Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Whahaha nou mijn bevallingen staan niet op film ,

Dat wil je niet meemaken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nies.

Ik wil je alvast heel veel succes bij Dr.Schiettecatte.

Ik hoop dat er een oplossing voor je komt.

Sterkte Meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die pasprothese,ik denk dat dat bij mij dus ook gebeurd is,aangezien ik vanaf dag 1 meer last heb gehad van de ene borst,tenopzichte van de andere.

Ik had er nog naar gevraagd,wat er nou mee gebeurd was omdat ook t litteken er minder mooi uitzag etc.

Hij heeft dr geen antwoord op gegeven,hij kletste eroverheen.

Verder een fijne man hoor,haha.

Succes voor morgen,toy toy !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel iedereen!

ben best wel een beetje zenuwachtig/bang...

bang dat bij alles wat ik zeg zegt dat het niet opgelost kan worden :blink:

HOPELIJK hoef ik zelf niet vanalles op te noemen en dat hij gelijk zegt dat het niet goed is...

laat morgen wel weten wat er gezegd is! i hope good news....

Link naar reactie
Delen op andere sites

owja de rimpels aan de binnekant van me tiet zijn wat erger geworden... je ziet ze soms zelfs als ik rechtop sta... en ik voel een deuk helemaal boven me tiet komen.. soms is die ook wat zichtbaar als ik in verkeerd licht sta :blink:

aan de zijkanten als ik buk is net zo erg gebleven.. dus helaas niet weggegaan... het ergste vind ik toch echt die aan de binnenkant.. dat zie je gelijk

@soetkin ook belachelijk dat je nog niks gehoord heb!! maar is zowiezo wel beter ff op gesprek gaan.. heb het idee dat over de mail je zowiezo af word gescheept met een belachelijk antwoord..

Link naar reactie
Delen op andere sites

owja de rimpels aan de binnekant van me tiet zijn wat erger geworden... je ziet ze soms zelfs als ik rechtop sta... en ik voel een deuk helemaal boven me tiet komen.. soms is die ook wat zichtbaar als ik in verkeerd licht sta :blink:

aan de zijkanten als ik buk is net zo erg gebleven.. dus helaas niet weggegaan... het ergste vind ik toch echt die aan de binnenkant.. dat zie je gelijk

@soetkin ook belachelijk dat je nog niks gehoord heb!! maar is zowiezo wel beter ff op gesprek gaan.. heb het idee dat over de mail je zowiezo af word gescheept met een belachelijk antwoord..

Als je het zelfs ziet als je rechtstaat mogen ze je zeker niet afschepen met een flauw excuus, je hebt veel geld neergelegd voor een operatie, dan wens je natuurlijk ook wel kwaliteit!

Ik denk dat ze er inderdaad heeel goed mee opletten wat ze allemaal via mail zeggen, zodat je ze achteraf zeker nergens op kunt terugpakken met "bewijsmateriaal op papier".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss kun je het ook een beetje aandikken dat het zeer doet ,ofzo?

Succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze er inderdaad heeel goed mee opletten wat ze allemaal via mail zeggen, zodat je ze achteraf zeker nergens op kunt terugpakken met "bewijsmateriaal op papier".

om die reden ben ik er verder niet op ingegaan toen ik van de contactpersoon het antwoord via de mail kreeg dat ik een dunne huid heb en dat het daarom te zien is :blink: owja en dat het vervelend is en er niks aan gedaan kan worden YEAH RIGHT!

gelijk maar een afspraak met de chirurg himself en er verder niet op ingegaan..

hopelijk loopt jou consult in juli goed af!

ja leonie zou kunnen.. maar rimpels die zeer doen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, pijn wordt in de medische wereld heel

Serieus genomen , en niemand die jouw pijn kan voelen.... Twas maar

Een idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer te slapen Meis je kan je van alles wel in je hoofd halen maar dat heeft toch geen nut.

Wacht morgen rustig af er zal heus wel een goede oplossing komen.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou...

om het samen te vatten.. er is bij mij een max ingegaan en als ik geen rimpels had gewild had ik 200 cc moeten nemen :blink:

Bij een achter de spier plaatsing zouden de rimpels alsnog zichtbaar zijn en zou ik een grote kans hebben op een double bubble... in andere woorden ik ben niet geboren voor grote tieten en al helemaal niet zonder rimpels... :blink::blink:

voorstel: half jaar afwachten en als ik er dan nog zo erg mee zit lipofilling.. met de kans dat ik het 3x over moet doen...

owja ik kan ook een paar kilo aankomen NEVER HE

wat ik nu ga doen? morgen parkkliniek bellen voor een second opinion kijken of Nio ook hetzelfde zegt (neem ook me voorsituatie foto's mee)... moet ik dan trouwens gewoon het parkkliniek bellen en afspraak maken voor second opinion of moet dit via via ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.