Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

nou...

om het samen te vatten.. er is bij mij een max ingegaan en als ik geen rimpels had gewild had ik 200 cc moeten nemen :blink:

Bij een achter de spier plaatsing zouden de rimpels alsnog zichtbaar zijn en zou ik een grote kans hebben op een double bubble... in andere woorden ik ben niet geboren voor grote tieten en al helemaal niet zonder rimpels... :blink::blink:

voorstel: half jaar afwachten en als ik er dan nog zo erg mee zit lipofilling.. met de kans dat ik het 3x over moet doen...

owja ik kan ook een paar kilo aankomen NEVER HE

wat ik nu ga doen? morgen parkkliniek bellen voor een second opinion kijken of Nio ook hetzelfde zegt (neem ook me voorsituatie foto's mee)... moet ik dan trouwens gewoon het parkkliniek bellen en afspraak maken voor second opinion of moet dit via via ofzo?

Balen dat je eigenlijk een beetje afgescheept wordt.. Ze proberen niet eens om het achter de spier te plaatsen! Beetje vreemd.....

Maar goed dat je bij Nio voor second opinion wilt gaan.

Als je parkkliniek belt, gewoon vragen of je een afspraak voor een borstvergroting mag bij Nio. Je kunt zeggen dat het een second opinion betreft, maar dat hoef je in principe volgens mij niet te doen.

Je moet wel ff vragen wat het consult vraagt, want dacht wel dat het niet gratis is....

Ben benieuwd wat Nio te zeggen heeft!

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Was 200 cc dan wel genoeg geweest om het op te vullen, afgezien van je groottewens? Is dat dan dus een inschattingsfout van 175 cc? Ik kan me wel voorstellen dat hij zegt dat dual plane niet gaat helpen, ik heb hier al een paar verhalen gelezen van rimpeling met dual plane. Plus de double bubble kans, zou ik het er ook niet op wagen. Goed dat je een second opinion doet, kan toch aan de pocket liggen nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een double bubble heb je alleen kans op als je grote borsten heb van jezelf die slap zijn en daar een prothese in doet! Das wat mijn pc zei!

wat een lul joh, Nio is bij parkkliniek wel 800 euro duurder als bij slaz in amsterdam he, maar voor consul is t makkelijk daarheen te gaan en eventueel opereren in slaz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, consult bij parkkliniek kost 50 euro.. maar goed heb het ervoor over.. wil graag naar Nio hiervoor en het trouwens ook niet ver bij mij vandaan...

Vind inderdaad dat wel eerder tegen me gezegd had moeten worden dat dit de max was... protheses zijn 12 cm en mijn borst waren ook 12 cm zei hij :blink: wist ik veel.. als ik dat eerder had geweten had ik wel wat minder cc genomen..

Het was echt van of jij hebt mooie tieten als je naakt bent (met 200cc) of je hebt mooie tieten in een shirt (met 375 cc)... hmmm.. neem aan dat beide ook gewoon mogelijk is?

Dual plane zal inderdaad denk ik ook niet helpen.. maar toch denk ik nog steeds dat een helemaal achter de spier plaatsing wel wat zou uitmaken.. maar dat zal ik wel van Nio horen? Ik denk zelf dat als je dan grotere protheses pakt je ook geen kans meer hebt op een double bubble? of denk ik nou heel raar?

Ik had ook slappe borsten Diaan.. maar wel een klein B'tje dus geen slappe D :wacko:

Stel ik kom er inderdaad niet uit met dit gezeik.. dan weet ik wat ik aan Nio heb voor een eventuele her en dan zou ik inderdaad bij hem in het Slaz gaan ;) maar eerder dat ik dat geld bij elkaar heb ben ik 3 a 4 jaar verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tóch he.....

Het verhaal klopt gewoon niet helemaal!

Een double bubble kun je alleen krijgen als:

1. je prothese te breed is als deze achter de spier geplaatst wordt (werd mij verteld)

2. als je eigen weefsel over je prothese heen zakt (als de prothese op zn plek blijft zitten achter de spier)

Dit is ook nog afhankelijk van hoe hoog de prothese geplaatst wordt! En hoeveel projectie deze heeft....

