Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik word een beetje gek geloof ik... Na 4 dagen po voelde ik al een plooiaan de binnenkant van me linkerborst.. Baalde hier erg maar goed het was niet zichtbaar ik kon der mee leven...

Na 4 weken po begin ik als ik op me zij lag rimpels te zien in me linkerborst.. Hierdoor heb ik op me zij slapen nog vermeden... Maar vandaag.. Eindelijk 6 weken po sta ik voor de spiegel een shirt aan te trekken gebukt voorover.. En dan krijg ik toch wat te Zien!!!! :blink: :blink: HEEL DE BUITENKANT VAN ME TIET VOL MET RIMPELS!!!!! :( :( :(

Ik vraag me nu af.. Heeft de pc niet een inschattingfout gemaakt??? Ik vond het al zo raar dat het bij mij op de spier kon.. Had een hele slappe huid vol met striae en een hele slappe b cup.. Ik had nig vlak voor de operatie gevraagd of hij echt niet beter achter de spier kon plaatsten.. Maar ik had 4 cm weefsel ofzo dus ging makkelijk... Of mischien toch grotere protheses moeten nemen of juist kleiner???

Ik voel me zo ****** nu schaam ik me alsnog voor me borsten!!!

Ik heb vanmorgen een mail naar de kliniek gestuurd maar heb nu nig geen antwoord.. Morgen maar ff bellen zowiezo ik hoop echt dat hier een oplossing voor komt.. Is toch niet normaal zo kort po en nu al zo lelijke borsten... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Omg nies, en dat zijn ook nog beste rimpels jeetje!! Ik snap nog steeds niet ze kunnen ontstaan....(?)

Echt erg na 4 weken , word dit vergoed?

Sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

och meid, jeetje ja dat zijn behoorlijke rimpels/plooivorming, en dat na 6 weken dat mag echt niet! en dit zie je meestal bij een hele dunne huid, en daarom word dan ook over het algemeen dual plane of geheel achter de spier geplaatst om dit te voorkomen.

met kleinere protheses had je het waarschijnlijk ook gehad, want dan was niet heel je borst opgevuld geweest, en had je dus ruimte gekregen in je borst, en dat is ook niet mooi. ( mits je een lift zou krijgen, maar daar zit niemand op te wachten toch?)

Ik zou hier zeker achter aan blijven gaan,als er niet word gereageerd op mail idd morgen bellen!!

sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk als je na een aantal jaren zoiets krijgt ok... Maar nu al???

Heb net een potje staan janken en me vriend heeft me nog wel getroost en gezegd dat we van de week naar de kliniek gaan.. Want ik ben allesbehalve blij met me borsten nu.. :(

Heb net ook maar deze foto's naar de kliniek gemaild en ff wachten op antwoord.. Morgen Zowieo ff bellen.. Met een voelbare plooi ken ik nog wel leven want dat heeft iedereen denk ik wel ewn beetje dat je wat voelt maar dit.... ??? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou na een aantal jaar zit je er ook niet op de wachten toch? In een bikini is het dan ook duidelijk.

Ik vind het heel erg voor je, en zou hier zeker niet mee akkoord gaan.

Heb je ook gevraagd tijdens het consult wat er evt, vergoed wordt als er zo snel rimpels optreden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje!

Ik snap dat je daarvan baalt! Nu zou je juist steeds meer moeten kunnen genieten van je nieuwe borsten!

Hoop dat ze met een goede oplossing komen!

Waarom wilde hij dan per se voor de spier? Had hij daar nog een andere reden voor behalve "dat het makkelijk zou kunnen?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg :( ik kan me goed voorstellen dat je je waardeloos voelt daardoor..

Ben zeer benieuwd met wat voor een reactie hij komt... Onbegrijpelijk.. zeker als je zelf al ziet dat je een dunne huid hebt :S

Duidelijk is in ieder geval dat dit opgelost dient te worden. Twijfel zegt wel altijd dat ze niets verplicht zijn.. nou dikke l*l drie bier.. dit slaat nergens op natuurlijk als je zo kort PO al zulke rimpels hebt.

