Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen is het zover! Ik kijk eral maanden naar uit! Persies of ik ga naar Sinterklaas zo blij ben ik:) wat gaat dat geven de dag van de operatie.. Ventje is bijgedraaid en is ook wel benieuwd:) yes ! Ik hoop echt dat ik toch 300cc kan krijgen.. Meer wil ook maar ik ben al blij met 300cc :) tot morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volg jullie berichten elke keer nog! Steek er gaandeweg naar 12/09 nog een hoop van op! Maar begin me in ene af te vragen! Hoe ziet 12/09 eruit! Daarmee bedoel ik, hoe ziet zo'n operatie dag eruit! En daarna!?! Als je thuis ben dan? Wie heeft bij jullie hechtingen eruit gehaald? Ik ga waarschijnlijk gewoon naar me huisarts, dit omdat België 3u rijden is! Indien ik op dat moment denk 'ik ga liever naar de kliniek doe ik dat' kunnen ervaringsdeskundige mij gerust stellen met hun verhaal :-) thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover! Ik kijk eral maanden naar uit! Persies of ik ga naar Sinterklaas zo blij ben ik:) wat gaat dat geven de dag van de operatie.. Ventje is bijgedraaid en is ook wel benieuwd:) yes ! Ik hoop echt dat ik toch 300cc kan krijgen.. Meer wil ook maar ik ben al blij met 300cc :) tot morgen

Ik ben super blij voor je CupAtje! Zoveel fijner als je je vriend achter je hebt staan!

Succes morgen! Ben benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, helemaal happy thuis!

Wat een geweldige ontvangst en wat een super vriendelijke man, ik voelde me helemaal op mijn gemak en mijn vriend is 80grade gedraaid en volledig ervoor:)!!

Hij heeft op al onze vragen geantwoord en ik kan tot Max 330cc gaan 300cc vond ik super maar vroeg dan wat is het Max? En toen zei hij voor natuurlijk effect is Max 330cc al daarboven gaat onnatuurlijk ogen. Voor 300cc heb ik getekend en dit vond mijn vriend ook heel mooi. Hij wilt dat het geen ballonnen worden. Tot grote verbazing zei hij dat ik al mooie borsten heb:) vindt ik zo een leuk compliment op van hem te horen:) de operatie is voorschot betaald en ze gaat door op 8decemer :)! Heb er een heel goei gevoel bij.. Echt toffe mens kunde ook wel mee lachen is ni te serieus zoals sommige artsen. Mijn vriend is volledig gerustgesteld en ziet het ook zitten en steunt mij. Hij heeft alles goed uitgelegd ik krijg ronde prothese en 1 borst is een klein beetje kleiner maar we gaan daar geen meer cc insteken omdat het echt bijna niet opvalt. Nu twijfel ik zou ik 30cc meer nemen aangezien het tch nog gaat of ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cup a tje! Wat heerlijk voor je meid dat je vriend omgedraaid is. Het is een dpgedeelte eigen angst en onzekerheid denk ik....

Hij moet weten dat je het voor jezelf wil, en een beetje voor hem natuurlijk, en niet voor alle ander mannen.

Verdonck is fijn he, moii dat t consult goed bevallen was. En gefeliciteerd met je datum.

Ik ben gisteren door hem geholpen en ( 425cc) ik ben voor iets meer gegaan als we afgesproken hadden omdat ik bang was spijt te kirjgen nadien. Kan er nu nog niets over zeggen omdat ze nog ingepakt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En watermannetje : hoe voel je uw? Heb je veel pijn? Ik zou ook iets meer durven doen omdat ik vanhier weet dat hij nogal voorzichtig is qua groten maar langs de andere kant wilt mijn vriend ze zo natuurlijk mogelijk.. Hij zegt zelf alles wat boven de 330cc gaat wordt te nep ogen..maar wat is nep voor hem :) ik weet ni goe.. Kan nog altijd cc aanpassen de dag zelf maar ik ga wss wel voor de 330cc en niet de 300cc zou er graag nog 30cc bijdoen 360cc was altijd mijn gedacht maar weet niet goed.. Twijfels help! Wat zoude jullie doen? Naar zijn raad luisteren of 30cc extra meer doen dan het niet meer natuurlijk lijkt volgens hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten te melden ik krijg extra high profiel en ik ga voor 330cc maar twijfel op toch iets meer te nemen .. Hij zei wel dat het dan niet meer natuurlijk zou zijn.. Wat zoude jullie dan doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zij hij bij mij ook nogmaals op de dag van de operatie.

