Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden

Nou hier ben ik weer even een klein verslagje :D

Eenmaal uurtje onderweg en verkeerde gereden te zijn kwamen we om kwart over 11 aan bij Bruno

In de wachtkamer zagen we de man van Meiske? (had ie een laptop hihi)

En ik mocht rond half 12 mee komen om een badjas aan te doen en even met Bruno te praten.

Bruno vertelde me dan hij sneetje zou maken in het kapsel en ik een bh aan kreeg plus een strakke band maar die mocht er gelukkig al de volgende dag af :D

Ik had m nog gevraagt of ie heel voorzichtig wilde doen had bij mn bv zulke pijnlijke ribben :( Toen moest ik lachen

Nog even gepraat met de anethesist en alles was in orde, toen was het fotoshoot tijd (wat is Belgisch toch grappig)

Na de baterrijern verwisselt te hebben mocht ik mee komen naar de operatie kamer

Helemaal in paniek niet eens afscheid genomen maar als een de debiel mn moeder en vriend uit gezwaaid haha

Nou een klein prikje, zuurstof en huppa weg was ik!

Nog geen sec later (zo leek het) werd ik wakker in een lekker warm bedje en wat bleek nou ik had meer dan 1 uur geslapen haha

Ik hoorde wel 2 mensen praten (Ja Meiske dat was jij dus :P) maar het lukte me niet om me om te draaien lag zo lekker :D

Een klein kwartiertje later kwamen mn moeder en vriend binnen en mocht ik me omkleden, kreeg nog een strakke band en alles was goed gegaan kapsel was weg :D

De terug reis ging prima alleen erg last van mn borsten (de band zat zo strak dat ik meer last had van mn rechterboob :()

Eenmaal thuis rustig aan gedaan en rond een uurtje of 11 in bedje gedoken

Helaas was de nacht een ramp! Had verschrikkelijk last van de band en mn borst doet best veel pijn nog

Heel de nacht wakker gelegen en rond 4:00 de band er af gehaald ook al moest dat nog even wachten het deed te veel zeer!

Zo ben ik verder gesukkelt en ben ik rond een uurtje of 11 weer wakker geworden.

Het opstaan gaat redelijk maar heb nog best veel pijn iets wat ik niet had verwacht, durf mn bh ook nog niet uit te doen hihi!!

Ben stiekem bang voor hoe het eruit ziet en hoe het gaat worden!

Zo dit was mijn verslagje wel even zal snel foto's plaatsen als het lukt :D

Meiske hoe is het met jou?

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik ga snel weer even liggen :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

Die strakke band, hou op! Wat een hel! Ik ben ook de hele nacht in de weer geweest, wat een pijn gaf dat ding!

Ik heb het tot 06.00 uur volgehouden en toen MOEST ie er toch echt af, ik werd helemaal gek van dat ding....

En die narcose was echt geen pretje idd....

Dat roze spul had ik ook op m'n lijf, zal wel een soort jodium/onsmettingsspul zijn, kan je vertellen dat het er ook heel moeilijk af gaat hoor!

Ik had al 2 douche 'sessies' gehad en het zat er nog op bij m'n oksels.....

Fijn dat het allemaal verder goed is gegaan en dat je kapsel weg is, heerlijk!

Nou meid, rust lekker goed uit....neem de tijd, hoop dat je een prettig herstel hebt....

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, daar is ze!!! :43:

Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Goh,die band...wat een ellendig ding zeg! Ga me er nu alleen maar meer op verheugen :102:

Maar jij bent er gelukkig nu weer vanaf....

Dat roze spul, kan dat niet gewoon ontsmettingsmiddel zijn? Van die betadine ofzo?

Nog een heel goed herstel gewenst!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gefeliciteerd marish,fijn dat het goed verlopen is allemaal,behalve de band dan haha.

Wat een dramading dan zeg,maar zal wel goed zijn ,en gelukkig maar 1 dagje om,al ik snap dat dat al teveel was,pffff.

maar fijn dat t nu achter de rug is,eindelijk lekker herstellen en echt blij zijn met je mooie boobs!

Hahahamwas je gedoopt in roze spul??LOL.dat hij er niets over gezegd heeft dan ,hihi.

En wat leuk dat je Meiske hebt gehoord,al was je nog aan t bijkomen.

Nou een fijn herstel gewensd,en ben benieuwd naar de pics..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Vaag. Ik had hier toch al gepost? Dat je door Bruno naar je bed was gedragen en iets over het zwarte trainingspak?

Ik zie die hele post niet meer.

Hoe ben jij deze dag doorgekomen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

Gefeliciteerd met je 'nieuwe' boob!

Balen zeg dat je een martelband moest dragen, maar het is voor het goede doel ;)

Doe maar rustig aan en laat je vriend maar goed voor je zorgen, you know the drill :44:

Ik zat ook onder het roze spul, vooral bij m'n oksels.. zal wel iets Belgisch zijn haha

Sterkte meid!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meid,

Das lang geleden ;)!