Houd ons op de hoogte meis.. sterkte :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( Wat balen voor je! Ik kreeg ook rimpeling vrij kort na bv, 4-6 maanden of zo. Ik heb cohesief 3 op de spier en had ook een slappe B cup. Het was een verkeerde inschatting van de pc, maar de andere pc bij wie ik op consult ging stelde een groter volume in cohesief 1 voor... Daarom was er ook geen remedie, ik kon niet kleiner gaan en wilde geen lift. Onder de spier was ook geen optie ivm double bubble, plus de onderkant blijft hetzelfde. Drie jaar later ben ik (door medicijnen) vijf kilo aangekomen, en sindsdien is het veel minder zichtbaar, eigenlijk alleen als ik voorover buig aan een kant. Ik kreeg destijds geen hulp of excuus van de pc, en ik was echt woest, omdat ik dus uit mijzelf niet aan kon komen. Ik hoop dat het bij jou beter verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit als je rechtop staat? Of als je voorover bukt?

Want in datlaatste geval komt het volgens mij wel vaker voor.

Ik moet zeggen dat ik het in het begin erger had als nu, als ik voorover buk. Dus het zou kunnen dat het minder wordt als de prothese beter gezakt is of ingekapselt is. Ik zeg maar wat hoor, want ik heb er geen verklaring voor. Ik weet alleen dat ik er in het begin ook enorm van schrok, maar nu is het veel minder. Ik voel het nog wel, maar t is niet zichtbsar meer. Ben nu 6 mnd PO.

Hoop voor jou dat het ook minder wordt. Als het inderdaad aan de buitenkant zit, dan maakt het niet uit of ze dual plane of voor de spier plaatsen, aangezien de prothese op die plek in beide gevallen niet bedekt wordt door de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit als je rechtop staat? Of als je voorover bukt?

Want in datlaatste geval komt het volgens mij wel vaker voor.

Ik moet zeggen dat ik het in het begin erger had als nu, als ik voorover buk. Dus het zou kunnen dat het minder wordt als de prothese beter gezakt is of ingekapselt is. Ik zeg maar wat hoor, want ik heb er geen verklaring voor. Ik weet alleen dat ik er in het begin ook enorm van schrok, maar nu is het veel minder. Ik voel het nog wel, maar t is niet zichtbsar meer. Ben nu 6 mnd PO.

Hoop voor jou dat het ook minder wordt. Als het inderdaad aan de buitenkant zit, dan maakt het niet uit of ze dual plane of voor de spier plaatsen, aangezien de prothese op die plek in beide gevallen niet bedekt wordt door de spier.

Scheelt het met Dual niet dat de prothese als het ware wat meer onder 'spanning' komt te staan doordat een gedeelte door die spier wordt ingedrukt? Ik dacht dat de PC dat aangaf.. dat ie daardoor ook wat minder zacht is bij Dual plane?

Of zeg ik nu iets heel raars hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane en ook hoog cohesief (anatomisch)

maar dit heb ik ook als ik voor over buk...

Ook vrijwel meteen na de operatie.

Helaas begint het ook tussen mijn borsten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheelt het met Dual niet dat de prothese als het ware wat meer onder 'spanning' komt te staan doordat een gedeelte door die spier wordt ingedrukt? Ik dacht dat de PC dat aangaf.. dat ie daardoor ook wat minder zacht is bij Dual plane?

Of zeg ik nu iets heel raars hahah

Dat zou ook wel kunnen ja, het klinkt wel logisch. Maar ik weet dat rimpels bij het voorover bukken voorkomen bij zowel dual plane als voor de spier. Dus dat geeft geen garantie.

Ben inderdaad ook benieuwd naar de reactie van je pc. Ik heb eurosilicone 85% gevulde en dacht eerst dat het daardoor kwam. (Moet echt zeggen dat het veel minder is als rond de 6 weken Po). Maar bij Mentor protheses komt t ook voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze foto's zijn inderdaad van als ik voorover buk maar dan nog vind ik het niet normaal... lijkt net een half zachte balon :blink:... ik heb helaas ook rimpels als ik gewoon rechtop sta en een klein beetje opzij leun aan de binnenkant van me linkertiet... maar het lukt me niet om daar een foto van te maken... :unsure:

hij vroeg tijdens het consult zelf aan mij wat voor plaatsing ik wou.. ik schreeuwde gelijk voor de spier omdat ik graag sport.. en dat kon makkelijk zei hij.. maar vlak voor de operatie begon ik te twijfelen en heb de kliniek dus toen een mail gestuurd en de pc nog gesproken vlak voor de operatie.. hij pakte toen me vel beet en zei oow maar je hebt 4 cm dan ga je niks zien hoor... nou dus toen werd het toch voor de spier...

Ik denk niet dat dit minder gaat worden want het word alleen maar steeds erger... ben bang dat het dalijk zelfs aan de bovenkant gaat beginnen als het zo doorgaat..

en moeder hoelang ben je po dan? heb jij hier de kliniek al over gesproken?? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

o Nies wat balen voor je zeg!

