Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

ok fijn om te weten dat er vanaf de bovenkant niks aan de hand is ;) zal wel moeten wennen aan de vorm nog steeds :)

ja dat kan wel zo wezen leonie, maar hij heeft me toen nergens voor gewaarschuwd..

geen coh2 aangeraden en geen dual plane geadviseerd voor de rimpels....

en tuurlijk kunnen ze geen garantie geven op rimpels, maar zo erg???? denk je dat hij niet zal schrikken als hij dit ziet??

en ook die plooi die er gelijk in zat?? heb het idee dat het aan de linkerkant gelijk niet goed zat.. precies boven de plooi kwam al snel als eerste rimpels.. dus ik weet het niet wat hij hiervan gaat zeggen...


ik heb der ook een behoorlijk hard hoofd in hoor :( :( lig der gewoon wakker van s'nachts..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat is anders , hij heef het jou niet geadviseerd en mij wel... Hij kan niet bij jou zeggen : zei ik tcch... Bij mij dus wel nu :)

Ja je hebt het heel erg, ik hoop het beste voor je meid!

Heb je alle bewijzen bewaard, dat je toen gelijk al die plooi/ rand had? Alles wat je gemaild hebt etc....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de vorm van je borsten erg mooi maar naar mij mening moeten zij nog de natuurlijke hang krijgen.

Zodat dat je littekens in je borstplooi vallen.

Ik denk niet dat het met de rimpels te maken heeft maar toch.

Als je 30 juni op consult bij je pc spreek hem dan zeker aan over de uitleg die hij andere dames wel heeft gegeven dan had je zeker een andere keuze kunnen maken

Veel sterkte meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt ank.. ze zien er nog erg opgeplakt uit.. ze moeten inderdaad nog gaan hangen.. maar dat is msshn een tijdskwestie?

ik log net in op het borstenforum om een foto van het scherm te maken waar zijn uitleg aan iemand anders word gegeven.. ja ik haal alles uit de kast nu met zoveel mogelijk soort van bewijzen dat ik een andere keuze had gemaakt als ik die info ook had gekregen..

dan had ik gegaan voor dual plane en of minder cc of coh2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ie je een her aanbied?

Waar zou je voor kiezen ? Want uit eindelijk legt ie de keus bij jezelf neer..

O dat stukje van leihg ann was heel duidelijk, met dit kun je en zo kan het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoop t voor je, en dan ? D.p? Of coh2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lipofilling is alleen tijdelijk als je veel traint of afvalt. Met een stabiel gewicht blijft het gewoon zitten en als je aankomt wordt het meer. Ik herinner me trouwens van dr Van Selms dat hij een her aanbood bij rimpels coh 1 en toen de operatie gratis aanbood, alleen de prothesen coh 2 moesten betaald worden. Dat vind ik nou een goede service. Inschattingsfouten worden overal gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er allemaal aan wat hij gaat zeggen Leonie en wat hij voorstelt...

Lodieke dat is het hem nou juist ik train veel... en op dit moment is mijn vetpercentage wat gestegen door het stilzitten 6 weken lang... moet je voorstellen hoe me rimpels eruit zien als ik weer dezelfde vet heb als voor de operatie :blink:

en mijn bedoeling is nog lager te komen... en ik heb trouwens ook aangeven op het consult dat ik graag sport...

en dat is zeker een goede service! ik hoop dat ik ook zo'n voorstel krijg.. of in ieder geval om ze dual plane te plaatsen of iets dergelijk ik weet niet wat nodig zal zijn...

en ja zeker inschattingfouten worden zeker wel gemaakt hij is tenslotte ook een mens en we maken allemaal weleens een fout! hopelijk word het wel opgelost :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dan is het zeker tijdelijk en geen oplossing. Kan me wel voorstellen dat als je graag sport, dat op de spier dan beter is, maar dan coh. 2. Ik hoop ook op een goede oplossing voor je! De zijkanten blijven lastig omdat de huid daar zo dun is, maar de binnenkant moet toch echt rimpelvrij zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee precies en aan de binnenkant is het als eerst begonnen..

ik lees nu in een andere topic iets over een pocket dat te klein is? er is bij mij alleen 375 besteld dus er lagen geen andere protheses klaar.. kan het msshn niet zijn dat er gepropt moest worden ofzo? dat het toch te groot bleek te zijn eigenlijk? want heb zeker bij de rechtertiet het idee dat die eringepropt zit.. voel nu ook een plooi aan de onderkant.. daar heb ik nooit eerder gevoeld omdat me litteken daar zit en die zit nu ondertussen helemaal dicht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou kunnen, dat de prothese niet goed in de pocket ligt en daarom zoveel plooit. Maar dan zou je wel echt naar een betere pc moeten gaan die daar rekening mee houdt. Bij mij is ook maar 1 maat prothese besteld, en bij anatomisch moet de holte al helemaal precies gemaakt worden. Wat nu als het toch niet bleek te passen? Ik wist dat tot nu toe niet, dat je ook van binnen nog moet kijken of het past. Mijn prothese is relatief groot, misschien kreeg ik daarom die rimpels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben ook protheses op voorraad nies, wat niet past gaat er niet in, om die rimpeling weg te krijgen zal je meer ccs krijgen.