Nu lees ik dat je toch weer geopereerd bent, wel fijn. Ik hoop dat het er nu goed uitziet en dat je er geen last meer van zult hebben!

Heel veel succes en sterkte met je herstel en ik kom nu wel weer wat vaker lezen (en posten) hier :)!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

O wat gek er zijn post van meiske en ingrid weg! Zal het even bij admin voorleggen!

Vlinder

Ja die band was even een marteling maar is voorbij! Vandaag voor het eerst douchen hopen dat er wat stiftven roze af komt :P zal morgen foto s plaatsen weet alleen niet of dat ook via mobiel kan?

Meiske

ja gek ik mis post van sommige hier :(

Ik kom de dagen nog saai dooor hihi veel liggen en rustig doen

Hoe gaat het bij jou?

Supergirl

Dankjewel meid!

Parkiet

haha ja ik ben ook mega roze onder mn oksel :P

mn vriend komt vandaag heel lief voor me zorgen komt goed:D

doperwt

Hey meid hoe gaat het met jou?

Ja ik heb de knoop door gehakt stoorde me er te veel aan :(

Tot nu toe lijkt het al beter dus ben benieuwd!!

Leuk dat je ook weer op forum bent :D

ingrid

jeberichtje is er niet meer maar reageer nog even!

Hij vertelde me dat volledig kapsel verwijdering alleen voor kwam bij de ergste vorm plus je hebt veel kans op bloeding en dat wilde hij voorkomen :D

hihi ga me ook zeker laten verwennen

Nou meiden heb net gekeken en het valt me mee :D

mn borst is wat breeder en puntig (gek gezicht met die andere er naast)

Maar mn tepel staat al gelijk en de zijkant is nu al minder bol :D

als het helemaal gezakt is heb ik gelijke boobs en dat is alleen nog maar de buitenkant ben heel benieuwd hoe zacht ie gaat worden :D

foto s wil ikplaatsen inmijn album kan dat met mobiel?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

das apart dat dr berichten spontaan verdwijnen,vanaf nu zal dat niet meer gebeuren neem ik aan...

ik zou niet weten of je met je mobiel fotos kunt plaatsen in dat album eigenlijk,gewoon even proberen.

Ik heb dr geen ervaring mee.Hoop dat t lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik had gisteren ook gepost hier voor de reactie van Vlinder, nou nog maar eens opnieuw dan...

Hey Marisje,

Gefeliciteerd meis, je hebt het achter de rug!!!! Jammer dat je toch nog zoveel pijn blijkt te hebben, hoop dat het snel beter gaat, laat je nu maar lekker verwennen!!! Wens je een voorspoedig herstel!

Veel liefs, Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij was door de lipo veel heen en weer lopen aangeraden maar dat is niet te doen. zodra ik ga zitten komt er een enorme druk op mijn borsten te staan en doet rechts echt heel erg veel pijn. dus ik blijf maar gewoon liggen vandaag. dan gaat het prima.

echt saai heb ik het niet met de tv, laptop en vriendje die heel veel bij mij komt zitten.

Ik hoop dat het lukt om je foto te uploaden. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlinder

Ja gek he ik mis best veel reacties maar hopen dat het gelukt is :D

Eefje

Dankje wel meid ik heb foto's in mijnalbum kunnen plaatsen ben benieuwd wat je er van vind

Mischien een gekke vraag ik heb nu bh 70d aan maar mn borst komt een stukje op het strakke gedeelte (die band die onder aan zit zeg maar) ik ben bang dat dit in de weg zit met het zakken? verder is de bh niet te klein heb geen bobbel boven aan hihi.

Ja het is nog best pittig al gaat het vandaag beter, moet alleen regel matig liggen ;)

Meiske

Ja kan het me voorstellen dat het niet zo fijn is! even lekker liggen!

Aah wat lief ik heb helaas geen laptop meer is stuk :( vriendje lief en ik wonen ook nog niet samen das ook wel balen...

Maar vandaag komt ie weer langs :D

Heb foto's hoor meid ik heb ze op www.Marisjuh.mijnalbums.nl

ww kan ik je sturen in pb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het gezien en nu zijn we ook vriendjes zodat je ook bij mij kan spieken.

wat ik je al gestuurd heb, dat gaat weer helemaal top worden! Staat je heel mooi en passen echt goed bij je lijf. En wat een lijntje :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh

Even snel een berichtje van mij uit de buurt van Perpignan (met heeeeel langzaam internet haha)

Gefeliciteerd met je nieuwe zachte boob!!! Je mag er gewoon lekker van uit gaan dat het deze keer helemaal goed komt :)

Die band van jouw bh zal het zakken trouwens niet in de weg staan, bij mij zitten ze ook gewoon op hun plaats hihi, ondanks die band :)

Een goed herstel en doe rustig aan he!!!!

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah meiske je bent een schat hihi!!

Voel me wel mini bij jou hoor haha wat een mooie big boobies heb je :D

Maar jij hebt ook een super lichaam, kan je lekker ronldopen met je killerbody in bikini :D Al is het helaas rot weer...

Heey BB

Oe op vakantie?