Dus:

Jouw prothese is 12 cm en je eigen borst is ook 12 cm. Dan was dat de maximale breedte van je prothese op dat moment. MAAR! De mentors zijn redelijk breed, in verhouding met bijvoorbeeld de eurosilicone of sebbin (om maar een voorbeeld te noemen)

Wie zegt, dat als jij een extra high profile (die 100% gevuld is) van eurosilicone had gekregen, dual plane geplaatst, iets lager op je borstkas als de huidige, met een fatsoenlijke projectie (12 cm ehp bij eurosilicone is 400 cc met een projectie van 5,5 cm, dat je dan ook rimpels gekregen had? Ik zou daar niet op durven wedden hoor!

Er zijn zát meiden met een dunne huid, en mooie grote boobs tgv prothesen!

Dus het hoeft niet zo zwart wit te zijn als Schiettecatte het zegt. Ik ben natuurlijk geen pc, maar ik zou er niet vanuit gaan dat Nio hetzelfde zal zeggen. Ik denk dat het het waard is om naar hem toe te gaan voor een second opinion.

Verder zou Motiva misschien een optie zijn. Deze zijn ietsje meer gevuld, met een iets stevigere gel. Ze zouden minder snel rimpelvorming geven.

Al deze dingen moeten ook meespelen als een pc een advies geeft... Hij moet niet klakkeloos uitgaan van 1 merk prothesen, en 1 techniek. Ieder mens is uniek, en ieder mens heeft dus een eigen behandelplan nodig. Dat is overal zo in de medische wereld, waarom dan niet in de plastische chirurgie?

Bereid je goed voor op het gesprek met Nio! Met kennis kom je verder dan met onwetendheid ;) Echter! Betweterigheid wordt meestal niet op prijs gesteld haha, dus bedenk je van te voren goed hoe je het aanpakt :)

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bb dat dacht ik nou dus ook.. als er meer projectie in zit ken je toch geen double bubble krijgen :blink:

ben natuurlijk geen pc maar als je een beetje logisch gaat denken lijkt me dat toch wel...

Ik heb zelf ook begrepen dat de eurosilicone zowiezo minder rimpelen... dat had betty boop in ieder geval duidelijk gezien tijdens haar second opinion.. wil het zelf eigenlijk ook wel eens zien..

En ik zie hier inderdaad zat meiden die van helemaal niks naar mooie grote tieten gaan ZONDER rimpels.. dus waarom zou ik er dan mee moeten leven?? weet zeker dat er wat anders mogelijk is dan lipofilling...

Motiva werkt demeyere toch mee? msshn ook maar naar hem voor second opinion..

schrijven die pc's trouwens wel alles op? dat het wel zwart op wit staat wat hun gezegd hebben anders word er dalijk alsnog gedacht die lult maar een end..

Ik ga het gesprek in alsof ik niks weet en later vertel ik wel wat meer wat mijn ideeën zijn... heb ik vandaag ook gedaan, maar goed overal was een antwoord op dat het niks zou helpen <_< beetje jammer weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio geeft het op papier... (zover ik weet)

Demeyere niet, volgens mij..... Tenzij het via de rechtsbijstand verloopt, dan wel... (maar dat weet ik alleen van anderen die er mee te maken hebben gehad)

En idd, demeyere werkt ook met motiva... Weet even niet welke ander pc nog. Oh jawel! Nelissen, maar weet niet of dat de aangewezen pc is voor een second opinion.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind nog steeds dat ie je makkelijk afscheept,

en je hebt van te voren zeker 2 keer gevraagd of dat het echt echt echt wl kon!

of je toch neit beter voor dual kon ivm met complicaties,

toen werd er 2x tegen je gezegt kan makkelijk,

dus vind dat ie zich er HEEL makkelijk van afmaakt met zn lege antwoord!

dat gezegt te hebben...

ben benieuwd wat nio er van vind!

succes chick!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook dat je zeer makkelijk afgescheept bent , zoals

Ik t lees. Heb je ook de punten aangegeven die hij

Tegen leigh ANn gezegd heeft?

Heb je de maren bekeken van 200cc?

Ik krijg 330 en die is 11,5 , mijn borst is ook 12cm

En tegen mij zei ie ook echt de Max 375 maar dat wist je al;)

Succes bij nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leonie heb natuurlijk niet zo gezegd van dit heb je tegen iemand anders gezegd dat klinkt weer zo bijdehand.. Maar wel als je dit had gedaan had ik dan ook rimpels gehad snapje?

