelf ook behoorlijk bezig gehouden de laatste dagen! Ik heb mn kamer opgeruimt (woon nog bij ouders thuis :blush: ) en heb gisteren mijn auto grondig gestofzuigd en gewassen.

Ik ben wel bang dat ik morgen allerlei dingen vergeet :blink: Ik heb de Dextro

(voor het suikergehalte) en de thee al klaar liggen....maar voor de rest weet ik niet wat ik mee moet nemen :unsure:

Ik heb al een nieuw huispak klaar liggen om morgen naar de kliniek aan te doen!

Ik heb de afgelopen dagen ook even een paar leuke films gedownload! Dat is weer goed tegen de verveling he :152: Ook heb ik nog wel een paar series die ik nog wel kan kijken: "Heroes seizoen 3", "90210", "Ugly Betty seizoen 4"....maar Buffy is ook wel een goed idee! Mijn zus heeft de dvd-boxen, maar ik weet niet of ik die zo makkelijk in mijn dvd-speler ga krijgen straks :blush: Ik heb nu een hele makkelijke MultiMediaSpeler! Dat is een soort externe schijf waar je via 1 kabel tussen je laptop en dat apparaat, meteen films en series en foto's op dat apparaat kan zetten. Dat apparaat heeft dan een afstandsbediening, dus dan functioneert het als een dvd-speler. Makkelijk he! :136:

Mijn examens waren niet zo goed gegaan! Ik moest 3 Engelse brieven opmaken, maar door de tijdsdruk (1,5 uur voor 3 brieven) en de BV heb ik er 2 helaas niet gehaald :wacko: Bij een brief had ik 1,5e fout te veel en bij de ander 3 fouten te veel! Helaas!

Nou ik ga nog eens even denken wat ik allemaal nog meer mee moet nemen en moet doen....en eens even bedenken wat ik om half 12 nog ga eten :131:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ha Nicci met de nieuwe c cup! (want die zul je nu wel hebben ongeveer :D)

Ik heb geduimd voor je vandaag! Ben echt benieuwd naar je verslag... Heerlijk dat het er voor jou op zit, hoef je je niet meer zo zenuwachtig te maken! En hopelijk heb je een soepel herstel met een fantastisch resultaat.

Was je nog iets vergeten om mee te nemen? Ik zou buiten de sportbeha, huispak, dextro, thee en uiteraard je vriend niets weten...

Straks lekker een serie met je MultiMediaPlayer (klinkt ideaal) aanzetten en lekker lui liggen. En laat je goed verzorgen he? :P

Waar haalde jij je huispak vandaan? Ben opzoek naar het pefecte pak maar kan het niet vinden...

En jij bent trouwens je opa's en oma's wel snel kwijtgeraakt dan... jemig! Mn oma ging opeens heel onverwachts nog veel te jong ook. Dat ze af en toe een kijkje komen nemen vind ik ook wel een fijne gedachte. Als het maar niet tijdens de operatie is haha

Jammer van je examens... 1,5 uur voor drie brieven vind ik ook wel kort hoor. Maar zei je nou dat je dat over een paar weken over moest doen? Volgende keer beter! Dan heb je ook niet de stress van de bv, scheelt ook wel een hoop. Mijn tentamens gingen niet door omdat de begrafenis precies toen was. Komt ook nog wel :)

Komt allemaal goed! Nou ik hoop straks te kunnen lezen in je verslag dat alles goed is gegaan! :D

Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Barb!

Bedankt!

Heb ook jouw topic gelezen en ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat! K kijk uit naar je verslag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Jennifer,

Heb je ook een Lady Sting bij jou in de buurt? Ik heb een zwart trainingspakje gekocht (stoffig.. met roze erin). Daar is het niet zo heel duur, meestal hebben ze nog aanbiedingen ook.

Groetjes Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jen,

Je kunt denk ik het best naar de Lady Sting gaan. Ik heb het mijne namelijk toevallig zondag op een braderie in de buurt gehaald. 3-delig pak (broek, t-shirt en vest) voor 10 euro! Ik hoef het ook maar 2 weken aan he!

Gisteren kreeg ik wel op mijn kop! Ik mocht het t-shirt niet meer aan! Ik zit nu dus mooi in mijn bh-tje met een vest erover! :mellow:

Tja.

Verder valt het allemaal wel mee! Ben vantevoren ook niet echt zenuwachtig geweest. Misschien heeft dat ook wel geholpen!

