Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

Jeetje Nies, wat een ellende!

Ik denk echt dat je gelijk hebt, bij dunne/weinig huid is dual plane toch wat aangeraden wordt...

Jammer dat je nog zo lang moet wachten; dit geeft je wel de tijd om goed voorbereid op consult te gaan, laat je niet afschepen hoor, heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje mop sterkte! Is gewoon fucking bale! Gewoon terug gaan en eisen dat ze er wat aan doen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga inderdaad goed voorbereid naar het consult , en mocht er een her operatie van komen

dan zijn de kosten voor de kliniek , uiteraard, jij staat sterk .

Je hebt het nog heel goed en duidelijk aangegeven voor de operatie , het is van de PC gewoon een inschatting- fout geweest.

Jammer dat je pas eind juni kan .... ik heb het idee dat zij zich ook goed gaan voorbereiden op dit gesprek ...

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte meid! Ik hoop dat ze snel een oplossing voor je vinden.
Raar dat ze je na zoveel vragen nog steeds het advies voor de spier hebben gegeven. Als je dat zelf al aangaf voor de operatie dan hadden ze hier rekening mee moeten houden. Echt balen. Het is duidelijk een fout van hun kant als je huid echt te dun is enzo. Ik zou zo snel mogelijk terug gaan en het door hun laten oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Caro: maar zolang ze niks zwart op wit heeft, trekt ze aan het korste eind, of niet?( al hoop ik natuurlijk van niet voor je nies )

Die artsen roepen vanalles. Maar als puntje bij paaltje komt houd iedereen mekaar een hand boven t hoofd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de lieve berichten! :)

@caro66 schiettecatte is niet vaak in amstelveen... hij is er pas 30 juni weer en anders had ik tot eind juli moeten wachten omdat hij met vakantie gaat.... dus ze zijn wel zo lief geweest om me 30 juni te laten komen ondanks hij dan een vol schema heeft...

Leonie dat is ook iets waar ik bang voor ben, maar ik ga er alles aan proberen te doen dat hier een oplossing voor komt.. zo blijf ik de komende 10 a 15 jaar niet rondlopen.. het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden!! Ik wacht tot nu ff het gesprek met schiettecatte af kijken wat hij gaat zeggen voordat ik nu kwaad ga lopen doen.. want wie weet komt hij gewoon met een goede oplossing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Nies,

Ik heb zelf achter de spier (kleine 4 jaar nu), en ik heb zelf ook een superdunne huid met totaal geen weefsel. Als ik buk heb ik hetzelfde als jij met die rimpels (ook altijd al zo geweest) Maar echt alleen maar als ik buk, want anders zie je dit echt totaal niet. Ikzelf zit er niet mee. Maargoed, ik wil maar zeggen, ook achter de spier heb je hetzelfde met die rimpels als je geen vetweefsel hebt. Ik heb de 85 % gevulde van eurosillicone high profile. Misschien ook iets om rekening mee te houden bij een her, om een zo vol mogelijke prothese te nemen?

Succes met je consult!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Hoe ontstaan doe rimpels dan? Ik lees vanalles, slappe huid, dunne huid, half volle / volle protheses , coh1/2 , voor of achter de spier....ik snap t niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nies,

Jammer om te horen seg!

Ik merkte na 2 maanden ook aan mijn linkerborst dat ik rimpelvorming aan de zijkant heb van zodra ik me buk.
Als ik gewoon rechtop sta zie je wel niets.

Ik heb dit recent naar mijn dokter gemaild, ik laat iets weten als ik respons krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ingrid K ik weet ook wel dat bij achter de spier plaatsing je ook rimpels kan krijgen... maar zal toch zeker wel minder zijn als nu.... en ik heb zeker wel vetweefsel... alleen me huid is blijkbaar erg dun.. ik kom niet van maatje AA maar van een 75 B... Ik denk zelf dat een achter de spier plaatsing dit probleem grotendeels oplost... kijk van een paar kleine rimpeltjes zal ik niet wakker liggen.. maar dit vind ik echt afschuwelijk.. je begint ze al te zien als ik ee nbeetje vooroverhang of een beetje opzij leun.. leuk als ik op het strand ff wat te drinken wel pakken of zoiets en op me buik met me armen geleund lig :blink::blink::blink:

@ leonie ik heb geen idee.. bij mij blijkbaar door men dunne huid.. ik zal het 30 juni wel horen...

@ Soetkin ook erg rot voor jou!! laat me inderdaad weten wat de pc tegen jou gezegd heeft.. lijkt me erg fijn (niet voor degene die het ook hebben) als ik weet wat voor oplossing anderen hebben gekregen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iris ik heb niks meer met Diana te maken alles gaat nu via Amstelveen.. maar ik moet zeggen als ik het niet eens ben met het gesprek ik wel ff langs Diana ga om te kijken wat zij hiervan vind.. maar goed zo ver ben ik nog niet hopelijk ben ik tevreden met het gesprek....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He nies..

