Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

oooow jeetje bij parkliniek betaal je een toeslag van 750 :blink:

heb inmiddels toch maar ff een mailtje gestuurd of een second opinion mogelijk is bij parkkliniek.. zal morgen wel antwoord hebben en een afspraak hebben.. kan het toch niet uit me hoofd zetten he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nies de meiden zijn allemaal zo lief daar!!

Bijbetalen bij een wissel hoeft niet hoor.

Ik weet niet hoe groot je wil gaan maar bij 650 was het niks extras ook al staat op de site van wel.

Succes bij Nio, je ben in ieder geval in goede handen bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan zou een wissel daar 3890 euro kosten?

met kapselverwijdering trouwens 5315 :blink::blink::blink: dat vind ik wel een beetje te gek hoor...

weet je wat het is parkliniek is niet ver bij mij vandaan dus als ik er eventueel toch niks uitkomt met Diana en de pc dan is er kans dat ik er toch over na ga denken om voor een wissel bij parkkliniek te gaan... maar eerder dat ik dat geld bij elkaar heb ben ik wel 3 a 4 jaar verder... maar goed vind het wel ff belangerijk dat ik tevreden met mijn borsten ben..

mischien dat ik ook een consult bij demeyere inplan.. lees ook veel goede verhalen over hem..

tot voor nu kijk ik ff wat er uit de second opinion komt en als er inderdaad een inschattingfout is gemaakt of iets dergelijks ga ik er mee naar Diana en dan kijk ik wel wat er gebeurd ik laat het voorlopig nog niet bij zitten in ieder geval...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind nu dit op de site van Artemedis:

" De elasticiteit van het borstweefsel en van de huid kunnen onmogelijk op voorhand worden bepaald. Vandaar het belang om te werken met een testprothese. "

hij meet zelfs de borsten nog geen eens op bij ronde protheses alleen anatomisch...

klinkt een heel stuk beter dat er pas tijdens de operatie word bekeken wat er het best in kan inplaats van me tiet van te voren opmeten en maar 1 maat bestellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Second opinion Nio

ok meiden wat ik als eerst ff kwijt wil ter info: Het is bullshit dat er maar max zoveel cc inkan!! Als ik de eerste x 800 cc had gewild had dat gekunnen! Het punt is is dat het vakwerk is en dat zo'n operatie veel meer tijd kost.. Via Diana gaat het erom dat het snel snel gaat en dus zo simpel mogelijk (vandaar de lage prijs).. gewoon ff ter info dan weten jullie dat ook weer! (en ik ook helaas ik baal als een stekker als ik een tijdmachine had......)

Maar goed nu ff verder: Inderdaad bij een achter de spier plaatsing zijn de rimpels aan de binnenkant van me tiet weg!! Ik heb nog wel kans dat ze er dan nog aan de buitenkant zitten maar dat vind ik niet zo erg...

Het volgende nadeel is wel dat me borsten mee zullen bewegen tijdens het sporten als ik me borstspieren gebruik.. maar goed ik wist dit al en vind dit minder erg dan die rimpels...

Bovendien zullen over een jaar de rimpels nog erger zijn.. dus ja wat zou ik nou willen?? precies een achter de spier plaatsing!! had ik verdomme toch gelijk!

Owja wat betreft de lipofilling ik heb gevraagd of dit nou echt een oplossing is.. ja de rimpels aan de buitenkant zullen er wel minder op worden, maar die aan de binnenkant niet.. en laat dat nou precies hetgene zijn wat ik het zo erg vind!!! <_<<_< optie lipofilling 100% afgeschrapt!!

uiteindelijk ben ik toch ff wezen passen... IK WIL NU 800 CC !! :145::145::145::145: wat staat dat me mooi zeg!! dat ik nou pas een dikke E cup en niet dit wat ik nu heb!! :155: me vriend vond het te groot dus heb uiteindelijk 600 cc gepast en dat vond die wel weer ok.. maar beste lieve man: ik wil 800 cc punt !!

nou ja goed Nio heeft als advies 600 cc achter de spier gegeven.. maar ik kan altijd nog langskomen voor een extra passessie heb het maar ff hierbij laten zitten :P als ik 800 zou willen zou het zoiezo gaan dus...

maar goed ik laat het verder allemaal ff bezinken vandaag.. en ik bel morgen Diana op voor een afspraak, want ze hadden gewoon achter de spier geplaatst moeten worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh grappig.

Ik ga ook voor de 800 bij Nio.

Vind het een fijne man!

Ik wil nog een consult bij Demeyere plannen.

Maar mijn man vind het ook veelte groot

(en dan heb ik nog 200cc verzwegen :44: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eerst ff kijken of ik er met Diana uit ga komen..

Maar ik vond het consult toch wel ff heeeel anders dan in amstelveen hoor :blink::blink:

Ik heb der zeker wel driekwartier gezeten en dat terwijl de vragen over de borstvergroting zelf niet gesteld zijn (dat weet ik natuurlijk ondertussen allemaal al) Hij begon gelijk heel enthousiast: ik ga jou van alles over een borstvergroting vertellen!! ik: uuuuh ik kom voor een second opinion :44::44:

Ik zit zelf ook nog aan een second opinion bij demeyere te denken, maar daar ben ik nog niet over uit.. ff kijken of dit voldoende is.. maar dan denk ik ook weer dan weet ik weer hoe die man is.. dus nog ff nadenken

maar zoiezo ga jij voor de 800 cc!! gefeliciteerd!! :D :D

Mijn vent is bang dat ik mijn borsten nooit groot genoeg ga vinden en na die 800 cc nog groter zal willen.. maar ik heb die 800cc natuurlijk gepast en ik vond het behoorlijk huge.. ik weet wel haast zeker dat ik niet groter als dat zou willen hoor...

