Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Maris,

Wat een goed bericht! :D

Eindelijk heb je bevestiging, je hebt gewoon al die tijd gelijk gehad, en een mooi aanbod!

Persoonlijk zou ik er zeker op ingaan, zeker niet meer terug naar je 'eigen' ziekenhuis waar je zo behandeld bent.

Wat je moeder betreft, ik kan me voorstellen dat ze bezorgd is maar we weten denk ik allemaal wel dat dit niet nodig is.

Vertel haar maar dat dr. Demeyere waarschijnlijk dagelijks borstoperaties uitvoert en veel ervaring heeft. Hij heeft waarschijnlijk een hoop meer expertise dan je huidige arts (daar ga ik tenminste vanuit, het blijft toch een 'normaal' ziekenhuis)..

Succes met je keuze, al denk ik wel te weten wat je gaat beslissen :44::D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

wowie! fijn nieuws voor je, zeker dat het zo 'simpel' is op te lossen. Je loopt er nu al zolang tegenaan te hikken, dus het is zeker wel een probleem wat gewoon uit de weg geholpen moet worden.

Ik hoop dat je moedertje nog bijdraait,maar mijn sixth sense zegt dat ze dit heel snel gaat doen ;) ;) :P :P

Gefeliciteerd met het goede nieuws in ieder geval :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh

Fijn dat je zo een goed voorstel van de 'Bruno-man' gekregen hebt :P

Ik begrijp jouw moeder wel een beetje, ik was ook altijd huiverig voor Belgie.... Om twee redenen:

1. Het MRSA-verhaal.....

2. De artsen die in NL niet meer mogen werken die in Belgie een eigen praktijk beginnen..... (de slagers onder de pc's)

Na op consult te zijn geweest bij Demeyere, heb ik echter een knop om gezet.... MRSA kun je overal krijgen en een slager is ie zeker niet... Daar heeft hij te veel kennis voor....

Vraag je moeder eens waarom ze niet wil dat je in Belgie gaat! Het kan best zijn dat ze haar bedenkingen heeft vanwege mijn bovenstaande twee redenen....

Ze kan echter gerust zijn! Hij heeft een eigen kliniek, dus veel minder kans op MRSA dan in een ziekenhuis en daarbij is hij gewoon een heel serieuze man die echt kennis van zaken heeft. Hij heeft bij mij die aanpassingen moeten doen en dat had volgens mij niemand beter kunnen doen dan hij!

Probeer je moeder maar te overtuigen, en sja anders..... Doe je het toch als je moeder er niet achter staat? Het is nu maar € 500, -- wat je zou moeten betalen... Dan heb je geen financiele hulp nodig denk ik en het herstel zal minder heftig zijn dan de vorige keer! Minder tot geen pijn, minder beperkingen in functioneren... Alleen zul je wel zeker twee weken wat rustig aan moeten doen, zodat je kapsel weer goed hersteld op die plek waar het opengesneden wordt.. denk ik....

Ga je je voor dat geld dan nog alle ellende en stress op de hals halen om weer een gesprek aan te gaan met je eigen arts, die geen feeling heeft met zijn clienten? Die nog nooit van klantenbinding gehoord heeft? Die de volle prijs rekent??

Hoe staat je moeder daar tegenover?

Nou goed, ik wil me er ook niet mee bemoeien haha, maar ik zat weer eens even uitgebreid te brainstormen :P

Succes met denken en met het overtuigen van je moeder (als dat nodig is)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Parkiet

Bedankt meisje! Hihi ja ik weet zelf eigenlijk ook al wat ik ga beslissen maar even afwachten nog :D

Ik wil inderdaad ook niet meer terug naar mijn eigen arts, vind het persoonlijk heel slecht in de nazorg (al heeft ie nog goed geluisterd naar mn wensen daar niet van :D)

@Piepke

Hihi ik hoop dat je moeder instinkt gelijk heeft :D

@Best Boobie

Heey meid

Ja mijn moeder was ongerust omdat ze al verschillende klanten (pedicure) heeft gehad die zijn geoperereerd in belgie terwijl dit in nederland niet meer mocht! Ze zijn er ook slechter vanaf gekomen, mn moeder is bang dat hij me nu wil opereren terwijl het niet nodig is!

Gelukkig heeft ze door dat Alphen precies hetzelfde zou doen alleen doe ik het nu ergerns anders en voor een betere prijs!

Ik kan het financieel helemaal zelf betalen maar het achter hun rug om doen kan ik echt niet maken hihi.

Ik baal nu wel flink dat ze nu moet ''overleggen'' met mn vader.

Ik ben flink aan het soliciteren en mocht ik een baantje vinden moet ik dit van te voren aangeven (wil toch 4 volle weken vrij pakken!!)

Nu moet ik maar afwachten maar het soliciteren loopt door!

Ook wil mn moeder niet rijden in december (ivm sneeuw) dus het zal dan toch echt binnen 2 a 3 maanden moeten gebeuren!

Ik ga zeker niet meer terug hoor! Mn eigen arts kan de pot op, dan had ie maar een mooier deal moeten maken .....

Ik merk alleen wel nu ik moet wachten dat ik ook ga twijfelen :(

- Wat als ze de prothese niet goed schoonmaken en hij weer terug gaat, dan kan het gaan ontsteken?