Ben je al zenuwachtig voor maandag? Hoelaat moet je eigenlijk?

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Was je niet zenuwachtig??! PFf kan het me niet voorstellen :D haha

Gelukkig zit mn weekend propvol geboekt met verjaardagen en een etentje, dus dat scheelt! Maar als ik eraan denk... krimpt mn maag samen! K geloof dat ik nog maar één keer eerder in heel mn leven zenuwachtiger ben geweest en dat was toen ik mn vriend na 5 maanden weer zou gaan zien :)

Ik heb nog geen tijd gehoord, dus ik ben wel benieuwd... Word wel een pokke eind rijden. Normaal gesproken hou ik wel van roadtrips maar niet als ik niet mag eten/drinken/roken onderweg :(

Ben ook wel benieuwd naar Marjolein, die is volgens mij niet echt heel actief op het forum, maar zei gaat ook maandag bij t ACCZ onder t mes.

En 10 euro voor zo'n pak, tja dat is niet veel! Het hoeft inderdaad geen modeshow artikel te zijn, gewoon lekker comfi :) K ga vanmiddag wel even kijken of ik wat kan scoren. Kijk ik meteen ook ff voor boxers want no way dat ik een string ga rondwandelen daar (of erna).

Groetjesss van een aardig zenuwachtig persoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marjolein

he jennifer

ik ben inderdaad niet heel actief hier (met antwoorden dan). ik lees wel heel veel mee maar ik merk dat ik er zenuwachtig van word. iedereen heeft weer andere dingen. gebruiken vitamines en arnica en moeten een sport bh kopen. ik mag geen andere bh dragen dan van het accz en heb niks gehoord over de vitamines of arnica. word er een beetje onzeker van of ik alles wel goed geregeld heb.

wat ga jij meenemen maandag? ik mijn nieuwe vest een lekkere broek en een dekentje voor in de auto. ohwja en een spuugzak voor in de auto. verder zou ik het niet weten.

ik weet inmiddels hoe laat ik moet. ik word om 11 uur verwacht!!! is el een lekkere tijd want ik moet ook zo'n end rijden en moet oppas regelen voor mijn kinderen. mijn dochter gaat gelukkig naar school dus die hoeft mijn zus alleen maar te brengen en halen. denk dat ik om 8 uur weg ga rijden. weet natuurlijk niet hoeveel files er zijn.

gelukkig heb ik ook een druk weekend dus genoeg afleiding. helaas slaap ik al een week zeer slecht tot nauwelijks. moet nu maar mee slapen met mijn zoontje als die 's ochtend naar bed gaat....

nou alvast heel veel succes en een goed herstel

groetjes marjolein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Marjolein,

Ik snap wel dat je er zenuwachtig van wordt hoor. Maar ik geloof niet dat je het veel beter kunt voorbereiden. Ik neem dan wel arnica (ook voor recente blauwe plekken) maar bij mij werkt het niet eens. Heb een hele grote blauwe plek om mn scheenbeen en die is er niet minder groot van geworden. En vitamines nam ik altijd al. Dus maak je niet gek! Komt goed! :)

Ik neem ook een spuugzak mee (jammie), een dekentje en misschien een kussentje. En ik trek mn nieuwe super lekker zittende huispak aan. Oja en ik neem ranja mee de auto in, dat mag je dan verdunnen en tot 2 uur voor de operatie drinken. En kauwgom, anders krijg ik een droge mond. Nou... dat was het wel denk ik haha :)

Ben trouwens jaloers op jouw tijd!!! Ik moet om 9 uur aanwezig zijn, en dat betekend dat ik echt heel erg vroeg weg moet in verband met de files waar ik gegarandeerd in ga komen.... :77: Volgens ANWB rij ik er 2 uur over en ik denk niet dat het slim is om door de files te gaan zitten stressen in de auto over de tijd enzo, dus dat wordt uhm 4 uur gaan rijden? Ben zo slecht in inschatten! In ieder geval heeeel erg vroeg!

Slapen is inderdaad een ramp geworden. T zou zo lekker zijn als je gewoon je hersenen op 'off' zou kunnen zetten als je in bed ligt. Geen gepieker, gedenk, gestress enzo meer maar gewoon slapen.