Ik heb dual plane en na 4 weken( 8 april geholpen) begon ik ook rimpels te krijgen en mega deuk boven op me borst en rimpels bij het bukken aan de zijkanten Heb me der echt mega druk om gemaakt maar de pc zei dat het kwam door me dunnen huid en ik totaal geen eigen weefsel had dus ze doen der niets aan....nu ben ik zo veel weken verder en de deuk boven op me borst is bijna weg en heb bij het bukken nog maar 1 rimpeltje zitten aan de zijkanten Ben nu 10 weken po slaap nog wel met me sportbh want de eerste deuk kwam bij mij na de eerste nacht zonder bh slapen dus ben nu vergroeit aan dat ding. Probeer het wat meer tijd te geven... Misschien komt het net als bij mij gewoon goed als ze wat naar beneden komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoooo dat ziet er al veel beter uit!!!... begin nu toch wel te hopen dat het uiteindelijk bij mij ook wat minder word.. scheelt me zoiezo weer 6 weken herstellen (want vergoed of niet ik ga zo niet rond blijven lopen zoals het nu is)

me afspraak is pas over 2 weken dus dan zou ik denk ik al kennen zien of het nou erger word of minder... ik hoop na dit te zien natuurlijk het laatste...

Ik zal trouwens altijd met een sportbh aan blijven slapen.. dat deed ik voor de bv ook al ;) zo verschrikkelijk gevoel als dat dekbed langs je tepels komt BLEEEEHHH..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je nog paar weken moet wachten, maar ondertussen kan je wel zien of het nog verandert.

Heb je geen contract gekregen waarin staat, wat de kliniek wel of niet voor je doet bij eventuele complicaties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He nies..

Ik heb dual plane en na 4 weken( 8 april geholpen) begon ik ook rimpels te krijgen en mega deuk boven op me borst en rimpels bij het bukken aan de zijkanten Heb me der echt mega druk om gemaakt maar de pc zei dat het kwam door me dunnen huid en ik totaal geen eigen weefsel had dus ze doen der niets aan....nu ben ik zo veel weken verder en de deuk boven op me borst is bijna weg en heb bij het bukken nog maar 1 rimpeltje zitten aan de zijkanten Ben nu 10 weken po slaap nog wel met me sportbh want de eerste deuk kwam bij mij na de eerste nacht zonder bh slapen dus ben nu vergroeit aan dat ding. Probeer het wat meer tijd te geven... Misschien komt het net als bij mij gewoon goed als ze wat naar beneden komen...

Super om te lezen en te zien dat het bij jou ook weer goed is gekomen , geeft toch hoop !

Ik heb nu na 4 weken PO ook hele kleine deukjes aan de zijkant , als ik het masseer gaat het weg.

Maar nu ik jou verhaal zo lees geeft dit toch wat meer vertrouwen , dank je !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow caro heb jij der ook last van?? is het ook zo erg dan? ik heb ook geprobeerd een beetje deroverheen te masseren voorzichtig.. maar blijf 'mooi' op zijn plek :121:

maar laten we hopen dat het weggaat... heb nog 2 weken de tijd om te kijken wat er nu gebeurd..

@diaan ik heb vanmorgen gebeld en ik kan 30 juni tussen de operaties door terecht :blink: anders moest ik tot eind juli wachten want hij gaat op vakantie... zolang het niet zichtbaar is is het niet erg.. denk dat veel wel wat voelen als ze vooroverbukken.. maar ik voel het al als ik sta en zie het dan ook aan de binnenkant.. als ik buk is het aan de zijkanten feest.. maar dat zie je op de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat hij eraan gaat doen meid, niet pikken dit en arres maakt je vent wel effe indruk :P hoor t wel na 30 juni, en hoop dat t minder wordt. Betty boop heeft dit ook wat jij heb en zij had duel plane, dus de methode maakt denk k niet veel verschil, zij kreeg advies van andere pc er 700cc in te doen! Ipv 400 die ze nu heeft :o haar plooien zie je vlgs mij ook met rechtop staan. Ze heeft aantal topics miss heb je daar wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij zal vast wel indruk maken :154: hij is der ook niet blij mee....

ik heb al contact gezocht met betty boop dus we houden elkaar op de hoogte ;) sommige plooien zie je bij mij ook als ik rechtop sta dus ja... krijg ook te horen hoe der gesprek met demeyere ging dus ik wacht ff af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.