gaat tom mee naar consul? Laat die maar es zeggen hoe of wat ;) oplossen die handel mooie boobs daar doen we t voor! Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lodieke ik wist wel meer dingen niet... nu wel doordat ik die rimpels heb.. ik heb achteraf gebleken gewoon een heel slecht consult gehad... denk je dat je goed voorbereid bent en alle vragen hebt staan weet je nog niet alles.. maar goed de plaatsing en het aantal cc heb ik aan de pc overgelaten.. maar ik ben zeker van mening dat de zowiezo de plaatsing echt niet goed was voor mij... en msshn het aantal cc ook niet achteraf??

Diaan.. zou helemaal mooi wezen meer cc's :36::36: mag toch ook wel? als ik een her moet moet ik weer 6 weken herstellen... als een soort van compensatie een cupmaatje meer?? :3::3::3: haha nee maar het belangrijkste vind ik dat die rimpels weg zijn! Ja tom gaat mee.. moet ook wel ik heb geen rijbewijs en Amstelveen is niet bij de deur :blink::blink: hij is der ook echt niet blij mee.. heb ze nog laten zien en hij zei direct al dat ze niet mooi zijn.. zie allemaal rimpels enzo zei die aan de binnenkant.... en ik soms nog denken dat het iemand anders niet opvalt.. nou wel dus en niet zo'n beetje ook. hij zegt ga niet eerder weg voordat ze er wat aan gaan doen..

hoop alleen dat het niet zo'n heel gedoe gaat worden om een goede oplossing te krijgen.. ben zo bang dat hij zegt dat het normaal is met mijn dunne huid :blink::blink::blink: (geheel achter de spier plaatsing mischien??) heb trouwens ook niks over me huid gehoord tijdens het consult...

maar goed hopelijk komen we er volgende week gelijk uit en moet ik niet naar Diana en daarna naar een klachtencommisie of wat dan ook want daar zit ik echt niet op te wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo dunne huid?! Dan had hij dar gelijk moeten zeggen en niet voor de spier moeten plaatsn toch ?!

Wat voor dingen bedoel je dan die je nog niet wist?

We duimen allemaal voor je mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht destijds ook dat ik dingen goed uitgezocht had... Mijn pc heeft zorgvuldig aan de buitenkant opgemeten bijvoorbeeld, maar ik begrijp nu waarom andere pc's dat niet doen, omdat het er aan de binnenkant anders uit kan zien. Dan bereik je meer met pasprothesen. Ik kwam helemaal nergens met mijn pc toen de rimpeling optrad. Uiteindelijk zei hij dat ik nog wel een lagere prothese kon nemen met meer projectie, dan was ik van de randen aan de bovenkant af. Maar dan was de onderkant boller, en had ik daar meer rimpels. Kleiner gaan kon niet, want dan had ik dat wel meteen gedaan. We hebben het toen dus ook niet meer over korting op heroperatie gehad o.i.d.

Als je een klachtenprocedure gaat doen, dan wordt je dossier beoordeeld door een andere pc. Die houdt dan heel waarschijnlijk jouw pc de hand boven het hoofd. Het is ontzettend moeilijk om in de medische wereld als patient voet aan de grond te krijgen. Je moet dan kijken wat het je waard is om voor een korting op heroperatie te vechten. En of je de werkwijze van je pc nog wel vertrouwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb inderdaad flmpjes gezien dat er tijdens de operatie een pasprothese ingaat en ze die vullen met water ofzo geloof ik en dan kijken hoeveel cc het mooist staat...

je bedoeld ultra high profile?? heb het idee dat de rimpeling dat aan de onderkant nog erger word jah... voor zover dat nog kan dan...

Maar zover dat ik een klachtenprocedure ga doen ben ik nog lang niet hoor :P dan moet er wel heel wat gebeuren... ik probeer het uiteraard eerst gewoon normaal op te lossen :) Ik bedoel alleen maar dat ik hier niet mee wil blijven zitten.. msshn kom ik er volgende week al met hem uit :) ik probeer dat maar te denken is wat beter voor mijn gemoedstoestand ;)

En ja ik zou hem nog wel vertrouwen voor een tweede keer... ik heb werkelijk nergens maar dan ook echt nergens klachten over hem gehoord.. alleen ik heb dus dikke vette pech..

@ leonie... ik had vorige week een mail gestuurd naar de kliniek met de foto's erin en toen werd mij teruggemaild dat ik waarschijnlijk een dunne huid heb :blink::blink: waarom is daar tijdens het consult niks over gezegd?

en ik bedoel met de dingen die ik nog niet wist.. die punten die Leigh-ann in jou topic had gezet.. zoals als je geen rimpels wil moet je dat en dat weet je wat ik bedoel? ik heb helemaal geen uitleg gehad.. alleen dit past erin welke plaatsing wil je.. ok prima... hij zei toen ik doe eigenlijk alleen maar dual plane als een vrouw helemaal plat is.. maar dat blijkt dus niet zo te zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb inderdaad flmpjes gezien dat er tijdens de operatie een pasprothese ingaat en ze die vullen met water ofzo geloof ik en dan kijken hoeveel cc het mooist staat...

je bedoeld ultra high profile?? heb het idee dat de rimpeling dat aan de onderkant nog erger word jah... voor zover dat nog kan dan...

