Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Maris,

Las in een ander topic dat je voor kapselverwijdering bij onze Bruno langsgaat!!! Meteen even je topic opgezocht en bijgelezen! Fijn zeg meid, dat hij het voor een klein prijsje gaat oplossen en dat je moeder er nu ook achter staat!

Ik las dat je 21 aug op second opinion bent geweest, ik was er ook geweest die dag voor m'n botox, wel een uurtje of 2 voor jij kwam, toch wel een leuk idee dat we er beiden dezelfde dag geweest zijn! :D En las ook dat je op je operatiedag na iemand van hier zult aan de beurt zijn, dat was op mijn operatiedag ook zo ('t is te zeggen, de moeder van iemand van hier was aan de beurt voor mij, dus diegene van het forum heb ik toen wel ontmoet in de wachtkamer toen ze nog met haar moeder bezig waren hihi).

Nou wens je nog veel aftelplezier, en dan zul je eindelijk verlost zijn van je pijn en probleem waar je al zo lang mee loopt meid! Komt helemaal goed, die dromen moet je niet geloven hihi, gek toch hé!

Veel liefs, Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Wat een nare droom zeg! Gelukkig was het maar een droom, ik zie je al rennen zeg :45: ! Maar het zou best wel kunnen hoor, dat je teveel vervelende dingen op het forum leest en de goeie en leuke dingen eigenlijk vergeet. Van wat ik hier zo lees ben je bij Demeyere in heeeeeeel goeie handen en ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed komt :01: .

En wat leuk van je sollicitatie, heel veel succes vast!

Oh ja, als je mijn foto's wilt bekijken moet je vriendjes met me worden. Maarre..... geen enge dromen daarna hoor!

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

Hey meid, helemaal vergeten tegen je te zeggen sorry :56:

Wat grappig dat je 2 uurtjes eerder langs was geweest hihi en ik nog het forum genoemd wie weet wist ie al hoe laat het was :P

Hoe is het daarmee? Wil je rimpel weg blijven?

Ja grappig he ik moet na Meiske maar we zijn nog niet over de tijd uit haha maar wie weet zie ik haar man wel? Grappig zeg !

Ja ben wel benieuwd hoor! Ben zo blij dat ik het doorgezet heb, heb de laatste tijd ook erg veel steken en beurs gevoel hoop dat dat dan ook weg is :D De bh die je mee krijgt is die ook echt voor 4 a 6 weken? :D

@ Layla

Haha ja erg he! En het gekke was het leek net echt, maar gelukkig niks meer gedroomd deze week haha

Ja ben er van overtuigd dat het goed komt met Bruno :D

Dankjewel! hoop dat ik aangenomen word.....

Oej meid ik schrok wel even maar wauw wat zijn je boobs mooi geworden :D

Wat een ellende heb je mee moeten maken maar gelukkig kan je nu helemaal happy zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

Hey meid, helemaal vergeten tegen je te zeggen sorry :56:

Wat grappig dat je 2 uurtjes eerder langs was geweest hihi en ik nog het forum genoemd wie weet wist ie al hoe laat het was :P

Hoe is het daarmee? Wil je rimpel weg blijven?

Ja grappig he ik moet na Meiske maar we zijn nog niet over de tijd uit haha maar wie weet zie ik haar man wel? Grappig zeg !

Ja ben wel benieuwd hoor! Ben zo blij dat ik het doorgezet heb, heb de laatste tijd ook erg veel steken en beurs gevoel hoop dat dat dan ook weg is :D De bh die je mee krijgt is die ook echt voor 4 a 6 weken? :D

Hey Maris,

Geeft niet meid, ben er ook niet zo vaak meer. :38:

Ja hij krijgt wel meer dames over de vloer die over het borstenforum beginnen hihi, denk dat hij heel blij is met onze publiciteit haha :D

Ja m'n rimpel is weer effe weg voor een maandje of 3, duurt nog wel een poos voor die helemaal het fronsen zal opgeven, dan ben ik vast weer een paar jaar verder vermoed ik hihi

Denk wel dat je beurs gevoel en steken zullen verdwijnen als je probleem van het kapsel eenmaal is opgelost, eerst wel weer herstellen natuurlijk, maar dan zou hij toch moeten aanvoelen als je andere boob. Ja denk het wel dat je zeker weer 4 weken aan de bh vast zit hihi, toch zeker overdag, misschien twee weekjes 's nachts, maar ik zou het toch maar weer 6 weekjes dag en nacht doen, kwestie van heel goed laten herstellen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoeld! Ik zal tot midden november niet zwaar mogen tillen plus mn arm niet hoog mogen doen! :(

Dus dan moet ik 2 maanden overbruggen hihi!

