Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid

ja hij gaat al zakken! Helaas staat mn tepel nog wat naar beneden hoop dat dit nu wel weg trekt (dit is na mn bv niet echt weggeweest door kapsel)

Maar geduld hihi ik voel mn borst wel de helebdag lichtjes heb jij dit ook?

Ja moet heerlijk zijn om de lipo broek uit te doen! Je blijft er zelfs langer voor in je bed hihi :D

we houden ons harnasje lekker nog aan :D

o fijn! Dan slaap ik nog zo door hihi

heb ook bij jou gespiekt wauw meid wat een figuurtje en super boobs :D

mag je heel trots op zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel :66:

Dat zakken gaat wel goed komen. Bij mij moeten ze ook nog wel een stukkie hoor.

Maar ja. dat geduld he meis... pffff dat valt zwaar :141: Van mij mogen ze ook wel zacht worden. Kan niet wachten tot het moment dat het mee gaat bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet!!

Ja gaat veel beter, moet er niet te veel mee bezig zijn hihi

Hou m denk nog een weekje langer aan s nachts en overdag denk ik ook 5 weekjes ipv 4 al is het maar voor het idee hihi

Meiske

Ja we moeten beide zak geduld hebben haha, bij mij kan ik m zachtjes inknijpen en mn huid staat ook niet extreem strak meer :D Maar het was al voorgerekt haha... Lekker goed insmeren meid is echt goed! Toch wel fijn iemand die op dezelfde dag is geopereerd kun je soms even je verhaal kwijt en checken of het bij jou ook zo is :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken PO :D

Het gaat super vannacht zonder bh geslapen en dat ging erg goed

Mn boob valt ook al mooi opzij dus het gaat de goeie kant op !!

Het valt me wel op dat mn borst wat naar beneden staat mn tepel ook maar denk dat dit met zakken en zachter worden weer omhoog komt haha iemand ervaring hiermee??

Vrijdag mn eerst party maar ga nog rustig mn arm naar beneden houden maar heerlijk zeg voel me langzaam weer helemaal de oude :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ja gaat snel he!!

Nee dat verschil had ik voor mn bv niet! Je ziet het niet direct maar als je goed kijkt zie je mn borst wat ''naar beneden kijken''

Denk dat het wel zal weg trekken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels al ruim 3 weken po. Wat gaat de tijd nu snel he?

Het slaapt wel lekker he? zonder bh.

Ik heb niet dat hij naar beneden kijkt maar dat zal vast wel bijtrekken.

Hij valt bij jou al mooi opzij? goed joh. hier zijn ze nog wel heel stevig hoor. Er zit wel wat beweging in maar van opzij vallen is nog totaal geen sprake. hihihi

Vrijdag die party moet geen probleem zijn. Als je maar niet te wild doet ;)

ik weet niet hoe wild jij normaal bent :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat snel he meid over ruim 3 daagjes alweer 4 weken :D

Ja mn borst is nog niet soepel hoor! Hij valt al beter opzij als voor de operatie dus een goed teken maar dat duurt zeker een half uur haha alsof hij moet zakken :P Zijn we bij jou al zacht als je erin knijpt? Mn huid voelt zacht maar erin knijpen lukt me niet echt....

Haha jij hebt nog mooi rechtstaande boobies

Ja straks party... hihi ik denk niet dat ik lang blijf voel mn boobs wel steken de laatste tijd...

Haha zal ik een geheimpje vertellen?? Haha nee als ik los ga vliegen de boobs wel om me oren haha zal me nu inhouden :P

alweer 25 dagen po en gaat best goed! Merk de laatste tijd wel dat mn boob wat zeurt en ''opgeblazen'' voelt dus even rustig aan doen!

Verder gaat het goed het litteken is super mooi dus dat gaat goed komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat ben je een stuk ongeduld :45:

Ik kon er pas met 3 maanden in knijpen ;) (zonder dat het pijn deed)

Je hoeft geen kapselcontractie te hebben als ze de eerste drie maanden niet 'knijpbaar' zijn ;)

Doe rustig aan, adem in, adem uit. Het is een normaal proces hihihi :D

Maar ik begrijp je angst wel hoor, maar neem maar van mij aan dat het heel normaal is zoals je boob aanvoelt :)

De eerste bv van je, kon je niet vergelijken, nu wel, en waarschijnlijk voelen ze over een jaar pas weer gelijk...... Zolang je borst maar steeds een beetje zachter wordt :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ik betrap me best vaak op onrust... :(

Vandaag 4 weekjes po maar denk ik te veel gedaan voel m steken en zeuren dus even rustig aan doen..