Ik volg even je topic ben benieuwd wat er aan te doen is. Ik ben een jaar po en je ziet nog geen rimpels maar sinds een week voel ik er wel aardig wat en dat was voorheen helemaal niet zo....

succes meis en ik neem aan dat ze je zo kort po hier echt niet mee laten lopen.... xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor controle geweest voor een andere complicatie..

en het kwam doordat ik mager ben.. ;(

Van de zijkanten kan ik prima mee leven maar de voorkant stoort me enorm.

Moet wel zeggen dat ik bij bepaalde beweging net zo heb als jou maar dan moet ik bukken en mijn arme kruislings over elkaar heen doen,snap je het nog? ;)

Van voren zie je helaas continu, wel lijkt het net of mn ribben doorlopen.

Wel moet ik zeggen dat ik van boven ook echt vel over bot ben,

had die krengen beter op mn reet kunnen hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor jullie lieve berichtjes :)

ja moeder ik volg je ;) (klinkt wel een beetje raar moeder ik volg ja haha :P) ja dat heb ik dus ook aan me linkertiet dat het een beetje lijkt alsof me ribben doorlopen :blink: ... maar de kliniek heeft je geen oplossing gegeven hiervoor of moest je het hier maar mee doen?

Ik ben niet echt dun.. jah ook niet dik.. gewoon normaal.. ben 1.80 en weeg tussen de 68 en 70 kilo... op dit moment 71 maar goed heb net 6 weken op me reet gezeten :blink::blink::blink:

geef mij maar een lift als je aan me reet begint :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik hier ook een beetje van Nies,

Ik had 13 jaar implantaten en was aan vervanging toe gewoon weg omdat wat jij nu hebt , ze begonnen te

rimpelen en er begonnen deukjes te ontstaan , maar dit was dus pas na 13 jaar !!!

Wat jij nu hebt ... Neem er geen genoegen mee .

Heel veel sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor jullie lieve berichtjes :)

ja moeder ik volg je ;) (klinkt wel een beetje raar moeder ik volg ja haha :P) ja dat heb ik dus ook aan me linkertiet dat het een beetje lijkt alsof me ribben doorlopen :blink: ... maar de kliniek heeft je geen oplossing gegeven hiervoor of moest je het hier maar mee doen?

Ik ben niet echt dun.. jah ook niet dik.. gewoon normaal.. ben 1.80 en weeg tussen de 68 en 70 kilo... op dit moment 71 maar goed heb net 6 weken op me reet gezeten :blink::blink::blink:

geef mij maar een lift als je aan me reet begint :P

Precies hetzelfde figuur als ik, alleen misschien een andere vorm van borsten. Ik heb van Schiettecatte dual plane als advies gekregen. Klote hoor meis, hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis... Heb je inmiddels weer gebeld met de kliniek? Vind het zo ontzettend kl#te voor je dit...heb nu je pics gezien er idd zou hier geen genoegen mee nemen met er magische woord geduld... Dit mag niet gewoon net zoals de andere meiden zeggen.

Dikke knuff!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties :)

Werd vanmorgen vroeg wakker en het eerste waar ik aan dacht waren me tieten... heb ook geen oog meer dichtgedaan...

Ik heb net de kliniek gebeld en heb 30 Juni een afspraak met Schiettecatte.. Ik hoop echt dat ik blij ga zijn met dit gesprek en dat er een oplossing komt..

owja ik had trouwens gisteravond nog een mail terug gehad en daar stond in dat mijn huid waarschijnlijk heel dun is en dat ik daardoor bij bepaalde bewegingen me protheses zie :blink::blink::blink::blink::blink: dat weet ik ook wel en daarom vond ik het ook zo raar dat het zo goed boven me spier geplaatst kon worden..... :blink::blink: .... owja en dat er weinig aan te doen is..

nou ik ben van mening dat ze achter de spier geplaatst moeten worden.. ik heb het nog een paar x gevraagd voor de operatie en voor de spier was echt geen probleem... maar blijkbaar dus wel.. denk je dat ik het leuk vind om bij een eventuele heroperatie weer 6 weken niks te mogen doen? maar alles beter dan deze lelijke rimpels!!

nou nog 2 weken wachten en dan weet ik wat Schiettecatte hiervan gaat zeggen... Ik hoop zo op het antwoord wat ik hoop dat hij gaat zeggen :(:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.