Ga naar inhoud

Bij 4 weken po al rimpels!!!!!


Nies

Aanbevolen berichten

Hoi Nies (en andere dames),

Ik ben sinds 2 jaar weer eens gaan kijken op het borstenforum. Ook ik heb een paar geleden last gekregen van rimpelvorming (borstlift met prothese voor de spier). Ook al na een week of 4/5 PO. Een half jaar PO heb ik een lipofilling laten uitvoeren en nu 2 jaar na dato ben ik daar ZEER tevreden over. Het hangt waarschijnlijk ook wel af waar je exact rimpelvorming hebt (ik had het aan de bovenkant). Ik wil alleen maar aangeven dat dit ook nog een optie is. Een wissel geeft helaas niet bij iedereen het gewenste resultaat!!

Nies, succes, ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt!!

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb..

Pam A.. Heb je geen last gekregen van de plaats waar ze het vet hebben weggehaalt? Be je in de tussentijd wat afgevallen? Hoe vaak heb je het over moeten doen?

Sorry voor de vragen maar ik heb begrepen dat je huid op de plaats waar je het vet weghaalt losser kan gaan zitten.. En ik moest het mischien wel 3x overdoen!! Plus ik sport dus me vetpercentage zakt met de tijd steeds meer..

Nu ff update: ik ben ongeveer 2 weken geleden langs diana geweest en heb het gesprek als positief ervaren. Ze zou de pc mailen on ze achter de spier te plaatsen en zou de ok kosten vergoed krijgen.. Omdat ik gelijk groter wil gaan en zoiezo echt niet dezelfde protheses wil houden moet in die wel betalen...

Heb in de tussentijd 3 mails gestuurd en ook een dag paar keer gebeld om haar te pakken te krijgen of ze de pc al gesproken heb maar krijg geen gehoor.. Ja ik heb wel een mail gegad of ik in augustus op gesprek kan bij de oc om te zoeken naar de beste oplossing, maar heel leuk en aardig maar ik vraag me af of ze hem dan al gesproken heeft?? Dat ik niet weer helemaal naar tokio rij voor jan met de korte achternaam...

Ik heb de afspraak in ieder geval wel gemaakt maar weet ff niet wat ik ervan moet denken dat ik voor de rest geen gehoor krijg??? Msshn omdat ze de pc inderdaad nog niet gesproken heeft?? Maar dan kan je toch wel ff iets laten weten zit behoorlijk in de stress nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja pam a ik heb het aan de binnenkant en dat als ik gewoon sta, vooral als ik iets opzij leun (lijkt net if me ribben doorlopen zeg maar) en aan de buitenkant als ik buk maar die Ie je op de foto helemaal aan het begin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nog niks gehoord? Vreemd ja, zou schiettecatte er anders over denken? Je bent immers al eens bij hem geweest voor de rimpels toch?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope behalve voor die afspraak dan.. ik wil gewoon weten of dit nou een echt consult gaat worden voor een her....

maar heb nog steeds geen gehoor! van de week maar weer aan de telefoon hangen.. ga vandaag ff genieten van het mooie weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ook veel mensen op vakantie zijn nu, mijn chirurg en de assistente waar ik normaal terecht kan ook. Maar gewoon blijven proberen natuurlijk, is wel zo netjes van ze dat ze iets laten weten! Ik hoop voor je dat je zonder veel problemen je her krijgt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

hallo parel!!! :D

Mijn wissel is niet doorgegaan en dit heb ik zelf besloten...

Waarom? ten eerste het liep allemaal zo raar.. ik werd maar niet teruggebeld, werkelijk 2 weken elke dag aan de telefoon gehangen! toen eindelijk een afspraak gemaakt met de pc.. is die er gewoon niet die dag!! Dus dit zat me al helemaal niet lekker hoe er met me omgegaan werd nadat er wat beloofd was.. maarja goed die dag dus een gesprek gehad met Karim en we zouden 500 cc coh2 dual plane plaatsen..

maar goed daar komt dus het tweede.. ik wil dolgraag 800cc of meer... ik hoefde maar 900 euro te betalen voor de wissel, maar dikke vette kans dat ik dan nog niet tevreden ben.... ja me rimpels zijn dan weg, maar dan zit ik nog met de grootte...

moet ik dan weer gaan sparen voor nog een wissel??

Ik heb dus besloten om me geld lekker te houden en me wissel ergens anders te doen.. Zit te twijfelen tussen Nio of Plovier.. Nio had ik zoiezo een goed gevoel over en wou me ook geven wat ik wou maar ik zou die Plovier ook weleens graag willen spreken.. Ik ga zoiezo voor de Motiva implantaten...

Maar goed nu dus druk aan het sparen.. alhoewel zo hier en daar wat financiele tegenslagen, maar er komt een dag dat ik me droomboobs krijg!! heb nu in ieder geval geen hangtieten meer en in een beugelbikini ziet het er nog wel leuk uit allemaal, dus kan er voorlopig nog wel het effies mee vooruit :blink:

en jij? jij bent wel dik tevreden geloof ik? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

he jeetje, het zit je allemaal niet mee he!!!

Snap idd wel dat je dan liever gewoon spaart en op een goed gevoel... en 800cc afgaat haha!

zijn je boobs nog erger geworden qua rimpelen? en hoe zit het met die vouw onderin je tiet? zit die er ook nog steeds?

Och echt als ik het geld had had ik je boobs gesponsord!!

Jaa ik ben echt dolgelukkig met mn boobers! echt een raar idee dat ze er al bijna een jaar zitten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.