Maar zover dat ik een klachtenprocedure ga doen ben ik nog lang niet hoor :P dan moet er wel heel wat gebeuren... ik probeer het uiteraard eerst gewoon normaal op te lossen :) Ik bedoel alleen maar dat ik hier niet mee wil blijven zitten.. msshn kom ik er volgende week al met hem uit :) ik probeer dat maar te denken is wat beter voor mijn gemoedstoestand ;)

En ja ik zou hem nog wel vertrouwen voor een tweede keer... ik heb werkelijk nergens maar dan ook echt nergens klachten over hem gehoord.. alleen ik heb dus dikke vette pech..

@ leonie... ik had vorige week een mail gestuurd naar de kliniek met de foto's erin en toen werd mij teruggemaild dat ik waarschijnlijk een dunne huid heb :blink::blink: waarom is daar tijdens het consult niks over gezegd?

en ik bedoel met de dingen die ik nog niet wist.. die punten die Leigh-ann in jou topic had gezet.. zoals als je geen rimpels wil moet je dat en dat weet je wat ik bedoel? ik heb helemaal geen uitleg gehad.. alleen dit past erin welke plaatsing wil je.. ok prima... hij zei toen ik doe eigenlijk alleen maar dual plane als een vrouw helemaal plat is.. maar dat blijkt dus niet zo te zijn....

Dat is idd niet zo want ik heb al flink wat borsten (cupje c) en hij gaat tijdens de operatie kijken of het voor de spier wordt of dual plane. Hij zei dat wanneer hij me open snijt hij beter kan zien welke het beste voor me is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet helemaal plat , als ik sommigen hier bekijk ???maar ook bij mij was z'n eerste voorkeur d.p

Omdat ik zo door hamerde op rimpels zei ie als je helemaal veilig wil zitten dan d.p en coh 2.

Hij heeft niks gezegd over pasprothesen tijdens de OK , ik weet niet of hij dit standaard doet....?

Ik denk dat ik maar zeg dat hij twee maten moet bestellen 330 en 350 en dan moet hij maar kijken wat het beste is, en uiteraard wàt past ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet helemaal plat , als ik sommigen hier bekijk ???maar ook bij mij was z'n eerste voorkeur d.p

Omdat ik zo door hamerde op rimpels zei ie als je helemaal veilig wil zitten dan d.p en coh 2.

Hij heeft niks gezegd over pasprothesen tijdens de OK , ik weet niet of hij dit standaard doet....?

Ik denk dat ik maar zeg dat hij twee maten moet bestellen 330 en 350 en dan moet hij maar kijken wat het beste is, en uiteraard wàt past ;)

Ja dat wil ik ook doen. Maar ik heb geen zin om weer op consult te gaan. Ik had vrijdag nog gebeld om Gery te spreken maar die was er niet. Morgen weer bellen en kijken of ik het via de telefoon kan regelen. Dan kan hij tijdens de operatie kijken wat het beste past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zal ik doen meiden! mischien dat die ene 20 cc het net wat mooier maakt je weet niet???

Ik zat ook zo :19::19::19::19: achter de computer toen ik las dat jullie dual plane kregen...

ga het er dus ook over hebben ;)

hij zal bij mij geen pasprothese gebruikt hebben denk ik.. en of die daar weleens gebruik van maakt... i don't know.. zal toch wel als je meerdere maten besteld? je kan de echt moeilijk na het passen terug in de verpakking proppen en terugsturen :19:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gebruiken volgens mij altijd eerst een soort van pasprothese maar geen prlthese die ze er inhkjden, met een pompje gaan ze naar t aantal cc, dan halen ze de officiële protheses en die gaan er daarna i , de pasprotnese wordt dan weer gesteriliseerd. Zag dat op youtube :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zal ik doen meiden! mischien dat die ene 20 cc het net wat mooier maakt je weet niet???

Ik zat ook zo :19::19::19::19: achter de computer toen ik las dat jullie dual plane kregen...

ga het er dus ook over hebben ;)

hij zal bij mij geen pasprothese gebruikt hebben denk ik.. en of die daar weleens gebruik van maakt... i don't know.. zal toch wel als je meerdere maten besteld? je kan de echt moeilijk na het passen terug in de verpakking proppen en terugsturen :19:

Ja klopt. Ik denk dat zodra er meer maten wordt besteld dat hij dan gebruik maakt van pas prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nies het is niet veel idd, Maarja wie weet maakt het wel verschil?

Vraag hem of hij pasprotheses gebruikt en of hij die bij jou heeft gebruikt .

L-a ik mail mijn consultente gewoon ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.