Van 21 september tot 28 ben ik op vakantie. 2 dagen later is de operatie en dan wil ik zeker 4 tot 6 weken rustig aan doen!

Weet dus niet hoe ik dit moet gaan oplossen??

Z ik eventueel zeggen dat ik tot midden november bij de thuiszorg in dienst ben? Dat ik al een rooster heb?

Ik weet niet of ze per direct iemand zoeken... :(

Ja... denk dat je dit moet doen. Zeggen dat je ingeplanned bent tot die tijd :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

Ja gelukkig dat is wel een teken dat het goed gaat ;)

Hihi Bruno moest ook even lachen toen ik het zei hoor!!

Oef duurt dat zo lang? Al is het net wat je zegt een spier geeft niet zo maar op natuurlijk...

Hoop dat ie snel opgeeft

Zou super zijn als dat dan ook is opgelost!! De stand van mn linkerborst is ook al wat anders (kun je zien op mijnalbum laatste foto) hij spiekt wat schuin/naar beneden.

He :P Nee Bruno vertelde het al tegen me 4 weken bh aan 2 weken snachts en 4 overdag...

Maar net wat je zegt ik wil toch maar de 6 aanhouden!

Heb net een super leuke beugelloze bh gekocht hihi voor als ik weer bh's aan mag zit heerlijk :D

@Piepke

Heb het even met mn moeder overgehad en het leek haar toch het beste om eerlijk te zijn ;)

Mede omdat ze ook kunnen vragen of ik in het weekend mee wil helpen dan val ik toch door de mand!

Ik wil het misschien wel proberen om na 2 a 3 weken mee te lopen als ze dar graag willen, heb ik gewoon een arm minder :D

Toon ik misschien meer interesse omdat ik wel eerder wil komen ?

Nou maandag nog maar 3 weken wachten gaat best snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dat is lief BB Dankjewel :54:

Meiske, Ja nog maar 1 dagje!! Ik voel me toch al aardig zenuwachtig moet ik zeggen....

Mn vader maakte net een leuke opmerking: Nou Maris morgen gaan ze weer in je tiet snijden....

Hij vind dit onderwerp een beetje moeilijk (hij probeert grapjes te maken) maar die opmerking viel me toch even rot :93:

Ik ben erg bang dat het erger zal worden hierna? Of moet ik niet blij zijn met wat ik nu heb? Dit soort vragen zitten nu de hele dag in mn hoofd :( Pff hihi de twijfel dag is aangebroken, gelukkig zegt mn vriend dat alles goed komt en ik straks 2 zachte boobies ga laten zien :55:

Hoe gaat het met jou meid?

Bedankt me81!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier gaat het verbazingwekkend goed met de zenuwen. behalve dat ik hoofdpijn heb en ik loop de hele godganse dag te niezen.

Ik ben allergisch voor mijn eigen honden en slik daar ook medicijnen voor. maar ze zijn nu zo aan het verharen dat ik alsnog veel nies.

dat wordt wat met al die hechtingen en wonden. :102:

Ja die grapjes zijn niet altijd even taktisch. Komt helemaal goed meid! We zitten bij de juiste dokter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

Wil je alvast sterkte wensen voor morgen!

Het komt vast en zeker helemaal goed, probeer die twijfels maar van je af te zetten.

Je zit er nu al zo lang mee en je hebt het goed doordacht dus dit is echt wel de juiste keuze.

Sterkte morgen en doe rustig aan daarna!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiske,

Oef dat is lastig allergiesh voor je eigen honden! Gelukkig heb je er pilletjes voor dat je ze wel kan houden :D

O fijn meid dat het zo goed gaat, hopen dat je snel stopt met niezen is geen pretje voor je boobies :93:

Ja gelijk heb je, erg he die twijfels en een week geleden was ik nog zo positief! Maar we hebben een super dokter!

Vlinder,

Ja erg he hihi nu gaat het gebeuren ben ik bang! Maar we gaan er voor

Parkiet,

Lief meisje! Ja ik trek me een beetje terug nu het zover is hihi maar we zetten door :106:

Bedankt voor jullie steun meiden :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meid!!

Ik duikzo onder de douche en ga proberen te slapen..

morgen vriendjelief ophalen en dan rijden we door :D

bedankt meiden voor jullie lieve woorden

Zal snel weer een verslagje schrijven

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.