Ja dat inknijpen, voor mij is dat een soort test om te weten dat het weg is hihi maar net wat je zegt met 4 weken kan dat nog helemaal niet! Adem in Adem uit! Poee moet ik vaker doen haha

Mag al officieel gewone bh's aan en mn armpjes omhoog maar ik hou ze zeker nog een weekje naar beneden haha voor de zekerheid! Zal ook een nieuwe foto maken!

Zal je mijn linkje en ww sturen meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je 4 weken po!!! vandaag de hele dag alsnog een sportbh aangehad. Jij wel een gewone bh aangedaan?

Ik heb mijn armen alweer een paar keer omhoog gehad. zooo lekker om zelf mijn glas te kunnen pakken uit de kast. Zo vaak is dat nou ook weer niet dus ik ga ervan uit dat het goed is.

Wel voorzichtig doen hoor. niet te veel. Gelukkig fluit je boob je weer terug in het gareel :P

hoe was je feestje? niet te wild met je boobs staan zwaaien? :45:

Ga zo even kijken bij je nieuwe foto. Ben benieuwd!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Er staan nieuwe foto's in mn albumpje (had ze er nog niet in gezet ;))

Jaa alweer meer dan 4 weken po! Is toch erg snel gegaan achteraf, haha nee ik hou mn harnasje nog wel even een weekje aan hoor voelt veel te veilig :P

Jij al een gewone bh aan?

Ja heerlijk he! Jij hebt helemaal niks kunnen doen natuurlijk met je armen je vriendjelief had lekker veel moeten lopen denk ik haha.

Ik heb gelukkig een goede arm, durf mn linkerarm echt niet omhoog te doen stom he!

Haha nee ben helaas niet gegaan, mn boob voelde erg beurs en zag het niet zitten om te swingen :(

Maar deze zaterdag is mn vriend jarig dus heb ik weer een feestje :D

Jou boobs zien er prachtig uit meid en super mooie bh's!

Vandaag 30 dagen po en het gaat met flinke sprongen vooruit! :D

Mn borst voelt al aardig zacht (behalve als het koud is dan is het net een steen haha)

Ook is de bolling al aardig weg! Zelfs al meer dan voor mn her dus ook al weer een plus puntje

Mn borst is nu al vlakker en verder gezakt als in de 2 jaar samen :D

Hou nog zeker even een weekje mn bh aan en probeer mn arm nog niet te veel belasten, beter even voor de zekerheid!

Heb helemaal geen pijn meer en heb er hoop in dat het weg is (nog niet te hard roepen hihi)

Zal wel even wat minder op het forum zitten, merk dat ik er soms wat onrustig van word... dan lijkt mn boob geen vooruitgang te maken.

Zodra ik minder met boobs bezig ben lijkt het ineens mega sprongen te maken :D

Reageer natuurlijk wel op alle berichtjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je nieuwe foto's gezien! Hij is echt al super mooi!!! ik vind hem al veel mooier dan vlak voor deze operatie!

Even wat afstand nemen is niet erg hoor. Wat je zelf het prettigst vind. Snap ook wel dat het dan langzamer lijkt te gaan. Onrustig worden is nergens voor nodig en niemand is hier verplicht om elke dag online te zijn. ;)

Ik heb nu vandaag weer een gewone beugel bh aan. heb het nu 2 uurtjes aan en het gaat nog goed. Zodra het vervelend gaat voelen gaat ook mijn harnas weer aan hoor. :P

lekker veilig. Wanneer wil jij gaan proberen met een gewone bh?

Jammer van het feestje maar die komen er nog genoeg. Alvast van harte gefeliciteerd met je ventje! Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben zaterdag!!!!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid

Dankjewel!! Vind m zelf nu ook steeds mooier!! :D

Nee gelijk heb je hoor! Al blijf ik toch steeds elke week spieken ik zal er nooit vanaf komen haha

O super! Lukt het nu al hele dagen om een bh aan te doen?

