Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Was 125 cc geen cupmaat?
Dan is 30cc echt wel niets.

Toen ik binnenkwam gaf ik aan de balie al aan dat ik twijfelde.
Had verwacht dat Verdonck nog even van te voren langs zou komen, maar inderdaad, ik zag hem pas op de operatietafel.

Ik denk dat het een spuitje via het infuus en een maskertje was.
Ik werd heel duizelig en was weg. Weet niet wat dan juist de oorzaak was, het spuitje of het maskertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

CupAtje: Ik heb nu een goed gevulde 80D Hiervoor had een lege 80B, dus met 380cc ruim 2 cup groter. (Al oogt het kleiner, maar ik vond het daarvoor met mijn B ook al kleiner ogen).

Ik heb weleens gelezen 150cc is ongeveer 1 cupmaat, en dit zou bij mij dan ook wel kloppen...

Dus dan zou 30cc ongeveer 1/5 cupmaat zijn...

pff jammer dat ik dit allemaal niet wist voor de operatie...

Idd, als je meer wilt wordt het op de operatie tafel besproken, ik had zelfs mijn infuus al in, was heel onhandig om even te gaan zitten en ervoor te tekenen met die draadjes haha.

Daarna weer liggen en kreeg ik door het infuus de narcose vloeistof ingediend...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje: als ik het goed begrijp ga ik dan met 300cc ook,2,5half cup maat meer hebben? Ik hoorde hem dat persies ook zeggen,

Mag ik jou nu nog eens iets vragen, iedereen mag erop antwoord die bij hem geweest zijn, heeft hij bij jou je borsten opgemeten? En foto's van genomen? Bij mij niet.. Volgens hem heb ik mooie borsten en heb ik ne kleine b-cup. Hij vroeg ook zovan vind ik dat je uw bh uitdoet dat ze dzn hangen? Ik zei eum ja en hij zei nee ik vindt van niet :) daar sta je dan.. :) hij zei vrouwen vinden dat nogal snel :) hèhè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje: als ik het goed begrijp ga ik dan met 300cc ook,2,5half cup maat meer hebben? Ik hoorde hem dat persies ook zeggen,

Mag ik jou nu nog eens iets vragen, iedereen mag erop antwoord die bij hem geweest zijn, heeft hij bij jou je borsten opgemeten? En foto's van genomen? Bij mij niet.. Volgens hem heb ik mooie borsten en heb ik ne kleine b-cup. Hij vroeg ook zovan vind ik dat je uw bh uitdoet dat ze dzn hangen? Ik zei eum ja en hij zei nee ik vindt van niet :) daar sta je dan.. :) hij zei vrouwen vinden dat nogal snel :) hèhè

Foto's sowieso niet, er zijn wel foto's genomen vlak voor de operatie... Ook niet echt gemeten, of misschien met zijn vingers ingeschat, ik weet het niet meer precies... Iig wel goed gekeken en de breedte ingeschat enzo...

Hij zei tegen mij volgens mij dat ik ongeveer 2 cupmaten meer ging krijgen, misschien iets meer, maar dat ging over 350cc, heeft misschien ook met je omvang te maken? Het is en blijft allemaal ingewikkeld... Hij vond bij mij trouwens de hang ook wel meevallen, misschien viel het ook wel mee, maar omdat ze zo leeg van boven waren vond ik het op hangende theezakjes lijken :45: , ja, nu ik weer gevuld ben kan ik er om lachen :38: Maar tegen mij heeft hij niet gezegd dat hij ze mooi vond haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje: plaats nog eens nieuwe foto's? Eindelijk terug gewone bh's aan vanaf nu? En had jij foto's Laten zien bij gesprek? Had ze bij maar vergeten :( en ook van de passsesie zijn we het vergeten :( zeg zou Verdonck na dat hij men boobies gaat inpakken voor 2weken zls ik nu vraag voor er eerst een foto van te maken dat ik ze eens kan zien zou hij dat doen? Haha en zo tijdens da de operatie 1opgevuld ander niet.. Zoude grappige foto's zijn :) zou ik dat vragen of gaat dat er los over ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal binnenkort eens nieuwe foto's plaatsen.

Ja, heerlijk weer gewone bh's!

Ik heb idd een paar foto's laten zien van wat ik mooi vond.

Haha, dat is wel een goeie om hem foto's te laten maken. Geen idee of hij dat zou doen, maar vragen staat vrij toch? Nee heb je en ja kun je krijgen :1:
Zeker van 1 opgevuld en de andere niet is lijkt me zeker grappig :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, vandaag mijn echo laten maken alles was in orde.

Vlietje : heb jij ook een echo laten maken of ook een memografie?

Ik heb ook een memografie en die is van januari 2013 zou dit nog oké zijn voor Verdonck? Hij zei Max 2j dus dan is dat nog oké hè?

Ik twijfel toch nog over de cc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey CupAtje,

Ik heb een briefje van Verdonck gekregen om een echo te laten maken, maar bij ons in het ziekenhuis doen ze standaard een mammografie als je boven de 30 bent.. Die was bij mij goed, dus hoefde een echo eigenlijk niet meer, maar voor de zekerheid hebben ze dit toch ook nog gedaan omdat de echo juist het verzoek van Verdock was.

Het lijkt mij dat jou mammo van 2013 dan helemaal goed is! Moest jij dan beide laten doen van Verdonck?