380 zou nog normaal ogen, 425 minder natuurlijker. Ben toch voor de mindernatuurlijke gegaan omdat ik nadien geen spijt wil hebben, had ik maar......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cupAtje Leuk voor je dat je vriend toch terug achter je staat

En idd Verdonck is echt een aangename man .

Ikzelf voelde me er ook meteen op men gemak en hij neemt dan ook de tijd om alles mooi

uit te leggen.

Voor mij werd ook 330cc als max aangeraden maar ondertussen ben ik ook al aan het

overwegen om naar 350cc te gaan.

Eenmaal de datum vst staat word het echt wel aftellen he

Mijn aftel app staat alvast op mijn telefoon.

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje : ik wil ook echt naar hem luisteren maar als ik sommige vrouwen hier hoor die zeggen altijd dat hij voorzichtig is qua groten.. Wil ik persies ook voor meer cc gaan.. Maar ik twijfel zo wat als hij toch gelijk heeft? En wat als ze dan toch te klein uitvallen .. Moeilijk eh! Met hoeveel cc kan je omhoog gaan? 360cc zou ik nog aandurven das 30cc meer dan hij zegt.. Ni gemakkelijk eh !

Nath: jij hebt 300c en ik vindt die van jou echt prachtig! Was dat ook jou Max? En moest je ooit wisselen zou je dan voor meer cc gaan?

Tis ook zo we betalen ervoor en we willen perfect hebben. Nu je uw maat zelf kan kiezen wil je ook de mooiste .. Ni gemakkelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, helemaal happy thuis!

Wat een geweldige ontvangst en wat een super vriendelijke man, ik voelde me helemaal op mijn gemak en mijn vriend is 80grade gedraaid en volledig ervoor:)!!

Hij heeft op al onze vragen geantwoord en ik kan tot Max 330cc gaan 300cc vond ik super maar vroeg dan wat is het Max? En toen zei hij voor natuurlijk effect is Max 330cc al daarboven gaat onnatuurlijk ogen. Voor 300cc heb ik getekend en dit vond mijn vriend ook heel mooi. Hij wilt dat het geen ballonnen worden. Tot grote verbazing zei hij dat ik al mooie borsten heb:) vindt ik zo een leuk compliment op van hem te horen:) de operatie is voorschot betaald en ze gaat door op 8decemer :)! Heb er een heel goei gevoel bij.. Echt toffe mens kunde ook wel mee lachen is ni te serieus zoals sommige artsen. Mijn vriend is volledig gerustgesteld en ziet het ook zitten en steunt mij. Hij heeft alles goed uitgelegd ik krijg ronde prothese en 1 borst is een klein beetje kleiner maar we gaan daar geen meer cc insteken omdat het echt bijna niet opvalt. Nu twijfel ik zou ik 30cc meer nemen aangezien het tch nog gaat of ?

Gefeliciteerd met je datum!! En wat fijn dat je zo'n goed gevoel heeft en ook dat je vriend bijgedraaid is!!

Ik zou zeker voor die 30cc meer gaan! Het scheelt echt niet zo veel en Verdonck is erg voorzichtig heb ik bij mezelf gemerkt en lees je hier ook genoeg van anderen.... Ik heb het ook gedaan, achteraf nu ik weet hoe ze zijn geworden had ik voor nog meer gegaan!!!

En echt... Je krijgt eerder spijt dat je te weinig hebt gedaan als teveel!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sientje en CupAtje

Ik zou echt voor het maximale gaan waar je tussen twijfelt! Weet haast zeker dat jullie hier geen spijt van krijgen!

Met de pas prothesen lijkt het echt meer dan dat het wordt, dit is iig wel bij mij het geval geweest!

Ik ken de twijfel, het is zo moeilijk!!! Maar liever spijt van te groot als te klein... Want iets te groot voor je gevoel in het begin gaat sowieso vanzelf snel wennen!

Nu ga je uit van alles meer is beter dan dat het nu is en lijkt het al snel erg groot, tenminste dat had ik, maar doordat je er zoveel geld aan uitgeeft denk ik achteraf dat ik er meer uit had willen halen!

