Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

Hey meid! Een goed gesprek gehad dus met Nio? Hij is best snel met praten enzo, maar echt een kundige man hoor.

Maar vraagje adviseerde Nio minimaal 800? Of dat was Max wat erin kon?

En wanneer ga je terug naar Diana met al deze nieuwe gegevens...

Nou meid je hebt iig antwoord op al je vragen gekregen!!

Wat vond je van Nio...;-)

Ennuh 800 eu aan benzine??? Dan Euh heb je echt een auto die benzine zuipt joh!! ;-)

Maar ik denk dat je toch wel nu een soort van gerustgestelder bent he?

Ben erg benieuwd wat Diana gaat zeggen hoor!!

Blijf je volgen...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Nies! Wat goed dat het zo een positief gesprek was!! :35:

En 800!! Super zeg!! Die prothese is 13,6 cm breed en heeft een projectie van 7,7 cm (voor het geval je dat zou willen weten ;) )

Deze zijn 100% gevuld, dus is er en extra high profile, en volgens mij hebben deze iets minder kans op rimpeling dan de mentors....

In eurosilicone heb je ook geen keuze in cohesiviteit zover ik weet, behalve dan als je voor de anatomische kiest, want die zijn stugger en dus vergelijkbaar met de cohesive III

Maar meid, wat super dat het gesprek zo goed verliep en dat je nu zeker weet dat het anders gemoeten had.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaah nies dit is fijn om te horen!!!

zie je wel dat je niet achterlijk bent die vent heeeft je gewoon onwijs afgescheept, enne lekker voor die 800 gaan hoor laat die vent maar lullen als het er eenmaal zit vind ie het vast zo erg niet meer haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb euro Sil 100% gevuld hi profiel 600 nio gaf mij dat advies en ik zit al op een e nu he lieverd. Hij heeft er echt kijk op wat er bij je past! Ik kom uit den haag en denk f aan de 800 euro die het scheeld kan je daarna uitgeven aan bikini's en bh s hihihi. Cxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond eigenlijk wel dat hij de tijd voor me nam... je had hier trouwens ook geen overvolle wachtruimte dus niet het idee dat je in een tietenfabriek beland.. Ik vond het wel een leuke vent! het was niet zo'n achterlijk zakelijk gesprek ook een beetje gelachen.. nou ja 800 aan benzine is natuurlijk beetje overdreven maar het kost ook wel weer 4 uur met de auto heen en weer per keer.... vind het in ieder geval elke x een drama ff naar amstelveen...

ow wel fijn om ff te weten dat ze 100% gevuld zijn! ik was dat helemaal vergeten te vragen! ik zie de 85% gevulde namelijk niet zo zitten.... en ja ik weet nu zeker dat het anders had gemoeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahh wat vervelend, wel elke dag je borsten inwrijven met bio oil he.

Ik heb ook een hele dunne huid, maar heb ook gewoon cohesive 1 net als jij.

Ook bij de kliniek in Amstelveen door Diana Gabriels.

Ik ben van A naar D gegaan met hetzelfde aantal cc's dus of het nou echt aan je huid ligt.

Kijk maar bij mijn foto's ik had een hele erge voorsituatie en enorme hangborsten met weinig vetweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht dat ik de enige was die er puistjes van kreeg.

Gewoon op de spier geplaatst ook 375cc coh 1

Dit was mijn voorsituatie

Voor.1

Voor.2

mijn borsten hingen als het ware dus geloof niet dat het aantal cc's te groot voor je was.

Dit is het nu bij mij

.Na.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou...

om het samen te vatten.. er is bij mij een max ingegaan en als ik geen rimpels had gewild had ik 200 cc moeten nemen :blink:

Bij een achter de spier plaatsing zouden de rimpels alsnog zichtbaar zijn en zou ik een grote kans hebben op een double bubble... in andere woorden ik ben niet geboren voor grote tieten en al helemaal niet zonder rimpels... :blink::blink:

voorstel: half jaar afwachten en als ik er dan nog zo erg mee zit lipofilling.. met de kans dat ik het 3x over moet doen...

owja ik kan ook een paar kilo aankomen NEVER HE

wat ik nu ga doen? morgen parkkliniek bellen voor een second opinion kijken of Nio ook hetzelfde zegt (neem ook me voorsituatie foto's mee)... moet ik dan trouwens gewoon het parkkliniek bellen en afspraak maken voor second opinion of moet dit via via ofzo?

wat een zware belediging zeg,paar kilo aankomen ,alsof dat de oplossing is!

Sorry dat ik wat laat kom binnenvallen haha,maar aangezien ik ook van Schietje kom moet ik wel reageren he!

Hij is niet de man van de vele CCs hoor,ik heb wel in 1 keer 500 erin gehad maar meer ga ik ook niet van m krijgen al betaal ik m toe haha.

Rimpels heb ik niet behalve als ik buk iets aan de zijkant ja,maar dat niet heel gek lijkt me.

Ik was zeer tevreden over hem,maar begin nu wel een beetje raar te denken over hem,.........maar nu snap ik ook dat ik 4400 moest dokken??(andere kliniek,veel betere service) jij hebt een lopende band operatie gehad?? brr

je bent al met al niet netjes behandeld op je gesprek ook vind ik,en ik ga nu zeker niet meer naar hem bij een eventuele wissel ooit!