- Wat als de prothese stuk gaat (perongluk) dan zal ik een andere terug krijgen loop ik met 2 verschillende? Moet ik dit dan ook betalen?

Hihi ik ben echt ene muts maar ga altijd denken als ik moet wachten :P

Bedankt voor jullie berichtjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa!! Super nieuws!

net met mn bader gepraat en hij vond het goed om te laten herstellen bij Bruno :D

hoe sneller hoe beter zodat ik lekker kan gaan genieten zo blij :D

morgen meteen bellen voor een datum:D

hapy!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Super Maris!!! Heeft je vader misschien zelfs je moeder wat overgehaald?

Ahhh ben echt blij voor jou, want je stoort er je al zo lang aan, en hebt er zelfs wat pijn/ongemak aan, dus hoe eerder hoe liever, we gaan je volgen hoor meis!

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Ingrid

Hihi mijn vader had zoiets van o nee hoeft ze niet te vertellen hoor laat het maar oplossen :P

Hij is niet van de boobie gesprekken, maar mn moeder vond het echt fijn dat hij het ook zo zou weten :D

Ja ben zo blij dat ik straks helemaal kan genieten, hoop dat dit echt de oplossing is

Ik heb gelijk gebeld en....

Ik heb een datum!!! 1 oktober 11:30 al :D Precies 2 dagen na mn vakantie hihi over 5 weken al happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Wat ontzettend fijn voor je!! Ben heel blij voor je dat het nu eindelijk opgelost gaat worden en dat je ouders ook achter je staan :43: .

En dat Bruno het voor 500 euro wil doen, ook helemaal top!

Ik denk dat jij je nu wel heel blij en gelukkig voelt :126: .

liefs, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Layla

ja ben mega happy hihi!!

Voel me al wel een beetje zenuwachtig ben wel heel benieuwd 2 zachte boobies :D

Hoe is het bij jou nog gegaan?

@ Piepke

Haha nou bij deze je hebt gelijk gehad hoor!!

ben jij toevallig geen helderziende?....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Nou het was een raar nachtje vandaag....

Ik heb gedroomd over mijn operatie bij Dr. Meyere!

Nadat ik wakker werd was ik meteen dolblij met mn boobie, helemaal zacht en precies als de andere helemaal blij :D

Toen ineens begon mn spier de trillen en de prothese floepte er gewoon uit!! Wat een pijn deed dat (ik leek het wel te voelen..)

Ik rennen naar Demeyere met de prothese in mn hand (stom gezicht zeg!)

Nog een keer onder het mes... weer begon mn spier te trillen en de prothese zat dit keer op de spier... :S

Nog een keer onder het mes en dit keer hoorde ik erg hard knak!!! Nu was mn spier los zei Dr. Meyere

En de prothese werd erg hard en zat hoog....

Hij zei dat het nu niet meer anders kon en ik er maar aan moest wennen...

Werd wakker met een erg raar gevoel kan ik zeggen

Nou begint lekker, ben gelijk bang dat het fout kan gaan al slaat het nergens op :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja ben al wel wat geschrokken van een aantal verhalen!

Vind het wel gek dat je precies gaat dromen als het kan!

Maar het was inderdaad maar een droom hihi gelukkig :P

Zie me al rennen met mn boob

O hihi deed ik dat niet goed? Mischien ben ik meer op de naam gaan letten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke

Haha nou bij deze je hebt gelijk gehad hoor!!

ben jij toevallig geen helderziende?....

Ik heb zo af en toe ineens een helder gevoel zeg maar :45:

Maarre die droom hahahaha!!! OMG dat je er onbewust zo mee bezig bent dan hè!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik vraag jou voortaan eerst om raad :P

Ja gek he! Moet ook een beetje afstand nemen van het forum

Ben er denk te veel mee bezig ;)

Maar we hebben nog leuk nieuws :D 10 september mag ik komen soliciteren bij de v&d de cosmetische afdeling :D

Zal alleen wel moeten vertellen van mn her operatie maar denk beter eerlijk als erom heen draaien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar we hebben nog leuk nieuws :D 10 september mag ik komen soliciteren bij de v&d de cosmetische afdeling :D

Zal alleen wel moeten vertellen van mn her operatie maar denk beter eerlijk als erom heen draaien ;)

Ik zou het anders brengen.. dat je pas vanaf eind oktober beschikbaar bent, óf dat je reeds een vakantie geboekt hebt voor 2 weken.

Ik weet niet of ze per direct iemand zoeken...?

Vaak zijn de mensen onwetend, of bevooroordeeld en die horen alleen maar "operatie" en zien de ziekmeldingen al voorbij komen.

Dus in dit geval, lijkt me een tactische draai geven misschien wel het slimste...? :17:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoeld! Ik zal tot midden november niet zwaar mogen tillen plus mn arm niet hoog mogen doen! :(

Dus dan moet ik 2 maanden overbruggen hihi!

Van 21 september tot 28 ben ik op vakantie. 2 dagen later is de operatie en dan wil ik zeker 4 tot 6 weken rustig aan doen!

Weet dus niet hoe ik dit moet gaan oplossen??

Z ik eventueel zeggen dat ik tot midden november bij de thuiszorg in dienst ben? Dat ik al een rooster heb?

Ik weet niet of ze per direct iemand zoeken... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.