Ik nog niet hoor zit nog steeds met mn harnas haha :P

Vanaf morgen wil ik een beugelloze bh aan doen, het lukt met niet goed om gewone bh's aan te doen voelt nog wat beurs :(

Dankjewel meid, was een super feestje de 3 komende weekende alleen maar feestjes haha waarvan de 24 ste van mn vriend en mij 5 jaartjes samen :D

Vandaag 5 weken PO!

Alles gaat helemaal prima en mn borst is al aardig gezakt! Hij krijgt nu langzaam de druppelvorm die ik al zo lang wilde :D

Ook valt hij mooi soepel opzij en begint al zacht te worden

Litteken is nog aardig rood maar al veel mooier dan het litteken dat er zat dus ook een pluspunt!

Vanaf morgen wil ik proberen een andere bh aan te doen maar vind het toch nog eng voelt soms wat beurs maar dat zal over een aantal weekjes beter gaan

Tot nu toe lijkt mn boobie eindelijk van het kapsel af te zijn (even niet te hard zeggen hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

yesssss! 5 weken en 1 dag po inmiddels :D

het blijft een verslaving he? om hier te forumen. :45: in ieder geval meelezen...

Het lukt inmiddels wel om een hele dag een beugel bh aan te hebben maar in de avond op de bank verwissel ik het toch even naar de kliniek of sportbh.

Jij nog altijd in het veilige harnas of is het nu gelukt met beugelloze bh's?

Lekker allemaal leuke feestjes in het vooruitzicht. gezellig!!! Gefeliciteerd alvast maar ik ga je vast daarvoor nog wel 'spreken' aangezien jij het ook niet kan laten hier te blijven komen :46:

Bij mij is het litteken ook rood. Maar dat duurt nog wel even voor dat wegtrekt toch? Wel super dat het nu het litteken al verbeterd is en ook je boob al beter is. Lijkt me toch wel een extra voldaan gevoel omdat je er toch zo'n poos over getwijfeld hebt. Komt vast helemaal goed!

Have fun de aankomende weekenden. (en wat er tussenin zit)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwahaha 5 weken en 3 dagen po :D

Haha ja elke keer als ik de laptop opstart blijf ik spieken haha het blijft een verslaving.. (zegt degene die afstand wilde nemen :P)

O lekker meid dat je alweer bh's kan dragen! voelt het ook al stevig?

Nee hoor gister 1 dagje heb toen mn bh weer gewassen en raad eens?

Vanochtend was ie droog dus hup heb mn harnas weer aan haha ik hou m denk even aan tot volgende week of mm tot ik m echt beu ben haha

Voelt nog zo veilig :106:

Ja leuk he! Haha ja ik spreek je nog hoor meid zeker weten!

Gaat het ook prima met jou leuke weekende??

Heb een baantje gevonden hoor en nog 2 solicitaties gaat vooruit haha

Ja duurt wel even hoor! Ben jij ook zo laks met smeren?

Bij de eerste keer netjes 2x per dag maar loop er niet zo ver mee weg meestal als ik niks doe word het een super litteken!!

Smeer 1 a 2 x met vitamine e creme :D

Dankjewel meid jij ook! Fun with the boobies

O dankje wel BB komt goed :D Every little thing is gonna be alright haha

Stom liedje wie begon hier ook al weer mee? :93: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 5 weken PO!

Alles gaat helemaal prima en mn borst is al aardig gezakt! Hij krijgt nu langzaam de druppelvorm die ik al zo lang wilde :D

Ook valt hij mooi soepel opzij en begint al zacht te worden

Litteken is nog aardig rood maar al veel mooier dan het litteken dat er zat dus ook een pluspunt!

Vanaf morgen wil ik proberen een andere bh aan te doen maar vind het toch nog eng voelt soms wat beurs maar dat zal over een aantal weekjes beter gaan

Tot nu toe lijkt mn boobie eindelijk van het kapsel af te zijn (even niet te hard zeggen hihi)

Hey meid,

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met je vernieuwde boob!!! Ben blij voor je, geniet er maar van!!! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.