:wub::wub::wub: maar ik vond het zo mooi :wub::wub::wub:

maar je gaat het toch wel gewoon doen die 800? of ga je een compromis sluiten dat je 700 neemt? Als hij het nou echt zo erg vind zou ik 700 nemen, maar lager ga ik echt niet hoor! ik vond die 600 nog wat te klein voor mijn 1.80 lange lijf :36::36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onee zeker niet,

Moeder doet niet aan compromissen :44:

Wel twijfel ik zelf nog tussen de 700 en 800 maar naar mn vent luister ik zeker niet,

vals he?

En in een ziekenhuis is het idd heel anders haha.

Maar ik prik daar doorheen.

In accz staan ze met kwijlbakjes je op te wachten,

prachtig aangekleed met mooie meubilair.

Echte cappuccino en ieder heeft een mega vlotte babbel...

Als ik over complicaties begon lulden ze er compleet overheen,

garantie tot aan de deur en bij klachten werken ze met handje klap methode.

Echt ik hunker ditmaal naar een echt ziekenhuis en lomp gedoe,

voordat ik kon beginnen somde Nio de risico's voor mij al op,

oooow ik hou hier zo van!

Maar goed dit is mijn ervaring, misschien is het bij Diana wel beter?

En over de grootte daar zit wel wat in, haha

Mijnde zegt namelijk hetzelfde haha,

zei al sarcastisch en wanneer gaat mevrouw voor wissel 3...

ik heb zwijgzaam gezwegen (heb toch wat geleerd bij accz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152::152::152:

ach het is jou lichaam.. :P En trouwens als ik graag die 800 wil dan 'mag' dat heus wel hoor.. is niet zo moeilijk gelukkig..

ken het ook ergens wel begrijpen hoor is toch behoorlijk huge natuurlijk.. maar ik hou van groot dus punt :155:

Ik ben trouwens niet in het Slaz geweest hoor!! maar in parkkliniek... Ik weet dat slaz natuurlijk goedkoper is, maar parkkliniek is niet ver bij mij vandaan.. dus ja ik denk dat ik aan benzine geld die 800 euro wel weer in zou halen als ik naar het slaz zou gaan..

ben je wel naar een klachtencommisie gegaan of iets dergelijks? of heb je nou gewoon zoiets ik laat me wel gewoon ergens anders opereren omdat je je vertrouwen kwijt bent?

hahahaha heb ik toch wat geleerd bij het accz :P beetje jammer dat het een negatieve ervaring aan vooraf heeft moeten gaan dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens hem maakt het niet uit of ik een hogere coh neem.. Daar worden me tieten alleen maar harder van.. Als ze achter de spier geplaatst worden zijn me rimpels namelijk zoiezo al aan de binnenkant weg en worden ze uiteraard al harder door de spier...

En ja me linkertiet zit zoiezo vol rimpels en plooien..

Leuk als dat ding binnen 3 jaar scheurt daardoor!!

Ik ben heel benieuwd hoe diana hierop gaat reageren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sodeju 800cc ,,,.. Klinkt veel hahaha

Maar zit je dan niet met de breedte van je eigen borst, want dat meten ze allemaal op tijdens consult.. Waarom doen ze dat dan? Denk dat 800cc veel breder is dan 375cc toch?

Ben erg benieuwd wat er met diana uit gaat komen voor je, hoop het beste..

Maar waar hoop je zelf op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een prothese neemt die in je eigen borstbreedte past word de operatie een stuk makkelijker en kost dus minder tijd

Ik hoop dat ik een wissel naar onder de spier krijg! Ik heb nu bewijs dat de rimpels aan de binnenkant daardoor weg zullen gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker rimpelvrije prothese bestaan niet.. ze rimpelen allemaal wel!

maar je kan voorkomen om ze te zien door ze achter de spier te plaatsen bij niet genoeg weefsel!

alhoewel hij zei dat ik best wel weefsel had en dat klopt wel want kom van een B af...

dus ik heb wel kans dat na 10 jaar me eigen borst wat gaat hangen en je beetje double bubble krijgt...

maar jah wat liever?? na 10 jaar een lichte double bubble als je ondertussen rond die tijd toch wel gaat wisselen of met rimpels rondlopen van begin tot eind?? ik weet het wel hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke pc heeft dus weet een andere mening, zo ook over de coh's , mij is dus wel 2 aangeraden om rimpels te voorkomen.,, (?)

Maar ga je dan weer naar schiettecatte als diana akkoord gaat? Nio werkt niet voor haar toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah ik weet het ook niet hoor leonie.. ik heb wel verschillende maten protheses op de tafel gekregen en het viel me direct op dat bij de grotere volumes er veel minder/bijna geen rimpels invielen :wacko::wacko:

ik zag een prothese van ik gok 250 cc liggen en die rimpelde als de ziekte, zelfs toen die gewoon plat op tafel lag...

Ik wacht het gesprek met Diana eerst ff af voordat ik hier antwoord op geef ;) en uiteraard ook hoe de pc hier zelf op gaat reageren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.