Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Bedankt Eefje!! Klopt dat vertelde hij mee ook! Zal wel helemaal goed zijn :106:

Hihi nou meiden het feestje was heel erg leuk! Mn vriend had van te voren toch verteld dat ik een operatie heb gehad en ze waren erg lief en niemand vroeg waarom of deed moeilijk!

De volgende dag kwam een vriend naar hem toe en vroeg waarom we vroeger weggingen toen mn vriend zei dat ik aan mn boob geopereerd was stond ie met zn mond open haha

Hij geloofde er niks van en dacht dat ik grotere borsten van mezelf had, nou een groter compliment kan je niet krijgen, dan is het natuurlijk gedaan dacht ik :101:

Ondertussen gaat het echt heel goed! Alweer 1 week po.

Geen pijn meer (alleen bij te lang staan bij het litteken) en ben al op stap geweest met mn moeder.

Moet echt uitkijken dat ik niet te veel wil doen ! In hoeverre doe je eigenlijk te veel?

Ik houd wel mn arm laag :106:

Heb gewoon geen zit kont ........

Ook weer een foto erop gezet maar vind mn borst toch weer erg ''rond'' lijken....

Mis nog steeds die echt druppel vorm, maar hij valt al wel mooi opzij als ik lig dus dat ik weer positief!

Verder kan ik ook al goed op mn zij slapen (werd zo wakker) dus achteraf valt het erg mee vergeleken bij mn bv

Ik ga proberen bij 2 weken po weer foto's te plaatsen zie ik mischien beter verschil

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel meiden!

Meiske, ja ik heb vanaf dag 3 geen pijnstillers meer :D

Ik ''wen'' snel aan pijn en vergeet an gewoon pijnstillers te nemen.... best stom eigenlijk maar vond de pijn om te doen vanaf de 3e dag :D

Stiekem weer even gespiekt net en wauw het leek even of mn ''oud'' borst er zat alleen hij moet nu nog verder dalen dus even geduld !!

doperwt hoe gaat het met jou? Jij nog last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Evanja!! Leuk dat je weer terug bent :D

Doperwt, o meid nee snap het hoor heb je het even gehad met die operaties ;)

Een wissel kan altijd een oplossing geven (lekker over 10 a 15 jaar!)

Morgen alweer 11 dagen po en ik voel me super!

Vandaag lekker douchen en pleister er af halen kan ik lekker spieken naar het litteken, morgen door de huisarts mn draadje eruit laten halen (durf het niet hihi :P)

Verder gaat alles super, vandaag geshopt met schoonmoeder/zusje en vriendjelief alleen 5 uur lang lopen is nog even iets te veel dus lekker filmpje kijken en rustig aan doen

Mn vriend heeft vandaag mn borsten voor het eerst gezien en vond de vorm al veel mooier als eerst dus dat maakte me weer blij :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Hihi ja was iets te enthausiast :P Had wel een leuk rokje gevonden

Haha o jij bent erg wilde gaan afkicken maar 1tje erbij dan?? :P

Nou meiden gister ging de hechting eruit dat was geen pretje..

Hij zat wat vast en ze heeft 2 keer erg hard moeten trekken toen ie los kwam :(

De hele dag voelt mn boob wat beurs en nog erger viel van de trap af.....

Heb m arm wel een stuk omhoog gedaan om te val wat te breken maar ben gelijk bang dat dit slecht kan zijn

Vanmorgen keek ik naar mn boob en hij staat ook erg bol, helemaal niet mooi zoals eerst ook erg hard :(

Maak me nu dus weer zorgen omdat hij nog niet zo bol gestaan heeft (mischien is nu alle zwelling weg?)

Ik ga strakjes weer bellen naar Bruno ben nu gelijk een stresss kippetje :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

helaas kan ik niet zomaar naar bruno is toch een uur rijden!

Heel stom niet aangedacht dat ik morgen ongesteld word en dan zijn mn borsten altijd wat strakker en boller!!