Tja die twijfel, daar wordt je helemaal gek van, ik bleef twijfelen totdat ik on der narcose was, daarna kon het niet meer haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaii lieve dames,

Ik ben een tijdje niet meer hier geweest. Ik mis mijn verslaving... Heb het heel druk met school en werk. Mijn boobies lijken wel helemaal genezen. Ik kan alles doen, zelfs sporten. Ik zal binnenkort nieuwe foto's plaatsen.

Ik weet alleen niet meer precies wanneer ik bh's mag dragen en wanneer ik de martelbsnd ook snachts mag uitlaten. Kunnen jullie me helpen herinneren?

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeyyy Ramonaa!

Leuk weer wat van je te lezen!

Fijn dat alles goed gaat! Ben benieuwd naar foto's!

Mij is gezegd tot 8 weken po dag en nacht sportbh en martelband. Daarna hoeft beide niet meer, ook niet 's nachts.

Ik ben blij dat ik er vanaf ben..

's nachts hou ik nu nog wel de martelband omdat ik eigenlijk vind dat ze nog wat meer mogen hangen, maar geen idee of het helpt. Iig neemt het mijn angst weg dat ze ineens toch nog omhoog kunnen schieten ofzo...haha. Zal wel psychisch en onzin zijn, maar stelt me voor nu meer gerust :6:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Romano : blij je te horen! Ben ook benieuwd naar nieuwe foto's! En foto's met bh show is wat :)?

Vlietje : ik heb beide echo en memografie ben gerust en blij dat het in orde is:) die cc ik twijfel echt.. Langs de ene kant ik wil graag toch ne volle c en ook dat Het zo oogt en zo is ook:) 330cc ben ik al blij mee maar dat ik er nu 360cc van maak das 30cc meer dan het natuurlijk eraf valt volgens hem? Of is dat niet de moeite.. Bv 380cc nemen dan? 50cc meer en niet natuurlijk meer.. Pfff zo lastig als dat nu het Max was en toch nog natuurlijk oké dan ma het schrikt me af omdat het dan niet meer natuurlijk ga zijn volgens hem. Wat zoude jullie doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ook leuk om jullie berichtjes weer te mezen cupatje en vlietje. Ik draag mijn sportbh wel nog dag en nacht, maar de martelband niet meer sinds Dr. Verdonck zei dat het niet meer nodig was. Ik zal morgen even foto's maken.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ben lang weggeweest maar weer veel gelezen en bekeken hier op het forum :1:

De operatie is verzet van 25 Augustus naar 15 September, ben al af aan het tellen........

Door de biopties was het zo erg beschadigd dat ik minstens 3 weken moest herstellen.

Was een paar weken bont en blauw :6:.

Twijfel nog steeds tussen 280 cc en 300 cc.

Ik ben 1,58 meter en weeg nu 46 kg en weet niet of 300 cc wel mogelijk is.....

@Cup Atje ga ervoor, ik heb er ook lang over nagedacht en steeds verschoven maar nu ik een kleine financiele meevaller had dacht ik, en nu ik en de rest wacht maar een keer :7:. Lekker een keer egoistisch.

Ben gek op foto's kijken van voor en na BV. :5:

Ben al de hele avond bezig :3: en wat zie ik mooie resultaten.

Hoop straks ook mooie foto's te kunnen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ben lang weggeweest maar weer veel gelezen en bekeken hier op het forum :1:

De operatie is verzet van 25 Augustus naar 15 September, ben al af aan het tellen........

Door de biopties was het zo erg beschadigd dat ik minstens 3 weken moest herstellen.

Was een paar weken bont en blauw :6:.

Twijfel nog steeds tussen 280 cc en 300 cc.

Ik ben 1,58 meter en weeg nu 46 kg en weet niet of 300 cc wel mogelijk is.....

@Cup Atje ga ervoor, ik heb er ook lang over nagedacht en steeds verschoven maar nu ik een kleine financiele meevaller had dacht ik, en nu ik en de rest wacht maar een keer :7:. Lekker een keer egoistisch.

Ben gek op foto's kijken van voor en na BV. :5:

Ben al de hele avond bezig :3: en wat zie ik mooie resultaten.

Hoop straks ook mooie foto's te kunnen plaatsen.

Hey Diana,

Aaah het is bijna zover! Spannend!!!

Nu weer helemaal herteld en geen pijn meer?

haha, soms moet je idd gewoon even egoïstisch zijn, anders kom je nooit aan jezelf toe!

Gaat het een beetje met de zenuwen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana s: spannend het is bijna zover! Ik zou voor de 300cc gaan als Verdonck het oké vindt.. 46kg wat ben je mager:) ik ben ook zo mager geweest ook terug na de zwangerschappen zelf tot 44kg afgevallen telkens. Ver onder het minimum en dat door de borstvoeding :) jaren liggen klagen dat ik wou bijkomen en opeens kwamen de kilo's eraan.. Tot 55kg toe! Gestopt en terug wat afgevallen tot 52kg en nu door de vakantie 53,6kg :( op zich ni dramatisch maar 50kg past beter bij mij. Volop op het eten aan het letten en buikspieroefeningen aan het doen. Bij ons zit alles op de buik (leuke familie trek :() moet eraf tegen mijn nieuwe boobies er zijn:) hèhè :)

Vlietje : foto's ? :)

Ramono : foto's ? :)

En ik blijf maar twijfelen.. De ene dag zeg ik ja ik ga voor dat net ietsje onnatuurlijk effect 370 40cc meer.. En dan de andere moment of toch nee luisteren naar Verdonck en 330cc als Max houden.. Pfff zo moeilijk zeg! Ergste is bij iedereen vallen de cc anders uit dus je kan ook ni vergelijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.