Dankjewel meid! Mn moeder heeft de bh bijna 10 cm laten zakken en nu zit hij al mooier onder mn boob! De strakke band zit er nu goed onder dus Bruno zal wel de goeie maat hebben gegeven! :D

Ben benieuwd hihi toch een beetje zenuwen dat het terug komt maar we hopen van niet

Vandaag alweer 3 dagen po (het leek wel gister gaat best snel)

Gaat al veel beter en ik loop al weer wat rechter, heb wel flink wat gemene steken onderaan mn borst :(

Vanochtend werd ik wakker en zag voor de eerste keer dat mn boobs gelijke hoogte hadden hihi ondanks zwelling dus dat is een pluspunt :D (Normaal stak links er boven uit)

Ik zal om de week foto's maken zodat ik vooruit gang van het zakken kan zien ben zo benieuwd hoe ie gaat voelen!!

Volgende week donderdag wil ik een afspraak maken bij de huisarts of hij de hechtingen eruit kan halen, volgens Bruno kon ik dat ook zelf doen maar zie dat niet zo zitten :P

Nou vandaag maar eens feesten mn moeder is alweer jarig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje

Dankje wel meid ik heb foto's in mijnalbum kunnen plaatsen ben benieuwd wat je er van vind

Mischien een gekke vraag ik heb nu bh 70d aan maar mn borst komt een stukje op het strakke gedeelte (die band die onder aan zit zeg maar) ik ben bang dat dit in de weg zit met het zakken? verder is de bh niet te klein heb geen bobbel boven aan hihi.

Ja het is nog best pittig al gaat het vandaag beter, moet alleen regel matig liggen ;)

Hey Maris,

Heb even gekeken in je album, ziet er al heel goed uit hé meid, vind dat je linkerboob er nu al veel natuurlijker uit ziet dan vroeger, is nu geen bolletje meer, hij lijkt op het zicht ook al veel zachter te zijn, al zal dat nu nog wel niet zo zijn aangezien je nog maar net po bent. Maar echt al heel mooi meis!!! Mag je trots op zijn!!! Gelukkig gaat het met de pijn al veel beter! :D Doe nog maar rustig aan!

Over de bh-band kreeg je reeds antwoord van BB en je mam heeft het ook al aangepast, dus dat zal nu wel in orde zijn.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Eefje

Ja dankjewel ben er ook al heel blij mee :D Hihi nee zachter is ie nog totaal niet maar vind het zelf ook lijken! Wil er soms in knijpen maar doe het niet hoor :P Bruno is echt een top arts :D

De bh zit helemaal prima! Gister contact gehad met de assistente van Bruno en ze vertelde me dat het kon kloppen dat het een 70d is en dat hij helemaal goed zit, ook moet ik echt rustig aan doen (ja ja ik doe mn best...) maar ik kon niet goed verstaan of ze het kapsel nou helemaal verwijderd hebben of sneetjes... denk niet helemaal maar kon het af en toe niet verstaan toch een flink dialect haha

Vandaag 4 dagen po en heb net weer gespiekt, de zwelling is bijna weg en wauw als hij gezakt is ben ik echt super blij :D

Mn borst ziet er nu al beter uit! De pijn is goed te doen, bijna niet meer gelukkig..

Moet mezelf wel in de gaten houden dat ik af en toe ga liggen en rustig doe :106:

Morgen heb ik een feestje van 2 vrienden maar heb even geen idee hoe ik het moet gaan doen...

Niemand weet daar dat ik voor de 2e keer ben geopereerd (het zijn vrienden van mn vriend)

En ik loop niet helemaal recht en moet echt zitten!!

Ook zal ik er maar even kunnen zijn (als verassing krijgen ze om 12 uur 2 strippers :P) dus zal hooguit 2 uurtjes blijven...

Ze zullen me dus wel even raar aankijken dat ik er maar even ben en scheef zit...

Nou vind ik het geen probleem om het te vertellen maar voel me dan altijd zon kijkobject en heb er even niet zo veel zin in :(

Iemand een tip?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Eefje

Ja dankjewel ben er ook al heel blij mee :D Hihi nee zachter is ie nog totaal niet maar vind het zelf ook lijken! Wil er soms in knijpen maar doe het niet hoor :P Bruno is echt een top arts :D

De bh zit helemaal prima! Gister contact gehad met de assistente van Bruno en ze vertelde me dat het kon kloppen dat het een 70d is en dat hij helemaal goed zit, ook moet ik echt rustig aan doen (ja ja ik doe mn best...) maar ik kon niet goed verstaan of ze het kapsel nou helemaal verwijderd hebben of sneetjes... denk niet helemaal maar kon het af en toe niet verstaan toch een flink dialect haha

Bruno heeft me eens verteld dat hij bij kapselcontractie het kapsel straalsgewijs insnijdt, dus van het midden naar de randen toe, dus verwijderd zal het niet zijn, maar nu kan het terug wat uitzetten, zodat het kapsel niet meer samengetrokken, hard en pijnlijk is en je borst weer soepel en zacht zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.