Succes met jullie keuzes. Volg vooral wel je eigen gevoel, maar zolang je twijfelt zou ik echt de grootste pakken!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje :ik zou echt meer cc durven maar omdat hij zelf zei dan gaat het niet meer natuurlijk overkomen twijfel ik. Ik wil geen echte fake borsten... Moeilijk zei hij bij jou ook dat meer als 380cc dan fake zal uitzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het consult zei hij dat 425cc echt de max. zou zijn voor een enigszins natuurlijk resultaat.

350cc hadden we afgesproken.

Maar toen we overleg hadden op de operatietafel over mijn twijfel om 380cc te nemen zei hij wel dat dit echt groot zou worden! Toch maar op gegokt, maar toen mijn verband eraf ging hield ik mijn hart vast en was heel bang dat ze te groot zouden zijn!

Nu vind ik ze eigenlijk nog te klein :(

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : we zijn in overleg op 300cc gestopt. 330cc ging ook nog en was ook nog natuurlijk en was ook wel het Max. Al daarboven gaat onnatuurlijk lijken zei hij. Nu getekend voor 300cc aan de balie vroeg ik dan of de cc nog konden veranderen de dag van de operatie zelf? En ze zei zelf ja dat kan maar klonk persies nie zo overtuigd.. Mede door hier weer ik wel dat het kan maar moet ik Verdonck zelf ni op de hoogte te stellen zodat hij die in handbereik heeft liggen of hoeft dit niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : je had dan toch liever de Max genomen als ik je hoor. Balen dat je ze nog te klein vindt. Ik snap je ergens wel als je andere vergelijkt met hetzelfde aantal cc ogen doe van jou niet 380cc (wil je hiermee niet kwetsen fzo meid) maar Hey kijk van waar je komt.. Ze zijn nu wel stevig groot en supermooi! Mss ni te grote die je voor ogen had.. Maar je hebt er echt wel hele mooie pronkstukken op staan! Wees fier meid!!

Sientje : wanneer is jou operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cupAtje

Die van mij staat ingeplang op 20 oktober Dus nog 46dagen te gaan ;)

biij mij werd ook gezegd 330cc en daarvoor dan ook getekend maar ik zal toch voor de 350cc gaan

alhoewel ik deze dan wel nie gepast heb maar die 20cc zal nu ook wel nie zoveel schelen denk ik

Heb je ook al datum vastgeprikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CupAtje,

Eigenlijk weet ik het niet meer zo goed. Ik zou al mijn reacties eens terug moeten gaan lezen.
Wat ik me herinner is dat ik tijdens het passen vrij overtuigd was van de 300 cc.
Op 330cc kon ik echt geen zicht krijgen omdat dit veel te groot leek. Stond me helemaal niet.
Ik denk niet dat ik gevraagd heb wat er maximaal in kon. Was toen nog niet zo bekend met dit forum ;)

Ik had enkele vriendinnen die reeds een borstvergroting hadden en daar ben ik mee beginnen vergelijken.
Zij hadden allemaal onder de 300, dus ik heb er ook nooit aan gedacht om meer te nemen.

Op de operatietafel twijfelde ik tussen 280 en 300. Verdonck heeft me toen overtuigd om toch de 300 cc te nemen omdat ik er zelf tijdens het consult zo zeker van was. Ik ben nu zeer tevreden. Heb niet het gevoel van had ik maar groter genomen. Het gaat ook maar over 30cc. Bijna verwaarloosbaar denk ik.

Bij een wissel moet ik natuurlijk groter gaan. Dit is ook een van de redenen dat ik niet groter ging. Ik wil aan het einde van de rit niet eindigen met mega boobs. Heel mooi bij iemand anders, maar toch maar niet voor mezelf ;)

Ik begrijp je twijfel heel goed. Ik had dit tot ik op de operatietafel lag. Ik vertrouwde toen op de kennis van Verdonck en ben blij dat ik dit deed.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus met andere woorden je ligt op de operatietafel en de cc worden nog eens besproken? :) en hoe wordt je in slaap gedaan? Door zo een masker of een spuitje ?

Sientje : mijn datum is geprikt 8dec bewust voor gekozen opdat eerder niet past in de planning en zal ik dat wel zien zitten :) ik vraag me af hoeveel 30cc bv meer is? Halve cupmaat of... Iemand idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.