I ga never nooit 200cc in me lijf plaatsen! Vind ze nu al te klein :blink: durf ook te wedden dat ik met zo weinig cc weer hangtieten heb!

En ik zou inderdaad niet voor de max gaan nee.. Ik wiat zelf nog eens dat dit voor mij de max was dacht dat dit het best erin past :blink: hih zou niet neer plaatsen omdat ik anders kans ha op complicaties ET VOILA rimpels ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ben je toch gewoon niet goed genoeg voorgelicht , ik zou zeker proberen verdere stappen te nemen, ga je echt weer ruim 3100( nio +wissel) neertellen ? Ze kunnen je toch zeker tegemoetkomen met OK en wissel kosten oid?!

Nou ik denk dat ik hem dat wel voor de voeten gegooid had, hij zegt het wel tegen een ander, maar had het ook tegen jou moeten zeggen, ze hebben overal een mooi antwoord op hoor, maar jij heb 2600 betaald en nog ben je niet tevreden...

En dan ben je niet bijdehand, maar kom je voor jezelf op. Want wat ik wel ondertussen weet is dat er niemand in de plastische cq esthetische wereld voor de patiënt op komt.

Ook als je naar nio gaat zal hij zeggen dat hij beter werk kan leveren, die ziet natuurlijk ook €...... , ik bedoel dit niet negatief tegenover jou, maar vind gewoon dat ze zich er erg makkelijk vanaf maken zo!

Je vriend heeft zich wel ingehouden? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw: 200cc is 9,9 cm breed..... :( projectie 4,1

330 cc is 11,5 projectie 4,8

Nogal een verschil , maar 200 is echt te weinig voor jou en lang niet breed genoeg ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles eens even zitten lezen en Sjeees meissie...Wat een Enorme E***l(!!!!)

Je doet er goed aan om die second opinion bij Nio te doen. Hij is heel eerlijk en zal jou ook precies vertellen wat wel en niet kan.

Wat een hell...Leef met je mee xx Het komt allemaal goed, dat weet ik Zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook maar idioot hoor met die 200cc dat ik dan geen rimpels zou zien :blink::blink:

waar slaat dat nou weer op? jij hebt toch ook geen 200cc aanbevolen gekregen toen je aangaf bang te zijn voor rimpels en leigh ann heeft ook andere info gehad.. wel dat je wat kleiner moet gaan maar niet 175 cc minder :blink::blink::blink: kort samengevat: in mijn hoofd ONZIN

Heb vandaag nog niet gebeld naar Nio is morgenochtend het eerste wat ik doe.. ik probeer vandaag zoveel mogelijk ff ergens anders aan te denken.. een soort van denknietaanjetietvakantie <_<

maar bedankt voor jullie steun hoor :) en dat terwijl ik jullie eigenlijk nog geen eens ken :)


by the way: een wissel naar 175 cc minder lijkt me toch ook niet mogelijk? dan is je pocket toch veels te groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och shit zeg!!

Dat accz sucks was wist ik maar die van jou niet :(

Ook ik ga nu mijn heil zoeken bij een andere pc...

Ik heb hetzelfde als jou...zie hier mini borstkastjes voorbij komen met mega memmen!

Die van mij hebben een ferme cup DD gehad tijdens borstvoeding,

en nu zou het niet kunnen?

Snap het ook niet zo goed eerlijk gezegd...?

Ben benieuwd wanneer je terecht kan!

en nog benieuwder naar zijn bevinding!

Ik ga naar Amsterdam over 2 week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb je verhaal al gelezen op facebook (we <3 boobs ;) )

vind het van jou ook absurd!! ook dat bedrag dat je neer zou moeten leggen...

Parkliniek is voor mij dichtbij.. kijk als ik in de toekomst besluit om me door Nio te laten opereren ga ik denk ik wel naar SLAZ

ik ben benieuwd wat hij jou gaat zeggen! wat voor stappen ga je ondernemen na de second opinions?

ff optopic: weet iemand hoeveel je betaald bij slaz voor een wissel en een toeslag moet betalen boven de 500cc? dat is bij parkkliniek wel zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.