Maar als je s ochtends gaat slapen wordt het helemaal een ramp om s avonds in slaap te komen! Of werkt dat anders bij jou? :)

Veel succes de laatste daagjes! En misschien kom ik je daar wel tegen, lijkt me grappig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Jen,

Alvast veel sc6 he hoop dat t je meevalt en denk eraan dat je niets over je hoofd aantrekt he alles van onderuit aan trekken vat je zo niet aan kunt moet je mee w8ten tot 6 weken om zijn! Verder is t fijn om ruime vesten tedragen neem vooral geen krap vest mee als je geopereerd word.

Een meiske wat langs me lag had dat dus gedaan en je raad he al die kon daar niet meer in moest ze t open laten staan :rolleyes: Ik had gelukkig een nike vest xl mee genomen had daar helemaal geen spijt van.

Hoop voor je op een goed herstel en op naar de zomer zou ik zeggen. :1bouncingboobs:

Liefs en knuffels,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

he meiden,

tshirts die je van onder naar boven aantrekt ipv over je hoofd heen is handig.

en als het mogelijk is boek een overnachting, dat hebben wij ook gedaan net over de grens een hotelletje. geen stress van files lekker laat uit bed (ik moest er om 8h zijn) en minder last van honger gevoel :rolleyes: (ik mocht helemaal niets meer)

heel veel succes

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Goede tips! Bedankt! :D Ik heb niet echt heel veel wat ik van onder naar boven aan kan trekken, maar dat komt wel goed! En die huispakken die ik gekocht heb, hebben best ruime vesten. Dus ik hoef niet met een open vest naar huis haha dat lijkt me niks!

Voor een hotelletje ga ik ook wel even kijken, want inderdaad het zorgt voor een stuk minder stress denk ik zo! Kan je me nog een hotelletje aanraden trinitykids? :)

Vannacht gedroomd dat ik nog kleinere borsten had gekregen, en echt zo rond als schoteltjes :angry: maar ik hoefde geen drains :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jennifer,

dat dromen had ik ook even voordat ik geholpen zou worden! haha hoezo zenuwachtig? Het komt gelukkig allemaal weer goed. Ik ben nu bijna 3 weken geleden geholpen en voel me al veel beter, kan weer meer en de pijn is vele malen minder! op mn zij slapen doet soms nog wel zeer... ik probeer het wel steeds! ik moet 6 weken een bh + band om. ik ben wel blij als ik daarvan af ben! dat ik weer een normale bh aan kan. staat zoveel mooier hahaha

ik wens je heel veel succes en een goed herstel!!

liefs jeannie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

ik ben Rebecca en ben ook op consult geweest bij Dr van Onselen

daar was ik al heel zenuwachtig voor maar goed

ik heb nu een afspraak staan op 17 mei

en zelf twijfel ik eigenlijk niet echt aan de arts vond hetb alleen wel vreemt dat je pas een week van te voren te horen krijgt hoe laat je er moet zijn was dat bij jullie ook zo

en maakt Dr van Onselen mooie resultaten

hoop het wel

ik ga zelf van een kleine B :( naar als het goed is een grote C kleine D

hij wou er in ieder geval 380 cc in doen en dan half onder de spier

voor de pijn ben ik niet echt bang maar wel voor de operatie en of het wel mooi wordt

zit er wel erg mee van stel je voor straks gaat het mis en dan wou ik het zo graag

en begin nu eigenlijk ook te twijfelen of ik wel de goeie pc heb uitgekozen zo aan jullie verhallen te lezen zijn jullie wel tevreden met Dr van Onselen

en zelf heb ik ook al echt nacht merries gehad maar las dat ik niet de enige was ben ik wel weer blij mee heb alleen wel mijn vriend beetje pijn gedaan en hij slaapt dan niet echt heel goed

zegt smorgens altijd was je weer bezig zaten er de verkeerde in

maar denk dat iedereen zich daar wel druk 0om maakt toch

ojah nog ff een vraagje heeft iedereen zo contract in huis gekregen over dat afzeggen en zo

nou hoop snel wat van jullie te horen ben benieuwd

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jennifer,

Alvast heel veel succes voor maandag! Ben benieuwd op wat voor cup je uiteindelijk uit gaat komen! Dit ook omdat ons aantal cc's niet zoveel scheelt. Zelf hoop ik dat t bij mij een mooie volle c of evt een d gaat worden... Kleiner zal t zeker niet zijn, maar een e klinkt zo ontzettend groot en even bh's shoppen bij h&m wordt dan moeilijk denk ik ...Maarja, we zien wel hè.

Hoop dat je de laatste 3 nachtjes nog een beetje kan slapen, zonder al teveel nachtmerries. Ik kijk iig al uit naar je verslag.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.