Pijn heb ik niet dus ik denk dat het de hormoontjes zijn (vriendjelief wist het wel zeker)

Eefje stelde me ook al gerust dat alles er goef uitzag. :D moet denk ik nog veel geduld hebben...

oo dat hwb ik niet hihi maar ga nu wel even rustig aan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee he,marisjuh ,hoe kun je nu van de trap vallen,precies nu??????????? :20:

Snap dat je mega geschrokken bent,nou kan een prothese wel wat hebben hoor,maar je zit nog maar kort in je herstel he.

Gewoon maar even rustig aan doen dus,en vanaf nu echt voorzichtig zijn! :53:

Meer kun je nu ook niet doen denk ik,

mag ik trouwens je fotootjes zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris

Muts, hoe kun je nou van de trap vallen..... Doe toch rustig aan joh haha ;)

Dat je borst wat boller staat kan zeker te maken hebben met je menstruatie!! Kijk het gewoon ff aan, want het is nog maar kort geleden en weet je nog welk woord het meeste gebruikt wordt in het herstel? Juist!! GEDULD :D

Echt, met geduld kom je een heel eind, en ik spreek uit ervaring. Mijn geduld is ook op de proef gesteld, maar langzaamaan is alles nu echt in orde. Soms nog wat trekken aan de inwendige hechtingen en mijn gevoel in de borst is nog niet terug, maar ik mag niet klagen :) Geduld helpt echt ;)

Doe rustig aan en dat zachter worden komt wel over een paar weekjes, het heeft gewoon tijd nodig :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi wat een lieve reacties hihi!! Het gaat al veel beter hoor meiden denk toch echt dat het Hormoontjes zijn hihi

Vlinder

Stuur je even een pbtje meid!! :D

Bestboobie

Ja geduld.... het word aardig op de proef gesteld hihi!! Het ergste is nog dat ik weet dat het laaangg kan duren haha!! Het duurde 9 maanden voordat ze pas gelijk waren dus wie weet wat het nu word...

Snap wat je bedoeld, je lichaam moet weer helemaal herstellen... ik ga mn best doen met GEDULD hebben haha

En ja van de trap vallen? Vriendjelief riep me en ik wilde zo snel mogenlijk naar beneden! Met die foei grote nep ugs de trap af en huppa daar ging ik.... eerst gehuild van de schrik daarna gelachen (zag er stom uit denk ik hihi)

Meiske

Nee niks bezeerd hoor hihi mn boobs deed even pijn maar daarna alles prima!! Ja we gaan samen aftellen maar zachte boobs, we zijn al 2 weken PO :D Hoe gaat het bij jou?

Doperwt

Haha ga mn best doen, word mini pasjes zetten haha

Vandaag 2 weken po en het gaat best goed!!

Voel mn borst wel vanbinnen ''zeuren'' beetje gek gevoel maar het lijkt om ik hem wel zie zakken zo snel!!

Wanneer ik lig kan ik m al zacht in knijpen en ja ja dit kan ik nu al verder als eerst :D

Joepii!! Mn vriend vind mn borst nu veel mooier en ook al anders voelen als eerst dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen.

GEDULD GEDULD GEDULD :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja voortaan doe ik ze ook uit hoor!! :P

Haha tot 3 tellen per tree

Vanavond mag ik zonder bh slapen deden jullie dat bij 2 weken? Of andere meiden bij Bruno?

Lijkt me nog zo vroeg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou heb ik aangehouden hoor!

Wil hem nog een weekje dragen voelt nog niet zo lekker met opzij liggen dus zonder bh durf ik het echt niet!!

Enig idee of het erg is als je op je zij ligt? Op mn rechterzij kan ik al helemaal liggen maar die borst voel natuurlijk goed! Is het erg dat ie dan behoorlijk mee hangt?

Kan ook al aardig goed op mn linkerkant liggen :D Voelt lekker maar vergeleken met andere ben ik erg snel!

Nieuwe foto ook geplaatst van 15 dagen PO!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja ik heb m ook aangehouden hoor, de bh. De broek niet. Die lekker uitgedaan.

volgens dr. De Meyere mag je meteen al op je zij liggen. Dus dat zal wel goed zijn als het geen pijn doet toch?!

Ik ga meteen ff bij je nieuwe foto spieken! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.