Meen ik echt,ben dr gelijk van terug gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dit probleem ..

Ik heb de protheses 2 keer achter de spier gekregen en bleef de lijnen en double bubble houden en uiteindelijk kwam er niet echt een oplossing uit behalve de borsten liften of vet inspuiten ...

Vandaar zelf gekozen om de borsten voor de spier te laten plaatsen met nu als gevolg dat ik rimpel vorming heb ( ben nu bijna 2 weken po )

Sommige mensen hebben echt geen geluk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar vlinder heb je zelf ook een nare ervaring met schiettecatte? Zo klinkt het namelijk.

Kan me voorstellen dat verschillende artsen wel eens fouten maken aldanniet door hunzelf , of door de instelling waar ze voor werken. Toch lees ik niet heel veel slechts over schiettecatte , of wel? Ik ben ook bij hem op consult geweest , dan wel via Aesthetic B. Clinics , daar heeft u ruim de tijd genomen voor mij (wel een uur) .. Is het via easthetic ook

Lopende band werk? In vergelijking bij Diana? Gezien ze daar ook 2600-3200 vragen voor een bv....?

Ben er nu een beetje huiverig voor geworden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow maar catherina jij hebt veeeeeel meer weefsel dan dat ik had.. ik had een B maar mijn weefsel hing aan de onderkant.. de bovenkant was plat :blink:

Nio zei het ook nog hoor je kan 3 kilo aankomen.. maar hij zei het lachend van dat is een idiote oplossing... welke vrouw wil nou een paar kilo aankomen zodat der rimpels in der tiet wegzijn??? juist geen een..

meiskeb: en als er een grotere volume was geplaatst achter de spier?? tenminste ik denk dat de double bubble daardoor weggaat? echt balen dat je nu ook met rimpelvorming zit :( en dat ook al na 2 weken! heb je mentors toevallig? coh1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nies ,

Ik had 425cc achter de spier en vielen al best groot uit vind ik zelf 75E

Had ook wel moeite met een goede en mooie bikini vinden dus had echt niet groter gewild , ze hebben bij mij van alles geprobeerd om de double bubble weg te krijgen maar helaas ;)

Vind me borsten nu sowieso mooier , ze hangen veel natuurlijker , staan dichter naar elkaar toe en de vorm is mooier

Ik had bij achter de spier geen decolleté in een bh omdat je borsten niet goed naar elkaar toekunnen door de spieren..

Dus dan toch maar liever de rimpels accepteren misschien laat ik er ooit wel vet inspuiten bij de rimpels als ik me er echt aan ga storen

Maar als jij zegt dat je aan de binnen en buitenkant van je borsten rimpelvorming hebt dan kan ik me heel goed voorstellen dat je je daaraan behoorlijk stoort

Ik heb de monobloc protheses en heb nu nog wat vocht zitten dus ben bang dat het nog wel wat erger gaat worden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii Nies! Heb je inmiddels al contact gehad met Diana nav jouw consult met Nio? Ben erg benieuwd joh!

Ook gek he.. al die artsen zeggen weer wat anders. Wat een doolhof :o

Hoop dat er een goede oplossing komt voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook wel benieuwd idd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar vlinder heb je zelf ook een nare ervaring met schiettecatte? Zo klinkt het namelijk.

Kan me voorstellen dat verschillende artsen wel eens fouten maken aldanniet door hunzelf , of door de instelling waar ze voor werken. Toch lees ik niet heel veel slechts over schiettecatte , of wel? Ik ben ook bij hem op consult geweest , dan wel via Aesthetic B. Clinics , daar heeft u ruim de tijd genomen voor mij (wel een uur) .. Is het via easthetic ook

Lopende band werk? In vergelijking bij Diana? Gezien ze daar ook 2600-3200 vragen voor een bv....?

Ben er nu een beetje huiverig voor geworden ...

nee juist totaal niet! Ik ben zeer te spreken over hem !!

Hij is een hele goede en fijne arts hoor,niets verkeerds over te zeggen.

Daarom verbaasde ik me zo over het verhaal van Nies!

De werkwijze van die kliniek vind ik niet prettig klinken en maak me daar boos om als alles om tijd (dus poen)gaat,dat vind ik belachelijk.

En hij werkt nu eenmaal bij Diana(toen dus nog voor Velthuis)Dus ik ga daar zeker niet heen nee.

(maar misschien ben ik een verwend nest )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik schrok al vlinder,dacht dat je specifiek hém bedoelde ;)

Nou ik ben bij hem via easthetic, hoop dat de ok's daar dus niet snel snel moeten ;)

Thnx voor je bericht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meiden!

Voor Rimpeling kan je ook lipofilling gebruiken he!

Pam A heeft dit ook laten doen, mooi resultaat hoor!! Moet je maar is zoeken bij leden!

Wil het misschien zelf ook doen alleen meer om een rondere vorm te krijgen heb zelf geen rimpeling, maar het mag van mij allemaal wat ronder en fatsiger zegmaar haha.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.